Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését köszönjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24 19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni fog. Türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Bankolj úgy, ahogy neked a legkényelmesebb

Budapest Bank Mobil Appal lehetséges!

Budapest Bank Mobil App

nyitó képernyő

Bankolj okostelefonodról!

Pénzügyeid intézéséhez nem kell többé alkalmazkodnod a Budapest Bank fióki nyitva tartáshoz.

Pénzügyeidet bármikor, bárhonnan, sorban állás nélkül intézheted, hiszen csak az internetre és egy okostelefonra van szükséged!

Nézd meg kisfilmünket az alkalmazás használatáról

Milyen előnyökkel jár?

Pénzügyek egy kézben

Kezeld pénzügyeid egy helyen a Budapest Bank Mobil App-al.
Válts egyszerűen biztonságosan fiókjaid között és utalj akár egy érintéssel kedvenc partnereidnek.

  • Számlaadatok és infók megtekintése
  • Ügyfélválasztó
  • Megbízás és átvezetés indítása

Mobilfizetés egy érintéssel

Kapcsold be egy gombnyomással a Budapest Bank Mobilfizetés ingyenes szolgáltatást, és használd Android-os mobilod minden bankkártyás vásárláshoz!

  • Kényelmesebb vásárlás
  • Gyors és biztonságos működés
  • Válts kártyáid között egyszerűen

Átlátható pénzügyek minden helyzetben

Tudj meg minden fontos információt pénzügyeidről! Ellenőrizd egyenlegeid,
keress a számlatörténeteidben vagy tekintsd meg beadott megbízásaid státuszát bárhol és bármikor.

  • Megbízások megtekintése
  • Számlatörténet megtekintése
  • Részletes keresés és szűrés
  • Kimutatás bevételeidről és kiadásaidról

Alkalmazás bankkártyáidhoz

Igazítsd bankkártyád lehetőségeit élethelyzetedhez néhány érintésből! Betéti- és hitelkártyáidat kényelmesen tudod kezelni az alkalmazáson keresztül is, legyen szó kártya felfüggesztéséről, vagy vásárlási limit módosításról.

  • Készpénzfelvételi-, vásárlási- és internetes vásárlási limitmódosítás
  • Kártyaaktiválás, felfüggesztés

Azonosítás kényelmesen

Váltsd le az SMS kódokat! Használd egyszerűen a QR Internetbankos belépés lehetőségét, ahol könnyedén azonosíthatod magad Mobil Appod segítségével. Hasonló, kényelmes Mobil Appos azonosítási lehetőséget kínálnak még számodra a következő funkciók:

  • QR Internetbank belépés
  • Internetbankban beküldött megbízások jóváhagyása Mobil App-al
  • Internetes vásárlás biometrikus jóváhagyással

Hogyan aktiváld az alkalmazást?

1. Letöltés

Töltsd le az alkalmazást iOS
vagy Android eszközödre.

2. Bejelentkezés

Jelentkezz be felhasználóneveddel és jelszavaddal.

3. SMS kód

Add meg az SMS-ben kapott jóváhagyó kódot.

4. mPIN kód

Állíts be egy 6 számjegyből álló mPIN-t.

5. Kész

Bankolj úgy, ahogy Neked
a legkényelmesebb!

Változás a csekkbefizetésben

2021. augusztus 10-én kivezettük a Budapest Bank Mobil App QR csekkbefizetés funkcióját. Csekkjeid beolvasásához a jövőben a Magyar Posta Zrt. és a Díjnet Zrt. iCsekk alkalmazását ajánljuk, amellyel gyorsan és egyszerűen fizetheted be a csekken szereplő összeget.

