Ugrás az oldal tartalmáhozUgrás az elsődleges navigációhoz

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

A koronavírus-járványhoz kapcsolódó fertőzésveszély visszaszorítása érdekében bankfiókjainkban kötelező a szájmaszk, vagy szájat eltakaró kendő, illetve sál viselése, így a fiókokba kizárólag az arc eltakarása mellett léphetnek be az ügyfeleink. Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank   

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Vegye fel velünk online a kapcsolatot!

Használja Ön is a kapcsolattartás leggyorsabb és legkényelmesebb módját, a Budapest Autó Ügyfélkaput! Díjmentes szolgáltatásunkkal az ügyintézés elérhető a nap 24 órájában. Internetes megkeresésére küldött válaszunkat közvetlenül az Ügyfélkapu postaládájába továbbítjuk, és igény szerint SMS-ben vagy e-mailben is értesítjük Önt a válasz érkezéséről, így azonnal hozzájuthat az információkhoz.

Káreseménnyel kapcsolatos ügyintézés

Töréskár, üvegkár (2.000.000 Ft alatti kárkifizetés)

A Budapest Bank Autófinanszírozási Üzletág az 2.000.000 Ft-ot meg nem haladó kárkifizetés esetén hozzájárul, hogy a kártérítés összegét a Biztosító az Ügyfél vagy a javító részére a Budapest Bank külön meghatalmazása nélkül kifizesse. Erre vonatkozó, 2.000.000 Ft alatti kárrendező nyilatkozatunkat letöltheti az Ügyfélkapun belül a Káresemény>Káresemény rendezése menüpontban.


Töréskár, üvegkár (2.000.000 Ft feletti kárkifizetés)

Amennyiben 2.000.000 Ft-ot meghaladó káresemény érte gépjárművét (vétkességtől függetlenül), Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Káresemény rendezése menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti és a kárkifizetés engedélyezéséhez szükséges Meghatalmazást megkérheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a szerviznek) kéri a Meghatalmazást. Benyújtandó dokumentumok:

  • Kárfelvételi Jegyzőkönyv,
  • a javítást végző márkaszerviz kárkalkulációja vagy elő-számlája.
  • rendőri intézkedés esetén a rendőrségi Határozat,
  • amennyiben a biztosítóval egyezség jött létre, a biztosító és az Ön által hitelesített egyezségi megállapodás,
  • amennyiben a biztosítónál a javító jár el, megbízás a javító felé.

A gépjármű biztosító általi szemlézéséről, továbbá a jótállási jegyen, vagy a gépjármű vezérképviselete által megjelölt márkaszervizben történő javításáról Önnek kell gondoskodnia. Amennyiben Önnek lejárt tartozása nincs, a fenti dokumentumok alapján egyedi elbírálás szerint a kárösszeg felvételét engedélyező Meghatalmazást haladéktalanul belül a címzetthez eljuttatjuk.
Javasoljuk, hogy a javítást csak a Meghatalmazás kézhezvételét követően kezdjék meg.


Névváltozás

Amennyiben neve megváltozott, az Ügyfélkapun belül a Személyes adatok módosítása>Névmódosítás menüpontban jelezheti és ott a névmódosításhoz szükséges dokumentumokat (magánszemély esetén anyakönyvi kivonat, vagy személyi igazolvány, cég esetében a cégbírósági végzés) is elküldheti számunkra. A módosításhoz szükséges dokumentum kézhezvételét követően postán megküldjük Önnek engedélyünket a névmódosítás forgalmi engedélyben történő átvezetéséhez.

Az új forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie a Budapest Banknak.


Totálkár

Amennyiben gépjárműve totálkáros lett (vétkességtől függetlenül), Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Totálkár menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a biztosítónak) kéri a válaszunkat. Benyújtandó dokumentumok:

  • totálkár elszámolás,
  • Kárfelvételi Jegyzőkönyv vagy az a dokumentum, melyen a totálkár tényét a biztosító társaság megállapította,
  • rendőri intézkedés esetén a rendőrségi Határozat.

A gépjármű biztosító általi szemlézéséről Önnek kell gondoskodnia. Amennyiben minden szükséges dokumentumot eljuttatott cégünkhöz, ügyintézőnk a biztosító társasággal is felveszi a kapcsolatot. A kártérítési összeg beérkezésének napjával ügyintézőnk elszámolást készít a szerződés lezárására vonatkozóan. Amennyiben a biztosító kárösszeget fizet, az a tartozásával szemben beszámításra kerül. Totálkár esetén a Budapest Bank Zrt. jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani. A felmondás esetén valamennyi tartozását egy összegben köteles megfizetni.


Lopáskár

Amennyiben gépjárművét ellopták, haladéktalanul tegyen feljelentést a rendőrségen. Ezt követően azonnal keresse fel a CASCO biztosítását kezelő biztosítótársaságot, és jelentse be a káreseményt. A lopáskárt részünkre is késlekedés nélkül be kell jelentenie, amelyet legegyszerűbben az Ügyfélkapu Káresemény>Lopáskár menüpontban tehet meg. Ugyanitt az alábbi, ügyintézéshez szükséges dokumentumokat is feltöltheti, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és hová (Önnek, a biztosítónak) kéri a válaszunkat. Benyújtandó dokumentumok:

  • biztosító által kiállított, lopáskárral kapcsolatos dokumentum(ok)
  • rendőrségen tett Bejelentés vagy Feljelentés,
  • rendőrségi nyomozást megszüntető határozat (később, a kézhez vétel után)
  • biztosító által kiállított, lopáskárral kapcsolatos végelszámolásról szóló dokumentum(ok) (később, a kézhez vétel után)

Amennyiben minden szükséges dokumentumot eljuttatott cégünkhöz, ügyintézőnk a biztosító társasággal is felveszi a kapcsolatot. A kártérítési összeg beérkezésének napjával ügyintézőnk elszámolást készít a szerződés lezárására vonatkozóan. Amennyiben a biztosító kárösszeget fizet, az a tartozásával szemben beszámításra kerül.
Lopáskár esetén a Budapest Bank Zrt. jogosult a szerződést azonnali hatállyal felmondani. A felmondás esetén valamennyi tartozását egy összegben köteles megfizetni.


Forgalmi engedélyét elvesztette vagy ellopták

Amennyiben forgalmi engedélyét elvesztette vagy ellopták, Önnek azonnali, írásbeli bejelentési kötelezettsége van, amit legegyszerűbben az Ügyfélkapu Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban tehet meg. Ugyanitt a forgalmi engedély lopásáról vagy elvesztéséről készült rendőrségi Bejelentés vagy Feljelentés másolatát is feltöltheti, ezt követően válik lehetővé a forgalmi engedély pótlására vonatkozó engedély kiadása, melyet levelezési címére küldünk. Engedélyünk kézhez vételét követően az új forgalmi engedély kiállíttatását az illetékes Okmányirodában Ön intézi. Az új forgalmi engedély másolatát, a kiállítást követő 8 napon belül meg kell küldenie a Budapest Bank Zrt.-nek.


Egyéb ügyintézés

Amennyiben nem tudja egyértelműen eldönteni, hogy melyik ügyintézést válassza, Ügyfélkapun belül az Engedélyek>Egyéb ügyintézés menüpontban tetszőleges tartalmú levelet juttathat el hozzánk, ahhoz kapcsolódóan dokumentumokat tölthet fel, sőt néhány kattintással megadhatja, hogy milyen formában (e-mail, fax, posta) és mely címre kéri válaszunkat.

A fenti káreseményekkel kapcsolatos bejelentéseit és az ügyintézéshez szükséges dokumentumokat e-mail üzenetben az ugyfelszolgalat.budapestauto@budapestbank.hu címre küldheti, illetve faxon vagy postán is eljuttathatja részünkre.

Hasznos dokumentumok