Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Jól dönteni, ha eljön az idő?

Budapest Bank lakáshitellel lehetséges!

Egyenlítő hitel

Minden egy döntéssel kezdődik. Lakáscélunk megvalósítása során a legfontosabb, hogy megtaláljuk a megfelelő finanszírozási forrást, és az, hogy ezt saját anyagi lehetőségeinkhez mérten választhassuk meg.

Jelzáloghitel felvétel esetén fontos szem előtt tartanunk, hogy a hitel futamideje alatt bevételeink változhatnak akár negatív, akár pozitív irányban. Érdemes mérlegelni azt is, hogy a jelzáloghitel felvétele során egy olyan döntést hozunk, amely hosszú távra, esetenként akár 15 – 25 évre szól. A törlesztőrészlet nagyságát tehát érdemes úgy megválasztani, hogy mellette lehetőséget teremtsünk biztonsági tartalék képzésére, hogy egy esetleges bevétel kiesés során se okozzon gondot a havi törlesztőrészlet megfizetése.

A törlesztőrészlet és az összesen visszafizetett összeg több tényezőn felül, leginkább az alábbiaktól függ:

  • a hitelösszegtől
  • futamidőtől
  • a kamat mértékétől

A kamat mértékét csökkenthetjük, amellyel az összesen visszafizetendő összeget is, ha különböző feltételeket vállalunk, mint például

  • ha a Banknál fizetési számlát nyitunk és a jövedelmünket ide utaljuk
  • különböző szolgáltatásokat veszünk igénybe (pl. biztosítások megkötése)

Az Egyenlítő konstrukció lényege, hogy ha a fizetési számlára

  • utalja a fizetését,
  • halmozza fel biztonsági tartalékait,
  • helyezi el nyaralásra félretett pénzét,
  • helyezi el a szabad pénzeszközeit,

úgy a fizetési számláján tartott pénz után a hitelkamattal megegyező kedvezményt kap, ezzel csökkentve a

  • az eredetileg tervezett futamidőt, mellyel csökken
    • a teljes visszafizetett összeg és
    • a THM mértéke is

Engedje meg, hogy egy példán keresztül bemutassuk a konstrukció lényegét. Hitelösszeg: 5.000.000 Ft, kamat mértéke 6,30%, kamatperiódus: 10 év

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

Kamat mértéke: 6,30% 6,80% 5,15% 5,65%
Eredeti futamidő: 240 hónap 240 hónap 240 hónap 240 hónap
Tényleges futamidő: 240 hónap 203 hónap (-37 hónap) 240 hónap 210 hónap (-30 hónap)
Törlesztőrészlet: 36 751 Ft 38 244 Ft 33 465 Ftt 34 879 Ft
Rendszeres jóváírás vállalás: - - 300.000 Ft 300.000 Ft
A hitelhez kapcsolódó
fizetési számlán a futamidő
végéig
havi rendszerességgel
felhalmozott összeg:
- 19.000 Ft - 19.000 Ft
A fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 8 822 754 Ft 7 095 618 Ft 8 031 719 Ft 6 640 348 Ft
Kedvezmény mértéke:
Meg nem fizetett törlesztőrészletek száma, összege
0 db, 0 Ft 49 db, 1 730 502 Ft 0 db, 0 Ft 54 db, 2 083 032 Ft
THM1: 6,57% 4,95% 5,35% 3,85%
Kamat mértéke:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

6,30%

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

6,80%

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

5,15%

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

5,65%
Eredeti futamidő:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

240 hónap

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

240 hónap

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

240 hónap

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

240 hónap
Tényleges futamidő:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

240 hónap

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

203 hónap (-37 hónap)

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

240 hónap

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

210 hónap (-30 hónap)
Törlesztőrészlet:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

36 751 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

38 244 Ft

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

33 465 Ftt

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

34 879 Ft
Rendszeres jóváírás vállalás:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

-

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

-

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

300.000 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

300.000 Ft
A hitelhez kapcsolódó
fizetési számlán a futamidő
végéig
havi rendszerességgel
felhalmozott összeg:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

-

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

19.000 Ft

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

-

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

19.000 Ft
A fogyasztó által fizetendő teljes összeg:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

8 822 754 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

7 095 618 Ft

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

8 031 719 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

6 640 348 Ft
Kedvezmény mértéke:
Meg nem fizetett törlesztőrészletek száma, összege

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

0 db, 0 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

49 db, 1 730 502 Ft

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

0 db, 0 Ft

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

54 db, 2 083 032 Ft
THM1:

