
- Erős ügyfélhitelesítés
- Főkártyásoknak
- Társkártyásoknak
- Üzleti kártyásoknak
- Mobil App
- Gyakori kérdések
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információAz Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2: Payment Services Directive 2) minden kártyakibocsátónak és elfogadónak előírja az erős ügyfélhitelesítés (SCA: Strong Customer Authentication) megváltozott szabályok szerinti alkalmazását az Európai Gazdasági Térség (az Európai Unió tagállama, valamint Izland, Liechtenstein és Norvégia) határain belüli internetes bankkártyás vásárlások még biztonságosabbá tétele érdekében.
Internetes bankkártyás vásárlásait korábban az SMS-ben érkező 3D Secure kóddal hagyhatta jóvá, azonban várhatóan 2021. február 16-tól az erős ügyfélhitelesítésre vonatkozó megváltozott szabályok szerint, az alábbi módok valamelyikével teheti ezt meg:
A Mobil Appban a megfelelő beállítást követően a mobiltelefonjára érkező push értesítésre kattintva hagyhatja jóvá internetes bankkártyás vásárlásait, ha olyan kereskedőnél vásárol, aki alkalmazza az erős ügyfélhitelesítést.
Mindezt könnyedén és egyszerűen, a lehető legnagyobb biztonsággal!
A jelenlegi, SMS-ben kapott 3D Secure kód mellett kötelező lesz egy újonnan bevezetett, szabadon választható, 4 számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása is az internetes bankkártyás vásárlásainak jóváhagyásához, ha olyan kereskedőnél vásárol, aki alkalmazza az erős ügyfélhitelesítést.
Az erős ügyfélhitelesítésnek a legegyszerűbben és legkényelmesebben a Budapest Bank Mobil App használatával felelhet meg, melynek feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás megléte.
Az alkalmazás letöltéséhez és az internetes vásárlás megfelelő beállítását az alábbi lépésekkel teheti meg:
Online bankkártyás vásárlás új folyamata a Budapest Bank Mobil App push értesítéssel:
Mobil App karbantartás esetén a mobiltelefonra érkező push értesítéssel való azonosítási mód nem elérhető, ezért javasoljuk minden ügyfelünknek az internetes vásárlási jelszó megadását is, amivel karbantartás esetén is zökkenőmentesen vásárolhatnak online.
További részletek a Mobil App azonosítás oldalon.
A változásnak a meglévő, SMS-ben érkező 3D Secure kód és az újonnan bevezetett internetes vásárlási jelszó megadásával felelhet meg.
Ha még nem vásárolt online Budapest Bankos bankkártyájával és nem adott meg 3D Secure telefonszámot, az internetes vásárlási jelszó mellett azt is meg kell adnia, amit a Budapest Telebank 1440-es telefonszámán tehet meg.
A szabadon választható, 4 számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása az alábbi módokon lehetséges:
Online bankkártyás vásárlás új folyamata a meglévő, SMS-ben érkező 3D Secure kód és az újonnan bevezetett internetes vásárlási jelszó megadásával:
A társkártyás online vásárlások mobiltelefonjára érkező push értesítéssel történő jóváhagyásához ügyfélszintű feltételek szükségesek.
Ha Ön lakossági társkártya-birtokos és emellett rendelkezik ezekkel azonos típusú (betéti vagy hitel) főkártyával is, valamint Budapest Internetbank mellett Budapest Bank Mobil Appal, a társkártyás online vásárlásait is jóváhagyhatja push értesítéssel. Ehhez kövesse az alábbi utasításokat.
Ha Ön csak társkártyával rendelkezik, egyedül az SMS-ben érkező 3D Secure kód és az újonnan bevezetett internetes vásárlási jelszó megadásával hagyhatja jóvá online vásárlásait. Ennek részleteit a „Nincs okostelefonom” részben találja.
Az alkalmazás letöltéséhez és az internetes vásárlás megfelelő beállítását az alábbi lépésekkel teheti meg:
Online bankkártyás vásárlás új folyamata a Budapest Bank Mobil App push értesítéssel:
Mobil App karbantartás esetén a mobiltelefonra érkező push értesítéssel való azonosítási mód nem elérhető, ezért javasoljuk minden ügyfelünknek az internetes vásárlási jelszó megadását is, amivel karbantartás esetén is zökkenőmentesen vásárolhatnak online.
További részletek a Mobil App azonosítás oldalon.
A változásnak a meglévő, SMS-ben érkező 3D Secure kód és az újonnan bevezetett internetes vásárlási jelszó megadásával felelhet meg.
Ha még nem vásárolt online Budapest Bankos bankkártyájával és nem adott meg 3D Secure telefonszámot, az internetes vásárlási jelszó mellett azt is meg kell adnia, amit a Budapest Telebank 1440-es telefonszámán tehet meg.
A szabadon választható, 4 számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása az alábbi módokon lehetséges:
Online bankkártyás vásárlás új folyamata a meglévő, SMS-ben érkező 3D Secure kód és az újonnan bevezetett internetes vásárlási jelszó megadásával:
Az üzleti bankkártyás online vásárlások mobiltelefonjára érkező push értesítéssel történő jóváhagyásához ügyfélszintű feltételek szükségesek. Ha ön üzleti főkártya birtokos vagy társkártyabirtokos, és emellett rendelkezik lakossági betéti főkártyával is, valamint Budapest Internetbank mellett Budapest Bank Mobil Appal, üzleti kártyás internetes vásárlásait is jóváhagyhatja push értesítéssel. Ehhez kövesse az alábbi utasításokat.
Ha Ön kizárólag csak üzleti társkártyával rendelkezik, azaz nem rendelkezik lakossági betéti főkártyával , egyedül az SMS-ben érkező 3D Secure kód és az újonnan bevezetett internetes vásárlási jelszó megadásával hagyhatja jóvá online vásárlásait. Ennek részleteit a „Nincs okostelefonom” részben találja.
Az alkalmazás letöltéséhez és az internetes vásárlás megfelelő beállítását az alábbi lépésekkel teheti meg:
Online bankkártyás vásárlás új folyamata a Budapest Bank Mobil App push értesítéssel:
Mobil App karbantartás esetén a mobiltelefonra érkező push értesítéssel való azonosítási mód nem elérhető, ezért javasoljuk minden ügyfelünknek az internetes vásárlási jelszó megadását is, amivel karbantartás esetén is zökkenőmentesen vásárolhatnak online.
További részletek a Mobil App azonosítás oldalon.
A változásnak a meglévő, SMS-ben érkező 3D Secure kód és az újonnan bevezetett internetes vásárlási jelszó megadásával felelhet meg.
Ha még nem vásárolt online Budapest Bankos bankkártyájával és nem adott meg 3D Secure telefonszámot, az internetes vásárlási jelszó mellett azt is meg kell adnia, amit a Budapest Telebank 1440-es telefonszámán tehet meg.
A szabadon választható, 4 számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása az alábbi módokon lehetséges:
Online bankkártyás vásárlás új folyamata a meglévő, SMS-ben érkező 3D Secure kód és az újonnan bevezetett internetes vásárlási jelszó megadásával:
A mobiltelefonra érkező push értesítéssel törénő jóváhagyásról további részletek a Mobil App azonosítás oldalon.
A szabadon választható, 4 számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása az alábbi módokon lehetséges:
A szabadon választható, 4 számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása az alábbi módokon lehetséges:
A szabadon választható, 4 számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása az alábbi módokon lehetséges: