Budapest Bank

Internetbank / (befektetés)

Budapest Bank díjak

Díjak, elismerések

A Budapest Bank tevékenységét - termékeinek és szolgáltatásainak minőségét, illetve társadalmi elkötelezettségét - legutóbb az alábbi díjakkal ismerték el:

2014-ben is a Budapest Bank lett „Az Év Bankja”

MasterCard - Az év bankja 2014A MasterCard – Az év bankja versenyen 2014-ben ismét a Budapest Bank lett az év legjobb pénzintézete, köszönhetően kiegyensúlyozott működésének és a kulcsfontosságú területeken elért növekedésének. A fődíj mellett három további kategóriában is kiváló eredményt ért el bankunk. Egyenlítő hitelünket „Az év lakossági hiteltermékévé” választották, „Az év ifjú bankára” elismerést pedig Takács Zoltán, a Budapest Bank vállalati értékesítési vezetője kapta. Ezen kívül ezúttal is a Budapest Bank bizonyult a második legjobbnak „Az év társadalmilag felelős bankja” kategóriában.

A Budapest Bank "Az Év Bankja" 2013-ban

MasterCard - Az év bankja 2013A Budapest Bank lett az Év Bankja 2013-ban a MasterCard Év Bankja versenyén, és Prémium Kölcsönünk is aranyérmes lett "Az év hitelterméke" kategóriában. A pénzügyi szakma legrangosabb hazai elismerésén bankunk 10 kategóriában 6 díjat kapott, így többek között a fiatalok igényeire szabott Play számlacsomagunk ezüstérmes lett "Az év számlacsomagja" kategóriában, és az "Az év társadalmilag felelős bankja" kategóriában is második helyen végeztünk.

A Budapest Bank elismerésben részesült a "MasterCard - Az év bankja 2011" versenyen

MasterCard - Az év bankja 2011"Az év bankja" kategóriában a második legjobbnak bizonyult a Budapest Bank a "MasterCard - Az Év Bankja 2011" versenyen. A program a Magyarországon működő kereskedelmi bankok megmérettetése, középpontjában a hétköznapi ember által igénybevett szolgáltatások állnak. Az eredmény elismerése a Budapest Bank sikeres stratégiájának, amely nyomán a pénzintézet változatlanul a piac egyik legstabilabb bankjaként, a drasztikusan megváltozott gazdasági környezethez sikeresen alkalmazkodva folyamatosan nyereségesen működik.

Az Egyenlítő Hitel 2011-ben is díjat kapott a "MasterCard - Az év bankja" versenyen

Az év lakossági hiteltermékeA 2010-es évhez hasonlóan 2011-ben is ezüstérmet nyert a bank Egyenlítő Hitele "Az év lakossági hitelterméke" címért folytatott versenyben. A 2010-ben bevezetett terméket, amely kategóriát teremtett a hazai jelzáloghitel-piacon, a bank 2011-ben továbbfejlesztette. A konstrukció egy jelzáloghitelből és egy folyószámlából áll. A folyószámla látra szóló egyenlege után a bank a hitelkamattal megegyező mértékű kamatkedvezményt biztosít, amely az ügyfél választásától függően a futamidőt, vagy a havi törlesztőrészletet csökkenti. Ennek segítségével akár évekkel és esetenként milliókkal csökkenthetőek egy új jelzáloghitel terhei.

2011-ben is a Budapest Bank lett "A Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank"

A Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bankAhogy 2010-ben, úgy 2011-ben is a Budapest Bank nyerte el "A Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank" címet a "Mastercard - Az Év Bankja" versenyen. E kategóriában azt a bankot díjazták, amely az elmúlt évben kiemelkedően sokat tett a magyar lakosság pénzügyi ismereteinek bővítése érdekében. A szakmai zsűri értékelésében hangsúlyozta, hogy a pályázó pénzintézetek közül a Budapest Bank valósította meg a legösszetettebb programot, amely a bank minden célcsoportját változatos pénzügyi kultúrát fejlesztő kezdeményezésekkel szólítja meg, és külön kiemelte, hogy a bank munkatársai önkéntes munkával is aktívan hozzájárultak ezek megvalósításához. A bírálóbizottság szintén méltatta, hogy a pénzintézet 2010-ben új programot indított vállalkozónőknek "Dobbantó, Budapest Bank - pénzügyekről nőknek" címmel.

