Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információMobiltelefonos azonosítás
Célunk, hogy ügyfeleink a lehető legegyszerűbb és legbiztonságosabb módon tudjanak élni a digitális bankolás nyújtotta lehetőségekkel. Nincs ez másként az erős ügyfél-hitelesítéshez szükséges azonosítási módok biztosításánál sem, ezért a mindeddig erre a célra használt, SMS-sel történő jóváhagyás mellett további ügyfélbarát azonosítási módokat vezettünk be annak érdekében, hogy tudjuk, biztosan Ön kezdeményezte az adott banki műveletet.
Egyszerűbb
Gyorsabb
Kényelmesebb
Hiszen nincs szükség SMS kódok és azonosítók pötyögésére! Ismerje meg és próbálja ki legújabb megoldásainkat!
1. Kényelmes jóváhagyás Mobil App értesítéssel
Igénybe vehető az alábbi banki műveletek esetén:
Budapest Internetbankon keresztül indított megbízás
Online bankkártyás fizetés
Külső szolgáltatók által küldött hozzáférés és megbízás
Töltse le a Budapest Bank Mobil App-ot és búcsúzzon el az SMS-es azonosítástól!
Használja ki a Budapest Bank Mobil App minden előnyét:
Mostantól okostelefonjára érkező értesítéssel is jóváhagyhatja Budapest Internetbankon keresztül beküldött megbízásait, internetes kártyás vásárlásait, valamint a külsős megbízásokat is. Mindezt könnyedén és egyszerűen, a lehető legnagyobb biztonsággal!
Feltételek:
- Budapest Bank Mobil App letöltése App Store -ból/ Google Play áruházból, majd regisztráció készülékén
- Funkció engedélyezése a Budapest Bank Mobil App alkalmazáson belül
Hogyan tudom kiváltani az SMS-es tranzakció jóváhagyásokat az értesítéssel történő azonosítás segítségével?
- A megszokott módon adja be megbízását a Budapest Internetbank felületén vagy adja meg vásárlási adatait internetes kártyás vásárlás esetén.
- Nyissa meg a készülékére érkező értesítést, amellyel automatikusan a Budapest Bank Mobil App felületére irányítjuk át.
- Azonosítsa magát a Budapest Bank Mobil App felületén mPIN kódjával vagy a biometrikus azonosítók egyikével.
- Hagyja jóvá a megbízást az ezt követően megjelenő jóváhagyási képernyőn.
Internetes kártyás vásárlás esetén a Tovább gomb megnyomásával tudja véglegesíteni a folyamatot az internetes vásárlási felületen
2. Gyors és egyszerű internetbank belépés megerősítés
QR-kódos azonosítási folyamat
Ne
bajlódjon feleslegesen a belépéshez szükséges azonosítókkal!
Lépjen be
egyszerűen, mégis biztonságosan a Budapest Internetbankba!
Ha először jelentkezik be az Internetbankba, azt csak a hagyományos belépési módon tudja megtenni!
- Kattintson a QR-kód generálásgombra a főoldalon!
- Nyissa
meg a Budapest Bank Mobil App alkalmazást, és válassza a QR-kód beolvasása
gombot!
Első használatnál a Beállítások, QR internetbank belépés fül alatt a QR belépés gomb bekapcsolásával tudja aktiválni a funkciót.
A bekapcsolást követően egy SMS-ben érkező egyedi kód megadásával tudja igazolni, hogy Ön kezdeményezte a QR-kódos belépési lehetőség aktiválását. - A belépéshez olvassa be a QR-kódot,majd azonosítsa magát mPIN kódja vagy biometrikus azonosítója segítségével!
Biztonság és kényelem egy megoldásban
Kontrollálja a korábbiaknál is kényelmesebben online tranzakcióit a mobiltelefonjával történő azonosítás segítségével. A funkciót úgy alakítottuk ki, hogy csak Ön tudja azt bekapcsolni egy egyszeri SMS azonosítás után, a tranzakció adatai pedig a már megszokott módon, titkosított csatornán utaznak. A készüléke képernyőjén nem jelenítünk meg érzékeny információt, csak azonosítás után, amikor a tranzakciónál lehetősége van elutasítani azt.
Amennyiben elveszíti a készülékét, az ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunkon (1440-es telefonszám) munkatársaink a nap 24 órájában bármikor képesek távolról törölni a készülékén lévő Budapest Bank Mobil App regisztrációt.
Gyakori kérdések
Mobilos azonosítás
Értesítések
Budapest Internetbankon beadott megbízások
Internetes kártyás vásárlás
Kapcsolódó Digitális Szolgáltatásaink
Budapest Bank Mobil App
A zenéd már mobil, a bankod még nem? Fizess és intézd pénzügyeid applikáción keresztül!
RészletekBudapest Internetbank
A Budapest Internetbank segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges l...
Részletek