Ugrás az oldal tartalmáhozUgrás az elsődleges navigációhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Áruhitel Hitelfedezeti Biztosítás

A Hitelfedezeti Biztosítás biztonságot nyújt az Ön számára, mert bizonyos váratlan élethelyzetek esetén mentesíti Önt a hitel visszafizetése alól. A Biztosító megtéríti Ön vagy családja helyett a fennálló hiteltartozást, de legfeljebb 500.000 Ft-ot.

Milyen esetekben nyújt anyagi védelmet a biztosítás?

Munkaviszonyban* álló biztosítottak esetén:

  • Haláleset
  • Min. 70%-os bármely okú rokkantság
  • 30 napon túli munkanélküliség
  • 30 napon túli keresőképtelenség (táppénz)

Ha Ön nem áll munkaviszonyban*

  • Haláleset
  • Min. 70%-os bármely okú egészségkárosodás
  • 5 napot meghaladó kórházi kezelés (bármely okú)
  • 30 napon túli keresőképtelenség (táppénz) – olyan Biztosítottak esetében, akik kereső tevékenységet végeznek és társadalombiztosítási jogviszonnyal is rendelkeznek

A Biztosító szolgáltatása és a térítés összege egy biztosítási eseményre vonatkozóan:

A Biztosító szolgáltatása és a térítés összege egy biztosítási eseményre vonatkozóan:

1. Haláleseti szolgáltatás esetén a halál napján fennálló tartozás kifizetése, de max. 500.000 Ft
2. Min. 70%-os bármely okú egészségkárosodás esetén: a jogerős határozathozatal napján fennálló tartozás kifizetése, de max. 500.000 Ft
3. Öt napot meghaladó kórházi kezelés (bármely okú) esetén: a kórházi kezelés 5. napján fennálló tartozás kifizetése az alábbiak szerint:
- 5-14 nap: maximum 300.000 Ft
- 15 nap v. hosszabb: a kórházi kezelés 5. napján fennálló tartozásból még hátralévő része, de legfeljebb 200.000 Ft
4. Keresőképtelenség esetén: a keresőképtelenség 31. napján fennálló tartozás kifizetése, de max. 500.000 Ft
5. Munkanélküliség esetén: a regisztrált munkanélküliség 31. napján fennálló tartozás kifizetése, de max. 500.000 Ft

Újbóli szolgáltatásra való jogosultság keresőképtelenség, munkanélküliség, vagy legalább 5 napos kórházi kezelés esetén:

Ha

  • keresőképtelenség vagy munkanélküliség esetén a 31. napon fennálló tartozás,
  • legalább 5 napos kórházi kezelés esetén az 5. napon fennálló tartozás

meghaladta a vonatkozó limitet (300.000,- Ft, illetőleg 500.000,- Ft), akkor újabb biztosítási esemény bekövetkezése esetén a Biztosító – legfeljebb további 2 alkalommal - a fenti táblázat szerinti szolgáltatást nyújtja, feltéve, hogy a korábbi biztosítási esemény bekövetkezése és az újabb biztosítási esemény bekövetkezése között 6 hónap díjjal fedezett időszak eltelt.

*A munkaviszony meghatározását a munkanélküliségi Különös Biztosítási Feltételek 6.2. pontja tartalmazza.

Mikortól érvényes a biztosítás?

A Biztosító kockázatviselésének kezdete: a csatlakozási nyilatkozat megtételének napját követő nap 0 óra.

Ki igényelheti a biztosítást?

Biztosított lehet minden 18 és 70 év közötti fogyasztási kölcsönszerződéssel rendelkező adós

Hogyan vehető igénybe a biztosítás?

A szolgáltatás csak a Media Markt áruházaiban igényelhető, az áruhitel szerződés aláírásával egyidejűleg.

Mennyibe kerül a szolgáltatás, és hogyan történik a fizetés?

A csoportos biztosítás díját a Bank, mint szerződő fizeti meg a Biztosítók részére, majd azt áthárítja Önre. Az áthárított díj a felvett hitelösszeg 0,5%-a, azaz 100 000 forintos tartozás esetén havi 500 forint. Az áthárított biztosítási díjat a Bank a havi törlesztőrészletekkel együtt, de külön tételként szedi be az Ön kapcsolódó számlájáról.

Fontosabb mentesülések és kizárások:

A biztosító nem nyújt szolgáltatást:

  • ha a biztosítási esemény összefüggésben áll a kockázatviselés kezdetét megelőzően már fennálló betegséggel, rokkantsággal, illetve annak egészségügyi következményével (az első 2 évben),
  • ha a munkaviszony a biztosítás első 60 napjában, vagy a próbaidő alatt szűnik meg, vagy a munkaviszony megszüntetését a munkavállaló kezdeményezte,
  • anyasággal kapcsolatos keresőképtelenségtelenség esetén.

Mi a teendő kár esetén?

Káresemény bekövetkezésekor kérjük, szíveskedjen kapcsolatba lépni az érintett Biztosítóval a biztosítási eseményt követő 15 napon belül, a következő címen és telefonszámon: BNP Paribas Cardif Életbiztosító Zrt. (haláleset esetén) / BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. (egyéb esetekben).
A kárrendezésről további információkat az alábbi oldalon találhat: https://bnpparibascardif.hu/karrendezes
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57., Tel: 06-1/501-2352

Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül a biztosítás ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást az Általános Biztosítási Feltételekben talál. A hitelfedezeti biztosítást a haláleseti szolgáltatást illetően a BNP Paribas Cardif Életbiztosító Zrt., egyéb esetekben a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. (a továbbiakban együttesen: Biztosítók) nyújtja. A csoportos biztosítás szerződője a Budapest Bank Zrt. A Bank a hitelfedezeti biztosítással kapcsolatban a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. és a BNP Paribas Cardif Életbiztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért a Biztosítótól díjazásban részesül. A biztosítási díj magában foglalja a Bank, mint biztosításközvetítő javadalmazását is.