Tisztelt
Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg
kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos
jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben
biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart.
2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a
törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály
módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog.
Karbantartás
miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben
indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank
rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali
Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított
és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük,
ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő
munkanapra.
Tisztelt
Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus
csatornáink nem lesznek elérhetők.További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt
Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest
Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az
internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat)
04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Hálózati leterheltség
miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem
elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt
Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési
moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi
csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január
1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A
részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves
türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk
folyamatosan frissülni fog!
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen
bizonyos funkciókpéldául:űrlapok, nemlesznekelérhetőek.Megértésüketköszönjük!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai
okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások
nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány
másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest
Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük,
látogasson el a
www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink
számára.
A funkcionális cookiek biztosítják, hogy az Ön által látogatott weboldal megfelelően működhessen, valamint megkönnyítik Ön
számára a weboldal használatát. A funkcionális cookiek nem kikapcsolhatóak. Ezen cookiek érvényessége kizárólag a weboldal
látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával ezek a fajta cookiek automatikusan törlődnek
az Ön számítógépéről. Ezek a cookiek nem tárolnak Önről semmilyen személyazonosításra alkalmas adatot.
A marketing cookiek a funkcionális cookiek mellett a látogatói adatokat is tárolja, hogy Önt személyre szóló ajánlatokkal
láthassuk el.
Autófinanszírozás a Budapest Bank fiókjaiból - Miért kedvező?
Miért nálunk?
Olcsóbb
Kedvező kamat - közvetlenül a finanszírozótól veheti fel a finanszírozást, nincs közvetítő
A választható kedvezményes Beépített Cascoval a biztosításra fordított havi összeg is csökkenthető
Használt autónál az Ön biztonsága érdekében ingyenes, az Eladótól (kereskedőtől) független állapotfelmérést végzünk, melynek
eredményét kérésére megosztjuk Önnel
Vállalkozásoknak ajánljuk
KKV ügyfeleink a kamat 100%-át levonhatják a társasági adóból
Áfa visszaigénylés személyautóra, Nyílt végű pénzügyi lízinggel (részletes termékoldal)
Számos finanszírozási konstrukció közül segítünk megtalálni az Önnek legmegfelelőbbet
Új és használt autóra - magánszemélytől is!
Személygépkocsik akár 12 éves korban is megfinanszírozhatók
Bizonyos feltételek mellett nem szükséges casco biztosítást kötni
Hitelfedezeti biztosításunkkal a finanszírozását is biztonságban tudhatja: a keresőképtelenség, rokkantság és haláleset mellett
a munkanélküliség kockázatára is fedezetet nyújt (választható)
Kiszámítható, forint alapú finanszírozás 20% saját résztől, referencia kamathoz kötött kamatozás, fix futamidő
Pénzügyei egy helyen a Budapest Banknál
Gyors és profi ügyintézés – az igénylést elindíthatja kényelmesen, akár otthonából is
Felkészült tanácsadóink autófinanszírozási igényét is kiszolgálják
Rugalmas ügyfélszolgálat megkötött szerződéséhez
A BUDAPEST AUTÓ ÜGYFÉLKAPU egyedülálló, ingyenes online ügyfélszolgálatunk, melynek segítségével ügyeit kényelmesen, egyszerűen
intézheti bárhol, ahol internet hozzáféréssel rendelkezik
A teljes folyamat az első kalkulációtól az autó átvételéig mindössze 6 lépésből áll. E néhány nap alatt munkatársaink az Ön
segítségére lesznek személyesen a bankfiókban és telefonon az Autófinanszírozás Info Vonalon.
Válasszon autót! Új vagy használt, kereskedőtől, vagy tulajdonostól (akár magánszemélytől is!). Személyautót (max.
12 éves) és kishaszon-gépjárművet (max. 9 éves) is finanszírozunk. A kiválasztás során kalkulátorunk segítségével könnyedén
számolhat..