A Budapest Bank lett Az Év Bankja 2010-ben

Az Év Bankja Magyarországon - 2010A Budapest Bank kapta "Az Év Bankja Magyarországon - 2010" díjat a Financial Times csoporthoz tartozó The Banker magazin nemzetközi versenyén. A nívós pénzügyi lap a pénzintézet stabilitását, erős likviditási helyzetét, a hosszú távú növekedést elősegítő kezdeményezéseit és új, innovatív szolgáltatásait ismerte el a címmel. A zsűri ugyancsak értékelte a bank felelős hitelezési politikáját, az elmúlt időszak kihívásaira adott válaszait valamint a társadalmi felelősségvállalás terén tett erőfeszítéseit és eredményeit.

CSR Hungary 2010 díj, CSR Menedzsment - A Budapest Bank a nagyvállalatok kategória nyertese

CSR Hungary 2010 díj, CSR MenedzsmentA Budapest Bank a CSR Hungary 2010 versenyen a legjobbnak bizonyult a nagyvállalatok között. A megmérettetésen a pályázók társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségét, mások számára követendő megoldásait értékelték. Az elismerés elnyerésében nagy szerepet játszott többek között a bank felelős hitelezés terén nyújtott teljesítménye: etikus működése és felelős kommunikációja valamint az, hogy számos kezdeményezéssel járult hozzá a környezeti és társadalmi problémák megoldásához. Ilyen kezdeményezések többek között a munkatársak önkéntes munkavégzésével megvalósuló Törődés Napi akciók, a bank két alapítványának tevékenysége, illetve a pénzügyi tudatosságot fejlesztő MOST! magazin; a "Dobbantó, Budapest Bank-pénzügyekről nőknek" program, és a kis- és középvállalati ügyfelek körében meghirdetett, példaértékű üzleti megoldásokat bemutató Partner-díj.

A Budapest Bank "A Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank" 2010-ben

A Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bankA MasterCard - Az év bankja versenyen a Budapest Bank nyerte el A Pénzügyi kultúra fejlesztése terén legaktívabb bank 2010 címet. Ebben a kategóriában azt a bankot díjazták, amely kiemelkedően sokat tett a magyar lakosság és a vállalatok általános pénzügyi kultúrájának javításáért. A díj elnyerésében a világos, lényegre törő termékkommunikáció mellett komoly szerepet játszott a "Budapest Bank az Oktatásért és a Magyar Pénzügyi Kultúráért Alapítvány" közel két évtizedes munkája. Az elismeréshez hozzájárult a MOST! pénzügyi tudatosságot fejlesztő ügyfélmagazin, a "Dobbantó - Pénzügyekről Nőknek" program valamint a Sikeres.hu oldal is.

Az Egyenlítő Hitel elismerést kapott a MasterCard - Az év bankja 2010 versenyén

Az Egyenlítő Hitel elismerést kapott a MasterCardA Budapest Bank a 2010-ben bevezetett Egyenlítő Hitellel második helyezést ért el a MasterCard - Az év bankja versenyen Az év lakossági hitelterméke 2010 kategóriában. A szekció díjazottjai között olyan bankok szerepelnek, amelyek 2009-2010-ben a legkedvezőbb, legegyedibb megoldásokat kínálták az ügyfelek számára és új, itthon még nem elterjedt termékeket honosítottak meg. Az Egyenlítő Hitel, amellyel a Budapest Bank kategóriát teremtett a hazai jelzáloghitel-piacon lehetővé teszi, hogy az ügyfelek látra szóló megtakarításokat helyezhessenek el a jelzáloghitelhez kapcsolódó folyószámlán, s a pozitív egyenleg révén csökkenthessék a hiteltartozást illetve a hitel futamidejét.

