Tisztelt Ügyfelünk!  Rendszerfrissítés miatt 2020. május 16. estétől több szolgáltatásunkban is kiesések várhatók.
Május 16. 22:45 és május 17. 01:00 között nem lesz elérhető a Budapest Business Terminál.
Május 16. 22:55 és 24:00 között szünetel a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, illetve a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kód kiküldése.
Május 16. 23:00 és 23:30 között a bank ATM-jei nem üzemelnek.
A karbantartás teljes ideje alatt (2020. május 16. este 22:45 és 2020. május 17. hajnali 01:00 között) egyes szolgáltatásokban további rövid, néhány percen át tartó kiesések fordulhatnak elő.  Kérjük, utalásait és internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank

Tájékoztatás a Koronavírusról

A koronavírus kapcsán kialakult hazai és nemzetközi helyzetet felelős pénzintézetként természetesen mi is figyelemmel kísérjük, és a helyzet alakulásának megfelelő intézkedéseket hozunk. Folyamatosan tájékozódunk a legmegbízhatóbb szakmai forrásokból, valamint a fertőzések megakadályozására is jelentős figyelmet fordítunk, mind ügyfeleink, mind pedig kollégáink egészségének megőrzése szempontjából.


Fiókhálózat és banki ügyintézés

Arra törekszünk, hogy a lehető legtöbb bankfiókunkban biztosítsuk ügyfeleink számára a pénzügyi szolgáltatások zavartalan elérését a megszokott nyitvatartási időben. Az üzletek 15 óráig tartó nyitvatartásával kapcsolatos kormányrendelet nem vonatkozik a hazai bankokra, így legtöbb bankfiókunk a megszokott nyitvatartási időben fogadja ügyfeleinket, azonban felhívjuk figyelmüket, hogy néhány bankfiókunk nyitvatartása megváltozott!

2020. március 16-tól északpesti (1138 Budapest, Váci út 193.) fiókunk zárva tart, mivel az épületben található központi irodaházunk az itt dolgozó kollégáink védelme miatt csökkentett módban üzemel. Kérjük, amennyiben feltétlenül fióki ügyintézésre van szükségük, ahhoz a Budapest Bank többi bankfiókját vegyék igénybe. A Budapest Bank fiókjait ezen a linken tudják megnézni: https://www.budapestbank.hu/info/fiokkereso/.

2020. március 23-tól 4 kirendeltségünket átmenetileg bezártuk annak érdekében, hogy az itt dolgozó kollégáinkat át tudjuk irányítani azon nagyobb forgalmú fiókokba, ahol szükség van a munkájukra:

  • Kispesti fiók (1191 Budapest XIX. kerület, Fő u. 7.)
  • József körúti fiók (1085 Budapest VIII. kerület, József krt. 36.)
  • Nyírpalota u. fiók (1153 Budapest XV. kerület, Nyírpalota út 2.)
  • Váci Greens fiók (1138 Budapest XIII. kerület, Váci út 117-119. „A” épület)


2020. június 2-től az alábbi fiókjaink ismét a megszokott időben várják ügyfeleinket:

  • Északpesti fiók (1138 Budapest, Váci út 193.),
  • Campona fiók (1222 Budapest XXII. kerület, Nagytétényi út 37-43.)

Az ügyfelek és munkatársaink egészségének védelme érdekében arra kérjük Önöket, hogy amennyiben lehetőségük van rá, tranzakcióikat intézzék elektronikus csatornáinkon (Budapest Internetbank, Budapest Business Terminal, valamint a Budapest Bank Mobil App Android és iOS verziói), számlájukkal és hitelükkel kapcsolatos kérdéseiket telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 1440-es telefonszámon.

Digitális szolgáltatások

bb-icon-mobilapp.svg

Budapest Bank Mobil App

A zenéd már mobil, a bankod miért nem? Fizess és intézd pénzügyeid applikáción keresztül!

Részletek
bb-icon-mobilfizetes.svg

Budapest Bank Mobilfizetés

A játékod már mobil, a bankod miért nem? Fizess mobiloddal applikáción keresztül Androidos okostelefonoddal!

Részletek
bb-icon-internetbank.svg

Budapest Internetbank

A Budapest Internetbank segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges.

Részletek
bb-icon-online-szamlanyitas.svg

Online Számlanyitás

Válasszon számlacsomagot online egyszerűen, gyorsan, kényelmesen! Kezdje meg a számlanyitást online!