Ismerd meg az alkalmazás további funkcióit

  • Ujjlenyomatos vagy mPIN kódos belépés
  • Elrejthető egyenlegek
  • Számlaszám megosztása
  • Magyar és angol nyelven elérhető
  • Kényelmes kialakítás
  • Számlakivonatok megtekintése
  • Elküldött megbízások
  • Fizetési kérelem kezelése
  • Budapest Pénzügyi Asszisztens-Külső Szolgáltatók

Digitális szolgáltatásaink

bb-icon-mobilfizetes.svg

Budapest Bank Mobilfizetés

Fizessen mobiljával applikáción keresztül!

Részletek
bb-icon-apple_pay_2.png

Apple Pay

Fizess egyszerűen és biztonságosan Budapest Bank bankkártyáddal, Apple Pay használatával!

Részletek
bb-icon-internetbank.svg

Budapest Internetbank

A Budapest Internetbank segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges.

Részletek
Összes Digitális Szolgáltatás

Digitális Jólét Program

A hazai pénzintézetek közül a Budapest Bank érdemelte ki elsőként a Kiemelkedő Digitális Hitelintézet védjegyet a Digitális Jólét Pénzügyi Védjegy Program keretében.

Tovább

Miben lehetünk a segítségedre?

Felhasználói kézikönyv letöltése (pdf, 14 MB)


Ellenőrizd, hogy pontosan adtad meg az Internetbank azonosítódat és jelszavad és internet kapcsolatod elérhetőségét, esetleg több fajta internetkapcsolatot is próbálj ki (ez lehet WiFi vagy mobil internet kapcsolat). Ha továbbra sem sikerül a bejelentkezés, akkor részletes kivizsgálás érdekében küldd el a tapasztalt hiba leírását és felhasználói azonosítódat a mobilapp@budapestbank.hu címre.

Elfelejtett azonosító esetén, hívd fel a Telebank munkatársait a 1440-es telefonszámon. Munkatársaink kérni fogják az e-pin kódodat, amellyel beazonosítanak és megadják az Internetbank azonosítódat.

Ez az alábbi esetekben fordulhat elő:

  • A készüléked nem kapcsolódik internethez: az alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges (ez lehet WiFi vagy mobil internet kapcsolat).
  • Többszörös jelszórontás miatt felfüggesztették az Internetbank azonosítód: ilyen esetben kérjük, hívd a Telebankot segítségért a 1440-es telefonszámon.
  • Az alkalmazást módosított operációs rendszerrel rendelkező készüléken szeretnéd használni. Az applikáció nem használható, ha feltörték a készülék gyári operációs rendszerét (rootolt vagy jailbreakelt). Az ilyen eszköz könnyebben fertőzhető különböző adatlopó vírusokkal, ezért kockázatos pénzügyi alkalmazást telepíteni rá: ebben az esetben kérjük, állítsd vissza a készülék gyári beállításait.
  • Törölték az eszközregisztrációt vagy alaphelyzetbe állították az alkalmazást: ebben az esetben kérjük, jelentkezz be újra.
  • Megszűnt az Internetbank szerződésed. Ha továbbra sem sikerül a belépés, akkor részletes kivizsgálás érdekében küldd el a tapasztalt hiba leírását és felhasználói azonosítódat a mobilapp@budapestbank.hu email címre.

Az alábbi elemek a mPIN kód megadásakor elkerülendők:

Megnevezés Kizárt számsorok

Azonos karakterek

Azonos számokból álló számsorok

111111, 222222, 333333, 444444, 555555, 666666, 777777, 888888, 999999, 000000

Sorozatok

Sorozatokból álló számsorok

012345, 123456, 654321, 543210

Ismétlődések

Olyan számsorok, amely valamely karakter(ek) ismétlésén alapul

121212, 131313, 101010, 696969, 112233, 445566, 123123, 007007

Palindromok

Olyan számsor amely oda és visszafelé olvasva is azonos.

123321

Minták

Olyan számsorok, amelyek valamilyen minta szerint rendeződve adhatók meg

123654, 789456, 147258, 147369, 159357, 159753, 314159

A belépés képernyő alsó részében az „Elfelejtett mPIN” gomb segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az alkalmazást. A további használathoz újra be kell jelentkezned!