EFFIE Díj 2008, 2009, 2010

EFFIE AwardAz EFFIE díj a nemzetközi és hazai marketing-kommunikációs szakma legrangosabb elismerése , amelyen a Budapest Bank reklámkampányai sorozatban aratnak sikert . A bank reklámügynöksége, a Laboratory Ideas készítette "Lelkes Emese' hirdetések 2008-ban egy arany, 2009-ben két arany nyertek, és 2010-ben pedig image kampány kategóriában a bank ezüst díjat nyert, a pénzügyi szolgáltatók versenyében pedig legjobbnak bizonyult.

Az év lakossági bankkártyája 2009

Az ezüstszínű Business MasterCard tavalyi sikere után idén a Budapest Bank co-branded FŐGÁZ hitelkártyája nyerte el az "Év Lakossági Bankkártyája 2009" címet a Magyar Képzőművészeti Egyetem és a Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége kártyadesign pályázatán.

"Az év bankkártyája 2009" pályázat szervezői idén is négy kategóriában díjazták a kereskedelmi bankok művészi igénnyel kialakított bank- és hitelkártyáit, a résztvevő 8 bank összesen 20 kártyával indult a megmérettetésen.

A FŐGÁZ kártya tervezése során a FŐGÁZ Zrt. és a Budapest Bank együttműködésének megjelenítése volt az irányadó, a két cég márkaimázsa, színvilága a kártyán végigfutó hullámban találkozik. Az ügyfelek körében is népszerű terméknek ez a második elismerése: a FŐGÁZ kártya a Mastercard "Az év bankja 2009" pályázaton "Az év lakossági hitelterméke" kategóriában második helyen végzett.

Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2009

A Budapest Bank is indult a 2009-ben első alkalommal megrendezett "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj" megmérettetésén. A hazai ügyfélkiszolgálási gyakorlat még számos területen szorul fejlesztésre, ezért a szervezők e díj segítségével egy egységes platform megteremtését tűzték célul, mellyel az üzleti élet szereplői mérni tudják saját és egymás ügyfélkapcsolati tevékenységének színvonalát.
A 20 egységnél több ügyfélpontot működtető vállalatok közül a (részt vevő pénzügyi cégek között legjobbnak bizonyuló) Budapest Bank érte el a második helyezést.

Önkéntességért díj 2009

Az önkéntes Központ Alapítvány 2009-ben első alkalommal hirdette meg az önkéntességért díjat, melyet vállalati kategóriában a Budapest Bank "Törődés napja" önkéntes programja nyert el. Az alapítók célkitűzése szerint az a vállalati program részesül az elismerésben, mely hosszú távon segít önkéntes tevékenységével, és programja példaértékű az üzleti szféra számára.

A Budapest Bank társadalmi szerepvállalásának egyik alappillére a közel 10 éves múltra visszatekintő "Törődés napja" önkéntes rendezvénysorozat, amelyen évről évre több száz munkatárs vesz részt országszerte. Az önkéntes Központ Alapítvány díja fontos eredmény a bank számára: az elismerés nemcsak az önkéntes program sikerét, hanem a résztvevő munkatársak egyre növekvő elkötelezettségét is jelenti.

Az Év Honlapja 2009 - Minőségi díj

"Az év kreatív megoldása" címet szerezte meg a Budapest Bank MOST! kampányának bannerje "Az év Honlapja" pályázat "Minőségi díj" kategóriáján belül. A pályázatot a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Klub immár nyolcadik alkalommal hirdette meg.

A Budapest Bank júniusban útnak indított MOST! című pénzügyi útmutatója online oldalára kalauzoló banner a legjobbnak bizonyult a versenyre benevezett kreatív megoldások közül. A díjat elhozó banner figyelemfelkeltő megjelenésén túl hordozza a MOST! kampány üzeneteit, felhívja a meglévő és leendő ügyfelek figyelmét arra, hogy ebben a nehéz időszakban is a saját kezükbe tudják venni a döntéseket, tudatosan kezelhetik a pénzügyeiket.

A legjobb magyar lakossági internetbank 2009

A Budapest Bank nyerte el "A legjobb magyar lakossági internetbank" címet a világ egyik vezető pénzügyi magazinja, a Global Finance 2009-es versenyében.

