Tisztelt Ügyfelünk! Rendkívüli karbantartás miatt 2024.03.04. 22:00 és 2024.03.05. 00:00 óra között kétszer 10 perces kiesést tapasztalhat a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásaiban, amennyiben a korábbi Budapest Bank által kibocsátott kártyával kezdeményez tranzakciót. A Fiók és ATM kereső (mbhbank.hu) oldal Lista nézetében tájékozódhat a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek címéről. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okok miatt az ügyfélkiszolgálás egyes fiókjainkban átmenetileg ma hosszabb időt vehet igénybe. Kérdés esetén hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! 2024.03.13 óta az MBH Bank által kezelt online áruhitel igényléseknél az átfutási idő hosszabbodhat. További kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmüket és megértésüket köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! MBH Netbank (korábban MKB) felületünkön jelenleg egyes esetekben bejelentkezési hibát, lassulást tapasztalhat. A hiba kivizsgálását megkezdtük, elhárításáig szíves türelmét és megértését kérjük. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető Telebank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhető legyen a szolgáltatás. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás ás az online áruhitel szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhetőek legyenek a szolgáltatások. Az átmeneti időben kérjük, számlanyitásért és áruhitel kapcsán keresse fel az Önhöz legközelebbi bankfiókunkat (https://www.mbhbank.hu/fiokkereso). Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okok miatt az MBH Videobankban az online számlanyitás szolgáltatásunk jelenleg nem elérhető. Munkatársaink mindent megtesznek, hogy mielőbb újra elérhető legyen a szolgáltatás. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank ügyfélszolgálatát a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.09.07. (csütörtök) 20:00 és 20:30 között az MBH Info (korábban MKB SMS) szolgáltatás nem lesz elérhető. A kiesés időtartama alatt végzett tranzakciókról a tranzakciós üzenetek a kiesési időszak után kerülnek kiküldésre. Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon! Üdvözlettel: MBH Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy az MBH Direct Bank (korábban MKB) és a Vállalati Netbank (korábban MKB) szolgáltatások új verzió kiadása miatt 2023. 09. 28. (csütörtök) 20:00 és 21:00 között nem lesznek elérhetőek. További információért kérjük, keresse kapcsolattartóját, vagy hívja a Telebankot a 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Az átállás kapcsán felhívjuk figyelmét, hogy megnőhet az adathalász kísérletek száma. További hasznos információkért és tanácsokért, kérjük, látogasson el a bank honlapjára.

A fúzióval 2023. május 1-jén létrejött MBH Bank Nyrt. egyesülési folyamatának következő lépése a jogelőd Budapest Bank vállalati ügyfelei teljes portfóliójának átemelése (továbbiakban: Átállás) a volt Budapest Bank informatikai rendszeréből az MKB Bank informatikai rendszerébe. Az Átállás tervezetten 2023. szeptember 29. (péntek) 12:30 és október 3. (kedd) 12:00 óra között fog zajlani.Részletek

⁣Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a 2023. szeptember 29. és október 3. közötti időszakra meghirdetett informatikai átállás sikeresen lezajlott. Túlterheltség miatt azonban jelenleg fennakadásokat tapasztalhat az elektronikus csatornáinkra való belépéskor. Kollégáink nagy erőkkel dolgoznak a hiba elhárításán, hogy az ügyfelek mielőbb újra fennakadások nélkül használhassák ezeket a felületeket. További információért hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon. Türelmét és megértését köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy amennyiben Ön korábbi Budapest Bankos vállalati ügyfél, úgy az Ön új elektronikus csatornája az MBH Vállalati Netbank (korábban BB és MKB), amelybe az alábbi elérhetőségen tud belépni: https://vallalatinetbank.mbhbank.hu/

További információért hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy rendszerkarbantartás miatt a 2023.10.13.-án 00:00 és 01:00 között a weboldalon található űrlapokról küldött kérések korlátozottan érkeznek be a rendszereinkbe.

