Budapest Autó Ügyfélkapu

  • Mi az a Budapest Autó Ügyfélkapu? Hogyan tudok belépni? [+]
  • Kik férhetnek hozzá az Ügyfélkapu alkalmazáshoz? [+]
  • Mit tegyek, ha elfelejtettem az Ügyfélkapu jelszavamat? [+]
  • Technikai probléma esetén kihez fordulhatok? [+]
  • Mit tegyek, ha a megadott jelszóval nem tudok belépni? [+]
  • Változhatnak-e az Ügyfélkapun belül elérhető funkciók, egyedi ajánlatok? [+]
  • Hogyan tudom lemondani az Ügyfélkapu szolgáltatást? [+]
  • Hogyan tudom lemondani az Ügyfélkapu értesítési szolgáltatásait? [+]
  • Milyen ügyeimet intézhetem a Budapest Autó Ügyfélkapun keresztül? [+]
  • Biztonsági, technikai információk [+]

Mit tegyek, ha...

  • Káresemény történt?
  • Adataimban változás történt
  • Elektronikusan szeretnék információt kapni a szerződésemmel kapcsolatban? [+]
  • A Budapest Autófinanszírozási Zrt. által hitelezett ill. lízingbe adott gépjármű törzskönyvét az Okmányiroda nekem küldte el? [+]
  • Lejárt a szerződésem? [+]
  • Ha árfolyamkülönbözetről kaptam csekket? [+]
  • Nem kaptam csekket és/vagy törlesztő tervet? [+]
  • Felszólító levelet kaptam? [+]
  • Felmondták a szerződésemet? [+]
  • Biztosítót szeretnék váltani? [+]
  • Cascomentességet szeretnék? [+]

Kapcsolódó dokumentumok