A világ mintegy 160 országában megjelenő Global Finance pénzügyi szaklap tizedik alkalommal választotta ki a világ pénzügyi szolgáltatói közül azokat, amelyek a legjobb internetbanki szolgáltatással rendelkeznek: a lakossági kategóriában Magyarországon a Budapest Bank részesült a rangos szakmai elismerésben.

Az elbírálást nemzetközileg elismert zsűri végezte, az értékelési szempontok között szerepelt az internetbanki stratégia, az online banki ügyfelek számának növekedése, a minél szélesebb termékkínálat, az internetbank kínálta kézzelfogható előnyök, valamint a design és a funkcionalitás is.

Mastercard - Az év bankja 2009

Mastercard - Az év bankja 2009A Budapest Bank a MasterCard - Az év bankja versenyen első helyezést ért el Az év leginnovatívabb bankja 2009 kategóriában a WebStart számlacsomagnak köszönhetően. Ebben a kategóriában azokat a termékeket díjazták, amelyek 2008-2009-ben érdemben hozzájárultak a hazai bankszektor fejlődéséhez, új, itthon még nem elterjedt ötletes terméket honosítottak meg. Emellett a bank második helyezést ért el a MasterCard - Az év lakossági számlacsomag terméke
2009 kategóriában a "Kedvezmény folyószámlacsomaggal", és szintén ezüstérmes lett az Axel Springer Megyei Napilapok - Az év lakossági hitelterméke 2009 kategóriában a FŐGáZ hitelkártyájával.

Business Superbrands 2009

A Business Superbrands Szakértői Bizottságának döntése alapján a Budapest Bank elnyerte a Business Superbrands címet.
A Superbrands több mint 82 országban díjazza a vezető márkákat, Magyarországon öt éve van jelen. Itthon először tavaly indult útjára a Business Superbrands program, mely a hazai B2B márkák legkiválóbbjait mutatja be.
Az elnyert Superbrands védjegy azt tükrözi, hogy a Budapest Bank márka magas presztízzsel bír a piacon széleskörű és minőségi szolgáltatásainak köszönhetően.

Legjobb Lakossági Internetbank 2008

Legjobb Lakossági Internetbank 2008A Privátbankár.hu 2009. március 24-én adta át az elismeréseket a Legjobb Lakossági Internetbank 2008 felmérés díjazottjainak. A Budapest Bank a pénzintézetek számára meghirdetett három kategória mindegyikében dobogós helyezést ért el.

Budapest Bank: 3 kategória, 3 díj
A zsűri 9 bank szolgáltatását mérte fel, és ennek eredményeként a Legjobb Lakossági Internetbank 2008 kategóriában a Budapest Bankot bronzfokozattal jutalmazta. A Legjobb Banki Honlap 2008 cím odaítélésénél az értékesítési- és ügyféltámogatást, a bizalomépítést és annak megtartását, illetve a vállalati kommunikációt vizsgálták, és ez alapján a bank a dobogó 2. fokára került. A Közönségdíjas Internetbank 2008 díj kihirdetését egy négy héten át tartó internetes szavazás előzte meg - ennek során több mint 15 000-en töltötték ki a kérdőívet -, mely végén a Budapest Bank ezüstérmes lett. Köszönjük önöknek, hogy bizalmukkal megtiszteltek minket!

"Az Év Honlapja 2008" Minőségi Díj

Az Év Honlapja 2008 Az Internet Marketing Klub (IMK) és a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) által 2008-ban hetedik alkalommal meghirdetett "Az Év Honlapja" pályázaton a Budapest Bank több elismerésben is részesült. A rekordmennyiségű 281 érvényes nevezés alapján a szakmai zsűri 14 kategóriában ítélt oda díjakat. 10 honlapot különdíjjal, további 22 lapot pedig minőségi díjjal jutalmazott - többek között a Budapest Bank honlapját, a Lelkes Emese oldalt, valamint a Budapest Internetbank 3.0-t. Az elbírálásban döntő szempont volt a honlap felépítettsége, a betöltés gyorsasága, az információ mennyisége és minősége, a navigáció könnyedsége és az interaktivitás mértéke, melyekben a bank kiemelkedően teljesített.

