Tudnivalók a Budapest Bank chat szolgáltatásról

A BB Chat használatával Ön elfogadja a szolgáltatás igénybevételének feltételeit

  • A Budapest Bank Zrt. (a továbbiakban: Bank) chat szolgáltatása lehetőséget biztosít valós idejű kommunikációra a Bank operátora és az érdeklődő Ügyfél között. A chat szolgáltatást a Bank Telebank ügyfélszolgálata biztosítja.
  • A chat szolgáltatás során a Bank nem fogad be tranzakciós megbízásokat, azonban a Budapest Bank Internetbank/Mobilalkalmazás használatával kapcsolatban felmerült kérdésekben általánosságban tud segíteni, egyes banki információkat meg tud adni.
  • A chat szolgáltatás használata során Hozzánk eljuttatott észrevétel, kérés nem minősül hivatalosan benyújtott panasznak. Amennyiben bejelentést kíván tenni, azt, a panaszkezelési szabályzatban meghatározott elérhetőségek egyikén teheti meg.
  • A BB chat szolgáltatás keretében történő tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek, ajánlatnak vagy elemzésnek. Kérjük, hogy pénzügyeit érintő döntései meghozatala előtt keresse fel az Önhöz legközelebb eső BB bankfiókot, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
  • A Bank munkatársa azonnal megszakítja a beszélgetést azzal a személlyel, aki vulgáris, gyalázkodó, rasszista, gyűlöletkeltésre alkalmas vagy a Bank szolgáltatásaihoz semmilyen formában nem köthető üzenetet küld operátorunknak.
  • Amennyiben úgy gondolja, hogy más témakörben is hasznosnak találná a chat szolgáltatás során folytatható ügyintézést, észrevételét kérjük, juttassa el hozzánk az info@budapestbank.hu e-mail címre.

Hogyan, mikor és milyen témakörökben használhatja a Chat szolgáltatását?

  • A szolgáltatás használata nem igényel külön regisztrációt.
  • Ügyintézőnkkel banki munkanapokon 08:00 - 18:00-ig kezdeményezhet chat beszélgetést a bank honlapjának bizonyos aloldalain, a képernyő jobb alsó részén található chat ikonra kattintva, a következő termékekkel, kérdéskörökkel kapcsolatban:
    • - Bankszámlák
    • - Elérhetőségek
    • - Budapest Internetbank
    • - Budapest Bank Mobilapp
    • - Hitelkártyák
    • - Bankkártyák
  • Az alkalmazás elindítását követően olvashatja el az adatkezelési tájékoztatót.
  • Előfordulhat, hogy az összes ügyintézőnk foglalt, ebben az esetben egy automata üzenetben tájékoztatjuk Önt és amennyiben lesz szabad munkatársunk, azonnal elkezdhetik a chat beszélgetést.
  • Az üzenetek elküldését a szövegbeviteli mező mellett található nyílra kattintva, vagy az ENTER gomb lenyomásával tudja elküldeni munkatársunk részére.
  • A beszélgetés végén, lehetősége van az ügyintézővel folytatott párbeszéd, egy az Ön által meghatározott e-mail címre történő továbbításra. Az e-mail cím megadáshoz, a chat ablakban található + jelre kell kattintania, melyet az E-mail átírás csempére klikkelést követően tud megadni.

Milyen adatokat kell megadnom, amennyiben a chates ügyintézést választom?

  • Amennyiben általános információkról szeretne egyeztetni (számlacsomagok jellemzői, fióki nyitva tartás stb.) akkor nem szükséges személyes adatainak megadása.
  • Amennyiben saját számlájával kapcsolatban szeretne ügyet intézni, az Ön biztonsága érdekében szükséges lesz néhány személyes adatot egyeztetnünk Önnel. lásd: Chat ügyfélszolgálat adatkezelési tájékoztató

Hasznos dokumentumok és linkek