Budapest Bank

Internetbank Befektetés

Budapest Telebank® - 06-40/477-777

A Budapest Bank tudatában van annak, hogy az idő pénz, ezért szeretnénk ügyfeleinknek olyan banki megoldást kínálni, amellyel gyorsan, könnyen és biztonságosan juthatnak a szükséges információkhoz. A (40) 477-777-es telefonszámon a TeleBank munkatársai a hét minden napján, 24 órán keresztül elérhetőek, így a fióki nyitva tartástól függetlenül tájékozódhat vállalati és lakossági termékeinkről, szolgáltatásainkról.

Előzetes regisztráció után telefonos menürendszerünk segítségével folyószámlái, betétszámlái, betéti és hitelkártyái egyenlegéről és utolsó tranzakcióiról is tájékozódhat. Ezt elsősorban azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik nem rendelkeznek Internetbankkal, vagy Üzleti Terminállal, mégis bármikor, bárhonnan el szeretnék érni forintban vagy más devizanemben vezetett fő- vagy alszámlájuk, illetve bankkártyájuk egyenlegét, valamint információt szeretnének kapni utolsó 5 tranzakciójukról. Lakossági és céges ügyfeleink esetében a 6 számjegyű Tele-kóddal, Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben öt egymást követő alkalommal helytelenül adja meg Tele-kódját, úgy további ügyintézésre telefonon keresztül nincs mód. Új Tele-kód megadása ebben az esetben kizárólag személyesen, bankfiókban lehetséges.

A fentieken kívül felkészült munkatársainktól is gyorsan juthat részletes információkhoz a helyi tarifával hívható 06-40-477-777-es kék számunkon, mellyel jelentősen csökkentheti telefonköltségeit is. Az ügyintézőinktől kérhető információk, szolgáltatások körét részletesen megtekintheti a lakossági és vállalati ügyfelek alatti felsorolásban.

Felhívjuk figyelmét, hogy az Ön biztonsága érdekében kollégáink az általános információkon kívül (pl. fiókok nyitva tartása, árfolyamok, kondíciók) csak Tele-kóddal beazonosított ügyfeleknek adnak ki számláikkal, illetve kártyáikkal kapcsolatos információt. A Tele-kód, megadójának személyét a Bank nem vizsgálja. A Bank nem vállal felelősséget a Tele-kód, jogosulatlan használatából adódóan (3. jogosulatlan személyek által hozzáférhetővé vált kódhasználat stb.) a Számlatulajdonost ért esetleges károkért.

TELEBANK VÁRAKOZÁSI IDő

"Az idő pénz" - tartja a mondás, s mi az ügyfeleinkkel való kapcsolattartás során is ezt tartjuk szem előtt, ezért szeretnénk egy kis segítséget nyújtani Önnek pénzügyei kényelmes és rugalmas intézéséhez. Telefonos ügyfélszolgálatunk természetesen a hét valamennyi napján 0 órától 24 óráig várja az Önök hívásait, illetve telefonos automatánk segítségével is számos ügyet tud sorbanállás nélkül elintézni, ám ezzel a kis melléklettel szeretnénk további segítséget nyújtani Önnek ahhoz, hogy megtalálja a legmegfelelőbb időpontot ügyeinek intézéséhez, s mindezt a lehető leggyorsabban tudja megtenni szakértő telefonos munkatársaink segítségével.

Telebank

A TELE-KÓD MEGADÁSÁNAK MÓDJA:

Lakossági ügyfelek esetén: Amennyiben még nem rendelkezik Tele-kóddal, kérjük, fáradjon be bármely Budapest Bank fiókba, vagy hívja a Budapest TeleBankot, ahol telefonos ügyintézőink segítségével, bizonyos azonosításra szolgáló adatok sikeres egyeztetését követően megadhatja Tele-kódját.

Vállalati ügyfelek esetén: Amennyiben még nem rendelkezik Tele-kóddal, kérjük, fáradjon be bármely Budapest Bank fiókba. A Tele-kódot az Ön, illetve cége biztonsága érdekében csak cégjegyzésre jogosult személy(ek) aláírásával lehet megadni.

