Ugrás a tartalomhoz
Visszahívást kérek

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését köszönjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24 19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni fog. Türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Zöld utat kapni lakáscéljai megvalósításához?

NHP ZÖLD OTTHON LAKÁSHITELLEL LEHETSÉGES!

KAMAT: 2,5%
THM: 2,59-2,61%

Budapest Bank NHP Zöld Otthon Lakáshitel

A termék az MNB által meghatározott feltételeknek megfelelő „NHP Zöld Otthon Program” keretében nyújtott lakáshitel.

1. Milyen célra használhatom az NHP Zöld Otthon Program hitelt?

Az NHP ZOP kizárólag energiahatékony, 90kWh/m2/év primer energiaigényű, és legalább „BB” energetikai besorolású, Magyarország területén lévő

  • új lakóház/lakás vásárlására,
  • új lakóház/lakás építésére fordítható.

2. Melyek a hitel legfontosabb jellemzői?

  • Igényelhető hitelösszeg: 2.000.000 Ft - 70.000.0001 Ft
  • Futamidő: 5 - 25 év
  • Devizanem: forint
  • Rendelkezésre tartási idő: a szerződés aláírásától számítva legfeljebb 3 év, szakaszos folyósítás esetén legfeljebb 4 év (az első szakasz lehívására maximum 3 év áll rendelkezésre).
  • Kamatperiódusok hossza: futamidő végéig fix kamatozás.

Az NHP Zöld Otthon Lakáshitellel együtt bankunknál is igényelhető a 0%-os Otthonteremtési kamattámogatott kölcsön, de ebben az esetben a két hitelösszeg együttesen maximum 70 millió forint lehet.

3. Milyen kamattal vehető igénybe a hitel?

A kamat mértékét a Kamathirdetmény lakossági ügyfelek részére lakossági jelzáloghitelek elnevezésű hatályos hirdetményben találja. Az ügyleti kamat a futamidő végéig rögzített (fix), mértéke nem haladhatja meg a 2,5%-ot.

4. A kölcsön jellemzői2:

Az igénylő:

  • Cselekvőképes természetes személy
  • A kölcsönigény benyújtásakor 18-70 év közötti (a jövedelemmel bevont szereplő igényléskor minimum 21 éves)
  • A hitel lejáratakor nem tölti be a 75. életévét
  • Adósként nem szerepel a Központi Hitelinformációs Rendszerben (KHR) negatív tartalmú információval.
  • Adósként, vagy adóstársként nem áll a természetes személyek adósságrendezéséről szóló 2015. évi CV. törvény szerinti eljárás hatálya alatt, ilyen eljárást nem kezdeményezett és ezen feltételeknek az adóstárs is megfelel.
  • A kölcsönigénylés időpontját megelőző 3 hónapra vonatkozóan rendszeres jövedelmet igazol, egyazon munkahelyen. Egyedüli igénylőként jövedelme havi összege eléri a nettó 150.000 Ft-ot. Adóstárs esetén együttes havi jövedelem eléri a nettó 150.000 Ft-ot, személyenként legalább a minimálbér összegét.
  • Alkalmazott esetén 6 hónapja folyamatosan fennálló munkaviszonyt igazol, ebből legalább 3 hónapot a jelenlegi munkahelyen, lejárt próbaidővel, ha azt megelőzően legalább 1 évet eltöltött az előző munkahelyén.
  • A kölcsöncélt igazolja.
  • A kölcsöncéllal érintett ingatlannak (leendő) tulajdonosa.
  • A fedezetként felajánlott ingatlan:
    • családi ház, vagy
    • társasházban, vagy lakásszövetkezeti lakóépületben lévő lakás, vagy
    • garázs (kizárólag a célingatlanhoz kapcsolódva azonos helyrajzi számon, vagy társasház esetén ugyanazon a telken/udvaron/épületben a lakóingatlan vásárlásával/építésével egy időben igényelve).
  • Rendelkezik a fedezetként felajánlott ingatlanra kiterjedő vagyonbiztosítással, vagy megköti a biztosítást (bármely szolgáltatónál).
  • Fizetési számlát, vagy lakossági bankszámlát vezet (vagy nyit) a Budapest Banknál.

