Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési megbízásokat követően technikai okokból az utalt összeg nem volt hozzáférhető. A hibát bankunk elhárította, az összeg immár elérhető. A számlatörténetben várhatóan később jelenik meg az utalt összeg, tranzakciós SMS szolgáltatás esetében pedig az utalás teljesüléséről szóló SMS is később érkezik meg.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését köszönjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021.11.13. 13:00-tól 2021.11.14. 12:00-ig a Mobilbank szolgáltatás nem lesz elérhető, így a tranzakciós sms-ek nem kerülnek kiküldésre, valamint az interaktív üzenetek fogadása és megválaszolása nem lehetséges.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24 19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő az online bankolás során. Ünnepi nyitvatartásunk.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési megbízások ugyan teljesülnek, azonban technikai okokból átmenetileg az összeg nem hozzáférhető, a teljesülésről pedig nem érkezik tranzakciós SMS. Amennyiben a tranzakciós SMS szolgáltatás be van állítva, a hiba elhárítása után Ön SMS tájékoztatást kap a tranzakció sikerességéről. A hiba elhárításán dolgozunk.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő az online bankolás során.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. november 2-án 22:00 és 22:30 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód, a Budapest Internetbankba történő belépéshez szükséges megerősítő kód, valamint a Budapest Bank Mobil App második szintű SMS kódjainak kiküldése szünetel. A Budapest Internetbankba történő belépéshez a karbantartás ideje alatt kérjük, használja a QR kódos belépés lehetőségét.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek.

Ünnepi nyitvatartásunk.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop5”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni fog. Türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 1440-es telefonszáma technikai okokból jelenleg nem elérhető, addig a +36 1 477 7777-es és +36 1 450 7777-es telefonszámon érhető el a bank telefonos ügyfélszolgálata.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Internetbankban és Budapest Bank Mobil Appban a fizetési kérelem szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Bank ATM-jei jelenleg nem üzemelnek. A hiba elhárításán dolgozunk a szolgáltató bevonásával. Amennyiben készpénzt szeretnének felvenni vagy befizetni, kérjük, fáradjanak be a legközelebbi bankfiókunkba, vagy válasszák más szolgáltatók ATM-jeit. Megértésüket köszönjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021. november 16-án 22:00 órától 2021. november 17. 01:00 óráig a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető. Kérjük, az ügyintézést időzítse a karbantartási időn kívülre.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az ATM-es készpénzfelvétel a Budapest Bank bankautomatáiból jelenleg nem lehetséges, az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és PUSH üzenet kiküldése is szünetel, valamint a Budapest Bank Mobil Appban és a Budapest Internetbankban a bankkártyákkal kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség. Az üzletekben történő bankkártyás fizetés jelenleg is zavartalanul működik. A hiba elhárításán külső partnerünk bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. október 26-án 22:00 óra és 2021. október 27-én 01:40 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető, valamint ez idő alatt a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Akciók és kedvezmények

Induló díj akció!

  • átvállaljuk a fedezetként bevonásra kerülő ingatlan(ok) tulajdoni lapjának és térképmásolatának díját1
  • visszatérítjük a lakóingatlanok értékbecslési díját (több lakóingatlan ingatlanfedezet esetén mindegyik lakóingatlan értékbecslési díját) minden benyújtott és jóváhagyott 5.000.000 Ft, vagy afölötti hitelösszegű jelzálog alapú hitel igénylésénél, a Hirdetményben foglalt feltételek fennállása esetén2,
  • a kölcsönszerződés közjegyzői okiratba foglalás költségét visszatérítjük maximum 30.000 Ft értékben, 5.000.000 Ft, vagy afeletti hitelösszegnél, a Hirdetményben foglalt feltételek fennállása esetén3

Feltétel/Konstrukció

Kamatkedvezmény 1
(KK1)

Kamatkedvezmény 2
(KK2)

Kamatkedvezmény
4
(KK4)
Kamatkedvezmény
5
(KK5)

