Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Készülünk az azonnali fizetési rendszerre

Fontos tájékoztatás!

Mit jelent az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR)?

2020. március 2-án megkezdte működését a magyar bankszektorban az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR), amely több területen is gyökeresen megváltoztatta az eddigi elektronikus fizetési szokásokat. Az ügyfeleink ettől kezdve olyan szolgáltatást használhatnak, amely vetekszik a kártyás és a készpénzes fizetés gyorsaságával és folyamatos elérhetőségével, hosszabb távon pedig számos új, innovatív fizetési megoldás létrehozását is támogatja.

A legfontosabb változás, hogy az azonnali fizetés paramétereinek megfelelő, legfeljebb 10 millió forintos eseti utalások az év minden napján, napi 24 órában néhány másodperc alatt megérkeznek a kedvezményezett fizetési számlájára. Lehetőséget kínál az új rendszer a másodlagos számlaazonosítók bevezetésére is, így a hosszú, nehezen megjegyezhető bankszámlaszámok helyett előzetes regisztrációt követően használhatunk például telefonszámot vagy e-mail címet is.

Mi változik az átutalásokkal kapcsolatban?

Az azonnali fizetés bevezetése előtt a bankközi átutalások munkanapokon, reggel 7 órától Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások esetén aznap 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig teljesültek, átlagosan 1,5-2 óra alatt. Abban az esetben, ha az alábbi feltételeknek megfelel a tranzakció, akkor ma már az év 365 napján, napi 24 órában (beleértve a hétvégéket és az ünnepnapokat is) néhány másodpercen belül megérkeznek a kedvezményezett fizetési számlájára az utalások, a jóváírt összeg pedig azonnal elérhetővé válik számára.
Ezek a feltételek a következők:

  • az összeg legfeljebb 10 millió forint;
  • az utalást elektronikus csatornán kezdeményezték;
  • nem előre értéknapozott (azaz nem állítjuk be előre az utalás dátumát);
  • forint fizetési számláról indított forint átutalás.

Lehetőséget kínál az új rendszer a másodlagos számlaazonosítók bevezetésére is, így a bankszámlaszámok helyett előzetes regisztrációt követően – egyelőre bizonyos korlátozásokkal –használhatunk például telefonszámot vagy e-mail címet is.


Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
Az alábbiakban összegyűjtöttük a legfontosabb, Azonnali Fizetési Rendszer kapcsán felmerülő kérdéseket és válaszokat.

ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK


AZONNALI FIZETÉS


MÁSODLAGOS SZÁMLAAZONOSÍTÓK


FIZETÉSI KÉRELEM

* Budapest Bank Mobil App használatának feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás megléte. Részletek: https://www.budapestbank.hu/mobilapp/