Budapest Bank

Internetbank / (befektetés)

Számlanyitás kényelmesen, otthonról a Budapest Banknál

2019 . június 24, 11:51 , Budapest, 2019. június 24. - A meglévő és leendő ügyfelek egyaránt teljesen online, akár 20 perc alatt nyithatnak lakossági fizetési számlát a Budapest Banknál. A számlaigényléshez automatikusan megnyílik a Budapest Internetbank szolgáltatás is.

 

A Budapest Bank elindította online számlanyitási szolgáltatását*, amely a Budapest Bank honlapján keresztül kezdeményezhető. Az ügyfél azonosítást a bank ügyfélszolgálati munkatársa végzi video chaten keresztül hétfőtől szombatig 8:00 – 20:00 óra között, így nincs szükség bankfiók felkeresésére, a folyamat pedig ideális esetben körülbelül 20 percet vesz igénybe.

A számlanyitás mellé automatikusan jár a Budapest Internetbank szolgáltatás, így a megkötött szerződéseket ezen a felületen bármikor, elektronikus formában elérhetik. Az internetbankhoz használt azonosítói segítségével az ügyfelek a Budapest Bank Mobil Appot is használhatják.

„Kiemelt célunk, hogy digitális szolgáltatásainkkal az élvonalban legyünk, és ezek fejlesztése során elsődleges szempontunk a lehető legjobb ügyfélélmény biztosítása. Az új szolgáltatásunk lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy bárhonnan kényelmesen, gyorsan és egyszerűen nyithassák meg új bankszámlájukat. Internetbankunknak és mobilalkalmazásunknak köszönhetően pedig a világ bármely részéről rugalmasan kezelhetik napi pénzügyeiket a számlabirtokosok” – mondta el Tóth Viktor, a Budapest Bank üzleti vezérigazgató-helyettese.

A digitalizáció jelenleg is kiemelt szerepet tölt be a Budapest Bank stratégiájában, hiszen az ügyfelek egyre inkább igénylik az új, innovatív megoldásokat, hiszen ezek a legtöbb esetben egyszerűsítik, gyorsítják és kényelmesebbé teszik az ügyintézést. Folyamatosan fejlesztik például a bank mobilalkalmazását, amibe tavaly beépítették a mobilfizetést, valamint a fehér és sárga csekkek QR-kódos befizetésének lehetőségét is.

Hogyan történik az online számlanyitás?
Az online számlanyitás feltételei közé tartozik, hogy a leendő ügyfélnek még ne legyen lakossági bankszámlája a Budapest Banknál, betöltse a 18. életévét, a saját nevében és érdekében járjon el, valamint magyar adóilletőséggel rendelkezzen. A folyamat indítása előtt érdemes meggyőződni arról, hogy a használni kívánt számítógép, laptop, okostelefon vagy tablet megfelel-e a technikai feltételeknek, amelynek részletei a honlapon elérhetők. Ezen felül szükség van még a személyi igazolványra vagy kártyaformátumú vezetői engedélyre, valamint a lakcímkártyára is. Az igénylési folyamatnak az alábbi 5 fő lépése van:  

1) Termékválasztás
Az oldalon található egy kalkulátor, amely a megadott információk alapján segítséget nyújt a megfelelő számlacsomag kiválasztásában. Az online számlanyitás első lépése, hogy a választott termékeket (pl. számlacsomag, kártya típusa, SMS értesítési szolgáltatás) megjelölje.

2) Adatok és nyilatkozatok megadása
Új ügyfélként következő lépésként meg kell adnia az adatait – mindössze ötöt –, azonban ha már rendelkezik Budapest Internetbank hozzáféréssel, akkor a bejelentkezést követően a rendszer automatikusan kitölti az űrlapot.

3) Videochat indítása
A videochat indításához szükséges technikai feltételek meglétét a rendszer automatikusan ellenőrzi.

4) Azonosítás és szerződéskötés
Az azonosítás és szerződéskötés kényelmesen és gyorsan, videochat-en keresztül történik.

5) Visszaigazolás
Amennyiben a fizetési számla megnyitása sikeres volt, az ügyfél e-mailben kap visszaigazolást erről, a szerződést és egyéb dokumentumokat pedig a Budapest Internetbank fiókjából töltheti le.

* Lakossági fizetési számla EBKM: 0,00%. A számlacsomagok részletes leírását és teljes körű feltételeit a Lakossági számlavezetési hirdetmény és a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla általános szerződési feltételek, valamint az Üzletszabályzat tartalmazza. A számlanyitásra vonatkozó szerződés jelen csatornán történő megkötésére a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. tv. 6:82-6:85.§§, a Pénzforgalom lebonyolításáról szóló 2009. évi LXXXV. tv. 2.§ 27. pontja, a 9.§-a, az Ügyfél azonosítására pedig 45/2018. (XII.17.) MNB r. alapján kerül sor.

További információ:
Budapest Bank
CS. TÓTH Marianna, kommunikációs vezető
Tel.: 06 1 450 6097
Mobil: 06 30 922 6226
Email: marianna.cs.toth@budapestbank.hu

KISS Alexandra Ivette, kommunikációs menedzser
Mobil: 06 20 746 0332
Email: alexandraivette.kiss@budapestbank.hu

A szerkesztők figyelmébe:
Budapest Bank
A Budapest Bank az első hazai kereskedelmi bankok között jött létre 1987-ben, a nyolc hazai nagybank egyike. A bank teljes körű pénzügyi szolgáltatásokat kínál mind a lakosság, mind a vállalatok számára. Országos hálózata csaknem 100 bankfiókot foglal magában. A Budapest Bank Zrt. főbb leányvállalatai a Budapest Alapkezelő Zrt. és a Budapest Lízing Zrt. Tulajdonosa 2015. június 29. óta a Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.-én keresztül a magyar állam. További információk elérhetők a www.budapestbank.hu oldalon, a sajtóközlemények pedig a www.budapestbank.hu/sajtoszoba linken.


Kapcsolódó dokumentumok:

Teljes sajtóközlemény