Késedelemmentesség

Az Ügyfél a jelzáloghitele futamideje alatt nem esik 30 napnál nagyobb fizetési késedelembe.
Csoportos beszedési megbízás Akció keretében a 2020.07.01-től benyújtott kölcsönkérelmeknél a feltételt nem kell teljesíteni. Az akció visszavonásig tart.
Az ügyfél a törlesztési számlájához legalább 2 db csoportos beszedési megbízást teljesít, amelyek a jelzálogkölcsön futamideje alatt minden hónapban teljesülnek.
A Bank a csoportos beszedési megbízás tényleges teljesülését minden hónapban vizsgálja. A Banknál fennálló hitel törlesztését, valamint az adott konstrukcióhoz kapcsolódó biztosítási díj rendezését, mint csoportos beszedési megbízást nem veszi figyelembe. Az Ügyfél akkor is jogosult a kamatkedvezményre, ha a közüzemi megbízások a jelzálogkölcsön folyósítását követő két törlesztési esedékességig nem teljesülnek.
Vállalt rendszeres jóváírás* Legalább 130.000 Ft / hó Legalább 300.000 Ft / hó Legalább 450.000 Ft / hó
Biztosítási feltétel**
Budapest Életbiztosítás (ÉB)   
vagy
Hitel-fedezeti
biztosítás (PPI) megkötése
Kamatkedvezmény mértéke A kedvezményes kamat értékek (KK1-KK5) KAMATHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
LAKOSSÁGI JELZÁLOGHITELEK című hirdetmény 3. pontjaiban kerültek feltüntetésre
A kedvezményes kamat értékek (KK1-KK5) KAMATHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
LAKOSSÁGI JELZÁLOGHITELEK című hirdetmény 3. pontjaiban kerültek feltüntetésre
A kedvezményes kamat értékek (KK1-KK5) KAMATHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
LAKOSSÁGI JELZÁLOGHITELEK című hirdetmény 3. pontjaiban kerültek feltüntetésre
A kedvezményes kamat értékek (KK1-KK5) KAMATHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
LAKOSSÁGI JELZÁLOGHITELEK című hirdetmény 3. pontjaiban kerültek feltüntetésre

Feltétel/Konstrukció

Késedelemmentesség

Kamatkedvezmény 1
(KK1)
Az Ügyfél a jelzáloghitele futamideje alatt nem esik 30 napnál nagyobb fizetési késedelembe.

Feltétel/Konstrukció

Csoportos beszedési megbízás
Kamatkedvezmény 1
(KK1)
Akció keretében a 2020.07.01-től benyújtott kölcsönkérelmeknél a feltételt nem kell teljesíteni. Az akció visszavonásig tart.
Az ügyfél a törlesztési számlájához legalább 2 db csoportos beszedési megbízást teljesít, amelyek a jelzálogkölcsön futamideje alatt minden hónapban teljesülnek.
A Bank a csoportos beszedési megbízás tényleges teljesülését minden hónapban vizsgálja. A Banknál fennálló hitel törlesztését, valamint az adott konstrukcióhoz kapcsolódó biztosítási díj rendezését, mint csoportos beszedési megbízást nem veszi figyelembe. Az Ügyfél akkor is jogosult a kamatkedvezményre, ha a közüzemi megbízások a jelzálogkölcsön folyósítását követő két törlesztési esedékességig nem teljesülnek.

Feltétel/Konstrukció

Vállalt rendszeres jóváírás*
Kamatkedvezmény 1
(KK1)
Legalább 130.000 Ft / hó

Kamatkedvezmény 2
(KK2)

Legalább 300.000 Ft / hó
Kamatkedvezmény
4
(KK4)
Legalább 450.000 Ft / hó

Feltétel/Konstrukció

Biztosítási feltétel**
Kamatkedvezmény 1
(KK1)

Kamatkedvezmény 2
(KK2)


Budapest Életbiztosítás (ÉB)   
vagy
Hitel-fedezeti
biztosítás (PPI) megkötése
Kamatkedvezmény
4
(KK4)
Kamatkedvezmény
5
(KK5)

