Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletek ezen az oldalon.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok


Budapest Extra Biztosítás

Igényelje most

Budapest EXTRA biztosítás

Napjainkban egyre többen és egyre többet vagyunk jelen a digitális térben, egyre többet vásárolunk online, amely legalább annyi veszélyt rejt magában, mint amennyi előnnyel jár. A bankkártyahasználattal, az online tranzakciókkal illetve a digitális jelenlétünkkel kapcsolatos tevékenységekben rejlő kockázatok lefedésére vezettük be új termékünket, a Budapest Extra biztosítást.


Milyen esetekben nyújt védelmet a Budapest Extra Biztosítás?

A Budapest Extra biztosítás 3 típusú fedezetet tartalmaz:

  • a bankolási védelem
  • a személyes vagyontárgyak védelme
  • valamint a digitális védelem fedezetet.
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként Max. kárkifizetési limit naptári évente
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával A csalárd tranzakció összegének megtérítése 500 000 HUF Összességében
2 eset / év az itt felsorolt események valamelyikéből
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával Új kártya kibocsátási költségek megtérítése Limit nélkül
Rablótámadás ATM-nél Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése 500 000 HUF
Készpénz, vagy utalványlopás Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése 50 000 HUF
SZEMÉLYES VAGYONTÁRGY VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Személyes, vagy a munkáltató tulajdonát képező, jogszerűen a Biztosított birtokában lévő tárgyak elvesztése vagy lopás, rablás vagy zsebtolvajlás útján történő jogosulatlan eltulajdonítása Hasonló tudású eszköz esetén új vételár megtérítése (elvesztés esetén 50% térítése)
Magasabb színvonalú új eszköz esetén: a korábbi tárgy vételárának megtérítése (elvesztés esetén 50% térítése)
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
Mobiltelefon-visszaélés A SIM kártyán keresztül igénybe vett szolgáltatások árának megtérítése

Letiltással, valamint a jogosulatlanul igénybe vett szolgáltatások igazolásával összefüggő, illetve a szolgáltatónak kifizetett költségek megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
DIGITÁLIS VÉDELEM
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Internetes vásárlás biztosítása Felmerült kár (de max. a kifizetett vételár + szállítási költség) összegének térítése 500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
Elektronikus fizetések védelme A csalárd tranzakció összegének megtérítése 500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Max. kárkifizetési limit naptári évente
BANKOLÁSI VÉDELEM
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF
Összességében
2 eset / év az itt felsorolt események valamelyikéből
BANKOLÁSI VÉDELEM
Visszaélés elvesztett vagy eltulajdonított kártyával
Új kártya kibocsátási költségek megtérítése
Limit nélkül
BANKOLÁSI VÉDELEM
Rablótámadás ATM-nél
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése
500 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Készpénz, vagy utalványlopás
Eltulajdonított készpénz vagy utalványok összegének megtérítése
50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
SZEMÉLYES VAGYONTÁRGY VÉDELEM
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
BANKOLÁSI VÉDELEM
Személyes, vagy a munkáltató tulajdonát képező, jogszerűen a Biztosított birtokában lévő tárgyak elvesztése vagy lopás, rablás vagy zsebtolvajlás útján történő jogosulatlan eltulajdonítása
Hasonló tudású eszköz esetén új vételár megtérítése (elvesztés esetén 50% térítése)
Magasabb színvonalú új eszköz esetén: a korábbi tárgy vételárának megtérítése (elvesztés esetén 50% térítése)
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Mobiltelefon-visszaélés
A SIM kártyán keresztül igénybe vett szolgáltatások árának megtérítése

Letiltással, valamint a jogosulatlanul igénybe vett szolgáltatások igazolásával összefüggő, illetve a szolgáltatónak kifizetett költségek megtérítése
összesen:

max. 500 000 HUF

Elektronikus eszközök, ékszer, óra elvesztés: max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
DIGITÁLIS VÉDELEM
BANKOLÁSI VÉDELEM
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
BANKOLÁSI VÉDELEM
Internetes vásárlás biztosítása
Felmerült kár (de max. a kifizetett vételár + szállítási költség) összegének térítése
500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
BANKOLÁSI VÉDELEM
Elektronikus fizetések védelme
A csalárd tranzakció összegének megtérítése
500 000 HUF
Bizonyos országokra (pl. Kína):
max. 50 000 HUF
Asszisztencia szolgáltatások
Fedezetek Szolgáltatás Max. szolgáltatási limit káreseményenként Max. kárkifizetési limit naptári évente
Adatmentés Adatmentés adathordozóról 250 000 HUF

Önrész: 10%
1x
Jó hírnév megsértése Jogsértő tartalom (1) eltávolításának megkísérlése, illletve (2) archiválása későbbi bizonyítás / eljárás céljaira 125 000 HUF 1x
IT asszisztencia Telefonos v. távoli hozzáférés útján nyújtott technikai segítség 60 perc 2x
Jogi asszisztencia Telefonos jogi tanácsadás az alábbi tárgykörökben:
  • személyes hozzáférési adatokkal (pl. belépési azonosító) történő visszaélés vagy hitelkártyával / betéti bankkártyával történő visszaélés interneten,
  • személyiségi jog megsértése
  • elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatban
60 perc 2x
Asszisztencia szolgáltatások
Fedezetek
Szolgáltatás
Max. szolgáltatási limit káreseményenként
Max. kárkifizetési limit naptári évente
Asszisztencia szolgáltatások
Adatmentés
Adatmentés adathordozóról
250 000 HUF

Önrész: 10%
1x
Asszisztencia szolgáltatások
Jó hírnév megsértése
Jogsértő tartalom (1) eltávolításának megkísérlése, illletve (2) archiválása későbbi bizonyítás / eljárás céljaira
125 000 HUF
1x
Asszisztencia szolgáltatások
IT asszisztencia
Telefonos v. távoli hozzáférés útján nyújtott technikai segítség
60 perc
2x
Asszisztencia szolgáltatások
Jogi asszisztencia
Telefonos jogi tanácsadás az alábbi tárgykörökben:
  • személyes hozzáférési adatokkal (pl. belépési azonosító) történő visszaélés vagy hitelkártyával / betéti bankkártyával történő visszaélés interneten,
  • személyiségi jog megsértése
  • elektronikus úton kötött szerződésekkel kapcsolatban
60 perc
2x

A biztosítás területi hatálya: az egész világ.

Melyek a Budapest Extra választható csomagjai?

A biztosítás egyéni, illetve családi csomagban igényelhető. Családi csomag esetében minden egyes biztosított ugyanazon szolgáltatásokat azonos limitekkel veheti igénybe, mint az Egyéni csomag esetén

Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül a biztosítás ajánlásának, ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítási szolgáltatást a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. nyújtja. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. A Budapest Bank a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért javadalmazásban részesül, amit a biztosítás díja magában foglal.


Mennyibe kerül a Budapest Extra biztosítás, és hogyan történik a díj megfizetése?

A Budapest Extra biztosítás havidíja:

Egyéni csomag Családi csomag
1800 Ft 3600 Ft
Egyéni csomag
1800 Ft
Családi csomag
3600 Ft

A csoportos biztosítás díját a Bank, mint szerződő fizeti meg a Biztosítók részére, majd azt áthárítja Önre. Az áthárított biztosítási díj teljes összegét a Bank minden hónap 8-án szedi be Öntől. Az első biztosítási díj a csatlakozást követő hónap 8. napján fizetendő.


Milyen előnyöket kínál Önnek a Budapest Extra biztosítás?

  • Segítség az eszközök pótlására, csalárd tranzakciók fedezésére, illetve az internetes vásárlások biztosítására
    A biztosítás anyagi segítséget nyújt az elvesztett, illetve elrabolt eszközök pótlásában, fedezi a csalárd tranzakciókat a szolgáltatási limitig, illetve a meghatározott összegig internetes vásárlásait is biztosítja, hogy valóban azt kapja, amiért fizetett.
  • Segítség nem várt élethelyzetekben
  • Az asszisztencia szolgáltatás segít, ha nem várt technikai vagy jogi akadályba ütközne.
  • Egyszerűen és gyorsan igényelhető
    Az igénylés csupán pár percet vesz igénybe.
  • Stabil Biztosító partner
    Az igénylés csupán pár percet vesz igénybe.
  • Kényelmes díjfizetés
    Önnek csupán egyszer, a biztosítás igénylésekor kell megadnia a felhatalmazást az áthárított biztosítási díjak beszedésére. Ezt követően Önnek a díjfizetés kapcsán nincs teendője.


Hol igényelhető a Budapest Extra Biztosítás?

A biztosítások igényelhetőek a Budapest Bank bármelyik fiókjában személyesen, vagy telefonon is, a 1440 telefonszámon.

Ki igényelheti a Budapest Extra Biztosítást?

Főbiztosított lehet minden magánszemély, aki

  • a Bankkal fizetési számla-, hitelkártya vagy befektetési kártya szerződéses jogviszonyban (együtt: fizető számla) áll, és a fizető számla tulajdonosa,
  • a Biztosító kockázatviselésének kezdetekor betöltötte a 18. életévét

Családi csomag esetén biztosítottnak minősül még a fenti feltételeknek megfelelő természetes személy, mint Főbiztosított 18. életévét betöltött házastársa, bejegyzett élettársa, illetve élettársa, valamint legfeljebb 18 éves életkorú gyermeke(i).