Igen, a funkció beállítását követően az applikációba bármikor be tudsz lépni biometrikus autentikációval. Kérjük, olvasd el figyelmesen a biometrikus azonosítással történő feloldásra vonatkozó biztonsági tanácsainkat.

A fenti esetekben javasolt törölni az eszközregisztrációt. Ezt megteheted az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil App” pontjában. Törlés után újabb bejelentkezést követően ismét használható az eszközön az alkalmazás vagy ha az SMS az ellopott eszközre érkezik akkor hívd fel a Telebank munkatársait a 1440-es telefonszámon.

Ebben az esetben javasolt törölni az eszközregisztrációt, melyet megtehetsz:

  • A menü/Beállítások menüpontban a Kijelentkezés gombbal
  • A belépés képernyő alsó részében az „Elfelejtett mPIN” gombbal
  • az Internetbank felületén a Beállítások és egyéb szolgáltatások / Összes beállítás / Mobil App menüpontjában

A regisztrált eszközöket az Internetbankban a „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil App” menüpontjában tekintheted meg.

Az utalás funkciót a navigációs sávról indíthatod el vagy ha kedvezményezett a gyakori megbízások okos csempén szerepel, akkor a partnerre rátapintva elérhető a funkció, ez esetbe a jogosult számlaszáma a főképernyőn beállított számla és egyből a Mennyit? képernyőre navigál az alkalmazás.

Átvezetéshez indításhoz érintsd meg a navigációs sávon az utalás funkciót ,majd a Hova/Saját képernyőn válaszd ki megfelelő saját számlát.

Az applikáció automatikusan azt a 7 partnered helyezi a gyakori partnerekre, akiknek leggyakrabban indítottál megbízást, ez manuálisan nem módosíthat, csak ha törlöd a partnert a partnerlistából

Teljesítés előtt egy nappal, az applikációban indított forint megbízások az alkalmazáson belül Számlatörténet jövőbeli tranzakciói és az Elküldött megbízások között lehet visszavonni. Az adott tételre hosszan vagy a részleteiben az egyéb gombra nyomva megjelenik a Megbízás visszavonása.

Minden esetben az aktuális hirdetmény tartalmazza a mobil alkalmazásból indítható napi forint megbízási limiteket.

Ha egy gyakori partnernek utalást kezdeményezünk és a korábbi közleményt szeretnénk megadni, akkor a Miért képernyőn (ahol megadhatjuk a közleményt) lehetőségünk van választani a 3 leggyakrabban használt korábbi közlemény közül. Ha ezek között nem jelenik meg a kívánt közlemény, akkor a számlatörténetben egy korábbi megbízás (aminek megegyezik a közleménye a kívánttal) újraküldésével már a kívánt közlemény jelenik meg.

Számlatörténeted egy hónapra visszamenőleg jelenítjük meg. További adatok megtekintéséhez a számlatörténetszűrővel tudsz keresni az elmúlt egy évre visszamenőleg.

A számlatörténetben számlatörténet felirat alatt megtalálható a kereső funkció, amivel partner, címzett vagy közleményre szűrheted le a tételeidet, amelyek időrendi sorrendbe jelennek meg. A keresés mellett jobbra a szűrés ikon található . A filterek beállíthatók az összes, kimenő vagy bejövő tételekre.

A alkalmazásban elrejtheted számla egyenleged úgynevezett maszkolásos eljárással (kipontozott rész látszódik az egyenleged helyett). Ehhez lépj be az beállítások menüpontba és kapcsold be az Egyenlegek elrejtése funkciót. Lehetőséged van eseti egyenleg felfedésre: ehhez a kipontozott részére kell tapintanod, ekkor megjelenik az egyenleg.