Elvégezzük a bírálatot Az igénylést elindíthatja kényelmesen, akár otthonából is, vagy a legközelebbi Budapest Bank fiókban. Rövid
időn belül elbíráljuk kérelmét, használt autó esetén lebonyolítjuk az ingyenes állapotfelmérést.
Megkötjük a szerződést Értesítjük Önt a jóváhagyásról, és az Önnel egyeztetett időpontban, a legközelebbi Budapest Bank fiókban aláírhatja
a szerződéseket, átadjuk a dokumentumokat.
Saját rész megfizetése, átírás (forgalomba helyezés) Ön az Eladónak megfizeti a saját részt, egyeztetik az autó-átvétel részleteit, és átadja a szükséges dokumentumokat.
Az átírást a kereskedő intézi - ha közvetlenül a tulajdonostól vásárolja az autót, az átírást Ön vagy az Eladó végzi.
Folyósítás Ön visszajuttatja részünkre a folyósításhoz szükséges dokumentumokat, mi pedig elutaljuk a finanszírozott összeget
a kereskedő/Eladó részére.
Új és használt személygépjármű, illetve 'B' kategóriás jogosítvánnyal vezethető tehergépjármű, amely casco biztosításba vonható
(bizonyos feltételek mellett nem szükséges casco biztosítást kötni). Használt járművel szemben támasztott feltételek:
a szerződéskötéskor nem lehet idősebb 12 évesnél, a futamidő végén pedig 15 évesnél (tgk. esetén 9 ill. 12 évesnél)
érvényes forgalmi engedéllyel, törzskönyvvel, és megfelelő minősítésű szakvéleménnyel rendelkezzen az eredetiségvizsgálatról
vételára legalább 600 000 Ft
a finanszírozható összeget az érvényes Eurotax ár, illetve listaár alapján állapítjuk meg
A gépjármű eladója lehet gépjármű kereskedés, magánszemély vagy magyarországi bejegyzésű vállalkozás. Nem gyári
vezérképviselet által (magánúton) importált járművek esetén egyedi döntést hozunk. Egyedi döntés alapján határozzuk
meg a finanszírozható összeget luxuskategóriájú, sport jellegű, coupe, cabrio, terepjáró gépjárműveknél valamint Magyarországon
nem forgalmazott márkáknál vagy típusoknál. Nem finanszírozható járművek köre: AF, KF, TSCM vagy TSCN alvázszámú; korábban
oktatási vagy személyszállítási (taxi) célra ill. versenyzésre használt gépjárművek.
A finanszírozás lehet forint (HUF) vagy euró (EUR) alapú. (deviza alapú finanszírozás csak vállalkozások által igényelhető)
Futamidő: magánszemélyek esetén 12 - 84 hónap, egyéni és társas vállalkozók esetén 12 - 96 hónap.
A gépjármű casco biztosítása megköthető (a.) kedvezményes Beépített Casco szerződéssel vagy (b.) egyénileg. Bizonyos feltételek
mellett nem szükséges casco biztosítást kötni.
A finanszírozás fix vagy változó kamatozású, a változás feltételeit a Budapest Bank autófinanszírozási üzletág Üzletszabályzata
tartalmazza.
A minimális saját rész 20%.
Minimális finanszírozható összeg: 300 000 Ft.
Cascomentes finanszírozásban igényelhető maximális finanszírozott összeg: 5 millió Ft.
A finanszírozási konstrukció:
ZÁRT VÉGŰ PÉNZÜGYI LÍZING - a gépjármű tulajdonosa a Budapest Bank, Ügyfelünk üzembentartóként szerepel a gépjármű forgalmi engedélyében és az utolsó
lízingdíj megfizetését követően a gépjármű tulajdonjoga az Ügyfélre száll át. Egyéni vállalkozók és gazdasági társaságok esetében
a gépjármű a megszokott módon szerepeltethető a könyvekben, és alkalmazhatók a kapcsolódó számviteli elszámolások (Tgk. esetén
a vásárlást követően az ÁFA teljes összege visszaigényelhető).
