Kérjük válasszon az alábbi lehetőségek közül, mielőtt kapcsolatba lépne velünk

Gyakran feltett kérdések

Gyors kérdésre gyors választ! Összegyűjtöttük a Bankunkhoz leggyakrabban beérkező kérdéseket, melyek megválaszolásával segítjük a gyorsabb bankolást. Bízunk benne, hogy a kérdésekre adott válaszok között megtalálja a szükséges információkat. A kérdéseket és a rájuk adott válaszokat, termékekre bontva a Gyakran Feltett Kérdések menüpont alatt tekintheti meg.

ELSZÁMOLÁSSAL KAPCSOLATOS BEJELENTÉS

Amennyiben kölcsönének – törvényben szabályozott – elszámolásával kapcsolatos panaszt szeretne benyújtani, úgy az elszámolási értesítő kézhezvételétől számított 30 napon belül a szöveg alján megnyitható űrlap kitöltésével továbbíthatja azt bankunk részére.
Panaszkezelési Szabályzat.

Panasznak nem minősülő bejelentés

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos általános kérdése, észrevétele van, esetleg meglévő termékével / szolgáltatásával kapcsolatos kérelmet szeretne benyújtani, úgy a szöveg alján megnyitható űrlap kitöltésével továbbíthatja azt bankunk részére. (E-mail cím, illetve levelezési cím megadására, módosítására lehetősége van személyesen bármelyik bankfiókunkban, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a +36 (1) 477-7777, +36 20 9 477777, +36 30 9 477777, +36 70 5 477777-es telefonszámokon). Panaszkezelési Szabályzat.

Panasz

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos panaszt kíván tenni, úgy a szöveg alján megnyitható űrlap kitöltésével továbbíthatja azt bankunk részére. Panaszkezelési Szabályzat.