A jövőbeli tranzakciók között az értéknapos utalások jelennek meg. Az állandó utalások és csoportos beszedések még nem jelennek meg a Mobil App-ban, ezek a funkciók a rövid távú terveink között szerepelnek, hogy megjelenítsük az alkalmazásban.

A számlainfók menüpontban, illetve rátapinthatsz a számlanévre a főképernyőn, ezáltal a név helyett a számlaszámát látod.

A számlatörténetben többszámlás felhasználóknál jobb felső sarkában megtalálható a számlák ikon. Az ikonra tapintva válogathatsz a számláid között.

A Menü / Profilom-on a kiválasztott számlának a száma adatainál jelenik meg a számlához tartozó IBAN szám.

Betététi- és hitelkártyáidhoz tartozó napi készpénzfelvételi-, vásárlási– és internetes vásárlási limit módosításához nyomj a navigációs sávon a „Menü”-re, ezután a „Bankkártyák” menüpontra nyomva kiválaszthatod a kívánt kártyát, majd az adott kártya részletei képernyőn az adott limitre nyomva beírhatod a kívánt limitet. A megadható legkisebb érték minden esetben 1 Ft

Készpénzfelvételi limitet maximum 2.000.000 Ft-ra lehet beállítani. A limitállítás gyakoriságában nincs korlátozás, azt díjmentesen, bármennyiszer megteheted egy nap folyamán.

Felfüggesztett, vagy első aktiválásra váró kártya esetén, nyomj a navigációs sávon a „Menü”-re, ezután a „Bankkártyák” menüpontra nyomva kiválaszthatod az aktiválásra szánt kártyát, majd a kártya státusznál található kapcsoló segítségével állítsd a kártya státuszát aktívra.

Betéti- és hitelkártya automatikus lejárata esetén aktiválásra váró új kártyád megjelenik a mobil applikációban is. Ezzel neked semmi dolgod nincs, mindaddig, amíg új kártyádat aktiválni nem szeretnéd. Ebben az esetben kérjük, olvasd el a „Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat?” bejegyzésünket!

Amennyiben új kártyádat aktiváltad, a lejárt kártyádat már nem fogod tudni használni.

Igen, abban az esetben is, ha rendszerint az alkalmazásban push értesítéssel hagyod jóvá online vásárlásaidat, mert Mobil App karbantartás esetén a mobiltelefonra érkező push értesítéssel való azonosítási mód nem elérhető, ezért javasoljuk minden ügyfelünknek az internetes vásárlási jelszó megadását is, amivel Mobil App karbantartás esetén is zökkenőmentesen vásárolhatnak online.

Szabadon választott 4 számjegyet, azok bármilyen kombinációjában. Az internetes vásárlási jelszavadat jegyezd meg és tartsd titokban!

Nem, megújítás vagy újragyártás esetén nem szükséges újra beállítani a mobiltelefonra érkező push értesítéssel történő jóváhagyást, vagy új internetes vásárlási jelszót beállítani, az adott kártyához tartozó korábbi beállítások az új kártyára is érvényesek lesznek.

Banki háttérrendszer és a kártyaszolgáltató cég közötti adatcsere kommunikáció során nem elérhető a funkció. Kérjük, próbáld meg 1 órával később a funkció használatát.

Ha az egyik partneredhez képet vagy hangulatjelet csatolsz, akkor azt csak a készüléken lévő alkalmazásba mented le, de az alkalmazás háttér-rendszereiben ezeket nem tároljuk, ez azt jelenti ha letöröld az alkalmazást, akkor a partnereidhez csatolt képek vagy hangulatjelek elvesznek. Az partnerekhez beállított képek vagy hangulatjelek csak az adott készüléken jelennek, emiatt nem jelennek meg, ha:

  • Másik készüléken bejelentkezel
  • A partnered alkalmazásában
  • A partnerednél az utalás részleteiben

A partnereidnek megadhatsz beceneveket, ekkor a Partnerek funkciónál a partnerednél a beceneve fog megjelenni, de a keresőbe a nevére és a becenevére is rákereshetsz. A becenevek nem jelennek meg a partnereid alkalmazásában.

