Tisztelt Ügyfelünk!
Kiemelt célunknak tekintjük, hogy banki szolgáltatásainkat a hátrányos helyzetben levő ügyfeleink maradéktalanul elérjék.
További információk oldalunk akadálymentes változatáról
Fiókhálózatunk és az ATM-ek több, mint
90 százaléka akadálymentesen megközelíthető és használható.
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információTájékoztatás a Koronavírusról
A koronavírus kapcsán kialakult hazai és nemzetközi helyzetet felelős pénzintézetként természetesen mi is figyelemmel kísérjük, és a helyzet alakulásának megfelelő intézkedéseket hozunk. Folyamatosan tájékozódunk a legmegbízhatóbb szakmai forrásokból, valamint a fertőzések megakadályozására is jelentős figyelmet fordítunk, mind ügyfeleink, mind pedig kollégáink egészségének megőrzése szempontjából.
Fiókhálózat és banki
ügyintézés
Arra törekszünk, hogy a lehető legtöbb bankfiókunkban biztosítsuk
ügyfeleink számára a pénzügyi szolgáltatások zavartalan elérését a megszokott
nyitvatartási időben.
Az ügyfelek és munkatársaink egészségének védelme érdekében arra kérjük Önöket, hogy amennyiben lehetőségük van rá, tranzakcióikat intézzék elektronikus csatornáinkon (Budapest Internetbank, Budapest Business Terminal, valamint a Budapest Bank Mobil App Android és iOS verziói), számlájukkal és hitelükkel kapcsolatos kérdéseiket telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül a 1440-es telefonszámon.
A zenéd már mobil, a bankod miért nem? Fizess és intézd pénzügyeid applikáción keresztül!
RészletekA játékod már mobil, a bankod miért nem? Fizess mobiloddal applikáción keresztül Androidos okostelefonoddal!
RészletekA Budapest Internetbank segítségével az összes olyan banki művelet elvégezhető, ami a mindennapi pénzügyek intézéséhez szükséges.
RészletekVálasszon számlacsomagot online egyszerűen, gyorsan, kényelmesen! Kezdje meg a számlanyitást online!
RészletekA nyílt banki infrastruktúra új, innovatív és biztonságos pénzügyi szolgáltatások kialakítását és bevezetését teszi lehetővé.
Részletek
Javasoljuk továbbá, hogy törekedjenek az elektronikus
fizetési megoldások használatára, azaz fizetéskor:
Amennyiben készpénzre van szükségük, kérjük, elsősorban az ATM-ekből vegyék fel a szükséges összeget.
Abban
az esetben, ha mégis a fióki tanácsadást és a pénztári szolgáltatásokat
szeretnék választani, kérjük, vegyék figyelembe az alábbiakat:
További információ a Budapest Bank termékeiről és szolgáltatásairól:
Érintéses bankkártyás fizetés
A veszélyhelyzetre való tekintettel az érintéses bankkártyás fizetések (Mastercard kártyák esetén korábban PayPass, Visa kártyák esetén korábban PayWave) egészségügyi biztonság növelése érdekében tett intézkedésekről szóló kormányrendelet értelmében a belföldi érintéses bankkártyás fizetések esetén a PIN kód kötelező használatára vonatkozó összeghatár a jelenlegi 5.000 Ft-ról 15.000 Ft-ra emelkedik az elfogadóhelyen lévő terminálon történő beállítás napjától, de legkésőbb április 15-től.
Biztosítások
A Budapest Bank által nyújtott élet-, jövedelem- és hitelfedezeti biztosításoknál a koronavírus sehol nem kizárás, és csak abban az esetben mentesül a biztosító a szolgáltatás kifizetése alól, ha a csatlakozás pillanatában már fertőzött volt az ügyfél. Utasbiztosításnál kivételt képezhet ez alól, ha a káresemény a Külgazdasági és Külügyminisztérium által utazásra nem javasolt térségbe történik, és a megbetegedés ennek kapcsán keletkezik. Mivel minden káresemény körülményei eltérőek, ezért konkrét káresemény esetén, kérjük, forduljon a szolgáltatást nyújtó biztosítóhoz.
Vállalati ügyfelek
Az MFB Magyar Fejlesztési Bank Zrt. (a továbbiakban: „MFB”) képviseletében közvetítőként eljáró Budapest Bank – saját járványkezelési terve, illetve a Magyar Bankszövetségajánlása alapján – ezúton tájékoztatja tisztelt ügyfeleit, hogy a Budapest Bank által kialakított MFB Pontokon személyes ügyfélfogadás keretében a tájékoztatásnyújtás folyamatossága – dolgozóink mindenkori rendelkezésre állásától függően – átmenetileg akadályoztatott lehet. Ezért előfordulhat, hogy minden igyekezetünk ellenére nem mindig tudunk azonnal személyesen információval szolgálni ügyfeleinknek a közvetített hitelprogramokról . Munkatársaink ugyanakkor telefonon és e-mailen változatlanul készséggel állnak az érdeklődő ügyfeleink rendelkezésére.
