Tisztelt
Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg
kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos
jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben
biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart.
2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a
törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály
módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások
jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink
bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.
Karbantartás
miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben
indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank
rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali
Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított
és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük,
ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő
munkanapra.
Tisztelt
Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Technikai
probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az
azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a
tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28.
nap végén várható. Türelmüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus
csatornáink nem lesznek elérhetők.További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett
rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27.
(szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és
a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és
az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.
Bankunkon kívül
álló probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra
kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és
megértésüket köszönjük!
Tisztelt
Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások
jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk,
és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest
Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az
internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat)
04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Hálózati leterheltség
miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem
elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt
Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési
moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi
csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január
1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A
részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves
türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk
folyamatosan frissülni fog!
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen
bizonyos funkciókpéldául:űrlapok, nemlesznekelérhetőek.Megértésüketköszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra
közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest
Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes
vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében
időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai
okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások
nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány
másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest
Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük,
látogasson el a
www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink
számára.
A funkcionális cookiek biztosítják, hogy az Ön által látogatott weboldal megfelelően működhessen, valamint megkönnyítik Ön
számára a weboldal használatát. A funkcionális cookiek nem kikapcsolhatóak. Ezen cookiek érvényessége kizárólag a weboldal
látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával ezek a fajta cookiek automatikusan törlődnek
az Ön számítógépéről. Ezek a cookiek nem tárolnak Önről semmilyen személyazonosításra alkalmas adatot.
A marketing cookiek a funkcionális cookiek mellett a látogatói adatokat is tárolja, hogy Önt személyre szóló ajánlatokkal
láthassuk el.
Most visszafizetjük az első 90 nap számlacsomagban foglalt
díjait!1
Budapest Pénzügyi Asszisztens ajánlat
A
kisvállalkozások számára az elektronikus pénzügyi illetve számlázási
szolgáltatások mindennapi használata jelentős versenyelőnyt jelenthet. Ráadásul az ajánlat ideje alatt a
számlacsomagban foglalt díjakból kedvezmény érhető el, az online számlázó pedig
díjmentesen2
vehető igénybe. Mindez hosszú távon biztosítja vállalkozása számára a versenyképes
működést.
Számlanyitási kedvezmény
Nyisson
meghatározott csomaggal kisvállalkozói számlát a Budapest Banknál, igényeljen
Budapest Internetbankot, és amennyiben
Ön rendelkezik, vagy létrehoz a Budapest Pénzügyi Asszisztensben3 egy Ügyfél fiókot
és számlát5 állít
ki 90 napon belül a Budapest Pénzügyi Asszisztensből, úgy megtakaríthat vállalkozása
számára legfeljebb 45.000 Ft-banki díjat4!
A
promóció időszaka: 2020. október 1-2021. február 28.
Ehhez
nem kell mást tennie, mint:
Új
Budapest Bank kisvállalkozó számlát nyitni Gyümölcsöző, E-üzleti, Határtalan
vagy Határtalan XL csomagban.
Fennálló
vagy megnyitott Budapest Pénzügyi Asszisztens Ügyfél fiókjából online számlát
kiállítani5.
Milyen előnyöket élvezhet?
Kedvező
számlacsomag konstrukció, azaz a számlanyitást követő első 90 napban
díjmentesen használhatja,
amennyiben a számlacsomagban lévő díjai együttesen nem haladják meg a 45 ezer
forintot
Havidíj
mentes Budapest Bank Mobil App6 - ami az ügyfél visszajelzések alapján a legkedveltebb
hazai mobilbank alkalmazás. Könnyedén intézheti vállalkozása pénzügyeit
Könyvelője
naprakészen követheti és ellenőrizheti számláit, amivel jelentős idő, ezáltal
költség takarítható meg.
Havidíj
mentes Budapest Internetbank, ahol a vállalkozás pénzügyei néhány kattintással
elintézhetők
A
Budapest Internetbank és a Budapest Pénzügyi Asszisztens összekötésével a
számlák fizetettségi státuszát is folyamatosan nyomon követheti illetve később
akár banki tranzakciót is indíthat. Ezzel a megoldással egy helyen
ellenőrizhető a vállalkozása aktuális pénzügyi helyzete.
1 Az
ajánlat a promócióban résztvevő Gyümölcsöző csomag, E-üzleti csomag, Határtalan
csomag, Határtalan XL csomag esetében érvényes, a csomagban foglalt banki
díjakra vonatkozik, de maximum 45.000 Ft-ig. A kedvezmény igénybevételének
feltétele a fenti csomagokban történő számlanyitás és legalább egy számla
kiállítása a Budapest Pénzügyi Asszisztensből. A kedvezmény kifizetésének
feltétele, hogy az ügyfél rendelkezzen élő kisvállalkozói számlával a
kedvezmény kifizetésének időpontjában.