A partnerek funkcióban egy adott partner részleteinél megnézheted az összes tranzakciót 30 napra visszamenőleg. Ha más időszakra visszamenőleg szeretnél szűrni, azt a számla történetben a szűrők beállításával az adott partnerre rákeresve tudod megtenni.

Megbízható kedvezményezett nevezzük a partnereket, akiket a Mobil Appon és az Internetbankon adtál hozzá a partnereidhez vagy utaláskor mentettél a partnerlistádhoz. A gyakori partnereidnél, az a 8 személy jelenik meg, akiknek a leggyakrabban szoktál utalni.

A partneredet hosszan nyomva, megjelenik 5 funkció a partnerrel kapcsolatban, ahol törölheted, szerkesztheted, megoszthatod vagy akár utalást indíthatsz neki. Ezeket a funkciókat a partnerre rányomva a jobb felső sarokban lévő egyéb gombbal is elérheted.

Fizetési kérelem indítására és fogadására a hét minden napján, napi 24 órában lehetősége van.

A fizetési kérelem fogadásának nincs díja. Az fizetési kérelem indítása a bevezetést követően 1 évig díjmentes – a díjakat mindig az aktuális számlavezetési hirdetmények tartalmazzák. A fizetési kérelemre történő azonnali utalás a normál azonnali utalás díjával egyezik meg.(https://www.budapestbank.hu/maganszemelyek/szamlavezetes)

Az indított fizetési kérelmeknél a tranzakció jóváhagyása után nem módosítható a lejárati dátum. Ez azt jelenti, hogy ha az elküldött fizetési kérelemre a fogadó fél nem válaszolt a lejárati határidőn belül, nincs lehetőség a hosszabbításra. A fogadott fizetési kérelemnél nincs lehetőség a lejárati dátum módosítására.

Ilyen esetben kérd a fogadó partnert, hogy utalja vissza az összeget, vagy az eddigi gyakorlatnak megfelelően a bankfiókban kell benyújtani a visszahívási kérelmet a megadott formanyomtatvány kitöltésével. A visszahívás díjköteles.

Fizetési kérelem indítására és fogadására a Budapest Internetbankban és a Budapest Bank Mobil Appban van lehetőség.

Jelenleg a legtöbb Budapest Internetbankon beküldött megbízás beadását jóvá tudod hagyni Mobil App segítésével SMS kód beírása helyett, kivétel az OpenAPI számlainformáció hozzáférés, tranzakció és fizetési kérelemmel kapcsolatos jóváhagyások.

Az értesítést megnyitva, azonosítás után egy jóváhagyó oldalon mutatjuk be a jóváhagyásra beküldött megbízásokat. Magára a megbízásra tapintva megtekintheti a megbízás további részleteit is még jóváhagyás vagy elutasítás előtt.

Amennyiben nem érkezne meg az értesítés, az Internetbank felületén lehetősége van új Mobil App értesítést kiküldeni ugyanahhoz a megbízáshoz. Ha továbbra sem érkezne meg az értesítés, kérjük válassza az SMS azonosítást.

Az Ön biztonsága érdekében korlátozott időablak áll a jóváhagyás elvégzésére. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem sikerül az időablak lejárta előtt jóváhagynia a megbízást, az Internetbank felületén lehetősége van új értesítést kiküldeni.

Amelyik készüléken beállítja az értesítéseket, arra a készülékre a megbízás pillanatában kiküldjük az értesítéseket. Ezáltal előfordulhat, hogy egyszerre több készülékére is kiküldjük a jóváhagyási feladattal kapcsolatos értesítést. Egy megbízást csak egyszer lehet jóváhagyni vagy elutasítani egy készüléken. Az egyik készüléken elvégzett jóváhagyás vagy elutasítás után a másik készüléken sikertelen eredményre fut a jóváhagyás vagy elutasítás.