Mely esetekben nem térít a Biztosító?

Bankolási védelem fedezet esetén:

  • a Biztosítottól csalással vagy megtévesztéssel elvett készpénz;
  • ha a fedezett bankkártyával történő visszaélést a biztosított közeli hozzátartozója követte el;
  • kártya átvételét megelőzően végrehajtott jogosulatlan tranzakciók;
  • „rablótámadás ATM-nél”:
    • ha nem Budapest Bank által kibocsájtott bankkártyával történt a készpénzfelvétel,
    • ha nem a rablótámadás időpontját megelőző 12 órában történt a készpénzfelvétel,
  • a fizetési alkalmazást működtető társaság informatikai rendszerének hibája miatt (pl. hackelés, számítógépes vírus) végrehajtott jogosulatlan fizetés.

Személyes vagyontárgyak esetében:

  • 3 évnél idősebb elektronikai elvesztése/elrablása esetén
  • készpénz elhagyás
  • az eltulajdonított vagyontárgy a gépjárműben jól látható helyen volt;
  • a vagyontárgyat természeti katasztrófa során tulajdonították el;
  • a biztosított vagyontárgyakat bármilyen őrizetlenül hagyott helyiségből tulajdonították el (kivéve, ha erőszak alkalmazásával jutottak be);
  • biztosítási események, amelyek akkor következtek be, amikor a biztosított vagyontárgy felett a Biztosított személytől eltérő személy rendelkezett (pl. a Biztosított azt kölcsönadta);
  • elektronikus eszközökön tárolt adatok elvesztése miatti kár.

Mobiltelefon-visszaélés esetén:

  • ha az érintett mobil eszköz SIM kártyája és az eszköz IMEI száma nem került letiltásra;
  • szolgáltató informatikai rendszerének hibája miatti – (pl. hackelés, számítógépes vírus) jogosulatlan tranzakciók.

Internetes vásárlás esetén:

  • használt termékek;
  • más forrásból megtérült kár;
  • ingatlan, állatok, növények, értékpapírok, élelmiszerek és romlandó áruk, fegyver, robbanószer, bármilyen digitális adat, kivéve, ha adathordozón található (pl. DVD, szilárdtest memória alapú tároló eszköz, stb.), alkohol, függőséget kiváltó anyagok;
  • jövedelemszerző tevékenységet szolgáló termékek.

Adatmentés esetén:

  • a 10 évnél idősebb adathordozón tárolt adatok helyreállítására;
  • ha az adathordozó nem a Biztosított tulajdona;
  • vállalkozói tulajdonban lévő adathordozón tárolt adatok helyreállítására;
  • több, független merevlemez összekapcsolásával létrehozott nagyméretű logikai lemezeken (ún. RAID-ek), illetve a szerver eszközben használt merevlemezeken tárolt adatok helyreállítására;
  • CD, DVD, Blu-ray lemezeken tárolt adatok helyreállítására;
  • a közvetett villámcsapáskár, vagy túlfeszültség miatt bekövetkező károkra;
  • ha az adatvesztés az adathordozó nem rendeltetésszerű használatából vagy szándékos károkozásból ered.


Mi a teendő kár esetén?

Adatmentés, jó hírnév megsértése, IT asszisztencia és jogi asszisztencia szolgáltatások igénybevételéhez:

Europ Assistance Magyarország Kft.

+36 1 465-3775, minden nap 7:00 és 19:00 között

Egyéb esetekben káresemény bekövetkeztekor kérjük, szíveskedjen kapcsolatba lépni a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt-vel a biztosítási eseményt követő 15 napon belül a következő címen és telefonszámon:




BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt.
Kárrendezési osztály
1062 Budapest, Teréz krt. 55-57.
Tel.: 06 1 501 2377
A kárrendezésről további információkat az alábbi oldalon találhat:
https://bnpparibascardif.hu/karrendezes

Jelen rövidített tájékoztató a teljesség igénye nélkül készült, és a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza. A közölt információk kizárólag tájékoztató jellegűek. A jelen tájékoztató továbbá nem minősül ajánlattételi felhívásnak vagy biztosítási tanácsadásnak. A biztosítási szolgáltatást a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. nyújtja. A biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást a vonatkozó Biztosítási Feltételekben talál. A Budapest Bank a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, mely tevékenységéért javadalmazásban részesül, amit a biztosítás díja magában foglal.

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! A "Visszahívást kérek" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.
* Kötelezően kitöltendő mezők...