Az év vállalati bankkártyája 2008

Az év vállalati bankkártyája 2008 "Az év bankkártyája 2008" pályázat díjait 2009. április 6-án adták át a Magyar Képzőművészeti Egyetemen. A Budapest Bank a négy meghirdetett kategória közül "Az év vállalati bankkártyája 2008" díját nyerte el ezüstszínű Business Mastercardjával.

Másodszor írta ki a Magyar Képzőművészeti Egyetem és a Magyar Képzőművészek és Iparművészek Szövetsége "Az év bankkártyája" pályázatot, amelynek keretében a legartisztikusabb, ízlésformáló bank- és hitelkártya dizájnokat keresték. Az idei versenyen hét bank vett részt 36 db bankkártyával.

A vállalati kategóriában győztes Budapest Bank Business Mastercard visszafogott magabiztossága, egyszerűsége jól érzékelteti a bank "Térjünk a lényegre!" piaci hozzáállását.

Büszkék vagyunk a Budapest Bank népszerű kártyáira, amelyeket a bank közelmúltban lezajlott arculatváltásakor újraterveztünk. Ennek során a logó érvényesítése mellett törekedtünk arra is, hogy mindenki megtalálja a saját ízlésének megfelelő darabot. Ez a megújulás idén díjat is hozott kártyáinknak!

CSR Best Practice 2006, 2007, 2008, 2009, 2010

A Budapest Bank hosszú távú elkötelezettségét a társadalmi felelősségvállalás terén, illetve az aktuális kihívásokra választ adó kezdeményezéseit eddig öt alkalommal minősítette példaértékűnek a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) "CSR Best Practice" pályázatának szakmai zsűrije. Az MPRSZ a vállalati társadalmi felelősségvállalás Magyarországon megvalósult gyakorlatait, stratégiáit és projektjeit értékelve sorolta a Budapest Bank CSR tevékenységét a legjobb hazai példák közé. A bírálóbizottság a 2010-es pályázatok eredményhirdetésén külön elismerésben részesítette a bank vállalati önkéntes programjait valamint a pénzügyi kultúra fejlesztését célzó kezdeményezéseit.

"Az Év HR Csapata 2007" pályázat "Stratégiai HR Partnerség" fődíj

A vállalati kultúrája alakításában és gyakorlatában a pénzintézet HR-szervezetének kiemelt szerep jut. A hatékony, jól működő humánerőforrás-menedzsment nemcsak a munkatársak motivációjában, oktatásában, továbbképzésében, jutalmazásában, illetve a tehetségek gondozásában játszik kiemelt szerepet, hanem ezeken keresztül nagymértékben hozzájárul a vállalat stratégiai üzleti céljainak megvalósításához is. Büszkék vagyunk arra, hogy a Budapest Bank HR-csapata elnyerte az első magyar HR-bált szervező IVM-Bridge Tanácsadó Kft. "Az Év HR Csapata 2007" pályázat "Stratégiai HR Partnerség" kategóriájának fődíját.

Legjobb munkahely 2007

A Budapest Bank üzleti eredményei mellett legnagyobb sikerének munkatársai elkötelezettségét és bizalmát tekinti. Ezt mutatja a Hewitt Associates Legjobb Munkahely felmérésén több alkalommal elért előkelő helyezés: 2003-ban harmadik, 2006-ban hatodik lett bankunk a rangsorban. 2007-ben a pénzintézetek közül a Budapest Bank érte el a legjobb eredményt.

"A legjobb női munkahely 2007"

A Budapest Bank befogadó, a női munkatársai érdekeit szem előtt tartó sokéves gyakorlatáért a közelmúltban megkapta a Magyar Női Karrierfejlesztés Szövetség és a Szociális és Munkaügyi Minisztérium által szervezett "Nők a munkaerőpiacon s a versenyképesség és fejlődés érdekében" című konferencia keretén belül meghirdetett "Legjobb Női Munkahely 2007" pályázat különdíját, melyet a Nők Lapja ajánlott fel a banknak.