Tisztelt
Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg
kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos
jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben
biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart.
2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a
törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály
módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog.
Karbantartás
miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben
indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank
rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali
Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított
és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük,
ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő
munkanapra.
Tisztelt
Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus
csatornáink nem lesznek elérhetők.További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt
Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest
Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az
internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat)
04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Hálózati leterheltség
miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem
elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt
Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési
moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi
csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január
1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A
részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves
türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk
folyamatosan frissülni fog!
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen
bizonyos funkciókpéldául:űrlapok, nemlesznekelérhetőek.Megértésüketköszönjük!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai
okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások
nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány
másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest
Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük,
látogasson el a
www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink
számára.
A funkcionális cookiek biztosítják, hogy az Ön által látogatott weboldal megfelelően működhessen, valamint megkönnyítik Ön
számára a weboldal használatát. A funkcionális cookiek nem kikapcsolhatóak. Ezen cookiek érvényessége kizárólag a weboldal
látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával ezek a fajta cookiek automatikusan törlődnek
az Ön számítógépéről. Ezek a cookiek nem tárolnak Önről semmilyen személyazonosításra alkalmas adatot.
A marketing cookiek a funkcionális cookiek mellett a látogatói adatokat is tárolja, hogy Önt személyre szóló ajánlatokkal
láthassuk el.
Napjainkban egyre többen és egyre többet vagyunk jelen a digitális térben,
egyre többet vásárolunk online, amely legalább annyi veszélyt rejt magában,
mint amennyi előnnyel jár. A bankkártyahasználattal, az online tranzakciókkal
illetve a digitális jelenlétünkkel kapcsolatos tevékenységekben rejlő
kockázatok lefedésére vezettük be új termékünket, a Budapest Extra biztosítást.
Milyen esetekben nyújt védelmet a Budapest Extra Biztosítás?
A Budapest Extra biztosítás 3 típusú fedezetet tartalmaz:
a bankolási védelem
a személyes vagyontárgyak védelme
valamint a digitális védelem fedezetet.
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási
limit káreseményenként
Max.
kárkifizetési limit naptári évente
Visszaélés
elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF
Összességében
2 eset / év az itt felsorolt események valamelyikéből
Visszaélés
elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
Új kártya kibocsátási költségek megtérítése
Limit nélkül
Rablótámadás
ATM-nél
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének
megtérítése
500 000 HUF
Készpénz,
vagy utalványlopás
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének
megtérítése
50 000 HUF
SZEMÉLYES
VAGYONTÁRGY VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási
limit káreseményenként
Személyes,
vagy a munkáltató tulajdonát képező, jogszerűen a Biztosított birtokában lévő
tárgyak elvesztése vagy lopás, rablás vagy zsebtolvajlás útján történő
jogosulatlan eltulajdonítása
Hasonló tudású eszköz esetén új vételár megtérítése
(elvesztés esetén 50% térítése)
Magasabb színvonalú új eszköz esetén: a korábbi tárgy vételárának megtérítése
(elvesztés esetén 50% térítése)
összesen:
max. 500 000 HUF
Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
Mobiltelefon-visszaélés
A SIM kártyán keresztül igénybe vett szolgáltatások árának
megtérítése
Letiltással, valamint a jogosulatlanul igénybe vett
szolgáltatások igazolásával összefüggő, illetve a szolgáltatónak kifizetett költségek
megtérítése
összesen:
max. 500 000 HUF
Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
DIGITÁLIS VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási
limit káreseményenként
Internetes
vásárlás biztosítása
Felmerült kár (de max. a kifizetett vételár + szállítási
költség) összegének térítése
500 000 HUF Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
Elektronikus
fizetések védelme
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási
limit káreseményenként
Max.
kárkifizetési limit naptári évente
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Visszaélés
elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF
Összességében
2 eset / év az itt felsorolt események valamelyikéből
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Visszaélés
elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
Új kártya kibocsátási költségek megtérítése
Limit nélkül
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Rablótámadás
ATM-nél
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének
megtérítése
500 000 HUF
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Készpénz,
vagy utalványlopás
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének
megtérítése
50 000 HUF
BANKOLÁSI
VÉDELEM
SZEMÉLYES
VAGYONTÁRGY VÉDELEM
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási
limit káreseményenként
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Személyes,
vagy a munkáltató tulajdonát képező, jogszerűen a Biztosított birtokában lévő
tárgyak elvesztése vagy lopás, rablás vagy zsebtolvajlás útján történő
jogosulatlan eltulajdonítása
Hasonló tudású eszköz esetén új vételár megtérítése
(elvesztés esetén 50% térítése)
Magasabb színvonalú új eszköz esetén: a korábbi tárgy vételárának megtérítése
(elvesztés esetén 50% térítése)
összesen:
max. 500 000 HUF
Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Mobiltelefon-visszaélés
A SIM kártyán keresztül igénybe vett szolgáltatások árának
megtérítése
Letiltással, valamint a jogosulatlanul igénybe vett
szolgáltatások igazolásával összefüggő, illetve a szolgáltatónak kifizetett költségek
megtérítése
összesen:
max. 500 000 HUF
Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI
VÉDELEM
DIGITÁLIS VÉDELEM
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási
limit káreseményenként
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Internetes
vásárlás biztosítása
Felmerült kár (de max. a kifizetett vételár + szállítási
költség) összegének térítése
500 000 HUF Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI
VÉDELEM
Elektronikus
fizetések védelme
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
Asszisztencia
szolgáltatások
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási
limit káreseményenként
Max.
