Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Fizess mobiloddal applikáción keresztül!

Budapest Bank Mobil Appal lehetséges!

Fizess mostantól okostelefonnal!

Állítsd be ingyenesen kedvenc Mastercard vagy Maestro típusú kártyád mobilfizetésre a Budapest Bank Mobil App-ban, és vásárolj mostantól Androidos okostelefonoddal!

  • Kényelmes, gyors és biztonságos
  • Egy érintéssel bekapcsolhatod
  • Válts kártyáid között egyszerűen

Nézd meg hogyan működik a mobilfizetés

Kapcsold be egy érintéssel

  • Lépj be

    Lépj be a Budapest Bank Mobil App-ba

  • Válaszd ki

    Válaszd ki a kedvenc Mastercard vagy Maestro típusú bankkártyádat és kapcsold be a mobilfizetés funkciót

  • Várd meg

    Várd meg a visszajelzést és használd onnantól minden vásárláshoz a telefonod

A mobilfizetés bekapcsolásával a kiválasztott kártyádnak egy digitális másolatát fogjuk létrehozni az okostelefonodon. A digitalizáció fokozott biztonsággal történik, a szükséges adatok katonai szintű titkosítással vannak védve a készülékeden. A folyamat során egy nyilatkozatban tájékoztatunk a mobilfizetés használatának feltételeiről.

Ismerd meg a folyamatot részletesen

Biztonságos mobilfizetés

A funkció kialakításakor kiemelt figyelmet fordítottunk a biztonságra. A digitalizáláshoz szükséges adatokat magas szintű titkosítással védjük, a telefonról tudtod nélkül nem lehet pénzt leemelni. A mobilfizetés ugyanúgy működik, mint egy hagyományos bankkártyás fizetés, de a mobilodon még több biztonsági beállítást elvégezhetsz:

  • Alapértelmezetten csak feloldott képernyőzárral tudsz fizetni, de ezt bármikor ki is kapcsolhatod a mobilfizetés beállításokban

  • A mobilfizetés lehetőségét egy érintéssel szüneteltetheted, majd újra aktiválhatod az applikációban

  • Ha elvesztetted, vagy ellopták a telefonod, a 1440-es ingyenesen hívható számon azonnal felfüggesztheted a digitalizált kártyádat vagy letilthatod az applikációt is

  • A digitalizált kártyád vásárlási limitje megegyezik a hozzá tartozó plasztikkártya limitjével

Hogyan működik

kártyák

Több kártyát is digitalizálhatsz

Ha több bankkártyád van, azzal tudsz fizetni, amelyik mobilfizetésre van kijelölve. A mobilfizetésre kijelölt kártyát bármikor módosíthatod.

beallitás

Bármikor szüneteltetheted a mobilfizetést, vagy törölheted a digitalizált kártyákat

A mobilfizetés kikapcsolása nem jelenti a digitalizált kártya törlését. A digitalizált kártyákat a Beállítások / Mobilfizetés beállításokban tudod törölni a Mobilfizetés alaphelyzetbe állítása gombbal.

pos terminál

Használd ugyanúgy, mint a plasztik kártyád

PIN kódod megegyezik a plasztik kártya PIN kódjával, a telefont fizetésre ugyanúgy kell használni, mint a bankkártyádat. Érintsd hozzá a terminálhoz, és ha 15.000 Ft feletti összegben vásárolsz, add meg a terminálon, a PIN kódodat.

NFC

Legyen mindig bekapcsolva az NFC antennád

Vásárláskor az NFC mindig legyen bekapcsolva. Fizetés után a telefon jelzi, ha elveheted a készüléket a termináltól

internetkapcsolat

Használd aktív internetkapcsolat nélkül is

Aktív internetkapcsolat nélkül 9 alkalommal tudod mobilfizetésre használni készülékét. Az applikáció felugró üzenetben jelzi, ha már csak 2 fizetési lehetőséged van vagy elfogyott mind. Ebben az esetben csatlakoztasd telefonod az internethez!

Tudjuk, hogy a számtalan kérdésed lehet még a Budapest Mobilfizetés szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Írj nekünk egy üzenetet, hogy eloszlassuk a kételyeid!

