Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok


Naprakészen nyomon követni pénzügyeit?

Budapest Mobilbankkal lehetséges!

BUDAPEST MOBILBANK® SMS szolgáltatásunk minden Ügyfelünk számára elérhető.

Budapest Mobilbank®

A Budapest Bank SMS szolgáltatása minden ügyfelünk számára lehetővé teszi, hogy mobiltelefonján keresztül folyamatosan figyelemmel kísérhesse a bankszámláján történő pénzmozgásokat üzenetek (SMS értesítések) segítségével. Használatával képes lesz a bankkártya kezelés és számlainformáció lekérdezés gördülékeny beállítására is.

Folyamatos üzenetek a kártya- és a számlatranzakcióról

Beállítások kényelmesen SMS parancsok útján

Több telefonszám rögzítése egy szolgáltatáshoz

Milyen előnyöket nyújt a szolgáltatás?

Biztonságos

mert folyamatosan nyomon követheti számlamozgásait és kártyájának használatát, ugyanakkor az információk csak az Ön által megadott telefonszámról érhetőek el.

Kényelmes

mert szolgáltatásainkat a hét minden napján, a nap 24 órájában veheti igénybe.

Gyors

mert azonnal értesítjük SMS-ben a kártya és számla műveletekről, s megbízásait is másodperceken belül teljesítjük.

Testre szabott

mert aktuális igényei szerint változtathatja a szolgáltatás beállításait a különböző SMS parancsok segítségével.

Szolgáltatás csomagok

Budapest Mobilbank® Light

Havidíjmentes, tranzakció (SMS) díjazási alapú szolgáltatásunk, mely azonnal értesíti Önt a kártyájával végzett (POS) vásárlásokról, ATM tranzakciókról, eseti átutalásokról.

Budapest Mobilbank® Plusz

Az SMS-ek számától függetlenül, fix havidíjas lakossági szolgáltatásunk automatikusan üzenetet küld a kártya- és számlatranzakcióról, legyen az POS vásárlás, ATM tranzakciók, pénztári készpénz ki- és befizetés, eseti- vagy egyéb típusú utalás.

A Szolgáltatásokhoz kapcsolódó díjakat és egyéb költségeket a mindenkori Lakossági forint számlavezetés hirdetmény tartalmazza.

Bővített Mobilbank Info® Főkártyához

A havidíj alapú szolgáltatás segítségével a főkártyabirtokos mind a fő-, mind a társhitelkártyákkal történt minden vásárlásról, készpénzfelvételről vagy befizetésről azonnal rövid szöveges üzenet (SMS) formájában értesítést kap.

Mobilbank Info® Társkártyához

A Társkártyabirtokos a társhitelkártyájával végrehajtott tranzakcióiról rövid szöveges üzenet (SMS) formájában kap értesítést. A havidíj alapú szolgáltatást a Főkártyabirtokos igényelheti.

A Szolgáltatásokhoz kapcsolódó díjakat és egyéb költségeket a mindenkori Lakossági forint számlavezetés hirdetmény tartalmazza.

Az SMS szolgáltatás használatával naprakészen nyomon követhet minden Ön által kiválasztott vállalati kártya- és számlatranzakciót.

Vállalati számlás szolgáltatás

Fizetési számlához kapcsolódó tranzakció alapú szolgáltatás csomag, mely részletes információt nyújt a különböző típusú számlamozgásokról, legyen az pénztári készpénz ki- és befizetés, eseti- vagy egyéb típusú utalás és megbízás.

Vállalati kártyás szolgáltatás

Budapest Bank által kibocsátott kártyához kapcsolódó tranzakció alapú szolgáltatás csomag, mely részletes információt nyújt a kijelölhető kártya tranzakciókról, (POS) vásárlásokról, ATM készpénzfelvételekről.

A Szolgáltatásokhoz kapcsolódó díjakat és egyéb költségeket a mindenkori Lakossági forint számlavezetés hirdetmény tartalmazza.

A Budapest Mobilbank által nyújtott Lakossági és Üzleti Szolgáltatások révén a Budapest Bank ügyfelei részére küldött automatikus üzenetek a következő tematikus SMS csoportokból állnak össze:

  • ATM és POS tranzakciók
  • Állandó és csoportos beszedési megbízások
  • Pénztári ki- és befizetés
  • Betétlekötés, lejárat és kamatjóváírás
  • Napi automatikus egyenleg (vállalatoknak)
  • Bejövő és átutalások
  • Hiteltörlesztés, kamatfizetés

Automatikus üzenetek tartalma

Az Ön által kiválasztott valamennyi, kártyáját- vagy számláját érintő tranzakciók pontos nyomon követése érdekében szolgáltatásunk automatikus SMS üzenet küld Önnek a tranzakciót érintő részletes információkkal.

