Budapest Bank

Internetbank / (befektetés)

Újragondoltuk a Budapest Bank Mobil Appot!

2019 . július 29, 15:09 , Budapest, 2019. július 29. – A 2017 júliusi bevezetése óta a Budapest Bank mobilalkalmazása folyamatosan fejlődött, és számos új funkcióval bővült, idén ősztől pedig teljesen megújult külsővel és felépítéssel találkozhatnak a felhasználók.

 

A Budapest Bank mobilalkalmazása* a bevezetése után hamar népszerűvé vált az ügyfelek körében, akik egyre gyakrabban használják pénzügyeik mindennapos kezelésére, elsősorban egyenleglekérdezés, utalás, mobilfizetés vagy QR kódos csekkbefizetés esetén. A rendszeres használatot mutatja, hogy az alkalmazás aktív felhasználóinak száma ugyan egyharmada az internetbankénak, egy hónap alatt mégis ugyanannyi belépés történik a két platformon. Sőt, a mobilbankolók fele már csupán ezt a felületet használja, az internetbankba pedig nagyon ritkán lépnek be.

Az ügyfelektől érkező visszajelzések is pozitívak: míg a bevezetés évében a bank mobilalkalmazása mind az iOS, mind az Android rendszereknél 5-6. helyen állt a hazai banki alkalmazások között, addig ma már a Budapest Bank stabilan a második helyet foglalja el mindkét esetben.

Miután a mobilalkalmazások a mindennapi élet fontos részét képezik, elengedhetetlen, hogy praktikusak legyenek és felhasználóbarát felülettel rendelkezzenek, ezért minden jelentősebb fejlesztésnél kiemelt szerep jut a visszajelzéseknek, hogy a legjobb ügyfélélményt nyújthassuk. A Budapest Bank Mobil App fejlesztésén dolgozó csapat ezúttal is folyamatosan egyeztetett ügyfeleinkkel, akik megismerhették és kipróbálhatták a legújabb funkciókat és felületeket, hogy elmondhassák a véleményüket. Ezekre a visszajelzésekre építve alakult ki az alkalmazás most ősszel érkező új verziója, amely a korábbinál könnyebben kezelhető és elegánsabb lesz.

A megújult mobilalkalmazást egy rövid teaser videóban már most megismerhetik az ügyfelek, illetve egy külön erre a célra létrehozott oldalon, a www.budapestbank.hu/mobilapp/csinosabb címen bővebben is olvashatnak az újdonságokról, és azt is nyomon követhetik, hogy hol tartanak a bevezetéssel kapcsolatos munkálatok.

További információ:
Budapest Bank Kommunikációs Osztály:
TÖLGYES Orsolya, kommunikációs vezető
Mobil: +36 70 436 6065
Email: orsolya.tolgyes@budapestbank.hu

KISS Alexandra Ivette, kommunikációs menedzser
Mobil: +36 20 746 0332
Email: alexandraivette.kiss@budapestbank.hu

A szerkesztők figyelmébe:
Budapest Bank

A Budapest Bank az első hazai kereskedelmi bankok között jött létre 1987-ben, a nyolc hazai nagybank egyike. A bank teljes körű pénzügyi szolgáltatásokat kínál mind a lakosság, mind a vállalatok számára. Országos hálózata csaknem 100 bankfiókot foglal magában. A Budapest Bank Zrt. főbb leányvállalatai a Budapest Alapkezelő Zrt. és a Budapest Lízing Zrt. Tulajdonosa 2015. június 29. óta a Corvinus Nemzetközi Befektetési Zrt.-én keresztül a magyar állam. További információk elérhetők a www.budapestbank.hu oldalon, a sajtóközlemények pedig a www.budapestbank.hu/sajtoszoba linken.

 

*Budapest Bank Mobil App használatának feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás megléte. Részletek: https://www.budapestbank.hu/mobilfizetes


Kapcsolódó dokumentumok: