Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletek ezen az oldalon.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Budapesti Központ

A központunkban több mint 1000 kollégánk dolgozik. Nálunk a nyitott ajtók elve minden szinten megvalósul, így open office-ban dolgozunk. A hangulat ennek megfelelően nagyon kötetlen és kellemes, olyan munkahelyi légkört teremtünk, ahol teret engedünk az egyéniségeknek, illetve az ötleteknek.

Bankunk központja Budapesten, a 13. kerületben található, közvetlenül a 3-as metró mellett. Mind tömegközlekedéssel, mind autóval könnyen megközelíthetők vagyunk, a parkolás biztosított, valamint gondoltunk a biciklisekre is, így ha ezt a megközelítési formát választod, akkor kerékpártároló, öltöző és zuhanyzó áll rendelkezésedre. Az épületünkben található étterem a kínálata összeállításakor az egészséges életmód kedvelőire és az ételallergiásokra egyaránt tekintettel van, de a hagyományos ízek kedvelői is megtalálhatják a megfelelő ételeket, de ha mégis saját ételt hoznál, szintenként több konyha a rendelkezésedre áll.

Egy-egy területről specifikusabban lentebb olvashatsz.

Belső ellenőrzés

  • A belső ellenőrzés ellenőrzi a kiválasztott folyamatok, rendszerek és kontrollok működését éves terv alapján.
  • Az auditokon felül tanácsadási tevékenységet is folytat, ahol a belső ellenőrzést, mint kockázat-kontroll szakértőt kéri fel a bank vezetése, jellemzően fontosabb projektek esetében.
  • A folyamatos szakmai és személyes fejlődés mellett fontos számunkra a munka és a magánélet egyensúlya.

HR

  • HR csapatunk aktívan részt vesz az üzleti stratégia megvalósításában, az üzleti eredmények elérésében.
  • Munkatársaink megismerkedhetnek a HR szakma valamennyi területével, rálátásuk lehet a toborzási, kiválasztási, kompenzációs, kommunikációs, személyügyi, képzés-fejlesztési, valamint HR üzleti partneri tevékenységekre.
  • A teljes munkavállalói életciklus támogatásával HR szakembereinknek lehetőségük van a munkatársak fejlesztésére, motiválására, karriermenedzsmentjére.

IT

  • Kollégáinkat folyamatosan fejlesztjük tréningekkel, mentoringgal, területváltási lehetőségekkel. Hisszük, hogy bárki bármire képes, csak akarnia kell.
  • Nálunk a karrier nem egy előre felvázolt lehetőség; mindenki egyedi, ezért munkatársaink igényeit is ennek megfelelően kezeljük.
  • Szeretjük az önálló gondolatokat, a formabontó ötleteket, hiszen minél sokszínűbben gondolkodunk, annál többre vagyunk képesek.
  • Összetartó, jó hangulatú csapatunkat számos közös programmal erősítjük nap mint nap: karácsonyi vacsorán, csapatépítőkön, és a bank önkéntes-, jótékonysági-, sport- és családi kezdeményezéseiből is kivesszük a részünket.
  • Nálunk a CIO is bármikor megközelíthető, a csapat része.

Jog, törvényi megfelelés

  • Hiszünk abban, hogy sikerünk alapja a feddhetetlenség, és hogy a jogszabályok következetes alkalmazásával segítjük a bank üzleti céljainak elérését.
  • Munkatársaink számára a szabályok betartása, a jog alkalmazása magától értetődő alapkövetelmény, amelyre építve folyamatosan keresni kell az előremutató megoldásokat.
  • Ambiciózus céljaink eléréséhez támogatjuk kollégáink folyamatos szakmai fejlődését, miközben figyelmet fordítunk a munka és a magánélet egyensúlyának megőrzésére is.

Kockázatkezelés

  • A kockázatkezelés a XXI. században már rég nem tornyosuló papírhalmokat és vastag szabálykönyveket takar.
  • A Budapest Banknál a lakossági hitelezésben a modern technika, az adatbányászat, a big data, valamint a statisztika eredményeivel és eszközeivel élve tekintünk a jövőbe, és mindezt automatizált szabályokká képezzük le.
  • A vállalati hitelezésben bankunk elismert, saját fejlesztésű rendszere biztosítja a piaci előnyt.
  • Összetartó csapatunk munkatársai valódi értéket teremtenek, miközben tudásukat naprakészen tartják, ismerik a legkorszerűbb, az adott pillanatban leginkább hype-olt technológiákat.

