Tisztelt Ügyfelünk!
Kiemelt célunknak tekintjük, hogy banki szolgáltatásainkat a hátrányos helyzetben levő ügyfeleink maradéktalanul elérjék.
További információk oldalunk akadálymentes változatáról
Fiókhálózatunk és az ATM-ek több, mint
90 százaléka akadálymentesen megközelíthető és használható.
Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.
Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.
Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információA funkcionális cookiek biztosítják, hogy az Ön által látogatott weboldal megfelelően működhessen, valamint megkönnyítik Ön számára a weboldal használatát. A funkcionális cookiek nem kikapcsolhatóak. Ezen cookiek érvényessége kizárólag a weboldal látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával ezek a fajta cookiek automatikusan törlődnek az Ön számítógépéről. Ezek a cookiek nem tárolnak Önről semmilyen személyazonosításra alkalmas adatot.
A marketing cookiek a funkcionális cookiek mellett a látogatói adatokat is tárolja, hogy Önt személyre szóló ajánlatokkal láthassuk el.
A Budapest Autó Ügyfélkapu szolgáltatásunk (https://ugyfelkapu.budapestauto.hu ) segítségével Ön módosíthatja Szerződését, személyes adatait, elérhetőségét valamint a Szerződéséhez tartozó ajánlatainkat megtekintheti, ezeket letöltheti, vagy kérheti postán.
Amennyiben folyósított gépjárműfinanszírozással rendelkezik a Budapest Banknál, úgy az Ügyfélkapu szolgáltatásunk bárhonnan elérhető Internet hozzáféréssel, csupán a Szerződésének száma, és az Üdvözlőlevélben, vagy külön értesítő küldeményünkben kapott jelszava kell hozzá, melyeket a megfelelő helyre írva, a Belépés gombra kattintással használhatja a rendszert az https://ugyfelkapu.budapestauto.hu internetes címen.
Ha több szerződéssel is rendelkezik, úgy ugyanazon jelszavával bármelyik saját Szerződésszámával be tud lépni, az Ügyfélkapuban bármikor át tud váltani egy másik Budapest Banknálvezetett Szerződésére.
A Budapest Autó Ügyfélkapu által támogatott böngészők: Microsoft Internet Explorer (6.0, vagy magasabb verziószám), és Mozilla Firefox (3.0, vagy magasabb verziószám). Az optimális megjelenéshez ajánlott minimális képernyőfelbontás: 1024*768 pixel.
Üzemidő: a rendszer a nap bármely szakában elérhető, 0-24 óráig állunk Ügyfeleink rendelkezésére.
Az Ügyfélkapu alkalmazás a Budapest Bank szerződött Ügyfelei számára készült. A hozzáférési azonosítók automatikusan (külön
igénylés nélkül), de egyedi elbírálás alapján kerülnek kiosztásra. A hozzáféréssel rendelkező ügyfélkört a Budapest Bank mindenkor
saját döntései alapján határozza meg.
A rendszerben elérhető funkciók felhasználónként/szerződésenként eltérhetnek a Szerződés aktuális pénzügyi állapotának megfelelően.
Ha jelszavát elvesztette, vagy elfelejtette, kérjük adatainak biztonsága érdekében, mielőbb vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat.budapestauto@budapestbank.hu e-mail címen, vagy telefonon a 06-1/450-8000 (1. menüpont) telefonszámon!
Észrevételeit, kérdéseit jelezheti az Ügyfélkapun belüli postaládájából küldött új üzenettel, vagy az ugyfelszolgalat.budapestauto@budapestbank.hu e-mail címen, és keresheti kollégáinkat telefonon a 06 1 450-8000 (1. menüpont) telefonszámon!
Kérjük, először ellenőrizze az adatok helyes bevitelét! Jelszómegadáskor a rendszer különbséget tesz a kis- és nagybetűk között, ezért kérjük, ellenőrizze a CapsLock billentyű állapotát. A rendszer három hibás próbálkozás után adatainak védelmében letiltja a belépést! Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal az ugyfelszolgalat.budapestauto@budapestbank.hu e-mail címen vagy telefonon a 06-1/450-8000 (1. menüpont) telefonszámon!
Igen, az elérhető funkciók és egyedi ajánlatok folyamatosan változnak, Szerződésének aktuális állapotától függően. Ez a rendszer
alapműködése, amellyel az is biztosítható, hogy Ön mindig a legfrissebb, és legmegfelelőbb tartalommal találkozhasson.