kárkifizetési limit naptári évente
Adatmentés
Adatmentés adathordozóról
250 000 HUF
Önrész: 10%
1x
Jó hírnév megsértése
Jogsértő tartalom (1) eltávolításának megkísérlése, illletve
(2) archiválása későbbi bizonyítás / eljárás céljaira
125 000 HUF
2x
IT asszisztencia
Telefonos v. távoli hozzáférés útján nyújtott technikai
segítség
60 perc
2x
Jogi asszisztencia
Telefonos jogi tanácsadás az alábbi tárgykörökben:
személyes hozzáférési adatokkal (pl. belépési azonosító)
történő visszaélés vagy hitelkártyával / betéti bankkártyával történő
visszaélés interneten,
személyiségi jog megsértése
elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatban
60 perc
2x
Asszisztencia
szolgáltatások
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási
limit káreseményenként
Max.
kárkifizetési limit naptári évente
Asszisztencia
szolgáltatások
Adatmentés
Adatmentés adathordozóról
250 000 HUF
Önrész: 10%
1x
Asszisztencia
szolgáltatások
Jó hírnév megsértése
Jogsértő tartalom (1) eltávolításának megkísérlése, illletve
(2) archiválása későbbi bizonyítás / eljárás céljaira
125 000 HUF
2x
Asszisztencia
szolgáltatások
IT asszisztencia
Telefonos v. távoli hozzáférés útján nyújtott technikai
segítség
60 perc
2x
Asszisztencia
szolgáltatások
Jogi asszisztencia
Telefonos jogi tanácsadás az alábbi tárgykörökben:
személyes hozzáférési adatokkal (pl. belépési azonosító)
történő visszaélés vagy hitelkártyával / betéti bankkártyával történő
visszaélés interneten,
személyiségi jog megsértése
elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatban
60 perc
2x
A biztosítás területi hatálya: az egész világ.
Melyek a Budapest Extra választható csomagjai?
A biztosítás egyéni, illetve családi csomagban igényelhető. Családi
csomag esetében minden egyes biztosított ugyanazon szolgáltatásokat azonos
limitekkel veheti igénybe, mint az Egyéni csomag esetén
Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a
termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag
tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül a biztosítás
ajánlásának, ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A
biztosítási szolgáltatást a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. nyújtja. A
biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről,
felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást
a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. A Budapest Bank a BNP Paribas
Cardif Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely
tevékenységéért javadalmazásban részesül, amit a biztosítás díja magában
foglal.
Mennyibe kerül a Budapest Extra biztosítás, és
hogyan történik a díj megfizetése?
A Budapest Extra biztosítás havidíja:
Egyéni
csomag
Családi
csomag
1800
Ft
3600
Ft
Egyéni
csomag
1800
Ft
Családi
csomag
3600
Ft
A csoportos biztosítás
díját a Bank, mint szerződő fizeti meg a Biztosítók részére, majd azt áthárítja
Önre. Az áthárított biztosítási díj teljes összegét a Bank minden hónap 8-án
szedi be Öntől. Az első biztosítási díj a csatlakozást követő hónap 8. napján
fizetendő.
Milyen előnyöket kínál Önnek a Budapest Extra biztosítás?
Segítség az eszközök pótlására, csalárd tranzakciók fedezésére, illetve
az internetes vásárlások biztosítására A biztosítás anyagi segítséget nyújt az elvesztett, illetve elrabolt
eszközök pótlásában, fedezi a csalárd tranzakciókat a szolgáltatási limitig,
illetve a meghatározott összegig internetes vásárlásait is biztosítja, hogy
valóban azt kapja, amiért fizetett.
Segítség nem várt élethelyzetekben
Az asszisztencia szolgáltatás segít, ha nem várt technikai vagy jogi
akadályba ütközne.
Egyszerűen és gyorsan igényelhető Az igénylés csupán pár percet vesz igénybe.
Stabil Biztosító partner Az igénylés csupán pár percet vesz igénybe.
Kényelmes díjfizetés Önnek csupán egyszer, a biztosítás igénylésekor kell megadnia a
felhatalmazást az áthárított biztosítási díjak beszedésére. Ezt követően Önnek
a díjfizetés kapcsán nincs teendője.
Hol igényelhető a Budapest Extra Biztosítás?
A biztosítások igényelhetőek a Budapest Bank bármelyik fiókjában személyesen,
vagy telefonon is, a 1440 telefonszámon.
