Ugrás az oldal tartalmáhozUgrás az elsődleges navigációhoz

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

A koronavírus-járványhoz kapcsolódó fertőzésveszély visszaszorítása érdekében bankfiókjainkban kötelező a szájmaszk, vagy szájat eltakaró kendő, illetve sál viselése, így a fiókokba kizárólag az arc eltakarása mellett léphetnek be az ügyfeleink. Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank   

Internetbank Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Intézze mindennapi pénzügyeit bárhol, bármikor!

Budapest Internetbankkal lehetséges!

Igényelje online!

Online igénylés

A Budapest Internetbank® segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek kezeléséhez szükséges lehet. Sőt, megújult szolgáltatásunk még ennél is többet nyújt ügyfeleinknek! Igényelje meg elektronikus szolgáltatásunkat mostantól, akár otthonról is, online!

A Budapest Internetbank online igénylési folyamatával Ön mostantól akár otthonról, biztonságosan, sorban állás nélkül kezdeményezhet elektronikus szolgáltatásunkra vonatkozó szerződéskötést, amennyiben rendelkezik meglévő lakossági fizetési számlával vagy hitelkártyával.

Megkezdem az online igénylést!



Új QR-kódos azonosítási folyamat

Ne bajlódjon feleslegesen a belépéshez szükséges azonosítókkal! Lépjen be egyszerűen, mégis biztonságosan a Budapest Internetbankba! Fontos: Ha először jelentkezik be az Internetbankba, azt csak a hagyományos belépési módon tudja megtenni!

  1. Kattintson a QR-kód generálás gombra a főoldalon! Az itt generált egyedi QR-azonosítóját csak a Budapest Bank Mobil App alkalmazása beolvasóján keresztül tudja használni!
  2. Nyissa meg a Budapest Bank Mobil App alkalmazást, és válassza a QR-kód beolvasása gombot! Első használatnál a Beállítások, QR internetbank belépés fül alatt a QR belépés gomb bekapcsolásával tudja aktiválni a funkciót. A bekapcsolást követően SMS-ben érkező egyedi kóddal tudja igazolni, hogy Ön kezdeményezte a QR-kódos belépési lehetőség aktiválását.
  3. A belépéshez olvassa be a QR-kódot, majd azonosítsa magát mPIN kódja vagy biometrikus azonosítója segítségével!

Tekintse meg videónkat

qr_code_video_placeholder.png

Pénzügyek egy kézben

Teljeskörű pénzügyi ügyintézést nyújt Önnek a Budapest Bank Internetbankja

  • Forint és deviza eseti és rendszeres átutalások indítása külföldre és belföldre egyaránt
  • Bank- és hitelkártyaműveletek, történet és limitek módosítása
  • Betétlekötés és feltörés akár forintban, akár devizában
  • Számlainformáció és egyenleg lekérdezés és számlakivonat nyomtatása
  • Ügyfélválasztó
  • Sárgacsekk befizetés az interneten keresztül
  • Befektetések on-line kezelhetősége
  • Csoportos beszedési felhatalmazások kezelése

Első bejelentkezés

Az Internetbank belépési folyamat újonnan regisztrált, első belépő felhasználó számára 4 lépésből áll:

  1. Írja be a szerződésben található azonosítót és az SMS-ben kapott első belépési jelszót!
  2. Adja meg az SMS-ben kapott belépési kódot!
  3. Adja meg új jelszavát!
  4. Állítsa be a 6 számjegyű ePIN kódot! Későbbiekben ezt a kódot használhatja telefonos azonosításra, ha a Telebankot hívja.

Nem sikerült a regisztráció?

Amennyiben kérdése van, vagy nem sikerült a regisztráció, hívja a Telebankot segítségért a 1440-es (külföldről a +36-1-477-77-es) telefonszámon!

Elfelejtettem a jelszavam

Azonosítójával, illetve új jelszó igénylésével kapcsolatban kérheti telefonos ügyfélszolgálatunk segítségét az 1440-es (külföldről a +36-1-477-77-es) telefonszámon, vagy látogasson el bármelyik bankfiókunkba, ahol ügyintézőink megadják Önnek a bejelentkezéshez szükséges adatokat.

További funkciók

Ismerje meg a Budapest Internetbank további funkcióit! Minden csupán egy kattintásnyira Öntől!

Tovább

Támogatás

Észrevételeit, kérdéseit az info@budapestbank.hu e-mail címre küldje, Internetbankkal kapcsolatban pedig kérjük, hívja Telebankunkat a 1440 telefonszámon, a 2.1.2.3. menüpontban. (Az első két menüpont billentyűzése után a teljes bankkártya szám vagy a bankszámla szám középső 8 számjegyének megadása szükséges.)

Technikai feltételek

Felhívjuk figyelmét, hogy az újonnan kiadott verziószámú böngészők esetében hibák jelentkezhetnek, melyre a Bank felelősséget nem vállal, így ezen böngészők használatát a Bank nem javasolja.Bizonyos tűzfal alkalmazások biztonsági beállításai, vagy más jellegű védelmi szoftverek, és böngésző specifikus plugin-ek akadályozhatják az Budapest Internetbank szolgáltatás teljes körű működését. A böngészőnek rendelkeznie kell az Ingyenes Macromedia Flash lejátszóval (a multimédiás tartalmak megjelenítéséhez).

Flash Player letöltése

Biztonsági tippek

Az elektronikus csatornákat napjaink legbiztonságosabb fizetési eszközeként tartják számon. Ez azonban csak akkor igaz, ha a szükséges biztonsági előírásokat megismeri és a használat során ennek figyelembe vételével jár el. Az elmúlt időszakban Magyarországon is megszaporodtak az elektronikus banki termékekkel történt visszaélési kísérletek. Az alábbiakban röviden bemutatjuk, hogy mit tesz a Budapest Bank az Ön biztonsága érdekében. Mivel ez kölcsönös érdekünk, ezért az ügyfeleink közreműködésére is szükség van. Ezért néhány fontos gondolattal és tanáccsal szeretnénk segíteni Önt, hogy Bankunk elektronikus szolgáltatását biztonságosan használhassa.

Részletek
bank.svg

Cégadatok

Cégnév, székhely, cégjegyzékszám, adószám, swift kód (BIC (Bank Idenification Code))

Részletek
mail.svg

Írjon nekünk

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos általános kérdése, észrevétele van

Részletek
calendat-time.svg

Fióki időpont kérés

Fiókjainkban várakozás nélkül, az Önnek megfelelő időpontban fogadjuk Önt.

Részletek
sad.svg

Panasz

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos panaszt kíván tenni.

Részletek