Budapest Bank

Internetbank / (befektetés)

Panasznak nem minősülő bejelentés

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos általános kérdése, észrevétele van, esetleg meglévő termékével / szolgáltatásával kapcsolatos kérelmet szeretne benyújtani, úgy a lent található űrlap kitöltésével továbbíthatja azt bankunk részére. (E-mail cím, illetve levelezési cím megadására, módosítására lehetősége van személyesen bármelyik bankfiókunkban, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a 1440, +36 20 9 477777, +36 30 9 477777, +36 70 5 477777-es telefonszámokon.)

Amennyiben Ön jelenleg bankunk ügyfele, vagy korábban az volt, úgy bejelentésében szíveskedjen azonosításra alkalmas adatot, banki azonosítót (fizetési számlaszám, hitel számlaszám, szerződésszám) közölni. A Budapest Bank azonosítás hiányában az ügyfél számláival és szerződéseivel, azok meglétével kapcsolatban, illetve konkrét megbízásokra és tranzakciókra vonatkozóan adatot nem szolgáltat ki. Mielőtt bejelentését rögzítené, kérjük, olvassa el Panaszkezelési Szabályzatunkat

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő telefonszámon:
06 1 4777 777