Feltétel/Konstrukció

Kamatkedvezmény mértéke
Kamatkedvezmény 1
(KK1)
A kedvezményes kamat értékek (KK1-KK5) KAMATHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
LAKOSSÁGI JELZÁLOGHITELEK című hirdetmény 3. pontjaiban kerültek feltüntetésre

Kamatkedvezmény 2
(KK2)

A kedvezményes kamat értékek (KK1-KK5) KAMATHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
LAKOSSÁGI JELZÁLOGHITELEK című hirdetmény 3. pontjaiban kerültek feltüntetésre
Kamatkedvezmény
4
(KK4)
A kedvezményes kamat értékek (KK1-KK5) KAMATHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
LAKOSSÁGI JELZÁLOGHITELEK című hirdetmény 3. pontjaiban kerültek feltüntetésre
Kamatkedvezmény
5
(KK5)
A kedvezményes kamat értékek (KK1-KK5) KAMATHIRDETMÉNY LAKOSSÁGI ÜGYFELEK RÉSZÉRE
LAKOSSÁGI JELZÁLOGHITELEK című hirdetmény 3. pontjaiban kerültek feltüntetésre

A biztosítások részletes feltételeiről, a Biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást az Általános Biztosítási Feltételekben talál a www.budapestbank.hu /maganszemelyek/biztositasok oldalon. A Budapest Bank hitelfedezeti biztosítás esetén a Bank a Cardif Biztosító Zrt. és a Cardif Életbiztosító Zrt., az életbiztosítás esetén az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el.

* Az Ügyfél Budapest Banknál vezetett, jelzálogkölcsönhöz tartozó törlesztési számlájára az Ügyfél havi jövedelmével megegyező, de legalább a táblázatban megjelölt, az igényelt kamatkedvezményi konstrukciónak megfelelő jóváírás érkezik (amelybe a Bankon belüli saját számlák közötti átutalások, és a pénztári készpénz befizetések nem számítanak bele). A Bank a havi jóváírás tényleges teljesülését minden hónapban vizsgálja.

** Budapest Életbiztosítás: Az Ügyfél a Budapest Banknál igényelhető Budapest Életbiztosítás csomagok, és/vagy (feltétel szerint) Budapest Hitelfedezeti biztosítás csomagok valamelyikét megköti és a futamidő során fenntartja, továbbá a Budapest Életbiztosítás esetén a biztosítási díj megfizetésre kerül a futamidő során. A hitelfedezeti biztosítás meglétét a Bank folyamatosan ellenőrzi.

A választott kamatkedvezmény konstrukció kedvezmény mértéke az Ügyfél által igényelt kölcsön maximum kamat/Kamatfelár mértékéből vonódik le.

Az első vizsgálati időszak a folyósítást – szakaszos folyósítás esetén az első folyósítást – követő hónap első napjától:

  • amennyiben a Kölcsön törlesztésének első esedékessége április első és szeptember utolsó napja közé esik, akkor szeptember utolsó napjáig terjedő időszak,
  • amennyiben a Kölcsön törlesztésének első esedékessége október első és március utolsó napja közé esik, akkor március utolsó napjáig tejredő időszak.

A további vizsgálati időszakok az első vizsgálati időszak végét követő, hat hónap hosszúságú időszakok.