Az Ügyfélkapun keresztül elérhető dokumentumok nem minősülnek ajánlatnak, kizárólag a tájékoztatást szolgálják, ezeket a
Budapest Bank Zrt. mindenkor jogosult módosítani a Szerződés aktuális pénzügyi állapotának megfelelően.
Az Ügyfélkapun keresztül elérhető dokumentumok nem minősülnek ajánlatnak, kizárólag a tájékoztatást szolgálják, ezeket a Budapest Bank Zrt. mindenkor jogosult módosítani a Szerződés aktuális pénzügyi állapotának megfelelően.
Az e-mail és SMS értesítések lemondása az Ügyfélkapun belül az "E-mail, SMS értesítő beállítások" menüpontban tehető meg, vagy kérjük, írjon e-mail-t az ugyfelszolgalat.budapestauto@budapestbank.hu e-mail címre, esetleg keresheti kollégáinkat telefonon a 06-1/450-8000 (1. menüpont) telefonszámon!
A Budapest Autó Ügyfélkapu szolgáltatással mindig naprakész információkhoz juthat, számos ügyintézést pedig 5 percen belül
kiszolgálunk Önnek. Kérjük vegye figyelembe, hogy Szerződése aktuális állapotától függően az elérhető funkciók, ajánlatok
folyamatosan változnak!
A Budapest Bank Zrt. fenntartja a jogot, hogy az Ügyfélkapun keresztül elérhető dokumentumok nem minősülnek ajánlatnak, kizárólag
a tájékoztatást szolgálják, ezeket a Budapest Bank Zrt. mindenkor jogosult módosítani a Szerződés aktuális pénzügyi állapotának
megfelelően.
Az alkalmazás használatával Ön percek alatt...
Bízunk benne, hogy elégedett lesz egyedülálló alkalmazásunkkal, és gyakran látogat majd vissza az Ügyfélkapuba, hogy ügyeit egyszerűen, kényelmesen, és a lehető leggyorsabban intézhesse.
A Budapest Bank a rendszereit a legmagasabb banki biztonsági követelményeknek megfelelően működteti, így például szervereit is többszintű tűzfal rendszer védi.
A rendszer a https://ugyfelkapu.budapestauto.hu internetes címen érhető el. Bankunk az Ügyfelek adatainak védelmében titkosított SSL protokollon keresztül biztosítja az adatok áramlását. Az SSL az Ügyfél adatait továbbítás előtt titkosítja, s így azok kódolt formában jutnak el Bankunkhoz, ennek következtében illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek. Az adatok az Ügyfél számítógépe és a Bank között végig titkosítva vannak.
A nemzetközi szabványoknak való megfelelést, többek között az is tanúsítja, hogy a Budapest Bank szerverét a Netlock Üzleti tanúsítványkiadó, Magyarország vezető digitális igazolvány-kibocsátó cége hitelesítette.
A jelszó
Az Ön fokozott biztonságáért a jelszavának a Budapest Autó Ügyfélkapu alkalmazásában az alábbi szabályoknak kell megfelelnie:
A jelszó háromszori elgépelése rendszerkitiltást eredményez, melynek feloldásához kérjük, hívja a Budapest Bank Autófinanszírozási Üzletág Ügyfélszolgálatát a 06-1-450-8000/1-es menüpont alatt.
Az illetéktelen hozzáférés elkerülése érdekében, amennyiben 30 percig Ügyfelünk nem használja a rendszert, akkor az őrizetlenül hagyott számítógépen az időzár automatikusan bontja az Ügyfélkapu kapcsolatot, melyet feloldani csak újbóli belépéssel (szerződésszám és jelszó újbóli megadása) lehet.
Adatainak biztonsága érdekében javasoljuk a belépésről szóló e-mail, SMS értesítések beállítását. Ez a szolgáltatás biztosítja, hogy azonnal értesüljön, ha jelszavával belépés történik az Ön Szerződésén az Ügyfélkapuba. Amennyiben értesítést kap a belépésről, de azt nem Ön kezdeményezte, kérjük, biztonsága érdekében haladéktalanul hívja a Budapest Bank Autófinanszírozási Üzletág Ügyfélszolgálatát a 06-1/450-8000 (1. menüpont) számon.