5. Mi a hitel biztosítéka?

  • A hitel biztosítéka az NHP Zöld Otthon Lakáshitel feltételeinek megfelelő lakóingatlanra
  • alapított, a Budapest Bank javára bejegyzett:
    • önálló zálogjog
    • elidegenítési és terhelési tilalom.
  • A Budapest Bank a fenti biztosítékok ingatlan-nyilvántartásba való bejegyzését teljes körűen intézi, és csak a jogszabályban meghatározott költségeket számítja fel. Fedezetként csak olyan ingatlan fogadható el, ami:
    • per-, teher- és igénymentes, és
    • a jelzálogjog valamint az elidegenítési és terhelési tilalom ingatlan-nyilvántartási bejegyzésének nincs jogi akadálya.

A jelzálogjog és az elidegenítési és terhelési tilalom a hitel teljes futamideje alatt terheli a célingatlant, annak cseréjére illetve kivonására nincs lehetőség.

6. Szükséges az ingatlan értékbecslése?

Minden esetben szükséges a fedezetként felajánlott ingatlan értékbecslése, melyet a Budapest Bank által megbízott független értékbecslő végez. A kölcsön összege nem haladhatja meg az értékbecslés során megállapított hitelbiztosítéki érték 100%-át (a hitelbiztosítéki érték nem azonos a forgalmi értékkel!).

7. Hogy működik az ajánlatkérés?

  • Ajánlatot a bankfiókban, vagy a hitelközvetítőjénél kérhet.
  • A hiteligényléshez szükséges dokumentumokat az Ön részére átadott ellenőrző listában találja. Gyűjtse ezeket össze, majd adja át a bankfiókban az ügyintézőnek, vagy a hitelközvetítőjének (aki továbbítja a bankfiókba)! A hiteligény befogadása a dokumentumok bankfiókba történő hiánytalan megérkezésének napja.
  • Befogadáskor a Budapest Bank egy visszavonhatatlan ajánlatot ad át Önnek, amely legfeljebb 90 napig jelent kötelezettséget bankunk részéről. Az ajánlat a kölcsönszerződés tervezet átvételétől számított 15 napig érvényes.
  • A Budapest Bank a kölcsönszerződést (a számlavezetési díjtól és a vagyonbiztosítás díjtól eltekintve) a befogadáskor érvényes feltételekkel, vagy Önre nézve annál kedvezőbb THM feltételekkel köti meg. A szerződéskötés feltételeit a Termékismertető 6. pontja alatt találja.

8. Hogy történik a hitel folyósítása?

A folyósítás általános feltételeit a Termékismertető 7. pontja alatt találja. A folyósítási határidő a folyósítási feltételek adós általi maradéktalan teljesítését követően számított 2 munkanap, amelytől bankunk csak az Ön írásbeli kérelme alapján térhet el.

  • Vásárlási hitel esetén az adásvételi szerződésben megjelölt számlaszámra,
  • Építési hitel esetén az adós Budapest Banknál vezetett fizetési számlájára kerül átutalásra a hitelösszeg.

9. Hogy működik a hitel törlesztése?

  • A törlesztés módja havonta egyenlő részletekben, annuitásos módon történik, amely teljesíthető:
    • az adós (főigénylő) Budapest Banknál vezetett fizetésiszámlájáról, vagy
    • ha a folyósítás az adott hónap 15-én, vagy azt követően történik -> a folyósítást követő második hónap 10. napján
  • Az első törlesztési kötelezettség esedékessége:
    • ha a folyósítás az adott hónap 15. napja előtt történik -> a folyósítást követő hónap 10. napján
    • ha a folyósítás az adott hónap 15-én, vagy azt követően történik -> a folyósítást követő második hónap 10. napján
  • A továbbiakban minden hónap 10. napján esedékes a törlesztés. Ha a hónap 10. napja nem munkanap, akkor az azt követő első munkanapon kell törleszteni.

10. Előtörleszthető-e a hitel?

Igen, előtörlesztési igényét írásban kell jeleznie a Budapest Bank felé. A teljes vagy részleges előtörlesztési díj az előtörlesztett összeg 1%-a, legfeljebb 30.000 Ft. Lakástakarék pénztárból törénő előtörlesztés esetén díjat nem számítunk fel.