A kamatkedvezményre jogosító valamely feltétel(ek) nem teljesítése esetén a Bank jogosult a kedvezmény megvonására és a kölcsön kamatozását a következő vizsgált időszak első hónapjának tizedik napjától a normál, azaz azonos hitelcélú, hitelösszegű és kamatperiódusú standard kamatozású konstrukció kondícióinak megfelelően állapíthatja meg, kivéve, ha az Ügyfél kérelmet ad be azzal, hogy a feltételeket újból teljesítette. Amennyiben a kérelem vizsgálata során kiderül, hogy az Ügyfél önhibáján kívüli okból nem teljesítette a feltételeket, de azokat újból teljesíti, és ezt igazolja is, a Bank visszamenőlegesen; amennyiben az Ügyfél önhibájából fakadó okból nem teljesítette a feltételeket, de azokat újból teljesíti, és ezt igazolja is, a következő vizsgált időszak első napjától a Bank visszaállítja a Kamatkedvezményeket. Egyéb esetben a következő vizsgált időszak első napjától a normál, azonos hitelcélú, hitelösszegű és kamatperiódusú standard kamatozású konstrukció kondícióinak megfelelően számítja fel az ügyleti kamatláb mértékét. A kedvezmény megvonásáról a Bank írásban értesíti az ügyfelet. Amennyiben az ügyfél kikerül a Kamatkedvezményes konstrukcióból, a fentiekből eredő kamatváltozás nem tekintendő a bank részéről egyoldalú szerződésmódosításnak.

Amennyiben az Ügyfél már rendelkezik a Budapest Banknál a kamatkedvezményes konstrukciók feltételéül szabott termék(ek) valamelyikével úgy azt a Budapest Bank teljesített feltételnek veszi. A termékek meglétének vizsgálata a hitel futamideje alatt ebben az esetben is fentiek szerint történik.

1 2015. július 1-től az akció visszavonásáig befogadott hitelügyletek esetén a Budapest Bank átvállalja a hiteligénylőtől a tulajdoni lap, valamint a térképmásolat lekérdezésének díját.

2 2021. január 14-től befogadott hitelügyletek esetén
A Bank visszatéríti a lakóingatlanok értékbecslési díját (több lakóingatlan ingatlanfedezet esetén mindegyik lakóingatlan értékbecslési díját) minden benyújtott és jóváhagyott 5.000.000 Ft, vagy afölötti hitelösszegű jelzálog alapú hitel igénylés esetén az alábbi feltételekkel: A visszatérítés feltétele, hogy az Ügyfél az ingatlan értékbecslésről készült számlát, vagy annak másolatát legkésőbb a folyósításig a Bank részére benyújtsa. A Bank a számlán, vagy annak másolatán szereplő összeget téríti vissza kedvezményként az Ügyfél Jóljáró csomagban igényelt hitelkártya számlájára. A visszatérítés további feltétele, hogy legkésőbb a kölcsön folyósításakor az Ügyfél jóváhagyott Jóljáró csomag igényléssel és megnyitott hitelkártya számlával rendelkezzen. Amennyiben az Ügyfél jelzálog alapú hitel igénylését követően benyújtott Jóljáró csomag igénylését a Bank elutasította, akkor a kedvezményt az Ügyfél Kölcsönszerződésében rögzített hiteltörlesztésre szolgáló, bármely típusú és kondíciójú Budapest Banknál vezetett fizetési számlájára téríti vissza kedvezményként. A visszatérítéshez az Ügyfél részéről külön megbízás nem szükséges, a visszatérítés a Bank erre szolgáló technikai számlaszámáról történik. A visszatérítésre legkésőbb az első törlesztőrészlet megfizetése előtti munkanapig kerül sor mindkét esetben. Szakaszos folyósítású ügyletek esetén az első szakaszt követő első törlesztőrészletének megfizetése előtti munkanapig kerül sor a díj visszatérítésére. Nem kaphat visszatérítést az a kártyabirtokos, akinek a hitelkártya számláján a promóciós időszak alatt bármikor 30 napot meghaladó fizetési késedelem mutatkozik; akinek a hitelkártyáján csalás gyanúja merült fel, vagy a hitelkártya számlája felmondás alatt van.További részletek a mindenkor hatályos GO hitelkártyához kapcsolódó használatösztönző akció hirdetményben.

