Budapest Bank

Internetbank Befektetés

Állásajánlatok
 


Pénzügyi és számviteli gyakornok - vállalat (Esztergom)

Pozíció azonosító:
P0002066
Karrierszint: Gyakornok
Munkavégzés helye: Esztergom
Terület: Vállalat / Commercial
Munkaidő: Részmunkaidő

Amit a Budapest Bank kínál:

#szakmai fejlődés #kötetlen munkaidő #vezető és utánpótlásképző programok
#megbecsülés #barátságos csapat #közvetlen légkör

HIDD EL, LEHETSÉGES!

A Budapest Banknál mindenki saját maga főzi a kávét, és kezeli a fénymásolót. Nálunk a gyakornokok felelősségteljes munkát végeznek, és kiemelt figyelmet fordítunk képességeik továbbfejlesztésére. Ehhez minden segítséget megad az egyedülálló GYÖP - Gyakornoki Összefogás Programunk, Buddy programunk, valamint a közvetlen vezetők is.

Gyakornoki programunk fő célja, hogy megtaláljuk azokat az elhivatott diákokat, akik a gyakornoki idő lejárta után munkavállalóként is erősíthetik csapatunkat.

Bővebben a programunkról az alábbi linken olvashatsz: Bankár leszek

Csatlakozz a Bankár Akadémia -Omega- Gyakornoki Utánpótlás Programjához és indítsd el karriered nálunk!

A pozíció célja:

A kis-, közép- és nagyvállalati szegmensnek értékesítő ügyfélkapcsolati menedzserek munkájának támogatása, utódlásuk biztosítása.

Feladatok / Felelősségek:

- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
- Ügyféladatok gyűjtése és rendszerezése
- Aktív és passzív műveletek előkészítése
- Ügyfél- és ügyletdokumentációk rendszerezése és kezelése
- Ügyfél-adminisztráció

Követelmények:

Egyetemi vagy főiskolai aktív (vagy 25 életévét be nem töltött passzív) hallgatói jogviszonnyal rendelkező hallgatót várunk, aki tanulmányait nappali munkarendben, preferált gazdasági felsőoktatási intézményben végzi.

Emellett, vállalni tud:
- preferáltan legalább 6 hónapos gyakorlati időt, heti minimum 20 órában

- Pénzügyi és számviteli alapismeretekkel rendelkezik
Értékesítésben szerzett gyakorlat előnyt jelent.

Egyéb elvárások:

- Precíz, pontos munkavégzés párhuzamosan futó projektek esetén is
- Budapest Bank kultúrájához való alkalmazkodás, értékeinek megismerése és betartása
- Problémamegoldó képesség, szervezőkészség, priorizálási és időmenedzsment képességek alkalmazása önálló és csapatban történő munkavégzés esetén is
- Ügyfél-centrikus gondolkodásmód elsajátítása, melyhez elengedhetetlen a nyitott személyiség, meggyőző kommunikációs készség és rugalmasság
- Lényeglátás és komplex folyamatok átlátásának képessége feladatok megoldásakor
- A munkakörhöz előírt képesítés és szakmai tudás megszerzése és fejlesztése