2 A
részleteket az Online számlázó program a Budapest Bankcsoport tagjának, a
Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. Általános Szerződési Szabályzat és a Budapest
Pénzügyi Asszisztens szolgáltatás hirdetmény tartalmazza, mely megtekinthető a
www.bupa.hu oldalon.
3 A
Budapest Pénzügyi Asszisztens szolgáltatást a Budapest Bank Csoport tagja a
Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. nyújtja. A számlakiállítás aktív Budapest
Pénzügyi Asszisztens regisztráció megléte esetén lehetséges.
4 A
Kedvezmény elszámolása: A
kisvállalkozói számla megnyitását követően, amennyiben Ön a Budapest Pénzügyi
Asszisztensből legalább egy darab számlát5 a banki
számlanyitást követően 90 napon belül, de legkésőbb 2021. május 31-ig kiállítás ÉS ezt a Bank felé igazolja, úgy
ezt követően kerül sor az ügyfél által leszerződött számlacsomagban foglalt és
az első 90 napban ügyfél által megfizetett banki díjak visszaadására. A Bank az ügyfél által
választott csomagban foglalt díjak alapján az első 90 napra megfizetett banki
díjat utólagosan fizeti
vissza az ügyfél számláján a promóciós időszakot követő díjelszámolási
napon. A Bank által kapott díjkedvezmény
utáni adózásnak a rá irányadó adószabályok alapján új ügyfelünknek kell eleget
tennie.
5 A
kedvezmény igénybevételének feltétele a számlanyitástól számított 90 napon
belüli, de maximum 2021. május 31-éig a Budapest Pénzügyi Asszisztens online
számlázóból kiállított számla. A kedvezmény kifizetésének feltétele, hogy az
ügyfél rendelkezzen élő kisvállalkozói számlával a kedvezmény kifizetésének időpontjában. A
kedvezményre jogosító számla típusok: díjbekérő, előleg számla, számla, végszámla.
6 Az adatok a Google Play 2020.
szeptember 24-i adatai alapján az Androidos felhasználók körében Budapest Bank
értékelése 4,8.
A részleteket az „Új kisvállalkozói fizetési
számlanyitást ösztönző promóciós hirdetmény” tartalmazza.
A
számlacsomagra és az azokhoz kapcsolódó szolgáltatásra vonatkozó díjakról és
egyéb költségekről részletes tájékoztatást a mindenkori „Budapest fix
számlavezetési csomagokra vonatkozó hirdetmény kisvállalkozások részére
” c.
hirdetmény valamint a kisvállalkozások részére irányadó fizetési
számlavezetésre kötött mindenkori Keretszerződésben foglalt hirdetmények és
egyéb előírások
tartalmazzák, és a jelen Hirdetményben nem szabályozott egyéb
esetekben ezek rendelkezései irányadóak. Az egyes számlacsomagok fenntartásának
alapfeltételére vonatkozó részletes tájékoztatást a Budapest fix számlavezetési
csomagokra vonatkozó hirdetmény kisvállalkozások részére c. hirdetmény,
valamint a mindenkori hatályos Vállalati ügyfelek és Kisvállalkozások részére
szóló forint- és devizaszámla vezetési hirdetmény, továbbá a mindenkor hatályos
Nem lakossági ügyfelek részére szóló Számlavezetési keretszerződés kártya
hirdetmény tartalmazza.
Jelen
ajánlat vonatkozásában új ügyfél az a kisvállalkozás, amely a Banknál
pénzforgalmi számlával még nem rendelkezik, vagy a Banknál korábban megnyitott
fizetési számlájának megszűnése/megszüntetése és az új fizetési számlanyitás
között több mint 6 (hat) hónap telt el. A Bank kisvállalkozásnak tekint minden
olyan vállalkozást (gazdálkodási formára való tekintet nélkül), amelynek az
utolsó lezárt pénzügyi év nettó árbevétele nem haladja meg a 300 millió
forintot, illetve árbevételi adatoktól függetlenül valamennyi társasházat. A
Bank a számlanyitási kérelmet minden esetben elutasítja, amennyiben az Ajánlott
Vállalkozás ellen végrehajtási, csőd-, felszámolási, kényszertörlési vagy
végelszámolási eljárás indult, vagy ezen eljárások bármelyikét kezdeményezik. A
Bank fenntartja a jogot, hogy az akciós időszakot az ügyfél egyidejű
hirdetményi tájékoztatásával a szolgáltatásokra vonatkozóan, részben, vagy
egészben meghosszabbítsa.