Részletek
bb-icon-aruhitel.svg

Áruhitel

Áruhitel igénylés online, papírmunka és személyes ügyintézés nélkül.

Részletek
bb-icon-openbanking.svg

Open Banking

A nyílt banki infrastruktúra új, innovatív és biztonságos pénzügyi szolgáltatások kialakítását és bevezetését teszi lehetővé.

Részletek
Összes Digitális Szolgáltatás


Javasoljuk továbbá, hogy törekedjenek az elektronikus fizetési megoldások használatára, azaz fizetéskor:

  • a bankkártyájukat,
  • az érintéses fizetésre alkalmas mobiltelefonjukat,
  • vagy a Budapest Internetbankon, illetve Budapest Bank Mobil Appon keresztül az Azonnali Fizetési Rendszer által biztosított néhány másodpercen belüli átutalást válasszák.

Amennyiben készpénzre van szükségük, kérjük, elsősorban az ATM-ekből vegyék fel a szükséges összeget.


Abban az esetben, ha mégis a fióki tanácsadást és a pénztári szolgáltatásokat szeretnék választani, kérjük, vegyék figyelembe az alábbiakat:

  • Amennyiben betegnek érzik magukat, vagy az elmúlt 2 hétben külföldön jártak, vagy találkozhatott fertőzött vagy az elmúlt 2 héten külföldön járt személlyel, kérjük, a fertőzésveszély csökkentése érdekében ne menjenek be a bankfiókba!
  • A koronavírus-járvány miatt a fertőzés esélyének csökkentése érdekében a bankfiókjaink ügyfélterében egy időben tartózkodó ügyfelek számát korlátozzuk, így előfordulhat, hogy Önnek is a fiók előtt kell várakoznia. Erről a biztonsági őrtől kap tájékoztatást.
  • Várakozás közben kérjük, hogy tartsanak egymástól legalább egyméteres távolságot!
  • Ügyintézés előtt kérjük, használják a kihelyezett kézfertőtlenítőt!
  • Kérjük, hogy igyekezzenek az ügyintézési időt és tevékenységet a lehető legrövidebbre korlátozni.A járványhelyzetre való tekintettel pénztárosaink gumikesztyűben dolgoznak a fertőzésveszély csökkentése érdekében.

További információ a Budapest Bank termékeiről és szolgáltatásairól:

Érintéses bankkártyás fizetés

A veszélyhelyzetre való tekintettel az érintéses bankkártyás fizetések (Mastercard kártyák esetén korábban PayPass, Visa kártyák esetén korábban PayWave) egészségügyi biztonság növelése érdekében tett intézkedésekről szóló kormányrendelet értelmében a belföldi érintéses bankkártyás fizetések esetén a PIN kód kötelező használatára vonatkozó összeghatár a jelenlegi 5.000 Ft-ról 15.000 Ft-ra emelkedik az elfogadóhelyen lévő terminálon történő beállítás napjától, de legkésőbb április 15-től.


Biztosítások

A Budapest Bank által nyújtott élet-, jövedelem- és hitelfedezeti biztosításoknál a koronavírus sehol nem kizárás, és csak abban az esetben mentesül a biztosító a szolgáltatás kifizetése alól, ha a csatlakozás pillanatában már fertőzött volt az ügyfél. Utasbiztosításnál kivételt képezhet ez alól, ha a káresemény a Külgazdasági és Külügyminisztérium által utazásra nem javasolt térségbe történik, és a megbetegedés ennek kapcsán keletkezik. Mivel minden káresemény körülményei eltérőek, ezért konkrét káresemény esetén, kérjük, forduljon a szolgáltatást nyújtó biztosítóhoz.


Vállalati ügyfelek

Az MFB Magyar Fejlesztési Bank Zrt. (a továbbiakban: „MFB”) képviseletében közvetítőként eljáró Budapest Bank – saját járványkezelési terve, illetve a Magyar Bankszövetségajánlása alapján – ezúton tájékoztatja tisztelt ügyfeleit, hogy a Budapest Bank által kialakított MFB Pontokon személyes ügyfélfogadás keretében a tájékoztatásnyújtás folyamatossága – dolgozóink mindenkori rendelkezésre állásától függően – átmenetileg akadályoztatott lehet. Ezért előfordulhat, hogy minden igyekezetünk ellenére nem mindig tudunk azonnal személyesen információval szolgálni ügyfeleinknek a közvetített hitelprogramokról . Munkatársaink ugyanakkor telefonon és e-mailen változatlanul készséggel állnak az érdeklődő ügyfeleink rendelkezésére.