Számítógép védelme
Telepítsen rendszeresen az operációs rendszerhez kiadott biztonsági javításokat. (pl. Windows rendszer esetén tartsa bekapcsolva a Windows Update funkciót.) Ezzel a rosszindulatú programok által kihasználható, operációs rendszer szintű sérülékenységeket "foltozhatja" be.
Telepítsen rendszeresen a gépen használt hálózati kommunikációs programokhoz (pl. Web böngésző) kiadott biztonsági javításokat.
Fontos, hogy használjon vírusirtó programot friss (legfeljebb egy hetes, de inkább egy napos) vírusmintával, lehetőleg malware (veszélyes szoftver, pl. adware, spyware, trójai, stb.) program eltávolítás lehetőségével. 30 és 90 napos próba verziók ingyenesen is letölthetőek, majd megvásárolhatja a vírusirtót, vagy kipróbálhat másikat.
A vírusok és egyéb kártékony alkalmazások, valamint a régen frissített rendszer komoly biztonsági kockázatot jelentenek. Tartsa mindig naprakészen a számítógép operációs rendszerét és az Internetes böngészőt is. Ha lehet, a legfrissebb verziót és a legújabb javítócsomagokat telepítse. Béta tesztverziókkal (pl. kereskedelmi forgalomban nem megvásárolható verziókkal) ne Internetezzen. Jogtiszta (frissíthető) operációs rendszert és programokat (pl. levelező programot) használjon.
Az operációs rendszert és a főbb programokat/komponenseket legalább havonta frissítse (a Microsoft rendszerek esetén a hónap
második kedd estéjén már elérhetők az aktuális frissítések).
Használjon aktuális, személyes tűzfalat. (pl. ügyeljen a tűzfal szabályrendszerének aktualizálása, új verzió nyomon követésére).
Javasoljuk, hogy az alkalmazott böngésző adatbiztonsági beállításait lehetőség szerint a szükséges legnagyobb biztonságot garantáló szintre állítsa be. (Ezt a böngészőben az Eszközök / Internet beállítások / Biztonság menüpontban teheti meg.) Ebben az esetben a program figyelmezteti Önt minden, a böngésző használata során potenciálisan kárt okozó tartalom megnyitása előtt.
Kezelje óvatosan az ismeretlen forrásból, vagy ismert feladótól, de szokatlan tárggyal vagy szöveggel érkező leveleket. Ne nyisson meg bizonytalan forrású csatolmányokat, linkeket stb. Ezzel megelőzheti a rosszindulatú programok bejutását a levelező rendszeren keresztül.
Ne töltsön le, és ne telepítsen kétes eredetű, licensz nélküli szoftvereket számítógépére, mert ezeken keresztül hozzáférhetnek adataihoz.
Azonosítók, titkos adatok kezelése
Ne ossza meg illetéktelen személyekkel azonosítóit, jelszavait. Olyan jelszót használjon, amelyet mások nehezen találnának ki. Ne használja bizalmas oldalakhoz az általában használt jelszavait (pl. ingyenes e-mailhez, fórum-regisztrációhoz tartozó jelszavakat).
A mobiljában ne legyen (publikus módon, pl. sms-ben, kapcsolatként, jegyzetként, vagy teendőként) eltárolva az Ügyfélkapu azonosítója és/vagy jelszava.
Az Internet használatakor győződjön meg arról, hogy senki sem figyeli jelszó megadása közben. Az azonosító kódját és a jelszavát tartsa titokban. Ne fogadja el az Internet böngészők jelszómegjegyzési ajánlatát, kritikus oldalaknál lehetőleg egyáltalán ne használja ezt a funkciót.
Adatkapcsolat
A hamis weboldal legkönnyebben arról ismerhető fel, hogy a címsorban nem https://, hanem http:// kezdetű címzés szerepel. A hiányzó "s" betű a secured, azaz biztonságos adatkapcsolat hiányát jelzi.
A böngésző jobb alsó sarkában található lakat ikon a biztonságos Internet kapcsolatot szemlélteti. Nézze meg a kis lakatot, mint a biztonság jelét és rákattintva a tanúsítványt (a titkosítás adatai: a titkosított oldal neve, a tulajdonos, a lejárat, a kiállító cég). Ha nincs lakat, akkor Ön nem biztonságos kapcsolatot használ.