11. Milyen ügyintézési határidők várhatók a hitelügyintézés során?

  • Hiteligénye az értékbecslés rendelkezésre állásától számított 15, új lakás építése esetén 25 munka napon belül kerül elbírálásra. Amennyiben az NHP ZOP keretében folyósított Lakáshitelhez OTK-támogatás is kapcsolódik, a hitelbírálati határidő vásárlás esetén további 5 munkanappal, építés esetén 15 munkanappal meghosszabbodik.
  • A folyósítás a folyósítási feltételek teljesítését követő 2 munkanapon belül történik meg, de ettől eltérő időpontban is kérheti azt.
  • Ha Ön a kölcsönszerződésben foglalt valamennyi fizetési kötelezettségét teljesítette, vagy hitelét teljesen előtörlesztette, a jelzálogjog törlési engedély a teljes tartozás hitelszámlán történő jóváírásától számított 7 munkanapon belül kerül kiállításra.

12. Milyen egyéb szolgáltatást vehető igénybe a hitelfelvétel során?

Kockázati életbiztosítást és hitelfedezeti biztosítást is igényelhet jelzáloghitele mellé, a részleteket az alábbi linkeken találja: Kockázati életbiztosítás, Hitelfedezeti biztosítás.

13. Milyen díjak, költségek merülhetnek fel a hitel folyósításáig?

A hitelfelvétel során felmerülő díjakat és költségeket az alábbi reprezentatív példa mutatja be.

REPREZENTATÍV PÉLDA
A hitelfelvétel célja Új lakás vásárlása / építése
A hitel teljes összege 5.000.000 Ft
Futamidő 240 hónap
Kamatozás módja Futamidő végéig fix
Törlesztőrészletek száma 240 db
Hitelfelvételkor fizetendő összes díj és költség
folyósítási díj nem kerül felszámításra3
tulajdoni lap másolatának lekérési díja* a bank átvállalja ennek megfizetését3
térképmásolat lekérési díja* a bank átvállalja ennek megfizetését3
jelzálog bejegyzés díja* 12.600 Ft
értékbecslés díja* visszatérítésre kerül4
közjegyzői díj** 75.120 Ft (50.000 Ft visszatérítésre kerül) 5
A hitel teljes díja 1.363.442 Ft
A teljes visszafizetendő összeg 6.363.442 Ft
Havi törlesztőrészlet 26.514 Ft
Induló ügyleti kamat 2,5%
THM*** 2,59%
REPREZENTATÍV PÉLDA
A hitelfelvétel célja
Új lakás vásárlása / építése
REPREZENTATÍV PÉLDA
A hitel teljes összege
5.000.000 Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
Futamidő
240 hónap
REPREZENTATÍV PÉLDA
Kamatozás módja
Futamidő végéig fix
REPREZENTATÍV PÉLDA
Törlesztőrészletek száma
240 db
REPREZENTATÍV PÉLDA
Hitelfelvételkor fizetendő összes díj és költség
REPREZENTATÍV PÉLDA
folyósítási díj
nem kerül felszámításra3
REPREZENTATÍV PÉLDA
tulajdoni lap másolatának lekérési díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését3
REPREZENTATÍV PÉLDA
térképmásolat lekérési díja*
a bank átvállalja ennek megfizetését3
REPREZENTATÍV PÉLDA
jelzálog bejegyzés díja*
12.600 Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
értékbecslés díja*
visszatérítésre kerül4
REPREZENTATÍV PÉLDA
közjegyzői díj**
75.120 Ft (50.000 Ft visszatérítésre kerül) 5
REPREZENTATÍV PÉLDA
REPREZENTATÍV PÉLDA
A hitel teljes díja
1.363.442 Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
A teljes visszafizetendő összeg
6.363.442 Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
Havi törlesztőrészlet
26.514 Ft
REPREZENTATÍV PÉLDA
Induló ügyleti kamat
2,5%
REPREZENTATÍV PÉLDA
THM***
2,59%
A hitelfelvétel célja Új lakóház építése
A hitel teljes összege 5.000.000 Ft
Futamidő 240 hónap
Kamatozás módja Futamidő végéig fix
Törlesztőrészletek száma 240 db
Hitelfelvételkor fizetendő összes díj és költség
folyósítási díj nem kerül felszámításra3
tulajdoni lap másolatának lekérési díja* a bank átvállalja ennek megfizetését3
térképmásolat lekérési díja* a bank átvállalja ennek megfizetését3
jelzálog bejegyzés díja* 12.600 Ft
értékbecslés díja* visszatérítésre kerül4
helyszíni szemle díja (2 db) 31.750 Ft
közjegyzői díj**3 75.120 Ft (50.000 Ft visszatérítésre kerül) 5
A hitel teljes díja 1.363.442 Ft
A teljes visszafizetendő összeg 6.363.442 Ft
Havi törlesztőrészlet 26.514 Ft
Ügyleti kamat 2,5 %
THM szakaszos folyósítás esetén*** 2,61 %
A hitelfelvétel célja
A hitel teljes összege
Új lakóház építése
5.000.000 Ft
A hitelfelvétel célja
Futamidő
Új lakóház építése
240 hónap
A hitelfelvétel célja
Kamatozás módja
Új lakóház építése
Futamidő végéig fix
A hitelfelvétel célja
Törlesztőrészletek száma
Új lakóház építése
240 db
A hitelfelvétel célja
Hitelfelvételkor fizetendő összes díj és költség
Új lakóház építése
A hitelfelvétel célja
folyósítási díj
Új lakóház építése
nem kerül felszámításra3
A hitelfelvétel célja
tulajdoni lap másolatának lekérési díja*
Új lakóház építése
a bank átvállalja ennek megfizetését3
A hitelfelvétel célja
térképmásolat lekérési díja*
Új lakóház építése
a bank átvállalja ennek megfizetését3
A hitelfelvétel célja
jelzálog bejegyzés díja*
Új lakóház építése
12.600 Ft
A hitelfelvétel célja
értékbecslés díja*
Új lakóház építése
visszatérítésre kerül4
A hitelfelvétel célja
helyszíni szemle díja (2 db)
Új lakóház építése
31.750 Ft
A hitelfelvétel célja
közjegyzői díj**3
Új lakóház építése
75.120 Ft (50.000 Ft visszatérítésre kerül) 5
A hitelfelvétel célja
Új lakóház építése
A hitelfelvétel célja
A hitel teljes díja
Új lakóház építése
1.363.442 Ft
A hitelfelvétel célja
A teljes visszafizetendő összeg
Új lakóház építése
6.363.442 Ft
A hitelfelvétel célja
Havi törlesztőrészlet
Új lakóház építése
26.514 Ft
A hitelfelvétel célja
Ügyleti kamat
Új lakóház építése
2,5 %
A hitelfelvétel célja
THM szakaszos folyósítás esetén***
Új lakóház építése
2,61 %

