Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információVállalkozása
személyre szabott pénzforgalmi megoldást követel meg? Megbízható és biztonságos
megoldást keres pénzügyeire?
A Budapest Bank Üzleti Terminál szolgáltatásával,
vállalkozása speciális igényeit figyelembe véve, folyamatosan,
biztonságosan és automatizáltan
intézheti és nyomon követheti pénzforgalmát. Megteremtjük annak lehetőségét,
hogy Ön bárhonnan, akár munkahelyéről, akár az otthonából teljes körűen
kezelhesse vállalkozásával kapcsolatos pénzügyeit.
A Budapest Bank Üzleti Terminál támogatást Telebankon keresztül munkanapokon 8:00-tól 18:00-ig érheti el vagy kapcsolattartóján, tanácsadóján keresztül veheti igénybe.
Véleménye rendkívül fontos számunkra, mert a beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét. Kérjük, segítse munkánkat és ossza meg velünk ötleteit, javaslatait a businessid@budapestbank.hu e-mail címen.
Az igényléshez szükséges szerződést kérje Kapcsolattartójától, tanácsadójától, vagy bármely Budapest Bank fiókban.
A Budapest Bank Üzleti Terminál szerződéskötést követően a kollégáink telefonon felkeresik, hogy egyeztessenek a telepítés menetéről.
A Bank néhány napon belül futár útján küldi az Üzleti Terminál Üdvözlőcsomagot. Ebben találja a szolgáltatás használatbavételéhez szükséges eszközöket.
Az Üdvözlőcsomagban átadott hagyományos, logóval ellátott USB kulcs a telepítő pendrive, a számítógéphez csatlakoztatva tudja elindítani a telepítés folyamatát.
Az első belépés során szükséges megadnia a felhasználó nevét és kezdeti PIN kódját.
Belépéskor a Kommunikációs ikonra kattintva regisztrálhatja a Terminálját.
Az aláírási jogosultsággal rendelkező felhasználók számára szükséges az USB Aláírói Magánkulcs igénylése.
Általános változások 2020. november 20-tól
Üzleti Terminál v7.46 2020.11.20.
Üzleti Terminál v7.33 2020.04.30.
Üzleti Terminál v7.26 2019.10.11.
A BusinessID mobilalkalmazás egyedülálló rugalmasságot biztosít a cégvezetők számára. Lehetővé teszi, hogy irodától független környezetből, mobileszközről irányítsa vállalata pénzügyeit és hagyja jóvá vállalkozása bármely pénzügyi megbízását.
RészletekA Budapest Internetbank segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges l...
RészletekA zenéd már mobil, a bankod miért nem? Fizess és intézd pénzügyeid applikáción keresztük!
Részletek