Vállalati pénzügyei intézésével kapcsolatban továbbra keresheti kapcsolattartóját telefonon vagy e-mailen, amennyiben pedig nem tudja, kihez kell fordulnia, kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat a 1440-es számon!
Köszönjük az együttműködésüket és türelmüket!
A Budapest
Bank koronavírussal kapcsolatos intézkedései
Március közepétől április végéig határozatlan ideig valamennyi belső, illetve a Budapest Bank által szervezett külső rendezvényt elhalasztottuk. Azokban az esetekben, ahol ez lehetséges, telefon- vagy videokonferenciát használunk. A külföldi konferenciákon, rendezvényeken való hivatalos részvétel az elkövetkező időszakban a banki munkavállalók számára tilos éppúgy, mint a külföldi vendégek fogadása, velük való tárgyalások személyes lebonyolítása.
Kiemelt feladatunknak tartjuk, hogy a koronavírus járvány közepette minél hatékonyabban megóvjuk kollégáink egészségét és minél erőteljesebben csökkentsük a fertőzési lehetőségeket, ezért munkatársaink figyelmét rendszeresen felhívjuk a megelőzés fontosságára. Ha egy munkatárs, vagy a családtagja, vendége vagy rokona olyan országból vagy magyarországi térségből tér haza, vagy olyan országon keresztül utazott, ahol már vannak fertőzöttek, és azok száma eléri a 100 főt, vagy ahol már kihirdették a járványhelyzetet, akkor az érintett munkatárs hazatérés után 14 napig köteles otthonról (home officeból) dolgozni, vagy ha a munkaköre miatt nem áll rendelkezésére home office hozzáférés, két hét szabadságot kell kivennie.
A több, mint 1.300 kollégának munkahelyéül szolgáló budapesti központban a lehetőségeinkhez mérten és az üzletmenet-folytonosság biztosításának szempontjait szem előtt tartva a következő időszakban minél inkább igyekszünk folyamatosan csökkentjük az épületben egy időben tartózkodó kollégák számát. Ennek érdekében március 16-tól több mint 800 központi kollégánk home officeból dolgozik, és szintén ezen intézkedéscsomag részeként ugyancsak március 16-tól bezártuk a központi épületben lévő észak-pesti (1138 Budapest, Váci út 193.) bankfiókunkat is a Magyar Bankszövetség kérésére. A közel 800 munkatársunkat foglalkoztató békéscsabai központunkban is megtettük a szükséges lépéseket azért, hogy csökkentsük az épületben dolgozó munkatársaink számát a home office lehetővé tételének segítségével. Mindkét központunk esetében átmenetileg bezártuk az épületekben található éttermet.
Mivel március 16-tól bezárnak a bölcsődék, óvodák és iskolák, sok munkatársunknak okoz gondot gyermekeik elhelyezése, ezért a 12 éves vagy kisebb gyermekeket nevelő kollégák hétfőtől rendes szabadságot vehetnek ki, vagy amennyiben lehetőségük van rá, otthonról dolgozhatnak.
A fertőzések megakadályozására a budapesti és békéscsabai központjainkban, valamint a fiókhálózatban továbbra is kiemelt figyelmet fordítunk. Már 2019. december elején minden létesítményünkben elérhetővé tettük a speciális kézfertőtlenítő szappan és törlőkendő használatát. Ezen felül a közösségi terekben kézfertőtlenítő eszközöket is elhelyeztünk, ezek számát 2020 februárjától a budapesti és a békéscsabai központban növeltük, a két központi épületben pedig a fertőtlenítő takarítások gyakoriságát napi 8 alkalomra növeltük, a korábbinál magasabb koncentrációjú szereket alkalmazunk, emellett a lifteket, kilincseket, közösségi helyiségek használati tárgyait szintén a szokásosnál gyakrabban fertőtlenítjük.
Intézkedtünk a fióki ATM-ek kezelő felületeinek napi fertőtlenítő tisztításáról is. A központokban a légkezelőkben vírusírtásra is alkalmas UV lámpák működnek, ezek cseréje, valamint a légkezelők szűrőjének tisztítása és fertőtlenítése az elmúlt hetekben megtörtént. A postázóban dolgozó munkatársak és a bankfiókokban dolgozó pénzsztárosok számára gumikesztyűket, illetve antibakteriális kéztörlő kendőt biztosítunk.