NYÍLT VÉGŰ PÉNZÜGYI LÍZING - a gépjármű tulajdonosa a Budapest Bank, Ügyfelünk üzembentartóként szerepel a gépjármű forgalmi engedélyében. Az Ügyfél
a futamidő végén választhat az alábbi opciók közül:
A. a maradványérték megfizetése mellett megvásárolja az autót;
az általa kijelölt személy vásárolja meg maradványértéken az autót;
a finanszírozónak visszaadja az autót.
Nyílt végű pénzügyi lízing kizárólag vállalkozások által igényelhető, a gépjármű az Ügyfél könyveiben kerül kimutatásra. A
lízingdíjak ÁFA tartalma személygépjármű finanszírozása esetén az üzleti célú használattal arányosan visszaigényelhető
A Nyílt végű pénzügyi lízing konstrukció bemutatásához kattintson ide! – megismerheti a konstrukció részletes feltételeit, jogi és számviteli hátterét, a Budapest Bank konstrukcióinak adóbiztonságát
garantáló Nemzetgazdasági Minisztérium által kiállított Feltételes adómegállapításokat valamint összehasonlító kalkulátorunkkal
az egyes megoldások (készpénz; zárt ill. nyílt végű pénzügyi lízing) adó- és költség vonzatát összevetheti.
Ügyfelünk lehet: nagykorú, állandó magyarországi lakcímmel rendelkező magánszemély.
Elfogadható érvényes személyi okmányok:
kártya formátumú vezetői engedély + lakcímkártya vagy;
személyi igazolvány/útlevél + lakcímkártya + papír alapú vezetői engedély (utóbbi helyett elfogadható kártyaformátumú külföldi,
Európai Uniós vezetői engedély)
Az igazolandó jövedelem forrása szerint benyújtandó dokumentum:
Alkalmazott esetén
utolsó 3 havi fizetési számlakivonat VAGY
munkáltatói igazolás 3 utolsó havi nettó bérrel – csak a Budapest Bank autófinanszírozási üzletág nyomtatványa fogadható el
Külföldi alkalmazott esetén
2 nyelvű munkáltatói igazolás (30 napnál nem régebbi) - csak a Budapest Bank autófinanszírozási üzletág nyomtatványa fogadható el (angol / német változatok), ÉS
3 utolsó havi fizetési számlakivonat, melyre a jövedelem érkezik (belföldi, vagy külföldi eredetiben)
Nyugdíjas esetén*
utolsó 3 havi fizetési számlakivonat VAGY
Nyugdíjfolyósító Igazgatóság által kiadott év elejei összesítő VAGY
Nyugdíjfolyósító Igazgatóság által kiadott 12 hónapnál nem régebbi határozat (másolatban) - 57 év alatti nyugdíjasok esetén
határozat a fentiek közül valamelyik jövedelemigazolás mellé, hogy meddig jogosult az ellátásra VAGY
Nyugdíjfolyósítótól kikért igazolás eredetiben (Igazolás csak akkor, ha a határozat már nincs meg az Ügyfélnek)
Külföldi nyugellátásban részesülő esetén
külföldi állam által kiadott 12 hónapnál nem régebbi határozat/igazolás a külföldi nyugdíjról, melyen az Ügyfél beazonosítható
ÉS
hiteles fordítás (a határozat másolatban, a fordítás eredetiben szükséges) ÉS
3 utolsó havi belföldi fizetési számlakivonat, melyre a külföldi nyugdíj érkezik (eredetiben)
Cégtulajdonosok, ügyvezetők és rokonaik esetén
NAV jövedelemigazolás az előző adóévről ÉS
30 napnál nem régebbi Adóigazolás a vállalkozás adószámára kiállítva ÉS
6 hónapnál nem régebbi munkaviszony esetén 2 utolsó havi NAV személyenkénti összesítő szükséges (elektronikusan)
nem tulajdonos csak cégjegyző ill. nem tulajdonos csak cégjegyző rokoni kapcsolat esetén a jövedelem 6 havi fizetési számlakivonattal
is igazolható (vagy a fenti dokumentumok szükségesek)
Egyéni vállalkozó, Ügyvéd, Orvos esetén**
NAV jövedelemigazolás az előző adóévről ÉS
30 napnál nem régebbi Adóigazolás a vállalkozásról (nem magánszemélyként!)
