Tisztelt Ügyfelünk!
Kiemelt célunknak tekintjük, hogy banki szolgáltatásainkat a hátrányos helyzetben levő ügyfeleink maradéktalanul elérjék.
További információk oldalunk akadálymentes változatáról
Fiókhálózatunk és az ATM-ek több, mint
90 százaléka akadálymentesen megközelíthető és használható.
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információÉrtesítjük Önöket, hogy tervezett rendszer-karbantartási munkák miatt 2020. december 03. csütörtök 22.00 óra és 2020 december 04. péntek 03:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Bank Üzleti Terminál és a Budapest BusinessID szolgáltatások átmenetileg nem lesznek elérhetők. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon!
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel: Budapest Bank