  • Számla/kártya típus
  • Tranzakció típus
  • Tranzakció összege
  • Időpont
  • Fennmaradó egyenleg (választható)
  • Tranzakció helyszíne (ha azonosítható)
  • Kedvezményezett/utaló partner megjelölése (ha azonosítható)
  • Közlemény rovat első néhány karaktere

BUDAPEST MOBILBANK® személyesen Önnek

A Budapest Bank SMS szolgáltatása az Ön igényei szerint személyre szabható, lehetősége van beállítani:

  • az SMS üzenet nyelvét (magyar, angol vagy német),
  • a limit feletti tranzakció üzenetet – mekkora összegű tranzakció felett kapjon SMS értesítést
  • a minimális egyenleg értesítőt – üzenetet küldünk, amennyiben egyenlege az itt megadott érték alá csökken.

Interaktív SMS

Az Interaktív SMS szolgáltatás lehetőséget nyújt a kártyához kapcsolódó limitek és más beállítások SMS útján történő változtatására, különböző SMS parancsok segítségével.

  • Bankkártya aktiválás és felfüggesztés
  • Limitek beállítása és kezelése
  • Egyenleg és árfolyam lekérdezések

Általános példa interaktív SMS-re

Tegyük fel, hogy Budapest Barbarának a 5100 1934 1234 1234 számú Mastercard Dombornyomott kártyáján jelenleg 60.000 Ft az aktuális bankkártyás vásárlási (POS) limit. Budapest Barbara szeretné ezt gyorsan, egyszerűen megnövelni 190.000 Ft-ra, mert épp egy nagy értékű műszaki cikket készül megvásárolni. A bankkártyás vásárlási limit átállításának módja a VL, ezt követően szükséges megadni annak a bankkártyának a számát, amellyel vásárolni szeretne, majd az új vásárlási limit összegét.

Ebben az esetben Budapest Barbarának az alábbi SMS parancsot kell elküldenie a Mobilbank 06-30-926-62-45-ös telefonszámra.

mobilbank_01

Ezek után a szolgáltatás automatikus visszaigazoló üzenetet küld:

mobilbank_02

Sikerült! Budapest Barbara megvásárolhatja a nagy értékű műszaki cikket.

mobilbank_02

Az interaktív SMS kérések és parancsok pontos listáját a HIRDETMÉNY a Budapest Bank ügyfelei részére nyújtott Budapest Mobilbank szolgáltatásról című dokumentum tartalmazza.

Hogyan igényelhet Budapest Mobilbank® szolgáltatást?

1. Előkészületek

Készítse elő folyó- vagy hitelszámlaszámát, személyi igazolványát, bank- vagy hitelkártyáját és mobiltelefonszámát.

2. Igénylés

Hívja a Budapest Telebankot a 1440 telefonszámon, s kollégáink azonnal rögzítik igénylését!

3. Aktiválás

Az Igénylés beérkezésétől számítva legfeljebb egy órán belül a szolgáltatás aktiválásra kerül, és üdvözlő üzenetet küldünk a rögzített mobiltelefonszámra, s ettől kezdve Ön már a Mobilbank regisztrált ügyfele.

* Személyes ügyintézés vagy vállalati szolgáltatás igénylés esetén, fáradjon be az Önhöz legközelebbi Budapest Bank fiókba, és kérje az ügyintéző segítségét vagy keresse kapcsolattartóját.

Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink

bb-icon-mobilapp.svg

Budapest Bank Mobil App

A zenéd már mobil, a bankod miért nem? Fizess és intézd pénzügyeid applikáción keresztük!

Részletek
bb-icon-internetbank.svg

Budapest Internetbank

A Budapest Internetbank segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges l...

Részletek
bb-icon-internetbank-reg-v2

Internetbank online igénylés

Kezdeményezzen akár otthonrról, sorban állás nélkül elektronikus számlavezetési szolgáltatásunkra vonatkozó szerződéskötést.

Részletek
Összes Digitális Szolgáltatás

Hasznos dokumentumok