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

6,57%

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény nélkül

4,95%

Standard konstrukció
Kamatkedvezmény 42

5,35%

Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4 2

3,85%

A példából látható, hogy havi 19.000 Ft a hitelhez kapcsolódó fizetési számlán a futamidő végéig felhalmozott összeg következtében 49 hónappal előbb fizeti ki a hitelét, ezzel összesen 1 730 502 Ft kedvezményben részesül. Amennyiben a futamidő során olyan élethelyzetbe kerül, amikor például:

  • váratlan kiadása keletkezik vagy meg szeretné valósítani egy személyes célját és felhasználja a fizetési számlán összegyűjtött pénzt, vagy
  • jövedelem kiesés miatt egy időre nem tudja gyarapítani a fizetési számlán lévő biztonsági tartalékait

úgy is kedvezményben részesül (természetesen kevesebb összegben) mert az Egyenlítő Hitel egy jelzáloghitelből és egy hozzá kapcsolódó fizetési számlából áll. A hitelhez tartozó fizetési számlán elhelyezett bármilyen pénzösszeg - legyen az havi rendszeres jövedelem, vagy megtakarítás – után napi szinten hitel-kamatkedvezményt számol el a bank, amely kamatkedvezményt félévente, ingyenes előtörlesztésként jóváír Önnek, majd az így csökkentett tőketartozást változatlan törlesztőrészlet mellett újraütemezi. Ennek hatására csökken a futamidő, így hamarabb visszafizetheti a jelzáloghitelét, mintha ugyanazt az összeget azonos feltételek mellett standard jelzálogkölcsönként vette volna fel.

Azonban ha az élethelyzete pozitívan alakul, adott esetben:

  • tervei megvalósulnak és nem kell hozzányúlni a pénzeszközökhöz
  • bevételei megemelkednek, így hónap végén több pénz marad a számláján vagy
  • váratlanul pénzhez jut, amit egy kis időre vagy a futamidő végéig elhelyez a fizetési számlán

úgy magasabb kedvezményben részesülhet.

Az Egyenlítő konstrukció egy lehetőség, hogy kölcsönének visszafizetését kézben tarthassa és az eredetileg vállalt futamidő helyett, előbb tudja visszafizetni, mellyel csökkentheti az összes visszafizetett összeget és ezzel a THM mértékét.

Tanácsra van szüksége?

Kérjen visszahívást képzett jelzálog specialistáinktól, akik minden részletre kiterjedően tudják bemutatni Önnek az Egyenlítő konstrukciót, továbbá minden felmerült kérdésére igyekeznek a legmegfelelőbb választ megadni. Kérjen ajánlatot, mielőtt döntene!

Konstrukciós feltételek:

  • 5 millió forint vagy annál magasabb hitelösszeg igénylése esetén vehető igénybe
  • A fizetési számlán lekötés nélkül tartott pénz, de maximum a mindenkor aktuális tőketartozás 70%-a után, biztosítunk Önnek a hitelkamattal egyenértékű kedvezményt. A kedvezmény mértékének meghatározása napi szinten történik. Az összegyűjtött kedvezményt évente két alkalommal díjmentesen előtörlesztjük a fennálló hitelösszegébe. Ezáltal a betörlesztett kedvezmény után a futamidő alatt már nem fog több kamatot fizetni!
  • A Bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja

1 6 hónapos kamatperiódusú hitelek esetén a 2019.06.01-én vagy azt követően beadott, jóváhagyott ügyletek első kamatperiódusra vonatkozó árazásának meghatározásakor a Budapest Bank a 2019.05.29-én érvényes 6 havi BUBOR értéket (0,29%) az azt követő kamatperiódusok esetén pedig a kamatperiódus fordulónapját megelőző hónap utolsó munkanapja előtt 2 nappal érvényes referencia kamatláb értéket veszi figyelembe.A teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM 5 millió forintra, 20 éves futamidejű hitelekre vonatkozik. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A hitel igényléséhez a fedezeti ingatlanra vonatkozóan vagyonbiztosítás megléte vagy megkötése szükséges. Az Egyenlítő Hitel konstrukcióra vonatkozó THM meghatározása során, az ügyfél fizetési számláján elhelyezendő megtakarításait a példában felsoroltak szerint vette figyelembe, így az Egyenlítő Hitel konstrukcióra vonatkozó THM tükrözi a megtakarításokból származó és kamatkedvezmény formájában elérhető előnyöket. A kalkuláció eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64. §-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.