Ebben az esetben automatikusan küldünk egy SMS-t egy egyszer használatos azonosítási jelszóval, amit az Internetbank felületén kell megadnia.

A szolgáltatás minden betéti vagy hitelkártya főkártyával rendelkező ügyfelünk számára elérhető. Amennyiben van élő Budapest Bank Mobil App regisztrációja, és az alkalmazásba belépve látja a főkártyáit, igénybe tudja venni a szolgáltatásunkat.

Elképzelhető, hogy átmenetileg felfüggesztettük a szolgáltatást, vagy jogosultsági hiányosság merült fel. Az alkalmazáson belül a Beállítások / Értesítés beállítások / Internetes vásárlás kapcsoló mellett található információs gombra tapintva jelezzük az inaktív állapot okát.

Amennyiben nem kapcsolta be a szolgáltatást, vagy készülékén nem engedélyezte az értesítések fogadását az alkalmazásunk számára, úgy előfordulhat, hogy nem kap értesítést. Kérjük, ellenőrizze, hogy a Beállítások / Értesítés beállítások / Internetes vásárlás kapcsoló bekapcsolt állapotban van-e. Amennyiben igen, és továbbra sem kap értesítést, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Amennyiben Önnek van betéti és hitel főkártyája is, de csak az egyik típusú kártyára kap értesítést a másikra pedig SMS kódot, úgy kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hogy segíteni tudjanak a jogosultságok megfelelő beállításában.

Az értesítést megnyitva, azonosítás után lehetősége van elutasítani a tranzakciót, és értesíteni tudja erről a Telebankon munkatársainkat, ha úgy érzi, a kártyaadatai nincsenek biztonságban.

Amennyiben a jóváhagyási folyamatban volt, és az értesítés megnyitása után valamiért bezárta az alkalmazást, sajnos nincs lehetősége a jóváhagyási ablak újra előhívására. Ebben az esetben egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szüksége lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszava megadására is.

Amennyiben az értesítés kitörlésre kerül, úgy sajnos nincs lehetőség az értesítés újbóli előhívására. Ebben az esetben egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szüksége lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszava megadására is.

Az Ön biztonsága érdekében egy korlátozott időablak áll rendelkezésére a jóváhagyás elvégzésére. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem sikerül az időablak lejárta előtt jóváhagynia vagy elutasítania a vásárlást, úgy egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szüksége lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszava megadására is.

Amelyik készüléken beállítja az értesítéseket, arra a készülékre a vásárlás pillanatában kiküldjük az értesítéseket. Ezáltal előfordulhat, hogy egyszerre több készülékére is kiküldjük a jóváhagyási feladattal kapcsolatos értesítést. Egy vásárlást csak egyszer lehet jóváhagyni vagy elutasítani egy készüléken. Az egyik készüléken elvégzett jóváhagyás vagy elutasítás után a másik készüléken sikertelen eredményre fut a jóváhagyás vagy elutasítás.

Abban az esetben, ha a Budapest Bank Mobil App épp karbantartás alatt áll, vásárlásakor automatikusan egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára. A jóváhagyáshoz az SMS kód mellett szüksége lesz a 4 számjegyű internetes vásárlási jelszava megadására is.

Elképzelhető, hogy kártyája felfüggesztett állapotban van, vagy a kártyájához beállított Internetes vásárlási limit felett próbál vásárolni. Kérjük, lépjen be a Budapest Bank Mobil App-ba, és a kártyája részleteinél ellenőrizze kártyái beállításait. Ha mindent rendben talál, kérjük, hívja telebankos munkatársaink.