Külföldön jövedelmet szerző egyéni vállalkozó esetén
Külföldi adóhatóság által kiállított jövedelemigazolás ÉS
külföldi adóhatóság által kiállított igazolás a közteher megfizetéséről OFFI (Országos Fordító és Fordításhitelesítő Iroda) fordítással, mind a 2 dokumentum eredetiben szükséges
3 utolsó havi belföldi fizetési számlakivonat, melyre a jövedelem érkezik (eredetiben)
Szociális jellegű (TGYÁS, GYED, GYES, CSP) esetén
folyósításra jogosult szerv (MÁK, vagy Kormányhivatal) által kiállított határozat, mely 12 hónapnál nem lehet régebbi, VAGY
folyósításra jogosult szerv (MÁK, vagy Kormányhivatal) által kiállított Igazolás - csak akkor, ha a határozat már nincs meg
az Ügyfélnek
Őstermelő esetén
NAV jövedelemigazolás az előző adóévről ÉS
30 napnál nem régebbi Együttes adóigazolás ÉS
NAV adóbevallás + eBEV nyugta ÉS
őstermelői igazolvány + érvényes betétlap (az adóbevallás, az igazolvány és a betétlap másolatban, a többi eredetiben szükséges)
Amennyiben Ügyfelünk vagy hozzátartozója a kereseti igazolást kiállító vállalkozásban tulajdonos, úgy a vállalkozás okmányait
és pénzügyi jelentéseit is vizsgáljuk. Ügyfeleinknek - a bírálat eredményétől függően - módjukban áll Kezest vagy Garantőrt állítani.
*Szolgálati járandóság esetén elég csak az év eleji összesítő
**Egyéni vállalakozók esetén egy lezárt üzleti év megléte szükséges
Ügyfelünk lehet: egyéni vállalkozó, Magyarországon bejegyzett vagy nyilvántartásba vett gazdasági társaság vagy egyéni cég,
gazdálkodó szervezet.
Egyéni vállalkozó esetén
érvényes személyi okmányok:
kártya formátumú vezetői engedély + lakcímkártya vagy;
személyi igazolvány/útlevél + lakcímkártya + papír alapú vezetői engedély (utóbbi helyett elfogadható kártyaformátumú külföldi,
Európai Uniós vezetői engedély)
előző év vállalkozói adóbevallása + eBEV nyugta
bizonyos esetekben aktuális Naplófőkönyv vagy Pénztárkönyv*
Társas vállalkozás esetén
aláírási címpéldány vagy aláírásminta (utóbbinál a társdokumentum másolata is, melynek melléklete az aláírásminta)
rögzített pénzügyi beszámoló az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium e-beszámolói között (e-beszamolo.im.gov.hu
)
EVA-s, KIVA-s, KATA-s társas vállalkozás esetén (betéti társaságok) Társasági Adóbevallás
bizonyos esetekben aktuális Főkönyvi Kivonat*
Közzétételi kötelezettséggel nem rendelkező esetén (pl. ügyvédi irodák) NAV felé benyújtott Társasági Adóbevallás és éves
beszámoló + eBEV nyugta
* a jelölt dokumentumokat a következő esetekben kell csatolni: (1.) 20-30% közötti saját rész és 6 millió Ft-ot meghaladó
finanszírozott összeg; (2.) 30% feletti saját rész és 7,8 millió Ft-ot (új autó) ill. 6,5 millió Ft-ot (használt autó) meghaladó
finanszírozott összeg.
Külföldi tulajdonban álló társaságok egyedi elbírálás alá esnek. Ügyfeleinknek - a bírálat eredményétől függően - módjukban
áll Kezest vagy Garantőrt állítani.