Bizalmas oldalak Internet címeit gépelje be kézzel (netbank, elektronikus boltok, stb.). Amennyiben Ön a Budapest Autó Ügyfélkapuját szeretné meglátogatni, kérjük, szánjon rá néhány másodpercet és gépelje be saját kezűleg az Internet címet: https://ugyfelkapu.budapestauto.hu/ . Mindig a "Kijelentkezés" gombbal jelentkezzen ki, a böngészőt csak ez után zárja be.
Ne tartson nyitva más böngésző ablakot és ne futtasson az Ügyfélkapu használata során más programokat. A használat után a böngészőt zárja be.
Amennyiben Ön a Budapest Autó Ügyfélkapu szolgáltatását mások jelenlétében, illetve nyilvános helyen használja, javasoljuk, hogy a kilépést követően törölje böngészőjében az Ideiglenes Internet File könyvtár (Temporary Internet Files) tartalmát.
A Budapest Bank Zrt. a gyorsabb és kényelmesebb kapcsolattartás elősegítésére lehetőséget biztosít Ügyfeleinek az elektronikus levelezésre. Ennek előfeltétele, az alábbi Nyilatkozat Ügyfél által kitöltött és aláírt példányának a Budapest Bank Zrt. általi kézhezvétele.
Kérjük, a törzskönyvet ajánlott küldeményben szíveskedjen azonnal a Budapest Bank Autófinanszírozási Üzletág Ügyfélszolgálatának eljuttatni. A Szerződésből eredő valamennyi kötelezettségének teljesítését követően a gépjármű törzskönyvét kiadjuk Önnek. (Üzletszabályzat 8. pont)
Amennyiben a Szerződésből eredő valamennyi fizetési kötelezettségének eleget tett, úgy a futamidő lejáratakor postán megküldjük Önnek a gépjárműre vonatkozó korlátozások feloldását, valamint a casco biztosításban szereplő kedvezményezettség kivezethetőségét lehetővé tevő dokumentumokat, és a gépjármű törzskönyvét, amennyiben az a Budapest Bank Zrt. birtokában van. Kérjük, ha a lejáratot követő 14 napon belül nem kapja meg a korlátozást feloldó dokumentumokat, vagy a Törzskönyvet, értesítse erről ügyfélszolgálati munkatársainkat.
Haladéktalanul, vagy az esedékességet megelőző min. 10 nappal jelezze a hiányosságot ügyintézőinknek, vagy a Budapest Autó Ügyfélkapu alkalmazásban akár azonnal igényelhet magának postai úton csekket mindössze néhány kattintással, a Törlesztés > Csekk/fizetési értesítő igénylés menüpontban. Amennyiben nem tudja a jelszót, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk az ugyfelszolgalat.budapestauto@budapestbank.hu e-mail címen, vagy keresse kollégáinkat telefonon a 06 1 450-8000 (1. menüpont) telefonszámon!
Felhívjuk figyelmét arra, hogy a Szerződés Üzletszabályzatának 22. pontjában foglaltaknak megfelelően befizetéseit - csekk hiányában - a Budapest Banknál vezetett, és az Ön Szerződéséhez egyedileg meghatározott számú számla javára történő átutalással, vagy a Budapest Bank Zrt. bármely fiókjában történő pénztári befizetéssel is teljesítheti. Amennyiben felveszi a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, tájékoztatjuk a számlaszámról, melyre befizetéseit teljesítheti. (Üzletszabályzat 22. pont)
A Szerződés szerinti fizetési kötelezettség elmulasztása esetén küldünk Önnek felszólító levelet. Amennyiben ilyen jellegű felszólítást kapott, a levélben említett törlesztő részletet azonban a felszólítás dátuma előtt befizette, vagy az számlájáról átutalásra került, akkor küldje el a befizetést igazoló csekk másolatát faxon a (1) 450-8096-es vagy (1) 450-8550-es fax számra. Amennyiben a törlesztő részlet még nem került teljesítésre, kérjük haladéktalanul fizesse be postai csekken, átutalással, vagy a Budapest Bank fiókjában a felszólító levélen található számlaszámra, közleményben a szerződésszámot megjelölve. Felhívjuk figyelmét, hogy az Ön teljesítésének időpontja a Budapest Bank Zrt. számláján történt jóváírás napja.
