Budapest Bank

Internetbank / (befektetés)

Érintéses fizetéssel bővül a Telenor Wallet alkalmazás a Telenor és a Budapest Bank közös megoldásával

2017 . május 03, 12:24 , Budapest, 2017. május 3. – A Telenor Magyarország és a Budapest Bank közös mobilfizetési megoldásával bővül a Telenor Wallet alkalmazás, amely így egy helyre integrálja a Telenor mobilfizetési megoldásait. Az új szolgáltatás, a Telenor MobilPass révén elérhetővé válik az érintéssel történő fizetés több mint 83 ezer POS-terminállal felszerelt magyarországi üzletben, valamint külföldön is. A megoldás a Telenor kijelölt üzleteiben egyablakos ügyintézéssel lesz majd igényelhető.

Ahhoz, hogy a Telenor és a Budapest Bank közös fejlesztésének köszönhetően bankkártyaként lehessen fizetni az arra alkalmas POS-termináloknál, NFC-képes, androidos mobiltelefonra és NFC-képes, akítv SIM-kártyára van szükség – amelyre a virtuális kártyát biztosító számla szerződésének megkötését követően telepítésre kerülnek a bankkártya-adatok –, továbbá a Budapest Bank által biztosított Telenor MobilPass fizetési szolgáltatásra és a Telenor Wallet alkalmazásra. A Telenor MobilPass szolgáltatással a Telenor kártyás vagy számlás, és akár üzleti előfizetői anélkül tehetik érintéses fizetésre alkalmassá okostelefonjukat, hogy meg kelljen szüntetniük meglévő banki kapcsolatukat, vagy bankfióki ügyintézésre lenne szükségük. A telefon SIM kártyájára telepített virtuális kártya ugyanúgy működik, mint egy érintőkártya: a telefont a terminálhoz érintve lehet vele fizetni, és csak 5.000 Ft feletti összeg esetén kell beütni a PIN kódot. Az érintéses fizetés akár kikapcsolt vagy lemerült okostelefonnal is használható.

Az érdeklődők számára a Telenor kijelölt üzleteiben rövid személyes ügyintézéssel igényelhető Telenor MobilPass fizetési számla egyenlege szabadon növelhető meglévő bankszámláról indított tranzakcióval, például netbanki utalással. Ezt az egyenleget lehet a SIM- kártyára automatikusan telepített virtuális kártya révén² érintéses fizetésre használni. A virtuális kártya igénylési és megtartási feltétele egy éves kártyadíj mentes Budapest Bankos plasztik betéti bankkártya amellyel további Telenor Wallet-szolgáltatások válnak elérhetővé, valamint hasznos lehet azokban a helyzetekben, amikor valahol nincs érintéses fizetésre alkalmas POS-terminál, vagy az ügyfél a számlán lévő egyenlegét internetes vásárlással költené el, vagy esetleg érintéses készpénzfelvételre nem alkalmas ATM-ből venne fel pénzt.

A - fentebb hivatkozott kártyákhoz kapcsolódó - Telenor MobilPass fizetési számla havidíja bruttó 490 forint. Annak érdekében, hogy a Telenor ügyfelei most kötöttségek nélkül kipróbálhassák az érintéses fizetés élményét, az első 3 hónapban havidíjmentesen használhatják a szolgáltatást. Emellett a Budapest Bank minden felhasználó egyenlegére egyszeri 1000 forintot utal a számlanyitást követő munkanapon, hogy azonnal kipróbálható legyen a szolgáltatás. A szolgáltatást számlanyitási díj nem terheli, emellett minden tranzakcióról díjmentes SMS-értesítés jár hozzá.

Az érintéses fizetés mellett a Telenor Wallet más funkciókkal is bővült a közelmúltban. Az alkalmazás, amelynek fejlesztéséhez a Telenor a Cellum Zrt.-t, technológiai hátterének biztosításához pedig a Gemaltót választotta, a Telenor minden mobilfizetési szolgáltatását integrálja, hogy minél szélesebb körű fizetési élményt biztosítson a felhasználóknak. A mobilparkolás, autópályamatrica-vásárlás, számlabefizetés, feltöltőkártyás egyenlegfeltöltés, taxirendelés, lottó, utasbiztosítás és Telenor-tartozékok vásárlása mellett már a pizza.hu-ról való ételrendelés, a jegy.hu rendszeréből való jegyvásárlás, valamint kuponbeváltás is intézhető vele kényelmesen, egy helyen; az elérhető szolgáltatások köre pedig várhatóan tovább bővül majd.

„Felmérésünk szerint ügyfeleink a pénzügyek terén három fő tényezőt tartanak fontosnak: kontroll, egyszerűség és személyre szabottság, amit a Telenor MobilPass szolgáltatás és a Telenor Wallet fejlesztésekor is szem előtt tartottunk. A MobilPassban azzal, hogy meghatározhatják, mekkora összeget töltenek fel, kontrollálhatják pénzügyeiket; a mobilos érintéses fizetés egyszerűsége pedig a személyre szabható Telenor Wallet használatakor egyaránt érvényesül. Az érintéses fizetési megoldás bevezetésével fontos mérföldkőhöz értünk, így ügyfeleinknek már a személyes vásárlások alkalmával is kényelmes, gyors és biztonságos mobilfizetési megoldást kínálunk” – mondta el Banovic Aleksandra, a Telenor lakossági szolgáltatásokért felelős vezérigazgató-helyettese.