Igen, de ehhez bizonyos ügyfélszintű beállítások szükségesek. Amennyiben Ön társkártyabirtokos – azaz a plasztikkártyán az Ön neve szerepel –, ha rendelkezik hasonló típusú (betéti vagy hitel) főkártyával, a társkártyás vásárlásaira is meg fognak érkezni az értesítések. Amennyiben Önnek csak társkártyája van, abban az esetben kérjük, kérje ügyintézőink segítségét, hogy az Internetbank ügyfélfiókjával elérhesse a szolgáltatásunkat.

A funkciók használatához a navigációs sáv és az okos csempék nyújtanak segítséget és gyors elérhetőséget.

A számlaszám megosztásához tartsd hosszan nyomva (2-3 másodperc) a kiválasztott számlát, amíg az operációs rendszer beépített megosztási modulja fel nem ugrik. Itt válaszd ki a kívánt megosztási módot, ahol a következő adatok fognak megjelenni: Számla tulajdonos neve, számlaszáma és számlavezető bank neve.

Ezen funkció aktiválásához lépj Menü/Beállítások menüpontba, ezután az első lehetőségre nyomva tudod megadni a kívánt nyelvet. Nyelvváltás után újra be kell jelentkezned.

Amennyiben egy Internetbank felhasználóhoz különböző fiókokat kapcsoltál, akkor a Menü / Beállítások / Ügyfélválasztó gomb segítségével tudod előhívni az ügyfélváltó menüt, ahol a felhasználójához kapcsolt fiókokat látod. Ha nem látod ezt a lehetőséget, kérjük, fáradj be bármelyik Budapest Bank fiókba, ahol azonosítás után díjmentesen hozzárendelik felhasználó a fiókod.

Kilépéshez érintsd meg a navigációs sávon a „Menü” funkciót, ezután a jobb felső sarokban a Kilépés gomb segítségével kijelentkezhetsz az alkalmazásból.

Ezen funkció aktiválásához lépj a Menü / Beállítások menüpontba és a Biometrikus azonosítás csúszka elhúzásával tudod bekapcsolni a másodlagos autentikációt. A funkció aktiválásához kérjük, fogadd el az ezzel kapcsolatos nyilatkozatot.

Kezdőlapon a jobb felső sarokban lévő számla ikont megnyomva kiválaszthatod, hogy melyik számládat szeretnéd használni, a sorrend szerkesztőben beállíthatod az alapértelmezett számlát vagy azt, hogy akár hogy minden alkalommal megjelenjen a feloldáskor a számlaválasztó.

Igen, a jobbra csúsztatás gesztus (backswipe), mint alapvető iOS navigáció használható az alkalmazás felületén is.

Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kér, akkor azt megfelelő körültekintéssel használd, ne add ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá. Amennyiben van rá lehetőséged, időközönként válts mPIN kódot.

Mivel az alkalmazás a készülékben található biometrikus azonosító adatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezd, ha telefonod csak a Te biometrikus azonosító adataidat tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használod ezt a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléked védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használj valamilyen képernyőzárat, lehetőleg biometrikus vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepíts, ezek a készülékhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play Store vagy Apple Store.

Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használsz (Bluetooth, Wi-Fi), kapcsold ki ezeket.

Az alkalmazást lehetőleg ne használd nyilvános helyen, és figyelj a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható Wi-Fi kapcsolat).

Budapest Bank Mobil App alkalmazás meglétére és minimum 5.0 (Lollipop) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után vagy a készülék felébresztésével, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 15 000 Ft feletti fizetésnél és ritkább esetben 15 000 Ft alatt is a plasztik bankkártyához tartozó PIN kódoddal kell jóváhagyni a tranzakciót.

A szolgáltatás részletes leírását és feltételeit a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla folyószámlahitel általános szerződési feltételek valamint a Budapest Bank Mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetmények tartalmazzák.

Amennyiben ellopják vagy elhagyod a készüléked, mielőbb vedd fel a kapcsolatot a Telebank munkatársaival a díjmentesen hívható, 1440-es számon és kollégáink távolról inaktiválni tudják a szolgáltatást.

A funkció előfeltételei, hogy a felhasználó már rendelkezik alkalmazásban beregisztrált készülékkel és a funkció bekapcsolt az alkalmazásban.

Igen, az QR belépés funkció mellett továbbra is van lehetőség az Internetbank azonosító-val és jelszót megadva SMS azonosítással belépni az Internetbank felületére.

A funkciót a Menü / Beállítások QR belépés kapcsolóval tudja bekapcsolni.

A Menün belül a QR Internetbank belépés lehetőséggel, okos csempével a kezdőlapról vagy az üdvözlő képernyőn.

  • Android operációs rendszerrel működő készüléken a kivonatok megoszthatók különböző PDF olvasó alkalmazásokkal. Ezekben az alkalmazásokban legtöbb esetben megtalálható a letöltés lehetősége.
  • iOS operációs rendszerrel működő készüléken a felugró megosztási panelben a „Mentés a Fájlokba” lehetőséggel menthető a kivonat a készülékre.

  • Év: A kivonat létrehozásának évét mutatja
  • Szám: A kivonat sorszámát a létrehozásának évében
  • Dátum: A létrehozásának pontos dátumát

Kényelmesebbé és könnyebbé teszik az utalást a másodlagos számlaazonosítók. Míg korábban az utaláshoz szükség volt a kedvezményezett 16 vagy 24 jegyű bankszámlaszámára, addig az Azonnali Fizetési Rendszer bevezetésével elég a fogadó fél számlavezető banknál előzetesen regisztrált másodlagos számlaazonosítóját (pl. mobiltelefonszám, e-mail cím, adószám, adóazonosító jel) megadni. Bővebb információkért látogass el az Azonnali Fizetésről szóló oldalunkra: https://www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes

A másodlagos azonosítók kezelése csak azoknak a felhasználóknak érhető el, akik egyedüli aláírói joggal rendelkeznek valamely Budapest Banknál vezetett számlájuk felett. Azonban adott számlához rögzített aktuális és korábbi azonosítók listája megtekinthető bármely más jogosultsággal rendelkező felhasználó számára.

Minden IBAN számmal ellátott fizetési számlához lehet másodlagos azonosítót rögzíteni, így a deviza számlákhoz is.

Egy másodlagos számlaazonosítót (például e-mail címet) kizárólag egyetlen bankszámlához lehet regisztrálni, azonban egy bankszámlához több másodlagos számlaazonosító típus is tartozhat (azaz például e-mail cím és mobiltelefonszám is). A Budapest Bank Mobil App-ban egy azonosító típusból egy számlához kizárólag egy darab rögzíthető. Az alkalmazásban a korábban már rendszereinkben letárolt adatok közül tudsz választani. Adataid módosítására lehetőséged van a Profilom menüpontban. Amennyiben több email típusú azonosítót is megadnál, kérjük, lépj be a Budapest Internetbank felületre vagy fáradj el a hozzád legközelebb eső Fiókunkba, ahol kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre.

A másodlagos azonosítók számlakapcsolata egy évig érvényes. A lejárata előtt szükséges megújítani azt. A megújítás legegyszerűbb módja az azonosító törlése és újra regisztrálása, melyet pár lépésben elvégezhetsz a Mobil App Bankszámlák menüpontján keresztül, vagy kérjük, fáradj el a hozzád legközelebb eső Fiókunkba, ahol kollégáink készséggel állnak a rendelkezésedre.

Kérjük, töltsd ki kérdőívünket és oszd meg velünk véleményed, észrevételeid az applikációval kapcsolatban! A beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét. Köszönjük a segítséged, mellyel hozzájárulsz szolgáltatásunk javításához!

E-mail címed az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük.

Töltsd le ingyenesen a Budapest Bank Mobil App-ot

App Store

4,6 /5

12+ E értékelés

Google Play

4,7 /5

9+ E értékelés