Vállalati pénzügyei intézésével kapcsolatban továbbra keresheti kapcsolattartóját telefonon vagy e-mailen, amennyiben pedig nem tudja, kihez kell fordulnia, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat a 1440-es számon!

Köszönjük az együttműködésüket és türelmüket!


A Budapest Bank koronavírussal kapcsolatos intézkedései

Március közepétől április végéig határozatlan ideig valamennyi belső, illetve a Budapest Bank által szervezett külső rendezvényt elhalasztottuk. Azokban az esetekben, ahol ez lehetséges, telefon- vagy videokonferenciát használunk. A külföldi konferenciákon, rendezvényeken való hivatalos részvétel az elkövetkező időszakban a banki munkavállalók számára tilos éppúgy, mint a külföldi vendégek fogadása, velük való tárgyalások személyes lebonyolítása.

Kiemelt feladatunknak tartjuk, hogy a koronavírus járvány közepette minél hatékonyabban megóvjuk kollégáink egészségét és minél erőteljesebben csökkentsük a fertőzési lehetőségeket, ezért munkatársaink figyelmét rendszeresen felhívjuk a megelőzés fontosságára. Ha egy munkatárs, vagy a családtagja, vendége vagy rokona olyan országból vagy magyarországi térségből tér haza, vagy olyan országon keresztül utazott, ahol már vannak fertőzöttek, és azok száma eléri a 100 főt, vagy ahol már kihirdették a járványhelyzetet, akkor az érintett munkatárs hazatérés után 14 napig köteles otthonról (home officeból) dolgozni, vagy ha a munkaköre miatt nem áll rendelkezésére home office hozzáférés, két hét szabadságot kell kivennie.

A több, mint 1.300 kollégának munkahelyéül szolgáló budapesti központban a lehetőségeinkhez mérten és az üzletmenet-folytonosság biztosításának szempontjait szem előtt tartva a következő időszakban minél inkább igyekszünk folyamatosan csökkentjük az épületben egy időben tartózkodó kollégák számát. Ennek érdekében március 16-tól több mint 800 központi kollégánk home officeból dolgozik, és szintén ezen intézkedéscsomag részeként ugyancsak március 16-tól bezártuk a központi épületben lévő észak-pesti (1138 Budapest, Váci út 193.) bankfiókunkat is a Magyar Bankszövetség kérésére. A közel 800 munkatársunkat foglalkoztató békéscsabai központunkban is megtettük a szükséges lépéseket azért, hogy csökkentsük az épületben dolgozó munkatársaink számát a home office lehetővé tételének segítségével. Mindkét központunk esetében átmenetileg bezártuk az épületekben található éttermet.

Mivel március 16-tól bezárnak a bölcsődék, óvodák és iskolák, sok munkatársunknak okoz gondot gyermekeik elhelyezése, ezért a 12 éves vagy kisebb gyermekeket nevelő kollégák hétfőtől rendes szabadságot vehetnek ki, vagy amennyiben lehetőségük van rá, otthonról dolgozhatnak.

A fertőzések megakadályozására a budapesti és békéscsabai központjainkban, valamint a fiókhálózatban továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk. Már 2019. december elején minden létesítményünkben elérhetővé tettük a speciális kézfertőtlenítő szappan és törlőkendő használatát. Ezen felül a közösségi terekben kézfertőtlenítő eszközöket is elhelyeztünk, ezek számát 2020 februárjától a budapesti és a békéscsabai központban növeltük, a két központi épületben pedig a fertőtlenítő takarítások gyakoriságát napi 8 alkalomra növeltük, a korábbinál magasabb koncentrációjú szereket alkalmazunk, emellett a lifteket, kilincseket, közösségi helyiségek használati tárgyait szintén a szokásosnál gyakrabban fertőtlenítjük.

Intézkedtünk a fióki ATM-ek kezelő felületeinek napi fertőtlenítő tisztításáról is. A központokban a légkezelőkben vírusírtásra is alkalmas UV lámpák működnek, ezek cseréje, valamint a légkezelők szűrőjének tisztítása és fertőtlenítése az elmúlt hetekben megtörtént. A postázóban dolgozó munkatársak és a bankfiókokban dolgozó pénzsztárosok számára gumikesztyűket, illetve antibakteriális kéztörlő kendőt biztosítunk.