Ugrás az oldal tartalmáhozUgrás az elsődleges navigációhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Internetbank Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Intézze mindennapi pénzügyeit bárhol, bármikor!

Budapest Internetbankkal lehetséges!

Igényeljen Budapest Internetbank szolgáltatást online!

Pénzügyeinek online kezelése most csak pár kattintásnyira van Öntől!

Megkezdem az igénylést!

QR KÓDOS AZONOSÍTÁS

LÉPJEN BE MÉG EGYSZERŰBBEN A BUDAPEST INTERNETBANKBA!

Nézze meg animációs videónkat!

Megnézem

Budapest Internetbank ®

Igényelje meg digitális szolgáltatásunkat online, már otthonról is!

Biztonságosan, bankfióki sorban állás nélkül kezdeményezhet digitális szolgáltatásunkra vonatkozó szerződéskötést, amennyiben rendelkezik meglévő lakossági fizetési számlával vagy hitelkártyával.

Internetbank funkciók

Teljeskörű pénzügyi ügyintézés

  • Forint és deviza eseti és rendszeres átutalások indítása külföldre és belföldre egyaránt
    Lehetősége van ún. másodlagos azonosítóra (telefonszám, e-mail cím, adószám) is indítani belföldi Forint utalást.
  • Bank- és hitelkártyaműveletek, történet és limitek módosítása
  • Betétlekötés és feltörés akár forintban, akár devizában
  • Számlainformáció és egyenleg lekérdezés és számlakivonat letöltése
    Fizetési számlái, értékpapírszámlái és hitelkártyái adatait nem csak a Tételösszegző használatával tekintheti át könnyedén, de akár le is töltheti azokat külső szoftvereknek megfelelő formátumban.
  • Ügyfélválasztó
    Abban az esetben ha a Bankunknál a sajátja mellett több ügyfél számlájához kapcsolódóan is rendelkező, akkor egymástól elkülönítetten van lehetősége ezekbe az ügyfél fiókokba belépni és ehhez kapcsolódó műveleteket elvégezni.
  • Sárgacsekk befizetés az internetbankon keresztül
  • Befektetések online kezelhetősége
    A teljes értékpapír portfólióját online kezelheti, illetve a Budapest Bank által forgalmazott befektetési jegyek vételére is lehetősége van.
  • Csoportos beszedési felhatalmazások kezelése
    Az érvényesség kezdete és vége mellett megadhatja a teljesítés felső összeghatárát és fedezetlenség esetén az ismételt levonást.
  • Tételösszegző
    Segítségével lehetősége van elküldött megbízásai, számlatörténete és aláírásra váró tételei esetén a különböző tételek összesített értékét látni.
  • Gyakori közlemény és összeg beállítás
    Partnernek történő forint megbízás esetén lehetősége van a partnerhez tartozó 3 leggyakoribb közleményt és összeget kiválasztani, így még gyorsabbá téve az utalási folyamatot.

Ismerje meg a Budapest Internetbank további funkcióit!

Funkciók áttekintése


Bankoljon okostelefonjáról

Kezelje pénzügyeit egy helyen a Budapest Bank Mobil App-pal bárhonnan, bármikor.

Segítségnyújtás

Amennyiben elakadt, vagy véleményt szeretne velünk megosztani, az alábbi elérhetőségeken fel tudja venni velünk a kapcsolatot.

mail (D).svg

Írjon nekünk

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos általános kérdése, észrevétele van.

Részletek
phone1 (D).svg

Kérjen visszahívást

Kérjen visszahívást a személyre szabott információért, munkatársaink segítenek Önnek.

Részletek
pin (D).svg

Fiók és ATM kereső

Országszerte közel 100 fiókunkban nyújtunk teljes körű banki szolgáltatásokat lakossági valamint vállalati ügyfeleinknek.

Részletek
szakertonk-visszahiv (D).svg

Telebank- ügyfélszolgálat

1440

+36 1 450-7777 vagy +36 1 477-7777

2.1.2.3. menüpont*

Részletek

*Az első két menüpont billentyűzése után a teljes bankkártyaszám vagy a bankszámlaszám középső 8 számjegyének megadása szükséges

Nem sikerült a regisztráció?