Tisztelt Ügyfelünk!Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.11.11. (szombat) 22:30 és 23:59 között az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás PUSH értesítési funkciója nem lesz elérhető.Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon!Üdvözlettel:MBH Bank

Tájékoztatjuk, hogy tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt 2023.11.25. (szombat) 22:00 és 23:59 között az MBH Info (korábban MKB Mobilbankár) szolgáltatás PUSH értesítési funkciója nem lesz elérhető. Kérdés esetén, kérjük, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06 80 350 350-es telefonszámon! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2023.12.03-án és 2023.12.04-én 03:00 és 04:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai Mastercard kártyákkal nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más pénzintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is használni tudják. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy 2023.11.11-én 19:00 és 22:00 óra között a rendszereinkben rendkívüli karbantartást végzünk. A karbantartás ideje alatt a bank MBH OpenAPI (korábban BB) szolgáltatásaiban esetenként kieséseket tapasztalhatnak. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2023.11.12-én és 2023.11.13-án 03:00 és 04:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más pénzintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is használni tudják. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Figyelmeztetés adathalász kísérletre! Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy az MBH Bank Nyrt. nevében küldött, felhasználói fiókok zárolásáról szóló adathalász e-mailekkel támadnak ismételten csalók. Kattintson a részletekért!

Tisztelt Ügyfelünk! Szeretnénk felhívni szíves figyelmét, hogy egyes ügyfeleink hibát tapasztalhatnak az MBH Vállalati App-ba történő bejelentkezéskor, valamint az alkalmazásban történő bejelentkezési jóváhagyáskor. Amennyiben Ön a biometrikus azonosítási módot használja és hibát tapasztal, kérjük, hogy legyen szíves hívni az MBH Bank 0-24 órában elérhető, belföldről díjmentesen hívható telefonos ügyfélszolgálatát a 06 80 350 350-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2024.01.03-án 22:30 és 23:00 között a korábban a Budapest Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai Mastercard bankkártyákkal nem lesznek használhatóak. Az érintett ügyfelek más hitelintézet ATM szolgáltatásait ebben az időben is tudják használni. Kérdés esetén hívja az MBH Bank 0-24 órában elérhető TeleBank szolgáltatását a belföldről díjmentesen hívható 06 80 350 350-es telefonszámon. Megértését és türelmét köszönjük! Üdvözlettel: MBH Bank Nyrt.

Ugrás a tartalomhoz
VideoBank Fiókok és ATM-ekKérj időpontot! TeleBank06 80 350 350 Írj nekünk! Árfolyamok

Figyelmeztetés adathalászatra

Egy újcsalási kísérlet során egy csomag várható kézbesítéséről szóló SMS segítségévelpróbálnak visszaéléseket indítani. Az elkövetés jelenleg ismert módja szerint acsalók – a már megfertőzött telefonokat is felhasználva – jellemzően magyarmobiltelefonszámokról SMS-t küldenek, amelyben a címzettet egy csomagküldeményrövid időn belüli érkezésére emlékeztetik. Az üzenetbe beágyazott linkrekattintva a címzett az állítólagos csomag érkezését tudná nyomon követni azapplikáció segítségével, a telepítést követően azonban kártékony alkalmazásaktivizálódik, amelynek segítségével a csalók hozzáférhetnek a telefonon tároltbizalmas adatokhoz – így akár pénzügyi, banki információkhoz is.

Mire figyeljen ilyen esetben?

  • Ha küldeményt vár, akkor a kereskedő által korábban megküldött értesítéseken keresztül kövesse nyomon a megrendelt termék szállítási státuszát, ne kattintson SMS üzenetben érkező hivatkozásra. Emellett a csomagkézbesítő szolgáltatók általában konkrétan megjelölik a kiszállítás várható időpontját az erről szóló tájékoztató SMS-ben, nem jellemző, hogy a vásárlónak külön felületen kelljen ellenőriznie a kiszállítási időpontot.
  • Ha nem rendelt csomagot, törölje az üzenetet.
  • Bármilyen alkalmazást csak biztonságos forrásból, hivatalos alkalmazásáruházból (Google Play, AppStore) töltsön le a mobiltelefonjára! Valamint célszerű lehet biztonsági szoftver használata is a telefonon, amely automatikusan blokkolja a személyes, bizalmas tartalmak kártékony elérését.

Kezelje bizalmasan banki adatait! A Budapest Bank nem kéri Öntől bankkártya adatait és PIN kódját, sem internetbankjához kapcsolódó bizalmas adatait és jelszavát telefonon, SMS-ben és e-mailben sem.

2021.03.22-énismeretlenek a Budapest Bank nevében küldtek többeknek is hivatalosnak tűnő,@budapestbank.hu végződésű e-mail címről adathalász levelet, ezért arra kérjükügyfeleinket, hogy legyenek óvatosak, fokozott figyelemmel olvassák el beérkezőe-maileket! Amennyiben Ön kapott ilyen email-t, kérjük, törölje azt, és azemail-ben javasolt lépéseket ne kövesse, ne adja meg felhasználónevét ésjelszavát, ne nyisson meg csatolmányt!

