Tisztelt Ügyfelünk!  Rendszerfrissítés miatt 2020. május 16. estétől több szolgáltatásunkban is kiesések várhatók.
Május 16. 22:45 és május 17. 01:00 között nem lesz elérhető a Budapest Business Terminál.
Május 16. 22:55 és 24:00 között szünetel a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, illetve a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kód kiküldése.
Május 16. 23:00 és 23:30 között a bank ATM-jei nem üzemelnek.
A karbantartás teljes ideje alatt (2020. május 16. este 22:45 és 2020. május 17. hajnali 01:00 között) egyes szolgáltatásokban további rövid, néhány percen át tartó kiesések fordulhatnak elő.  Kérjük, utalásait és internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank

Intézze mindennapi pénzügyeit bárhol, bármikor!

Budapest Internetbankkal lehetséges!

Igényelje online!

Online igénylés

A Budapest Internetbank® segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek kezeléséhez szükséges lehet. Sőt, megújult szolgáltatásunk még ennél is többet nyújt ügyfeleinknek! Igényelje meg elektronikus szolgáltatásunkat mostantól, akár otthonról is, online!

A Budapest Internetbank online igénylési folyamatával Ön mostantól akár otthonról, biztonságosan, sorban állás nélkül kezdeményezhet elektronikus szolgáltatásunkra vonatkozó szerződéskötést, amennyiben rendelkezik meglévő lakossági fizetési számlával vagy hitelkártyával.

Megkezdem az online igénylést!



Új QR-kódos azonosítási folyamat

Ne bajlódjon feleslegesen a belépéshez szükséges azonosítókkal! Lépjen be egyszerűen, mégis biztonságosan a Budapest Internetbankba! Fontos: Ha először jelentkezik be az Internetbankba, azt csak a hagyományos belépési módon tudja megtenni!

  1. Kattintson a QR-kód generálás gombra a főoldalon! Az itt generált egyedi QR-azonosítóját csak a Budapest Bank Mobil App alkalmazása beolvasóján keresztül tudja használni!
  2. Nyissa meg a Budapest Bank Mobil App alkalmazást, és válassza a QR-kód beolvasása gombot! Első használatnál a Beállítások, QR internetbank belépés fül alatt a QR belépés gomb bekapcsolásával tudja aktiválni a funkciót. A bekapcsolást követően SMS-ben érkező egyedi kóddal tudja igazolni, hogy Ön kezdeményezte a QR-kódos belépési lehetőség aktiválását.
  3. A belépéshez olvassa be a QR-kódot, majd azonosítsa magát mPIN kódja vagy biometrikus azonosítója segítségével!

Tekintse meg videónkat

qr_code_video_placeholder.png

Pénzügyek egy kézben

Teljeskörű pénzügyi ügyintézést nyújt Önnek a Budapest Bank Internetbankja

  • Forint és deviza eseti és rendszeres átutalások indítása külföldre és belföldre egyaránt
  • Bank- és hitelkártyaműveletek, történet és limitek módosítása
  • Betétlekötés és feltörés akár forintban, akár devizában
  • Számlainformáció és egyenleg lekérdezés és számlakivonat nyomtatása
  • Ügyfélválasztó
  • Sárgacsekk befizetés az interneten keresztül
  • Befektetések on-line kezelhetősége
  • Csoportos beszedési felhatalmazások kezelése

Első bejelentkezés

Az Internetbank belépési folyamat újonnan regisztrált, első belépő felhasználó számára 4 lépésből áll:

  1. Írja be a szerződésben található azonosítót és az SMS-ben kapott első belépési jelszót!
  2. Adja meg az SMS-ben kapott belépési kódot!
  3. Adja meg új jelszavát!
  4. Állítsa be a 6 számjegyű ePIN kódot! Későbbiekben ezt a kódot használhatja telefonos azonosításra, ha a Telebankot hívja.

Nem sikerült a regisztráció?