Adataidat az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük.

Támogatás

Felhasználói kézikönyv letöltése (pdf, 12 MB)


Budapest Bank Mobil App alkalmazás meglétére és minimum 5.0 (Lollipop) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

Igen, jelenleg Android készüléken érhető el a mobilfizetés. Munkatársaink azon dolgoznak, hogy megteremtsék az Apple pay szolgáltatás bevezetéséhez szükséges feltételeket. A Budapest Banknál párhuzamosan több nagyobb projekt is fut, részben ezért is vesz igénybe a tervezettnél több időt az Apple pay szolgáltatás bevezetésének feltételeinek megteremtése. A megvalósulásig - amelyre várhatóan néhány hónapon belül sor kerül - szíves türelmét és megértését kérjük.

Dombornyomott és elektronikus bankkártyák (betéti - és hitelkártyák) is digitalizálhatóak, amennyiben a kártya már aktiválásra került. Kártyatársaság szintű korlátozások: jelenleg Mastercard vagy Maestro kártyák digitalizálása lehetséges, Visa kártyáké nem.

Nem, jelenleg csak Maestro vagy Mastercard kártyát lehet digitalizálni.

Igen, azonban társkártya digitaliáziciójára egyelőre nincs lehetőség.

Nem, jelenleg csak lakossági felhasználók használhatják a szolgáltatást.

Nem, a digitalizált kártyát nem kell külön aktiválni, fizetés előtt viszont az NFC-t mindenképpen be kell kapcsolni.

Nem, a Budapest Bank Mobilfizetés szolgáltatófüggetlen, ezért használatához nincs szükség speciális SIM kártyára.

Egy adott kártya bármennyi készüléken digitalizálható, viszont egy készüléken egy kártya csak egyszer.

Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

Valamennyi terminálnál, amelyek érintéses fizetésre alkalmasak.

Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 15 000 Ft feletti fizetésnél és ritkább esetben 15 000 Ft alatt is a plasztik bankkártyához tartozó PIN kódoddal kell jóváhagyni a tranzakciót.

Nem, a digitalizált kártya limitek megegyeznek az adott plasztik kártyánál beállított limitekkel, nincs mód külön állítani azokat.

A fizetés aktív internetkapcsolat nélkül is használható, amennyiben a készüléken rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű egyedi tranzakciós kulcs. Ez maximum 9 érintéses fizetési tranzakciót jelent internetelérés nélkül. Amennyiben készülékével internethez csatlakozik, az automatikusan feltölti az említett tokeneket. Az alkalmazás figyelmezteti Önt, ha már csak két tranzakciós kulcs maradt, ekkor kérjük, csatlakoztassa készülékét az internethez.

A Budapest Bank Mobil App Menü / Beállítások / Mobilfizetés / jobb felső sarokban lévő Beállítások / Mobil fizetés visszaállítása gombbal.

A szolgáltatás részletes leírását és feltételeit a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla folyószámlahitel általános szerződési feltételek valamint a Budapest Bank Mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetmények tartalmazzák.

Igen, a digitalizált kártya érvényességi ideje 3 év. Ez a plasztik kártyákhoz hasonlóan a lejáratot követően automatikusan megújításra kerül, amennyiben a plasztik kártya továbbra is élő.

Amennyiben ellopják vagy elhagyod a készüléked, mielőbb vedd fel a kapcsolatot a Telebank munkatársaival a díjmentesen hívható, 1440-es számon és kollégáink távolról inaktiválni tudják a szolgáltatást.

Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kér, akkor azt megfelelő körültekintéssel használd, ne add ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá. Amennyiben van rá lehetőséged, időközönként válts mPIN kódot.

Mivel az alkalmazás a készülékben található biometrikus azonosító adatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezd, ha telefonja csak az Te biometrikus azonosító adatokat tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használod ezt a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléked védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használj valamilyen képernyőzárat, lehetőleg biometrikus vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepíts, ezek a készülékhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play Store vagy Apple Store.

Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használsz (Bluetooth, Wi-Fi), kapcsold ki ezeket.

Az alkalmazást lehetőleg ne használd nyilvános helyen, és figyelj a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható Wi-Fi kapcsolat).