Ki igényelheti a Budapest Extra Biztosítást?
Főbiztosított lehet minden magánszemély, aki
a Bankkal fizetési számla-, hitelkártya vagy befektetési kártya
szerződéses jogviszonyban (együtt: fizető számla) áll, és a fizető számla
tulajdonosa,
a Biztosító kockázatviselésének kezdetekor betöltötte a 18. életévét
Családi csomag esetén biztosítottnak minősül még a fenti feltételeknek
megfelelő természetes személy, mint Főbiztosított 18. életévét betöltött
házastársa, bejegyzett élettársa, illetve élettársa, valamint legfeljebb 18
éves életkorú gyermeke(i).
Mely esetekben nem térít a Biztosító?
Bankolási védelem fedezet esetén:
a Biztosítottól csalással
vagy megtévesztéssel elvett készpénz;
ha a fedezett bankkártyával
történő visszaélést a biztosított közeli hozzátartozója követte el;
ha nem Budapest Bank által
kibocsájtott bankkártyával történt a készpénzfelvétel,
ha nem a rablótámadás
időpontját megelőző 12 órában történt a készpénzfelvétel,
a fizetési alkalmazást
működtető társaság informatikai rendszerének hibája miatt (pl. hackelés,
számítógépes vírus) végrehajtott jogosulatlan fizetés.
Személyes vagyontárgyak esetében:
3 évnél idősebb
elektronikai elvesztése/elrablása
esetén
készpénz elhagyás
az eltulajdonított
vagyontárgy a gépjárműben jól látható helyen volt;
a vagyontárgyat természeti
katasztrófa során tulajdonították el;
a biztosított
vagyontárgyakat bármilyen őrizetlenül hagyott helyiségből tulajdonították el
(kivéve, ha erőszak alkalmazásával jutottak be);
biztosítási események,
amelyek akkor következtek be, amikor a biztosított vagyontárgy felett a
Biztosított személytől eltérő személy rendelkezett (pl. a Biztosított azt
kölcsönadta);
elektronikus eszközökön
tárolt adatok elvesztése miatti kár.
Mobiltelefon-visszaélés esetén:
ha az érintett mobil eszköz
SIM kártyája és az eszköz IMEI száma nem került letiltásra;
szolgáltató informatikai
rendszerének hibája miatti – (pl. hackelés, számítógépes vírus) jogosulatlan
tranzakciók.
Internetes vásárlás esetén:
használt termékek;
más forrásból megtérült
kár;
ingatlan, állatok,
növények, értékpapírok, élelmiszerek és romlandó áruk, fegyver, robbanószer,
bármilyen digitális adat, kivéve, ha adathordozón található (pl. DVD,
szilárdtest memória alapú tároló eszköz, stb.), alkohol, függőséget kiváltó
anyagok;
jövedelemszerző
tevékenységet szolgáló termékek.
Adatmentés esetén:
a 10 évnél idősebb
adathordozón tárolt adatok helyreállítására;
ha az adathordozó nem a
Biztosított tulajdona;
vállalkozói tulajdonban
lévő adathordozón tárolt adatok helyreállítására;
több, független merevlemez
összekapcsolásával létrehozott nagyméretű logikai lemezeken (ún. RAID-ek),
illetve a szerver eszközben használt merevlemezeken tárolt adatok
helyreállítására;
CD, DVD, Blu-ray lemezeken
tárolt adatok helyreállítására;
a közvetett
villámcsapáskár, vagy túlfeszültség miatt bekövetkező károkra;
ha az adatvesztés az
adathordozó nem rendeltetésszerű használatából vagy szándékos károkozásból
ered.
Mi a teendő kár esetén?
Adatmentés, jó hírnév
megsértése, IT asszisztencia és jogi asszisztencia szolgáltatások
igénybevételéhez:
Europ Assistance
Magyarország Kft.
+36 1 465-3775, minden nap
7:00 és 19:00 között
Egyéb esetekben káresemény
bekövetkeztekor kérjük, szíveskedjen kapcsolatba lépni a BNP Paribas Cardif
Biztosító Zrt-vel a biztosítási eseményt követő 15 napon belül a következő
címen és telefonszámon:
BNP Paribas Cardif
Biztosító Zrt. Kárrendezési osztály 1062 Budapest, Teréz krt.
55-57. Tel.: 06 1 501 2377 A kárrendezésről további
információkat az alábbi oldalon találhat: https://bnpparibascardif.hu/karrendezes
Jelen rövidített
tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit
tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen
tájékoztató továbbá nem minősül ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási
tanácsadásnak. A biztosítási szolgáltatást a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt.
nyújtja. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének
eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról
részletes felvilágosítást a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. A
Budapest Bank a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. függő
biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért javadalmazásban
részesül, amit a biztosítás díja magában foglal.
Az adatlap elküldése sikeres!
Köszönjük!
Visszahívjuk a 06/70/435-8280-as
vagy a 06/1/450-8280 számról