Budapest Bank

Internetbank / (befektetés)

Karbantartás miatti szolgáltatás kiesések
ÁSZF és hirdetmény változások

Karbantartás miatti szolgáltatás kiesések

Kedves Ügyfelünk!

Felhívjuk a figyelmét, hogy 2018. augusztus 17-én 21 órától 2018. augusztus 20-án 12 óráig tervezett karbantartás miatt a bankkártyákhoz kapcsolódó szolgáltatásaink nem vagy csak részlegesen lesznek elérhetőek.

Ez idő alatt a bankkártyával történő vásárlás, a készpénzfelvétel és az SMS értesítések zavartalanul fognak működni, azonban a számla egyenleg a valóstól eltérő értéket mutathat.

Kérjük, hogy a gondtalan kártyahasználat érdekében az alábbi tevékenységeket a megadott időszak előtt végezze el.

Az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetőek a megadott időszakban:

  • PIN kód megadás és módosítás
  • Ügyféladat módosítás

Elektronikus csatornáink - Budapest Internetbank, Budapest Mobilbank és Budapest Mobil Internetbank - esetében az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetőek a megadott időszakban:

  • Budapest Mobilbank Interaktív üzenetek befogadása/végrehajtása
  • Bankkártya szolgáltatás részleteinek lekérdezése
  • Számla szolgáltatás részleteinek lekérdezése
  • Számlához tartozó bankkártyák lekérdezése
  • Mobilfizetés aktiválása/felfüggesztése
  • Mobiltelefon egyenleg feltöltése

Az alábbi szolgáltatások korlátozottan, csak a Telebankon keresztül lesznek elérhetőek a megadott időszakban:

  • Bankkártya aktiválás*
  • Bankkártya készpénzfelvételi és vásárlási limitek módosítása**
  • Bankkártya felfüggesztés illetve a felfüggesztés visszavonása
  • Bankkártya tiltás

*Felhívjuk a figyelmét, hogy újonnan igényelt bankkártya esetén az első vásárlás a chip leolvasásával és a PIN kód megadásával történik. Tekintettel arra, hogy lakossági bakkártyák esetében a fenti időszakban a PIN kód megadása nem lehetséges, kérjük, hogy az új kártya aktiválását lehetőség szerint 2018. augusztus 17-e előtt végezze el. A megújított bankkártyák az aktiválást követően a korábbi kártya PIN kódjával változatlanul használhatóak.
**Vállalati bankkártyák esetében a limitek kizárólag a Budapest Internetbankban kártyakezelői jogosultsággal rendelkező felhasználó által módosíthatók.

Kizárólag a Hitelkártyák esetében az alábbi szolgáltatások nem lesznek elérhetőek a megadott időszakban:

  • Partnereinknél Instant kártya igénylése
  • Hűségpontok beváltása
  • Meglévő Részletformáló szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés:
    • fizetési ütemezés lekérdezés
    • előtörlesztés
    • módosítás
    • megszüntetés
    • egyenleg lekérdezése

Megértését köszönjük, és a szolgáltatások kiesése miatti esetleges kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.

Budapest Telebank a 1440-es telefonszámon keresztül hívható, a Telebank bizonyos szolgáltatásai csak ügyfél-azonosítást követően érhetőek el.

ÁSZF és hirdetmény változások

Tájékoztatjuk, hogy 2018.10.29-i hatállyal az Üzletszabályzat 2.6.13. D)10. pontja alapján az alábbi Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) és Hirdetmények módosulnak:

A módosításokat a Bank kártyarendszeréhez kapcsolódó technikai változások indokolják, amelyek az alábbi főbb szolgáltatásokat érintik:

  • A bankkártyák és a kivonat postai kiküldése azonos értesítési címre történik

    A jövőben egymástól eltérő kártyaküldési és kivonat küldési cím nem adható meg a hitelkártyák illetve a fizetési számlához kapcsolódó betéti bankkártyák (lakossági és vállalati) esetében. Típusonként – hitel vagy betéti kártya - csak egy értesítési cím adható meg a bankkártyák darabszámától függetlenül.

    A bank erre az értesítési címre küldi majd a kártyáit, a kivonatait és - amennyiben a PIN kód megadása nem Telebankon keresztül történik - a PIN borítékot is.

