Budapest Bank

Internetbank / (befektetés)

Panaszbejelentés

Amennyiben banki termékeinkkel / szolgáltatásainkkal kapcsolatos panaszt kíván tenni, úgy a lent található űrlap kitöltésével továbbíthatja azt bankunk részére.

Amennyiben Ön jelenleg bankunk ügyfele, vagy korábban az volt, úgy bejelentésében szíveskedjen azonosításra alkalmas adatot, banki azonosítót (fizetési számlaszám, hitel számlaszám, szerződésszám) közölni. A Budapest Bank azonosítás hiányában az ügyfél számláival és szerződéseivel, azok meglétével kapcsolatban, illetve konkrét megbízásokra és tranzakciókra vonatkozóan adatot nem szolgáltat ki. Mielőtt bejelentését rögzítené, kérjük, olvassa el Panaszkezelési Szabályzatunkat.

Vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a következő telefonszámon:
06 1 4777 777


 


Általános Szerződési Feltételek és Üzletszabályzat