Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információBusinessID
A Budapest Bank mobilalkalmazása egyedülálló rugalmasságot biztosít a cégvezetők számára. Lehetővé teszi, hogy irodától független környezetből, mobileszközről írja alá Banki szerződéseit és hagyja jóvá vállalkozása bármely pénzügyi megbízását.
Tartsa kézben vállalata pénzügyeit
Dokumentum aláírás egyszerűen, papírmentesen
Mindig időben, ott ahol Önnek a legkényelmesebb
Nyílt bankolás a Budapest Banknál?
Hidd el, lehetséges!
Főbb funkciók
- Budapest Bank által küldött dokumentumok elektronikus aláírása.
- A Budapest Bank Üzleti Terminálban rögzített vagy harmadik fél által beküldött pénzügyi megbízások jóváhagyása vagy elutasítása.
- Budapest Bank által küldött elektronikus dokumentumok megtekintése, letöltése és továbbítása
- Harmadik fél által beküldött, Budapest Banknál vezetett számláival kapcsolatos számlainformáció és egyenleginformáció lekérdezésének jóváhagyása vagy elutasítása.
- A Budapest Bank BusinessID alkalmazáson aláírt megbízások és információkérések részleteinek megtekintése.
- A BusinessID alkalmazáson korábban meghozott pénzügyi döntéseinek megtekintése.
Elektronikus dokumentum aláírás
Gyors
mert azonnal értesítjük PUSH üzenetben a dokumentum aláírás feladatokról, és létrejött szerződéseiről.
Kényelmes
mert okos eszközén írhatja alá szerződéseit a világ bármely pontján.
Biztonságos
mert a megoldás kulcsa az okos (mobil) eszközre adaptált kripto-technológia (mobil PKI), ami egyértelműen azonosítja a felhasználóját.
Hogyan működik az elektronikus aláírási folyamat?
- A regisztrációt követően papír alapon nyilatkoznia kell arról, hogy az alkalmazás az Ön mobilkészülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá. Ezt követőn Ön már igénybe veheti a szolgáltatást.
- Az aláírandó dokumentumok több példányban történő nyomatása és személyes aláírása helyett, a Bank az Ön mobileszközén található BusinessID alkalmazásra küldi az elektronikus dokumentumot.
- A PDF formátumú dokumentumot Ön az alkalmazáson belül megtekintheti, de akár email-ben tovább is küldheti számítógépére.
- Amennyiben alá kívánja írni a dokumentumot, a BusinessID „Zöld” gombjával azonnal megteheti.
- A Bank az Ön által jóváhagyott dokumentumot elektronikusan aláírja.
- A Bank a BusinessID alkalmazáson keresztül megküldi Önnek a dokumentum hiteles, Ön és a Bank által is aláírt eredeti példányát.
A dokumentum aláírás funkció használatához Önnek BusinessID szolgáltatással kell rendelkeznie és nyilatkoznia kell, hogy az alkalmazás az Ön mobilkészülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá.
Az elektronikusan aláírható dokumentumokról az Ön személyes kapcsolattartója ad tájékoztatást. Az elektronikusan aláírható dokumentum típusok körét folyamatosan bővítjük.
Hogyan aktiválja az alkalmazást?
Az aktiváláshoz hatályos Budapest Bank Üzleti Terminál szerződés megléte szükséges. Ha még nincs Budapest Bank Üzleti Terminálja, vagy az még nem támogatja a Budapest Bank BusinessID használatát, keresse személyes kapcsolattartóját vagy fáradjon be a legközelebbi bankfiókba.
- Töltse le, telepítse, majd indítsa el az applikációt okos (mobil) eszközén.
- Az aktiválás első lépéseként regisztrálja okos (mobil) eszközét az Budapest Bank Üzleti Terminálon keresztül és olvassa be a megjelenő QR kódot az applikációba.
- Sikeres regisztrációt követően adjon meg egy 6 számjegyből álló egyedi azonosítót: BusinessID PIN kódot. Az alkalmazásba történő belépéshez innentől kezdve már ezt a BusinessID PIN kódot használhatja.
- A BID PIN kód megerősítésével befejeződik az alkalmazás aktiválása és megtörténik az első belépés.
- Opcionális: Az elektronikus dokumentum aláírás funkció eléréséhez keresse meg személyes kapcsolattartóját és írja alá a szolgáltatáshoz kapcsolódó felhasználói nyilatkozatot.
Az aktiváláshoz saját minősített vagy minősített tanúsítványra visszavezetett fokozott biztonságú elektronikus aláírás szükséges.
- Jelezze személyes kapcsolattartójának, hogy szeretné igénybe venni a szolgáltatást.
- A Bank munkatársai az Ön e-mail címére elküldik a regisztrációs linket.
- Készítse elő Microsec Zrt. vagy Netlock Kft. által kiadott tanúsítványát, okos eszközét és győződjön meg róla, hogy számítógépén már elérhető a MicrosSigner program.
- Az Authentikációs Dokumentum aláírásával azonosítsa magát.
- Töltse le a BusinessID alkalmazást a megfelelő alkalmazás áruházból és a sikeres regisztrációt követően megjelenő QR- kódot olvassa be a BusinessID alkalmazásba.
- Az alkalmazás regisztrációt követően nyilatkoznia kell arról, hogy az Alkalmazás az Ön készülékén található és ahhoz kizárólag Ön fér hozzá. Az aláírást követően a Bank is ellátja aláírással a Felhasználói Nyilatkozatot és Ön igénybe veheti a szolgáltatást.
Töltse le kézikönyvünket!
Android Felhasználói Kézikönyv
IOS Felhasználói Kézikönyv
Tájékoztatjuk, hogy az alkalmazás-áruházban írt véleménye nem minősül hivatalos panasztételnek. Kifogása esetén kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@budapestbank.hu elérhetőségen vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon, melyet a díjmentesen hívható 1440-es számon ér el.
Technikai feltételek
- Kliens oldali operációs rendszerek: Android 8.0 vagy magasabb, illetve iOS 11.0 vagy magasabb verziószámú operációs rendszert futtató mobileszköz.
- Ügyfeleink biztonsága érdekében az ún. root-olt/jailbreak-elt operációs rendszerrel rendelkező okos (mobil) eszközön az alkalmazás használatát nem támogatjuk, mivel ebben az esetben megnő a személyes és a bankszámlájukhoz kötődő adatokhoz történő hozzáférés kockázata.
- Az Alkalmazás használatának további részletes technikai és egyéb feltételeit a Budapest Bank Üzleti Terminál használatának Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF), a Felhasználó Kézikönyv, A Budapest Bank BusinessID elektronikus dokumentum aláíró alkalmazás használatára vonatkozó általános szerződési feltételek, valamint az, valamint az Alkalmazás használatára vonatkozó végfelhasználói licenszerződés (EULA) tartalmazza.
Hasznos dokumentumok
Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink
Open Banking
Nyílt Bankolás az EU által támogatott új irányzat, amely a bankok és fintech cégek közötti szabályozott és egyszerű együttműködés lehetőségét teremti meg. Az ügyintézés új lehetősége, a bankszámlához való hozzáférés új módja. Pénzügyeit egy helyen, könnyedén és átláthatóan kezelhessék.
RészletekBudapest Internetbank
A Budapest Internetbank segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges.
Részletek