Mire ajánlott kiemelten figyelni?

  • Minden esetben ellenőrizni kell a levél feladóját (e-mail cím és név egyaránt), valamint az üzenet tárgyát.
  • Árulkodó lehet a levél magyartalan megfogalmazása, a hibás ragozás, az értelmetlen félmondatok, valamint az ékezetes betűk hiánya.
  • Ha egy, a levélben található linkre kattint, akkor a böngésző címsávjában mindig ajánlott ellenőrizni, hogy a weboldal címe nem tűnik-e gyanúsnak.
  • Mindig keltsen Önben gyanút, ha személyes adatokat, bankkártya adatokat vagy felhasználóneveket és jelszavakat kérnek Öntől.
  • A Budapest Internetbankba kizárólag a Budapest Bank hivatalos weboldalán keresztül lépjen be.

Mindemellett acsalók egy jelenleg tapasztalt adathalász támadás során ezúttal - első sorban telefonon keresztül - a bank dolgozójának adják kimagukat, és bankkártya tranzakció ellenőrzésre vagy adategyeztetésre, eMAG-ontörtént vásárlásra hivatkozva lépnek kapcsolatba ügyfelekkel. Mivel azelkövetők nincsenek tisztában azzal, hogy a hívott személy hol bankol, egymagyar bank nevével próbálkoznak bemutatkozáskor, majd ha kiderül, hogyeltévesztették a bank megnevezését, úgy tesznek, mintha az ügyfeletátkapcsolnák a saját bankjának ügyfélszolgálatára, azonban ez a magyar bankokközött nem valósítható meg.

Acsalók a beszélgetés során adategyeztetésre hivatkoznak, vagy tájékoztatják azügyfelet arról, hogy a bankkártyájával visszaélés történt, ennekmegakadályozásában kívánnak segítséget nyújtani. A beszélgetés soránmegpróbálják kicsalni az ügyfelek adatait, jelszavait. A telefonbeszélgetéssorán - hivatkozva a csalárd tranzakció nyomonkövetésére - egy általuk ajánlottprogramot telepíttetnek az ügyfél eszközére.

A hívássorán – a valós hívószámot elfedve – a hívást fogadó kijelzőjén a fentitelefonszámok egyike jelenik meg, majd a hívást kezdeményező csalók az OTP Bankvagy a K&H Bank munkatársaként mutatkoznak be. A hívás során arrahivatkozva, hogy a hívott személy bankkártyás költései elutasításra kerültek,bankszámla, valamint internetbanki belépési adatokat kérnek el, továbbáesetenként valamilyen hivatalos banki programnak látszó, de valójábankémprogramot tartalmazó alkalmazás letöltését ajánlják fel megoldásként.

Hogyanvédekezhetnek ügyfeleink?

  • Legyen elővigyázatos! A Budapest Bank sosem kér telefonon vagy e-mailen keresztül bankkártya adatokat vagy internetbank belépési adatokat, így azokat ne adják meg.
  • A Budapest Bank telefonon keresztül sohasem kéri ügyfelét arra, hogy olyan programot telepítsen számítógépére, telefonjára, mely ügyfele számára ismeretlen.
  • Legyen Önnek gyanús, ha SMS üzenetben, e-mailen vagy közösségi oldalon keresztül próbálnak internetbanki bejelentkezéshez és azonosításhoz szükséges jelszót kicsalni, a bankkártyájához kapcsolódó adatokat és PIN kódot megszerezni. Soha ne tegyen eleget az ilyen típusú kéréseknek!
  • Amennyiben e-mailben keresik meg, váljon gyanússá - a néhol - magyartalan megfogalmazás és a fenyegető hangnem, hogy ha annak nem tesz eleget, számlája/kártyája felfüggesztésre kerül.
  • Elektronikus levélben érkezett linkre kattintva sohase adja meg személyes adatait, bejelentkezésekhez szükséges adatait, jelszót és bankkártya adatokat.
  • Internetbankba történő bejelentkezéskor ellenőrizze, hogy valóban a Budapest Bank oldalán van.

Mit tegyen, ha már kiadta adatait a csalóknak?

Az esetet haladéktalanul jelentse:

  • telefonos ügyfélszolgálatunkon, amit megtehet a nap 24 órájában a +36-1-4-777-777 telefonszámon,
  • bármelyik Budapest Bank fiókban, illetve
  • javasoljuk, hogy tegyenek feljelentést a rendőrségen.