Ugrás az oldal tartalmáhozUgrás az elsődleges navigációhoz

Tisztelt Ügyfelünk!
Tervezett karbantartás miatt 2020. augusztus 13-án este 21.00 és 23:59 között a honlapon található űrlapok, valamint letölthető dokumentumok nem lesznek elérhetők. Kérjük, ezek használatát, megtekintését a karbantartási időn túlra időzítsék.

Megértésüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Kérjük válasszon az alábbi lehetőségek közül, mielőtt kapcsolatba lépne velünk

Gyakran feltett kérdések


Gyors kérdésre gyors választ! Összegyűjtöttük a Bankunkhoz leggyakrabban beérkező kérdéseket, melyek megválaszolásával segítjük a gyorsabb bankolást. Bízunk benne, hogy a kérdésekre adott válaszok között megtalálja a szükséges információkat. A kérdéseket és a rájuk adott válaszokat, termékekre bontva a Gyakran Feltett Kérdések menüpont alatt tekintheti meg.

GYIK_440x286.png

Konkrét kérdés

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos általános kérdése, észrevétele van, esetleg meglévő termékével / szolgáltatásával kapcsolatos kérelmet szeretne benyújtani, úgy a szöveg alján megnyitható űrlap kitöltésével továbbíthatja azt bankunk részére. (E-mail cím, illetve levelezési cím megadására, módosítására lehetősége van személyesen bármelyik bankfiókunkban, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1440, +36 1 477-7777, +36 20 947-7777, +36 30 947-7777, +36 70 547-7777-es telefonszámokon). Panaszkezelési Szabályzat.

Írjon nekünk konkrét kérdésével kapcsolatban!

Üzenet küldése

Panasz

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos panaszt kíván tenni, úgy a szöveg alján megnyitható űrlap kitöltésével továbbíthatja azt bankunk részére. Panaszkezelési Szabályzat.




Írjon nekünk panaszkezeléssel kapcsolatban!

Üzenet küldése