Amennyiben fontos Önnek saját autója védelme, és szeretné kedvező havidíjak mellett biztos kezekben tudni casco biztosítását,
mindezt megtalálja a Budapest Bank által kínált Beépített Casco biztosításban. Az alábbi két, teljes körű (elemi-, törés-,
lopás- és üvegkár) védelmet garantáló módozat közül választhat:
MULTI PLUS módozat
Kár esetén a biztosító a gépjármű magyarországi hivatalos márkaszervizben, a gyári javítási technológia szerint elvégzett
javításának számlával igazolt költségét téríti meg (az Ön által megválasztott biztosítási önrész levonását követően).
REÁL módozat
Idősebb autóknál kedvezőbb díjszabás, 4 éves kortól választható.
Kár esetén a biztosító a kalkulált munkadíjat (előre rögzített rezsióradíj alapján) és az alkatrészköltség 50%-át téríti meg
(az Ön által megválasztott biztosítási önrész levonását követően), ezért ez a módozat elsősorban idősebb gépjárművek esetén
javasolt. A javítást nem szükséges számlával igazolni.
Mindkét módozatnál három különböző biztosítási önrész közül választhatja ki az Önnek megfelelőt.
Miért érdemes Beépített Casco-t választani?
Kedvező díjak
Beépített Casco-s konstrukciónknál a havi törlesztés magában foglalja a kedvezményes casco díját is, így a havi törlesztőrészlet
megfizetésével egyszerűen és kényelmesen kiegyenlítheti a casco biztosítás havidíját is.
Kiszámíthatóság: a biztosítás díját a biztosító nem indexálja a futamidő alatt.
Többféle biztosítási módozat és önrész közül választhatja ki az Önnek megfelelő konstrukciót.
Ön az igényléssel egyidejűleg hitelfedezeti biztosítást köthet, amely a keresőképtelenség, rokkantság és haláleset kockázatain
túlmenően a munkanélküliség kockázatára is fedezetet nyújt.
Az új Polgári Törvénykönyv (Ptk.) előírja, hogy 2014. március 15-ét követően minden pénzügyi lízing ügyletet be kell jegyeztetni
az új Ptk. hatályba lépéséhez kapcsolódóan létrejött Hitelbiztosítéki Nyilvántartásba (HBNY).
Ennek első lépése, hogy Ügyfelünk közjegyző előtt tett nyilatkozatával a HBNY rendszer regisztrált felhasználójává
váljon – az ezt igazoló Azonosságtételi Nyilatkozat másolatát folyósításig kell eljuttatni részünkre. A második
lépés a megkötött lízingszerződés elektronikus bejegyzése a HBNY-be, melyet mi végzünk el és annak 7.000 Ft-os díját az első
fizetési értesítőn terheljük ki Ügyfelünkre. További információt részletes HBNY tájékoztatónkban
talál.
A megkötött szerződésével kapcsolatos ügyintézés leggyorsabb és legkényelmesebb módját kínáljuk Önnek: egyedülálló, díjmentes
Ügyfélkapu
szolgáltatásunk segítségével az interneten keresztül Ön szerződésmódosítást kezdeményezhet, személyes adatait, elérhetőségét
módosíthatja, valamint megtekintheti a szerződéséhez tartozó ajánlatainkat. A leggyakoribb kérdéseket 5 percen belül megválaszoljuk
Önnek a nap 24 órájában.
A gyorsabb és kényelmesebb kapcsolattartás elősegítésére lehetőséget biztosítunk az elektronikus levelezésre is, amellyel
kiválthatja a költségesebb és lassabb telefonos, személyes vagy postai ügyintézést. Személyes ügyfélszolgálatunkat a Budapest
Bank fiókjaiban érheti el.
Ön a szerződés megkötésekor illetve a szerződés teljes futamideje alatt a következő díjfizetési módok közül választhat:
csoportos beszedési megbízás (hitelkártya vagy nem Budapest Banknál vezetett fizetési számla esetén),
bankon belüli terhelés (Budapest Banknál vezetett fizetési számla esetén)
banki átutalás,
készpénzes befizetés bármely Budapest Bank-fiókban,
postai csekkes befizetés (csekkes fizetés esetén a Hirdetményben rögzített mértékű csekkdíjat számítunk fel).