Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Internetbank Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok



AZONOSÍTÁS KÉNYELMESEN?

Azonosítók és SMS kódok helyett
töltse le a Budapest Bank Mobil App-ot!

Letöltöm az App Store-ból
Letöltöm a Google Play-ből

Mobiltelefonos azonosítás

Célunk, hogy ügyfeleink a lehető legegyszerűbb és legbiztonságosabb módon tudjanak élni a digitális bankolás nyújtotta lehetőségekkel. Nincs ez másként az erős ügyfél-hitelesítéshez szükséges azonosítási módok biztosításánál sem, ezért a mindeddig erre a célra használt, SMS-sel történő jóváhagyás mellett további ügyfélbarát azonosítási módokat vezettünk be annak érdekében, hogy tudjuk, biztosan Ön kezdeményezte az adott banki műveletet.

Egyszerűbb

Gyorsabb

Kényelmesebb

Hiszen nincs szükség SMS kódok és azonosítók pötyögésére! Ismerje meg és próbálja ki legújabb megoldásainkat!

1. Kényelmes jóváhagyás Mobil App értesítéssel

Igénybe vehető az alábbi banki műveletek esetén:

Budapest Internetbankon keresztül indított forint megbízás

Online bankkártyás fizetés

Külső szolgáltatók által küldött hozzáférés és megbízás

Töltse le a Budapest Bank Mobil App-ot és búcsúzzon el az SMS-es azonosítástól!

Használja ki a Budapest Bank Mobil App minden előnyét:

Mostantól okostelefonjára érkező értesítéssel is jóváhagyhatja Budapest Internetbankon keresztül beküldött megbízásait, internetes kártyás vásárlásait, valamint a külsős megbízásokat is. Mindezt könnyedén és egyszerűen, a lehető legnagyobb biztonsággal!

Feltételek:

  • Budapest Bank Mobil App letöltése App Store -ból/ Google Play áruházból, majd regisztráció készülékén
  • Funkció engedélyezése a Budapest Bank Mobil App alkalmazáson belül

Hogyan tudom kiváltani az SMS-es tranzakció jóváhagyásokat az értesítéssel történő azonosítás segítségével?

  1. A megszokott módon adja be megbízását a Budapest Internetbank felületén vagy adja meg vásárlási adatait internetes kártyás vásárlás esetén.
  2. Nyissa meg a készülékére érkező értesítést, amellyel automatikusan a Budapest Bank Mobil App felületére irányítjuk át.
  3. Azonosítsa magát a Budapest Bank Mobil App felületén mPIN kódjával vagy a biometrikus azonosítók egyikével.
  4. Hagyja jóvá a megbízást az ezt követően megjelenő jóváhagyási képernyőn.

Internetes kártyás vásárlás esetén a Tovább gomb megnyomásával tudja véglegesíteni a folyamatot az internetes vásárlási felületen

2. Gyors és egyszerű internetbank belépés megerősítés

QR-kódos azonosítási folyamat

Ne bajlódjon feleslegesen a belépéshez szükséges azonosítókkal!
Lépjen be egyszerűen, mégis biztonságosan a Budapest Internetbankba!

Ha először jelentkezik be az Internetbankba, azt csak a hagyományos belépési módon tudja megtenni!

  1. Kattintson a QR-kód generálásgombra a főoldalon!
  2. Nyissa meg a Budapest Bank Mobil App alkalmazást, és válassza a QR-kód beolvasása gombot!
    Első használatnál a Beállítások, QR internetbank belépés fül alatt a QR belépés gomb bekapcsolásával tudja aktiválni a funkciót.
    A bekapcsolást követően egy SMS-ben érkező egyedi kód megadásával tudja igazolni, hogy Ön kezdeményezte a QR-kódos belépési lehetőség aktiválását.

  3. A belépéshez olvassa be a QR-kódot,majd azonosítsa magát mPIN kódja vagy biometrikus azonosítója segítségével!
Megnézem a videót

Biztonság és kényelem egy megoldásban

Kontrollálja a korábbiaknál is kényelmesebben online tranzakcióit a mobiltelefonjával történő azonosítás segítségével. A funkciót úgy alakítottuk ki, hogy csak Ön tudja azt bekapcsolni egy egyszeri SMS azonosítás után, a tranzakció adatai pedig a már megszokott módon, titkosított csatornán utaznak. A készüléke képernyőjén nem jelenítünk meg érzékeny információt, csak azonosítás után, amikor a tranzakciónál lehetősége van elutasítani azt.

Amennyiben elveszíti a készülékét, az ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkon (1440-es telefonszám) munkatársaink a nap 24 órájában bármikor képesek távolról törölni a készülékén lévő Budapest Bank Mobil App regisztrációt.

Gyakori kérdések

Mobilos azonosítás

Értesítések

Budapest Internetbankon beadott megbízások

Internetes kártyás vásárlás

Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink

bb-icon-mobilapp.svg

Budapest Bank Mobil App

A zenéd már mobil, a bankod még nem? Fizess és intézd pénzügyeid applikáción keresztül!

Részletek
bb-icon-internetbank.svg

Budapest Internetbank

A Budapest Internetbank segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges l...

Részletek
Összes Digitális Szolgáltatás