Amennyiben kérdése van, vagy nem sikerült a regisztráció, hívja a Telebankot segítségért a 1440-es (külföldről a +36-1-477-77-es) telefonszámon!

Elfelejtettem a jelszavam

Azonosítójával, illetve új jelszó igénylésével kapcsolatban kérheti telefonos ügyfélszolgálatunk segítségét az 1440-es (külföldről a +36-1-477-77-es) telefonszámon, vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatokat.

További funkciók

Ismerje meg a Budapest Bank Internetbank további funkcióit! Minden csupán egy kattintásnyira Öntől!

Tovább

Támogatás

Észrevételeit, kérdéseit az info@budapestbank.hu e-mail címre küldje, Internetbankkal kapcsolatban pedig kérjük, hívja Telebankunkat a 1440 telefonszámon, a 2.1.2.3. menüpontban. (Az első két menüpont billentyűzése után a teljes bankkártya szám vagy a bankszámla szám középső 8 számjegyének megadása szükséges.)

Technikai feltételek

Felhívjuk figyelmét, hogy az újonnan kiadott verziószámú böngészők esetében hibák jelentkezhetnek, melyre a Bank felelősséget nem vállal, így ezen böngészők használatát a Bank nem javasolja.Bizonyos tűzfal alkalmazások biztonsági beállításai, vagy más jellegű védelmi szoftverek, és böngésző specifikus plugin-ek akadályozhatják az Budapest Internetbank szolgáltatás teljes körű működését. A böngészőnek rendelkeznie kell az Ingyenes Macromedia Flash lejátszóval (a multimédiás tartalmak megjelenítéséhez).

Flash Player letöltése

  • Internet Explorer 11, illetve ennél magasabb verziószámú
  • Opera 47, illetve ennél nagyobb verziószámú
  • Mozilla FireFox 47, illetve ennél nagyobb verziószámú
  • Safari 7, illetve ennél nagyobb verziószámú
  • Chrome 49, illetve ennél nagyobb verziószámú

  • A PDF dokumentumok megjelenítéséhez az ingyenes Adobe Reader szoftver szükséges.
  • A tömörített állományok kitömörítéséhez. Winzip próbaverzió, vagy az ingyenes 7-zip
  • Microsoft Word dokumentumok olvasásához a Microsoft Word, vagy az ingyenes Open Office
  • Microsoft Excel táblázatokhoz a Microsoft Excel alkalmazás, vagy az ingyenes Open Office
  • Microsoft Powepoint bemutatókhoz a Microsoft Powerpoint alkalmazás, vagy az ingyenes Open Office

  • Olvasson bele a felhasználói kézikönyvünkbe
    Kézikönyv

Biztonsági tippek

Az elektronikus csatornákat napjaink legbiztonságosabb fizetési eszközeként tartják számon. Ez azonban csak akkor igaz, ha a szükséges biztonsági előírásokat megismeri és a használat során ennek figyelembe vételével jár el. Az elmúlt időszakban Magyarországon is megszaporodtak az elektronikus banki termékekkel történt visszaélési kísérletek. Az alábbiakban röviden bemutatjuk, hogy mit tesz a Budapest Bank az Ön biztonsága érdekében. Mivel ez kölcsönös érdekünk, ezért az ügyfeleink közreműködésére is szükség van. Ezért néhány fontos gondolattal és tanáccsal szeretnénk segíteni Önt, hogy Bankunk elektronikus szolgáltatását biztonságosan használhassa.

Részletek
bank.svg

Cégadatok

Cégnév, székhely, cégjegyzékszám, adószám, swift kód (BIC (Bank Idenification Code))

Részletek
mail.svg

Írjon nekünk

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos általános kérdése, észrevétele van

Részletek
calendat-time.svg

Fióki időpont kérés

Fiókjainkban várakozás nélkül, az Önnek megfelelő időpontban fogadjuk Önt.

Részletek
sad.svg

Panasz

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos panaszt kíván tenni.

Részletek