Amennyiben kérdése van, vagy nem sikerült a regisztráció, hívja a Telebankot segítségért a 1440-es (külföldről a + 36 1 477-7777-es) telefonszámon!

Elfelejtettem a jelszavam

Azonosítójával, illetve új jelszó igénylésével kapcsolatban kérheti telefonos ügyfélszolgálatunk segítségét a 1440-es (külföldről a +36 1 477-7777-es) telefonszámon, vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatokat. Elfelejtett jelszavát az új QR-kód beolvasó funkcióval is megváltoztathatja, ha rendelkezik már Budapest Bank Mobil App regisztrációval.

Újdonságok és Hasznos tudnivalók

Kényelmes jóváhagyás Mobil App értesítéssel

Töltse le a Budapest Bank Mobil App-ot és búcsúzzon el az SMS-es azonosítástól!

Mostantól okostelefonjára érkező értesítéssel is jóváhagyhatja Budapest Internetbankon keresztül beküldött megbízásait, internetes kártyás vásárlásait, valamint a külsős megbízásokat is. Mindezt könnyedén és egyszerűen, a lehető legnagyobb biztonsággal!

Hogyan tudom kiváltani az SMS-es tranzakció jóváhagyásokat az értesítéssel történő azonosítás segítségével?

  1. A megszokott módon adja be megbízását a Budapest Internetbank felületén vagy adja meg vásárlási adatait internetes kártyás vásárlás esetén.
  2. Nyissa meg a készülékére érkező értesítést, amellyel automatikusan a Budapest Bank Mobil App felületére irányítjuk át.
  3. Azonosítsa magát a Budapest Bank Mobil App felületén mPIN kódjával vagy a biometrikus azonosítók egyikével.
  4. Hagyja jóvá a megbízást az ezt követően megjelenő jóváhagyási képernyőn.
Mobilos azonosítás részletek

Új QR-kódos azonosítási folyamat

Ne bajlódjon feleslegesen a belépéshez szükséges azonosítókkal!
Lépjen be egyszerűen, mégis biztonságosan a Budapest Internetbankba!

Ha először jelentkezik be az Internetbankba, azt csak a hagyományos belépési módon tudja megtenni!

  1. Kattintson a QR-kód generálás gombra a főoldalon!
  2. Nyissa meg a Budapest Bank Mobil App alkalmazást, és válassza a QR-kód beolvasása gombot!
    Első használatnál a Beállítások, QR internetbank belépés fül alatt a QR belépés gomb bekapcsolásával tudja aktiválni a funkciót.
    A bekapcsolást követően egy SMS-ben érkező egyedi kód megadásával tudja igazolni, hogy Ön kezdeményezte a QR-kódos belépési lehetőség aktiválását.

  3. A belépéshez olvassa be a QR-kódot,majd azonosítsa magát mPIN kódja vagy biometrikus azonosítója segítségével!
Megnézem a videót

Első bejelentkezés

Az Internetbank belépési folyamat újonnan regisztrált, első belépő felhasználó számára 4 lépésből áll:

  1. Írja be a szerződésben található azonosítót és az SMS-ben kapott első belépési jelszót!
  2. Adja meg az SMS-ben kapott belépési kódot!
  3. Adja meg új jelszavát!
  4. Álltsa be a 6 számjegyű ePIN kódot! Későbbiekben ezt a kódot használhatja telefonos azonosításra, ha a Telebankot hívja.

Internetbank igénylés

Online igénylés

Igényelje meg digitális szolgáltatásunkat online, már otthonról is!

Biztonságosan, bankfióki sorban állás nélkül kezdeményezhet digitális szolgáltatásunkra vonatkozó szerződéskötést, amennyiben rendelkezik meglévő lakossági fizetési számlával vagy hitelkártyával.

Megkezdem az igénylést

Bankfióki igénylés

A gyorsabb ügyintézés érdekében honlapunkon lehetősége van időpont egyeztetésre. Szerződéskötéshez szüksége lesz a személyazonosító dokumentumaira, cégek esetében a cégdokumentumokra.