Lakosság

  • A Budapest Bank immár a 4. legnagyobb lakossági ügyfélkörrel és fiókhálózattal rendelkező univerzális nagybank, valamint az egyik vezető hitelkártya kibocsátó a magyar piacon.
  • Hiszünk benne, hogy stratégiánknak, az azt következetesen megvalósító, professzionális menedzsmentnek, valamint a kiváló munkatársaknak köszönhetően hosszú távon is biztosítani tudjuk a helyünket az élmezőnyben.
  • Ügyfeleink számunkra a legfontosabbak. Meggyőződésünk, hogy kiemelkedő ügyfélélményt nyújtva tudjuk magunkat pozitívan megkülönböztetni a piacon.
  • Munkatársaink valamennyi munkakörben és valamennyi szinten valódi kihívásokkal találkozhatnak, felelősségteljes munkát végezhetnek. Bankunk sokrétű képzési rendszere biztosítja, hogy bővíthessék tudásukat.
  • Lakossági üzletágunkat a diverzitás jellemzi: több generáció dolgozik együtt a közös sikerek érdekében.

Operáció

  • Bank budapesti operációs csapatai a magasabb hozzáadott értékű, így a mélyebb és specializáltabb szakismeretet igénylő, de ezáltal a fejlődésre is több teret biztosító bankműveleti folyamatokkal dolgoznak.
  • A budapesti operáció csapata jó ötvözete az évek alatt felépülő mély és speciális szaktudásnak, amely nagy teret ad az állandó megújulásnak, több generáció sikeres együttműködésének.
  • Bátorítjuk és elismerjük az új, javító ötleteket, az üzleti területek hatékony támogatását.
  • Profi ismereteinkkel és munkánkkal értéket teremtünk, miközben folyamatosan fejlesztjük magunkat és hangsúlyt helyezünk a munka és magánélet egyensúlyára, a jó hangulatra is.
  • A bank elsődleges bankműveleti központja Békéscsabán található.

Pénzügy

  • Csapatunk kiemelkedő pénzügyi, elemzői valamint számviteli tudással felvértezett munkatársakból áll.
  • Szoros kapcsolatot ápolunk az egyes üzleti területekkel, így a folyamatok teljes megismerésével proaktívan tudjuk őket támogatni.
  • A folyamatos szakmai és személyes fejlődés mellett, fontos számunkra a munka és a magánélet egyensúlya.
  • Pénzügyes csapatunkat a diverzitás jellemzi: több generáció dolgozik együtt a közös sikerek érdekében.

Vállalat

  • Bankunk Magyarország vezető KKV finanszírozója. Közös munkánk eredményeként büszkék vagyunk vállalati üzletágunk tartósan kiemelkedő eredményeire, kétszámjegyű növekedésére.
  • Meghallgatjuk, és értjük ügyfeleink elvárásait. Elégedettségüket, ügyfélmegtartó képességünket kimagasló NPS eredményünk is tükrözi.
  • Biztosítjuk munkatársaink számára a folyamatos szakmai fejlődést, minden támogatást megadunk ahhoz, hogy kollégáink naprakész, előremutató szakmai tudással és készségekkel végezhessék munkájukat.
  • Értékesítésben résztvevő kollégáink online is nyomon követhetik üzleti eredményeiket.
  • Miközben szervezetünk teljesítményközpontú, fontos számunkra a munka és a magánélet egyensúlya.
  • Vállalati üzletágunkat a diverzitás jellemzi: több generáció dolgozik együtt a közös sikerek érdekében.

Kívülről már láthattad, de kíváncsi vagy mi zajlik a falak mögött?

Nézd meg a videót, amiben minden kiderül

BB_tobb_mint_munkahely.jpg

Ismerd meg, milyen nálunk az élet!

Etikusság

Közösségibb

Sikereink

Béren kívüli juttatások

Fejlődésed fontos!

Társadalmi szerepvállalás

Nálunk az ügyfél az első

További részletek

Sikeres bank vagyunk

Randstad Award 2018 – Pénzügyi szektor legvonzóbb munkaadója díj
2018

Arany fokozatú minősítés és közönségszavazás I. helyezés
2018

Az Év Felelős Foglalkoztatója díj 500 fő feletti foglalkoztatók kategória III. helyezés
2017

Családbarát Vállalat cím
2018