A Budapest TeleBankon keresztül elérhető szolgáltatások
IVR - automata hang- és faxinformációs rendszer

Tele-kóddal történt beazonosítást követően igénybe vehető szolgáltatások:

  • lakossági-és vállalati számlaegyenleg lekérdezés / utolsó 5 tranzakció
  • lakossági ügyfelek részére Telekód megadása, illetve megváltoztatása
  • megújított bankkártya aktiválása (lejárati csere esetén - kivéve hitelkártyák)
  • vállalati számlaegyenleg lekérdezés / utolsó 5 tranzakció

Ügyintézőinknél elérhető információk/szolgáltatások:

Tele-kóddal történt beazonosítást követően igénybe vehető szolgáltatások:

Lakossági ügyfelek részére:

  • Információnyújtás számlaegyenlegről, tranzakciókról
  • Információnyújtás deviza átutalásokról
  • SWIFT másolatokra vonatkozó igények befogadása, továbbítása
  • Bankkártya aktiválás
  • Bankkártya újragyártás (sérült, vesztett, lopott, ATM által bevont bankkártyák esetén)
  • Bankkártya napi limit módosítása
  • Értesítési cím, telefonszám módosítás
  • Kivonat pótlás
  • Nagy összegű készpénzfelvétel bejelentése
  • Szolgáltatások igénylése (mobilbank, biztosítási termékek)
  • Panasz bejelentés
  • ÚJ SZOLGÁLTATÁS: ÁTUTALÁS TELEFONON KERESZTÜL - >>TELEKÓD EXTRA>>

Vállalati ügyfelek részére:

  • Információnyújtás számlaegyenlegről, tranzakciókról
  • Információnyújtás deviza átutalásokról
  • SWIFT másolatokra vonatkozó igények befogadása, továbbítása
  • Bankkártya aktiválás
  • Értesítési cím, telefonszám módosítás
  • Kivonat pótlás
  • Nagy összegű készpénzfelvétel bejelentése
  • T-PIN igénylés
  • Panasz bejelentés

Bankkártya letiltásához nem szükséges Tele-kódos beazonosítás.

A FELSOROLTAKON KÍVÜL MÉG A KÖVETKEZő SZOLGÁLTATÁSOK ÉRHETőK EL ÜGYFELEINK SZÁMÁRA:

NYUGDÍJPÉNZTÁR

  • általános információnyújtás a Budapest Önkéntes Pénztárról és Budapest Magánnyugdíjpénztárról

Azonosításra szolgáló adatok egyeztetését követően:

  • információnyújtás az egyéni számlákról (egyenleg, befizetések, kivonatok)
  • értesítési cím módosítása

BEFEKTETÉSEK

  • általános információ a befektetési alapokról és értékpapírszámlákról, árfolyamokról

Azonosításra szolgáló adat (értékpapírszámla jelszó) egyeztetését követően:

  • információnyújtás az értékpapírszámláról (egyenleg, megbízások, kivonatok)

FEDEZETLEN LAKOSSÁGI HITELTERMÉKEK

  • általános információk a Budapest Bank lakossági fedezetlen hiteltermékeiről, azok igényléséről (áruhitel, privát kölcsön, folyószámlahitel, hitelkártya)
  • információnyújtás benyújtott hitelkérelem elbírálásáról, illetve a már meglévő hiteltermékekkel kapcsolatban
  • előtörlesztés
  • kivonat- és csekkpótlás
  • értesítési cím, telefonszám módosítás

Felhívjuk ügyfeleink szíves figyelmét, hogy az alábbi szolgáltatásokkal kapcsolatos támogatást munkatársaink banki munkanapokon 8 és 18 óra között végzik:

  • Információnyújtás devizaátutalásokról
  • SWIFT másolatokra vonatkozó igények befogadása, továbbítása
  • általános információnyújtás a Budapest önkéntes Pénztárról és Budapest Magánnyugdíjpénztárról
  • azonosításra szolgáló adatok egyeztetése után információnyújtás az egyéni számlákról (egyenleg, befizetések, kivonatok), értesítési cím módosítása
  • általános információ a befektetési alapokról és értékpapírszámlákról, árfolyamokról
  • az értékpapírszámláról (egyenleg, megbízások, kivonatok)
  • Üzleti Terminállal kapcsolatos technikai támogatás