Budapest Mobilbank - Üzleti Szolgáltatások

Szeretné, ha vállalkozása pénzügyeiről folyamatosan friss információkat kaphatna bárhol is jár éppen? Erre ad rugalmas megoldást a Budapest Bank Business, vállalkozása partnere! Válassza a Budapest Mobilbank által kínált Üzleti Szolgáltatásokat, és élvezze annak minden elonyét! A folyószámlához vagy bankkártyához kapcsolódó szolgáltatáscsomag SMS üzenetet küld az Ön által kiválasztott valamennyi, kártyáját- vagy számláját érinto tranzakcióról. Az interaktív parancsok segítségével lehetoséget biztosít a számlainformációs szolgáltatás egyedi igényeknek megfelelo alakítására.

Bővebb információért és egyedi igényei egyeztetéséért kérjük, keresse Partnerbankárát!
Vagy kérjen visszahívást!

Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel értesítjük, hogy Budapest Mobilbank® szolgáltatásunk a jövoben, az eddig megszokott 06-30-926-62-45-ös szám mellett a 06-30-344-47-70-es telefonszámról is elérhető.A jövőben mindkét telefonszámra küldheti interaktív üzeneteit, illetve ezekrol küldjük Önnek a Mobilbank SMS értesítéseket és Internetbank második szintu belépési jelszavakat. Kérjük mentsék el mindkét számot telefonjukba.
Az új 06-30-3444-770-es telefonszám a T-mobile szolgáltatóhoz tartozik, ezért az Ön által küldött interaktív SMS szolgáltató által felszámolt díja az Ön szolgáltatójának hatályos díjszabása szerint kerül számlázásra.

Szolgáltatásaink változatlan formában, változatlan díjon állnak a rendelkezésükre.

Tisztelettel: Budapest Bank Zrt.

A Budapest Mobilbank szolgáltatásai kétféle lehetőséget kínálnak:

  • Vállalati számlás szolgáltatás - Fizetési számlához kapcsolódó tranzakció alapú szolgáltatás csomag, mely részletes információt nyújt a kijelölhető számlamozgásokról. Számos speciális beállítás is megadható, melyekkel az ügyfeleknek lehetőségük van a tranzakciók több szempontú szűrésére és további részletesebb információk igénylésére.
  • Vállalati kártyás szolgáltatás - Budapest Bank által kibocsátott kártyához kapcsolódó tranzakció alapú szolgáltatás csomag, mely részletes információt nyújt a kijelölhető kártya tranzakciókról. Számos speciális lekérdezésre és beállításra is lehetőség van, melyekkel az ügyfeleknek lehetőségük van a tranzakciók több szempontú szűrésére.

A Budapest Mobilbank keretén belül nyújtott szolgáltatáscsomagok a telefonszámhoz kapcsolódnak, így a megfelelő költségek megfizetése mellet, egy bankkártyához illetve számlához akár több telefonszám is hozzárendelhető. Ugyanígy lehetőség van arra is, hogy egy telefonszámra több számláról / kártyáról is érkezzenek a kívánt információk.

Üzenet típusa

Váll. Számlás

Váll. Kártyás

1.

Értesítés pénztári készpénz befizetés és bejövő utalásokról

X

-

2.

Értesítés pénztári készpénz kifizetések és eseti utalásokról

X

-

3.

Értesítés állandó- és csoportos beszedési megbízásokról

X

-

4.

Értesítés betét lekötésről, lejáratról és kamatjóváírásról

X

-

5.

Értesítés hitel és kamat esedékességről és törlesztésről

X

-

6.

Értesítés a napi nyitó számlaegyenlegről

X

-

7.

Értesítés ATM kifizetésről

-

X

8.

Értesítés POS vásárlásról

-

X

Hogyan igényelhet Vállalati Számlás illetve Kártyás szolgáltatást?

  • Kérjük, fáradjon be az Önhöz legközelebbi Budapest Bank fiókba, és kérje az ügyintéző segítségét.
  • Az Igénylés beérkezésétől számítva legfeljebb két munkanapon belül üdvözlő üzenetet küldünk, s ettől kezdve Ön már a Budapest Mobilbank regisztrált ügyfele.

Az Ön fokozott biztonsága érdekében a szolgáltatás aktiválásához Önnek 24 órán belül egy válasz SMS-ben igazolnia kell, jogosultságát a szolgáltatásra. Amennyiben ez sikeres, a szolgáltatás azonnal aktiválásra kerül. (A harmadik sikertelen azonosítási kísérlet után a regisztrációs folyamat leáll, az újraindításhoz kérjük, hívja a TeleBankot.)

Hogyan érhető el a szolgáltatás?

A Budapest Mobilbank új üzleti szolgáltatásait mindhárom magyar GSM szolgáltató (Pannon GSM, T-Mobile, Vodafone) ügyfelei igénybe vehetik a következő telefonszámon:

06-30-92-MOBIL azaz 06-30-92-66245

A szolgáltatás elérhető a felsorolt mobiltávközlési társaságok bármelyik előfizetési csomagjával, illetve feltölthető kártyájával (Praktikum, Domino, VitaMax, stb.), nem igényelhető azonban a külföldi mobiltávközlési társaságok, illetve a vezetékes távközlési társaságok előfizetői számára.

Milyen költségei vannak a Budapest Mobilbank Üzleti Szolgáltatásainak?

Váll. Számlás

Váll. Kártyás

Szolgáltatás havidíja (megkezdett hónap után)

-

-

Bank által küldött automatikus üzenetek díja

35 Ft /SMS

35 Ft /SMS

Interaktív üzenetek és parancsok teljesítése

35 Ft /SMS

35 Ft /SMS

Budapest Mobilbankon keresztül lehetőség van napi egyenleg megkérésére is, mely havi 600 Ft mellett vehető igénybe.

A Szolgáltatásokhoz kapcsolódó irányadó díjakról és egyéb költségekről részletes tájékoztatást a Budapest Bank mindenkori a vállalati ügyfelek és kisvállalkozások részére szóló forint - és devizaszámla vezetési hirdetmény tartalmaz.