A díjvisszatérítés feltétele, hogy a főigénylő legkésőbb a szerződéskötéskor Jóljáró csomagot igényeljen. A díjak visszatérítése a Jóljáró cso-magban igényelt hitelkártya számlán kerül jóváírásra. Részletek a Lakosság/Díjhirdetmény lakossági ügyfelek részére – lakossági jelzáloghite-lek című hirdetményben.

*A hitelező érdekkörén kívül felmerülő költségek

** A jogszabályi előírások alapján számított munkadíj és költségtérítés összegének középértéke alapján egyoldalú közjegyzői okiratba foglalt 20 oldalas kölcsön- és zálogszerződésre számolt reprezentatív példa. A közjegyzői díj pontos mértéke a közjegyzői díjszabásról szóló 22/2018. (VIII. 23.) IM rendelet alapján kerül a közjegyző által meghatározásra.

*** THM (Teljes hiteldíj mutató): A THM érték meghatározása az aktuális általános, illetve a teljes hiteldíj mutató meghatározásáról, számításáról és közzétételéről szóló 83/2010. (III. 25.) Kormányrendeletben meghatározott feltételek szerint került megállapításra, ugyanakkor nem tartalmazza a fedezetül szolgáló ingatlanra vonatkozóan kötendő vagyonbiztosítás díját. A hitel igényléséhez a fedezeti ingatlanra vonatkozóan vagyonbiztosítás és Budapest Bankos fizetési számla megléte vagy megkötése szükséges, valamint a jelzáloghitel fedezeteként bevont ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre. A feltételek változása esetén a THM mértéke módosulhat. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A kalkuláció eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.