A Budapest Bank Zrt. jogosult a Szerződést azonnali hatállyal felmondani a Polgári Törvénykönyv 525. Szakaszában, valamint az Üzletszabályzat 27.2 pontjában meghatározott esetekben, különösen, ha az Ügyfél vagyoni helyzetének romlása veszélyezteti a törlesztő részletek megfizetésének lehetőségét, vagy a Budapest Bank Zrt. a finanszírozás odaítélésénél valótlan tények közlésével, adatok eltitkolásával, vagy más módon megtévesztette, vagy a Szerződésben és Mellékleteiben foglalt valamely kötelezettségét részben, vagy egészben nem teljesíti, vagy a Szerződésből eredő bármely fizetési kötelezettségét a Budapest Bank Zrt. írásbeli felszólítása ellenére, a felszólításban kitűzött legalább 5 napos póthatáridőn belül sem teljesíti, vagy nem rendelkezik az előírt biztosításokkal, vagy hibájából biztosítási fedezetlenség áll be, vagy bármely a gépjármű biztosításával kapcsolatos ügyben nem a Budapest Bank Autófinanszírozási Üzletág Üzletszabályzatában foglaltak szerint jár el, vagy üzemeltetői felelősségét nem teljesíti, vagy a saját adataiban, a gépjármű adataiban, vagy a gépjármű okmányainak adataiban beállt változásáról a Budapest Bank Zrt.-t nem értesíti haladéktalanul, vagy a Budapest Bank Zrt., vagy a Budapest Bank-csoport valamely tagjával kötött bármely Szerződésben foglalt kötelezettségét nem teljesíti. A Budapest Bank Zrt. jogosult azonnali hatállyal felmondani a Szerződést a gépjármű ellopása, megsemmisülése vagy olyan mértékű sérülése esetén, amely a gazdaságos javítást lehetetlenné teszi, vagy biztosítási fedezetlenséget eredményez. A Szerződés felmondása esetén az Ügyfél köteles valamennyi tartozását a Budapest Bank Zrt.-nek egy összegben megfizetni. A gépjármű visszavételére a Szerződés felmondásával egyidejűleg kerülhet sor.
Amennyiben Ön cascobiztosítással rendelkezik és biztosítót szeretne váltani, nem kell mást tennie, mint írásban jeleznie szándékát a Budapest Bank Autófinanszírozási Üzletág Ügyfélszolgálatának. Kérelmében jelölje meg, mely biztosítónál kívánja megkötni új cascobiztosítását. Kérelme alapján postai úton megküldjük Önnek tájékoztató levelünket, melybe részletesen leírjuk milyen feltételekkel tud biztosítót váltani.
Ha Ön a Szerződés megkötésekor Casco biztosítást kötött és szeretné a biztosítást lemondani, erre külön díj megfizetése mellett van lehetősége. A Casco biztosítás lemondásához nem kell mást tennie, mint belépnie a Budapest Autó Ügyfélkapu rendszerébe, ahol azonnal kérheti Szerződésének Cascomentessé való módosítását az Engedélyek > Cascomentességi kérelem menüpontban. Amennyiben nem tudja a belépéshez szükséges jelszót, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk az ugyfelszolgalat.budapestauto@budapestbank.hu e-mail címen, vagy keresse kollégáinkat telefonon a 06 1 450-8000 (1. menüpont) telefonszámon!
Amennyiben írásban jelzi szándékát a Budapest Bank Autófinanszírozási Üzletág Ügyfélszolgálatának, úgy kérelme alapján készítünk egy szerződésmódosítási ajánlatot, melyet postai úton megküldünk Önnek. Ha élni kíván a módosítással, kérjük a szerződésmódosítási kérelmet aláírva Ügyfélszolgálatunkhoz visszajuttatni szíveskedjen. A visszaérkezett szerződésmódosítási kérelem alapján módosítjuk Szerződését. (Üzletszabályzat 12. 2. pontja)
Pénzügyi Navigátor - MNB
Bíróságon kívüli adósságrendezéssel összefüggő információk
A 2011. évi CXII. törvény és a 2009. évi CXXII. törvény ("Takarékossági törvény") előírásai alapján
Hirdetmények, kondíciók, általános szerződési feltételek, éves jelentések
Tekintse meg közzétételeinket
Értékpapírszámla egyenleg lekérdező rendszer (ÉSZLA)
A hitelfelvétellel kapcsolatos döntéséhez a következő oldalak nyújtanak Önnek segítséget
A Budapest Bank csoport és leányvállalatainak panaszkezelési szabályzata
A következő lehetőségeken tud velünk kapcsolatba lépni