3 2021. december 1-től befogadott hitelügyletek esetén
A Bank visszatéríti a Kölcsön és Zálogszerződés egyoldalú közjegyzői okiratba foglalásának hiteligénylő által megfizetett költségét ügyletenként maximum 30.000 forint erejéig minden benyújtott és jóváhagyott 5.000.000 Ft, vagy afölötti hitelösszegű igénylés esetén az alábbi feltételekkel, (kivéve az Otthonfelújítási kölcsön otthonteremtési kamattámogatással terméknél): A visszatérítés feltétele, hogy az ügyfél a közjegyzői okiratról készült számlát, vagy annak másolatát legkésőbb a kölcsön folyósításáig a Bank részére benyújtsa. A Bank a számlán, vagy annak másolatán szereplő összeget téríti vissza kedvezményként az Ügyfél Jóljáró csomagban igényelt hitelkártya számlájára. A visszatérítés további feltétele, hogy legkésőbb a kölcsön folyósításakor az Ügyfél jóváhagyott Jóljáró csomag igényléssel és megnyitott hitelkártya számlával rendelkezzen. Amennyiben az Ügyfél jelzálog alapú hitel igénylését követően benyújtott Jóljáró csomag igénylését a Bank elutasította, akkor a kedvezményt az Ügyfél Kölcsönszerződésében rögzített hiteltörlesztésre szolgáló, bármely típusú és kondíciójú Budapest Banknál vezetett fizetési számlájára téríti vissza. A visszatérítéshez az Ügyfél részéről külön megbízás nem szükséges, a visszatérítés a Bank erre szolgáló technikai számlaszámáról történik. A visszatérítésre legkésőbb az első törlesztőrészlet megfizetése előtti munkanapig kerül sor mindkét esetben. Szakaszos folyósítású ügyletek esetén az első szakaszt követő első törlesztőrészletének megfizetése előtti munkanapig kerül sor a díj visszatérítésére. Nem kaphat visszatérítést az a kártyabirtokos, akinek a hitelkártya számláján a promóciós időszak alatt bármikor 30 napot meghaladó fizetési késedelem mutatkozik; akinek a hitelkártyáján csalás gyanúja merült fel, vagy a hitelkártya számlája felmondás alatt van. További részletek a mindenkor hatályos GO hitelkártyához kapcsolódó használatösztönző akció hirdetményben. Az akció forint alapú lakáshitelre (ingatlan vásárlásra, építésre, bővítésre, korszerűsítésre, felújításra), Enyhítő és Enyhítő 2 hitelre terjed ki.

5 és 10 éves kamatperiódusú hitelek esetén az első kamatperiódusra vonatkozó árazást a Hirdetmény tartalmazza. A Bank az ügyleti kamat mértékét kizárólag a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett, 5 éves kamatperiódus esetén H3K5, 10 éves kamatperiódus esetén H3K10 számú kamatváltoztatási mutató alapján változtathatja az egyes kamatperiódusok lejártával.

THM* lakáshitelek esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 4,92% - 8,18%
  • 10 éves kamatperiódussal: 5,03% - 9,26%

THM Enyhítő 1 konstrukció esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 4,70% - 8,13%
  • 10 éves kamatperiódussal: 5,02% - 9,21%

THM Enyhítő 2 konstrukció esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 5,44% - 8,66%
  • 10 éves kamatperiódussal: 5,75% - 9,75%

THM szabad felhasználású esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 6,68% - 9,67%
  • 10 éves kamatperiódussal: 7,02% - 10,23%

THM Adósságrendező hitelek esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 5,95% - 9,67%
  • 10 éves kamatperiódussal: 6,28% - 10,23%

THM végig fix kamatozás esetén:

  • 2 és 10 millió Ft között: 6,45%-6,49%
  • 10 millió Ft-tól: 5,69%-5,70%

THM végig fix kamatozású szabad felhasználású hitel esetén:

  • 2 és 10 millió Ft között: 7,69%
  • 10 millió Ft-tól: 6,92%

* A teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM 5 millió forintra, 20 éves futamidejű hitelekre vonatkozik. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A jelzáloghitel fedezeteként bevont ingatlan(ok)ra zálogjog kerül bejegyzésre. Az Adósnak rendelkeznie kell az ingatlanra vonatkozó lakásbiztosítással és a banknál vezetett fizetési számlával. A kalkuláció eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.

Hasznos dokumentumok