Rólunk

Miért mi?

A vállalkozások egyik leggyakoribb adminisztrációs tevékenysége a számlázás, mivel minden gazdasági eseményt számla követ. Míg ezt korábban a legtöbben papíralapú számlatömb segítségével végezték, mára az online számlázás is egyre nagyobb teret nyer.
A Budapest Bank Csoport támogatásával egy olyan továbbfejlesztett számlázóprogramot alkottunk meg, amely nem csak számlakiállításra és küldésre alkalmas, hanem Budapest Bank ügyfélként a számlákat, a hozzájuk tartozó pénzmozgásokkal együtt, egy helyen tudja kezelni.

Ezzel az egyedülálló fejlesztéssel lehetőség nyílik arra, hogy egy rendszerben, online legyen kezelhető a bejövő számlák kifizetése illetve a kimenő számlák fizetettségének nyomon követése is. Nem kell többé aggódnia, hogy a számlát elküldte-e a NAV vagy a könyvelője számára, a program, aktiválás után ezeket is mind megoldja. A Budapest Pénzügyi Asszisztenssel rengeteg idő és energia spórolható meg, használatával az adminisztrációs terhek jelentős része megszűnik, így nem kell másra figyelnie, csak a cég vezetésére.

A Bankcsoportról

A Budapest Bank csoport több mint három évtizede különleges figyelmet fordít a vállalatok pénzügyeinek kiszolgálására. Az évek alatt olyan tapasztalatokat szerzett, amelyekkel folyamatosan a változó környezetnek, új jogszabályoknak és a vállalatok aktuális kihívásainak megfelelően alakította termékeit és szolgáltatásait. A csoport azért hívta életre a Budapest Pénzügyi Asszisztenst, mert ismeri a kisvállalkozók igényeit, tisztában van vele, hogy az adminisztrációs terheik az elmúlt években folyamatosan nőttek és egyre kevesebb idő és energia marad a legfontosabbra: a cégvezetésre.

2020. július elsejétől ráadásul új rendelet lép életbe, amely szerint az összes, belföldi adóalanyok közötti ügyletről adatot kell szolgáltatni a NAV számára, vagyis a számlákat el kell juttatni az Nemzeti Adó- és Vámhivatal részére.

A Budapest Pénzügyi Asszisztens egy olyan továbbfejlesztett ingyenes számlázóprogram, amellyel vezetőként értékes időt takaríthat meg, hogy még több figyelmet tudjon fordítani vállalkozása vezetésére.

A szolgáltatással online vagy mobileszközökön egyszerűen nyomon követheti cége kiadásait és bevételeit, könnyen állíthat ki számlát, könyvelője pedig folyamatosan láthatja a tranzakcióit, ráadásul a program, automatikus NAV jelentési funkcióval is rendelkezik, így aktiválás utána számlák beküldésével sem kell többet foglalkoznia. A Budapest Pénzügyi Asszisztens megold szinte minden adminisztrációs teendőt Ön helyett.


Cégadatok

Cégnév

Budapest Eszközfinanszírozó Zrt.

Székhely

1138 Budapest, Váci út 193.

Cégjegyzékszám

01 10 041505

Adószám

10446173-4-41

Kapcsolat

Levelezési cím

Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. 1138 Budapest Váci út 193.

Ügyfélszolgálati e-mail cím

info@bupa.hu

Írjon nekünk üzenetet!

Még 150 karaktert írhat be.


Még 150 karaktert írhat be.


Még 150 karaktert írhat be.


Még 2000 karaktert írhat be.



Elküldöm
Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! Az "Elküldöm" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.

* Kötelezően kitöltendő mezők.

Panaszbejelentés

Levelezési cím

Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. Panaszkezelési Osztály, 5600 Békéscsaba, Andrássy út 37-43.

E-mail cím

panasz@bupa.hu

Telefonszám

+36-1-477-7777 és a 8-as menüpont

1440 és a 8-as menüpont

Nyitvatartás

H,K,CS,P: 8:00-16:00
Sze: 8:00-20:00

Panaszkezelési szabályzat

Szabályzat