„A banki környezet jelentős átalakuláson megy keresztül: elmosódnak az iparágak közötti határok, és már nemcsak a pénzügyi szolgáltatókkal kell versenyeznünk az ügyfelekért. A Budapest Bank digitális jövőképe a már meglévő üzleti erősségeinkre és stratégiánkra épül, és célunk, hogy néhány éven belül a digitalizáció tekintetében is ott legyünk a nagybanki élvonalban. Ennek egyik fontos lépése a Telenorral közösen bevezetett virtuális fizetési rendszer, amely magasabb szintre emeli a bankolás élményét ügyfeleinknek” – mondta el Fatér Gyula, a Budapest Bank lakossági üzletágvezetője.

A Budapest Bank ügyfelei – feltéve, hogy a Telenor ügyfelei is egyben – hamarosan a bank öt fiókjában is megrendelhetik a bank mobilfizetési szolgáltatását. A bankfiókokban szükség esetén NFC-képes SIM-kártyát is lehet igényelni, így az ügyfeleknek elegendő az egyik szolgáltatót felkeresniük a teljes körű ügyintézéshez.

További információ: www.telenor.hu/mobilpass

A Telenor MobilPasshoz szükséges pénzügyi szolgáltatásokat a Budapest Bank Zrt. nyújtja, mint a Telenor pénzügyi szolgáltató partnere. A szolgáltatások igénybevételéhez szükséges egy Mobilpass képes telefon valamint a Telenor Wallet mobilalkalmazás letöltése és használata.

Lakossági bankszámla EBKM: 0,00%. A Telenor MobilPass Lakossági fizetési számlára és az ahhoz kapcsolódó szolgáltatásra vonatkozó díjakról és egyéb költségekről részletes tájékoztatást a mindenkori Telenor MobilPass Fizetési Számla Hirdetmény, valamint a Lakossági Általános Szerződési Feltételek forint vagy deviza bankszámla nyitására és vezetésére, bankkártya szolgáltatásokra, valamint folyószámlahitelre vonatkozó része; továbbá az Üzletszabályzat tartalmazza és ezek rendelkezései irányadóak.

A Telenor Magyarországról

A Telenor Csoport részeként az 1994-ben Pannon GSM néven alapított Telenor Magyarország több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat, 30%-os piaci részesedésével a hazai piac egyik vezető mobil távközlési vállalata. 3,5 millió egyéni és vállalati előfizetőt lát el hatékony, megfizethető és könnyen használható hang- és adatátviteli megoldásokkal, mobil tartalmakkal és értéknövelt szolgáltatásokkal. Országosan elérhető Hipernet hálózatának folyamatos fejlesztésével, innovatív megoldásaival a hazai piac hosszú távú befektetője. A Telenor évek óta elkötelezett az átlátható működés és az etikus vállalati magatartás iránt: a magyarországi mobilszolgáltatók közül elsőként csatlakozott a Transparency International hazai Vállalati Támogatói Fórumához. A Hipersuli Oktatási Programról és a Telenor Magyarország egyéb vállalati felelősségvállalás programjairól és tevékenységéről bővebben olvashat a https://www.telenor.hu/fenntarthatosag oldalon, valamint a vállalat 2015-ös fenntarthatósági jelentésében.

A Telenor Csoportról

A Telenor Csoport nemzetközi szinten nyújtja távközlési, adat- és médiakommunikációs szolgáltatásait. Skandinávia, Kelet-Közép-Európa és Ázsia 13 piacán rendelkezik mobil érdekeltséggel, és 33 százalékos részesedése van a 14 piacon működő VimpelCom Ltd-ben. A norvégiai központú Telenor a világ egyik legnagyobb mobilszolgáltatója - 186 millió mobil előfizetővel 2014 negyedik negyedévében, 107 milliárd norvég korona éves árbevétellel (2014), és mintegy 33 ezer alkalmazottal. Bővebben a Telenor Csoportról: www.telenor.com

További információ:

CS. TÓTH Marianna, kommunikációs vezető
Tel.: (1) 450-6097
Mobil: 06 30 922 6226
Email: marianna.cs.toth@budapestbank.hu

TÖLGYES Orsolya, szenior PR menedzser
Tel.: (1) 450-7666
Mobil: 06 70 436 6065
Email: orsolya.tolgyes@budapestbank.hu

A szerkesztők figyelmébe:

A Budapest Bank az egyik legelső hazai kereskedelmi bankként 1987-ben jött létre, a bank teljes körű pénzügyi szolgáltatásokat kínál mind a lakosság, mind a vállalkozások számára. Országos hálózata csaknem 100 bankfiókot foglal magában, a nyolc hazai nagybank egyike. A Budapest Bank Zrt. főbb leányvállalatai: a Budapest Autófinanszírozási Zrt., a Budapest Alapkezelő Zrt. és a Budapest Lízing Zrt. További információk elérhetők a www.budapestbank.hu/sajtoszoba weboldalon.

Kapcsolódó dokumentumok:

Teljes közlemény