    Például, ha Önnek több hitelkártyája van, akkor mindegyiket ugyanarra az értesítési címre postázzuk. Amennyiben betéti kártyái is vannak az ezekhez beállított értesítési cím eltérhet a hitelkártyákhoz tartozó értesítési címtől.

    Ha Ön rendelkezik több lakossági és/vagy vállalati betéti bankkártyával is, akkor mindegyik kártyát ugyanarra az értesítési címre fogja a bank postázni.
  • Napi internetes vásárlási limit kerül bevezetésre

    A bank az online vásárlások biztonságos működését szolgáló napi Internetes vásárlási limitet vezet be, amely a napi vásárlási limit részét képezi. A napi Internetes vásárlási limit összege alapesetben megegyezik a napi vásárlási limit összegével, de az arra jogosult Kártyabirtokos az adott termékhez tartozó ÁSZF-ben/Hirdetményben meghatározott keretek között beállíthat a vásárlási limittől alacsonyabb napi Internetes vásárlási limit összeget. Internetes vásárlás esetén mind a vásárlási-, mind az internetes vásárlási limit azonos mértékben csökken.
  • Bankkártya limitekben történő változások

    A bankkártyákhoz kapcsolódó vásárlási és készpénzfelvételi limitek esetében megadható minimum darabszám: 1 darab, a megadható minimum összeg: 1 Ft.

    Amennyiben az adott bankkártyához a jelenleg beállított vásárlási és/vagy készpénzfelvételi napi limit esetében a minimum darabszám 0 db és/vagy a minimum összeg 0 Ft, akkor azt a bank 2018. október 29-étől központilag módosítja 1 db-ra illetve 1 Ft-ra, az alábbiak szerint:
    • A Napi 0 összdarabszámra korlátozott kártyák esetén a Bank Napi 1 összdarabszámra emeli a limitet úgy, hogy a kártya vásárlási és készpénzfelvételi összeg limitjeit 1 Ft-ra csökkenti az Ön biztonsága érdekében.
    • A Napi 0 Ft összértékű limitet a Bank 1 Ft összértékre emeli úgy, hogy a Napi összdarabszám limit változatlan marad.
  • A biztonságosabb internetes vásárlás érdekében 2019.01.01-jétől hatályba lép Internetes biztonsági kód (3D Secure) szolgáltatásunk

    2019.01.01-jétől az interneten keresztül történő kártyás vásárlások során a kártyaadatokon felül külön biztonsági kód megadása is szükségessé válik, amennyiben az érintett kereskedő a bankkártya elfogadás során alkalmazza az Internetes biztonsági kód szolgáltatást.

    A biztonsági kód az Ön által korábban bankunknál megadott mobiltelefonszámára kerül kiküldésre, minden vásárláskor.

    A szolgáltatás bevezetését megelőzően kibocsátott bankkártyák esetében a szolgáltatás használatához szükséges mobiltelefonszámot a bank a rendelkezésére álló ügyféladatokból az alábbi logika alapján feltöltötte:
    • Internetbank szolgáltatáshoz megadott telefonszám, ha ez nincs akkor
    • Mobilbank szolgáltatáshoz megadott telefonszám, ha ez nincs akkor
    • Ügyfél által általános elérhetőségre megadott telefonszám


    Amennyiben nincs megadva a szolgáltatáshoz szükséges mobil telefonszám az Ügyfelek 2018.10.29-től megadhatják azt, illetve módosíthatják személyesen a bank fiókjainkban vagy a Telebank ügyfélszolgálatunkon a 1440-es telefonszámon, ügyfél azonosítás után.

    Amennyiben nincs megadva a szolgáltatáshoz szükséges mobil telefonszám akkor egyetlen olyan internetes kereskedőnél sem hajtható végre vásárlási tranzakció amely kereskedő alkalmazza a 3D Secure technológiát.

Ön jogosult a fizetési számla és a hitelkártya keretszerződését a változás hatályba lépését megelőző napig felmondási díj nélkül felmondani, felmondás hiányában a módosítást elfogadottnak tekintjük.




Üdvözlettel: Budapest Bank