Időpontot egyeztetek Megnézem a bankfiókokat

Az internetbank szolgáltatás használata Budapest Bankos számlacsomag / hitelkártya meglétéhez kötött1, melyet ingyen2, automatikusan rendelünk csomagjához.

Online igénylés

Nyisson számlát online, egyszerűen, gyorsan kényelmesen!

Magánszemélyként lakossági számlacsomagot3 igényelhet, melyhez automatikusan biztosítunk Budapest Internetbank szolgáltatást.

Megkezdem az igénylést Számlacsomagot választok

Bankfióki igénylés

A gyorsabb ügyintézés érdekében honlapunkon lehetősége van időpont egyeztetésre.
Szerződéskötéshez szüksége lesz a személyazonosító dokumentumaira.

Időpontot egyeztetek Megnézem a bankfiókokat

1 Termékigénylési folyamat indítására az Internetbankunkból továbbra is lehetőség van számlacsomag / hitelkártya nélkül is az Áruhitelt igénylő ügyfeleink részére.

2 Budapest Internetbankot ingyenesen magánszemélyként igényelhet, egyéb ügyfeleink a díjakat a Hirdetményekben tekinthetik meg.

3 Online számlacsomag igénylés csak a lakossági számlacsomagok esetében kezdeményezhető. Kisvállalkozói és Vállalati számlacsomagok igényléséhez kérjük látogasson el bankfiókjaink egyikében.

Biztonság

A belépéshez szükséges kétszintű azonosítás és a világ vezető cégei által használt 256 bites SSL titkosítással létrehozott kapcsolat az ön gépe és a bank között garantálják az adatforgalom maximális biztonságát.

A digitális csatornákat napjaink legbiztonságosabb fizetési eszközeként tartják számon. Ez azonban csak akkor igaz, ha a szükséges biztonsági előírásokat megismeri és a használat során ennek figyelmébe vételével jár el.

Az elmúlt időszakban Magyarországon is megszaporodtak a digitális banki termékekkel történt visszaélési kísérletek. Az alábbiakban röviden bemutatjuk, hogy mit tesz a Budapest Bank az Ön biztonsága érdekében. Mivel ez kölcsönös érdekünk, ezért az ügyfeleink közreműködésére is szükségünk van. Ezért néhány fontos gondolattal és tanáccsal szeretnénk segíteni Önt, hogy Bankunk elektronikus szolgáltatását biztonságosan használhassa.

Technikai feltételek

Felhívjuk figyelmét, hogy az újonnan kiadott verziószámú böngészők esetében hibák jelentkezhetnek, melyre a Bank felelősséget nem vállal, így ezen böngészők használatát a Bank nem javasolja.
Bizonyos tűzfal alkalmazások biztonsági beállításai, vagy más jellegű védelmi szoftverek, és böngésző specifikus plugin-ek akadályozhatják a Budapest Internetbank szolgáltatás teljes körű működését. A böngészőnek rendelkeznie kell az Ingyenes Macromedia Flash lejátszóval (a multimédiás tartalmak megjelenítéséhez).

Flash Player letöltése

Hirdetmények

A Budapest Internetbank szolgáltatásra vonatkozó díjakat az adott termék aktuális hirdetménye tartalmazza, amelyek a Bank honlapján az alábbi keretszerződések alatt érhetőek el:

Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink

bb-icon-mobilapp.svg

Budapest Bank Mobil App

A zenéd már mobil, a bankod még nem?
Fizess és intézd pénzügyeid applikáción keresztül!

Részletek
bb-icon-mobilbank.svg

Budapest Mobilbank ®

Budapest Mobilbank® SMS szolgáltatásunk minden ügyfelünk számára elérhető. Naprakészen követheti nyomon pénzügyeit.

Részletek
Összes Digitális Szolgáltatás

Gyakori kérdések

Bejelentkezés és belépés

Számítógép kezelése

Megbízások

Számlainformáció

Partnerek műveletek

Beállítások

Internetbank QR belépés