14. Milyen egyéb díjakkal számolhatok?

14.1. A folyósításig felmerülő díjak és költségek

  • Vagyonbiztosítás díja: a becsült éves díj a biztosított kockázati körtől és az ingatlan jellegétől függ, de átlagosan a biztosított vagyon értékének 3,5 ezreléke.
  • Jelzálogtörlési díj: megegyezik a mindenkor hatályos földhivatali igazgatási szolgáltatási díjjal, jelenleg 6.600 Ft.
  • Kölcsönösszeg átutalásának díja: a kölcsönösszeg átutalásának díja teljesítési számlaszámonként maximum 17.244 Ft. A díj akkor kerül felszámításra, ha a Budapest Banknál vezetett törlesztési számlájáról:
    • az eladó(k) adásvételi szerződésben megadott bankszámlájára, vagy
    • ügyvédi letéti számlára, vagy
    • hitelkiváltás esetén a kiváltandó hitelt nyújtó bank által megadott számlaszámra, vagy
    • Építési hitel esetén az adós Budapest Banknál vezetett fizetési számlájára történik átutalás.

14.2. Opcionálisan igénybe vehető szolgáltatások esetén:

  • Életbiztosítás díja: mértéke függ a biztosított életkorától, és a választott biztosítási csomagtól.
  • Hitelfedezeti biztosítás díja: a pontos feltételeket a biztosítási terméktájékoztató és feltételek tartalmazza. A biztosítás (a választott csomagtól függően) haláleset, egészségkárosodás, keresőképtelenség és munkanélküliség esetén biztosítja a fennálló tartozás megfizetését, vagy a fizetési nehézséggel érintett időszak áthidalását.
  • Előtörlesztési díj: a 10. pont szerint

14.3. Szerződésszegéshez, szerződésmódosításhoz kapcsolódó díjak

Az NHP ZOP Lakáshitel Szerződés feltételeinek nem teljesítése esetén büntető jellegű kamat, késedelmi kamat, valamint egyéb, kizárólag szerződésszegéshez kapcsolódó díj és költség hirdetmény szerint felszámítható az adós terhére.

A futamidő alatt az Adós által kezdeményezett szerződésmódosítással (ideértve a fedezetmódosítást is) kapcsolatban felmerülő mindenkori kondíciós lista szerinti díj felszámításra kerülhet.

15. Hol találom a további részleteket?

További részleteket a Termékismertetőben és a hatályos Hirdetményben talál, illetve érdeklődjön a bankfiókainkban, vagy a hitelközvetítőknél!


1 A Budapest Bank úgy határozza meg a kölcsön lehetséges maximális összegét, hogy betartja a jövedelemarányos törlesztőrészletet és a hitelfedezeti arányokat szabályozó 32/2014. (IX.10.) MNB rendelet korlátait. Ha az igényelt kölcsön összege meghaladja a maximális értéket, további ingatlan bevonására lehet szükség.

2 A tájékoztatás nem teljeskörű, részletekért keresse bankfiókjainkat, vagy hívja Ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon.

3 A hatályos Lakosság / Díjhirdetmény lakossági ügyfelek részére - lakossági jelzáloghitelek megnevezésű hirdetmény szerint.

4 A díjvisszatérítés feltétele, hogy a főigénylő legkésőbb a szerződéskötéskor Jóljáró csomagot igényeljen. A díjak visszatérítése a Jóljáró csomagban igényelt hitelkártya számlán kerül jóváírásra. Részletek a Lakosság/Díjhirdetmény lakossági ügyfelek részére – lakossági jelzáloghitelek című hirdetményben. Az értékbecslés díja lakás esetén 31.750 Ft/ingatlan, családi ház esetén 34.290 Ft/ingatlan. Több lakóingatlan fedezetbe vonása esetén minden lakóingatlanra megfizetett értékbecslés díját megtérítjük (maximum 3 db ingatlan tartozhat az ügylethez).

5 A díjvisszatérítés feltétele, hogy a főigénylő legkésőbb a szerződéskötéskor Jóljáró csomagot igényeljen. A díjak visszatérítése a Jóljáró csomagban igényelt hitelkártya számlán kerül jóváírásra. Részletek a Lakosság/Díjhirdetmény lakossági ügyfelek részére – lakossági jelzáloghitelek című hirdetményben. A visszatérítés mértéke maximum 50.000 Ft minden folyósításra került NHP Zöld Otthon Lakáshitel igénylés esetén.

A "Visszahívást szeretnék" gombra való kattintással tudomásul veszi az Adatkezelési tájékoztatónkat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.

Az igénylés feltétele, hogy ne szerepeljen a negatív KHR listán, illetve a Banknál meglévő hitelein ne legyen fizetési elmaradása.