2 Kamatkedvezmény 4 feltétele: Budapest Banknál fizetési számla megléte, vagy nyitása, továbbá havi legalább 300.000 Ft jóváírás vállalása a fizetési számlára valamint az ügyfél a törlesztési számlájához legalább 2 db csoportos beszedési megbízást teljesít, amelyek a jelzálogkölcsön futamideje alatt minden hónapban teljesülnek.

Reprezentatív példák:

Termék Lakáscélú és Enyhítő hitel – standard konstrukció Lakáscélú és Enyhítő hitel – Egyenlítő konstrukció Lakáscélú és Enyhítő hitel – standard konstrukció
Kamatkedvezmény 4
Lakáscélú és Enyhítő hitel –Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4
Hitelező Budapest Bank Zrt. Budapest Bank Zrt. Budapest Bank Zrt. Budapest Bank Zrt.
Fedezet ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre
Kamatozás típusa 10 éves kamatperiódusokban rögzített 10 éves kamatperiódusokban rögzített 10 éves kamatperiódusokban rögzített 10 éves kamatperiódusokban rögzített
Hitelösszeg 5 000 000 Ft 5 000 000 Ft 5 000 000 Ft 5 000 000 Ft
Futamidő 240 hónap 240 hónap 240 hónap 240 hónap
Kamat mértéke 6,30% 6,80% 5,15% 5,65%
Havi törlesztőrészlet 36 761 Ft 38 244 Ft 33 465 Ft 34 879 Ft
Visszafizetendő teljes összeg 8 822 640 Ft 7 095 618 Ft 8 031 600 Ft 6 640 348 Ft
Hitel teljes díja 3 854 390 Ft 4 210 310 Ft 3 063 350 Ft 3 402 710 Ft
Törlesztő részletek száma 240 db 240 db 240 db 240 db
THM* 6,57% 4,95% 5,35% 3,85%

Reprezentatív példák:

Termék
Lakáscélú és Enyhítő hitel – standard konstrukció
Lakáscélú és Enyhítő hitel – Egyenlítő konstrukció
Lakáscélú és Enyhítő hitel – standard konstrukció
Kamatkedvezmény 4
Lakáscélú és Enyhítő hitel –Egyenlítő konstrukció
Kamatkedvezmény 4

Reprezentatív példák:

Hitelező
Budapest Bank Zrt.
Budapest Bank Zrt.
Budapest Bank Zrt.
Budapest Bank Zrt.

Reprezentatív példák:

Fedezet
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre
ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre

Reprezentatív példák:

Kamatozás típusa
10 éves kamatperiódusokban rögzített
10 éves kamatperiódusokban rögzített
10 éves kamatperiódusokban rögzített
10 éves kamatperiódusokban rögzített

Reprezentatív példák:

Hitelösszeg
5 000 000 Ft
5 000 000 Ft
5 000 000 Ft
5 000 000 Ft

Reprezentatív példák:

Futamidő
240 hónap
240 hónap
240 hónap
240 hónap

Reprezentatív példák:

Kamat mértéke
6,30%
6,80%
5,15%
5,65%

Reprezentatív példák:

Havi törlesztőrészlet
36 761 Ft
38 244 Ft
33 465 Ft
34 879 Ft

Reprezentatív példák:

Visszafizetendő teljes összeg
8 822 640 Ft
7 095 618 Ft
8 031 600 Ft
6 640 348 Ft

Reprezentatív példák:

Hitel teljes díja
3 854 390 Ft
4 210 310 Ft
3 063 350 Ft
3 402 710 Ft

Reprezentatív példák:

Törlesztő részletek száma
240 db
240 db
240 db
240 db

Reprezentatív példák:

THM*
6,57%
4,95%
5,35%
3,85%

6 hónapos kamatperiódusú hitelek esetén a 2019.06.01-én vagy azt követően beadott, jóváhagyott ügyletek első kamatperiódusra vonatkozó árazásának meghatározásakor a Budapest Bank a 2019.05.29-én érvényes 6 havi BUBOR értéket, (0,29%) az azt követő kamatperiódusok esetén pedig a kamatperiódus fordulónapját megelőző hónap utolsó munkanapja előtt 2 nappal érvényes referencia kamatláb értéket veszi figyelembe.

5 és 10 éves kamatperiódusú hitelek esetén az első kamatperiódusra vonatkozó árazást a Hirdetmény tartalmazza. A Bank az ügyleti kamat mértékét kizárólag a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett, 5 éves kamatperiódus esetén H3K5, 10 éves kamatperiódus esetén H3K10 számú kamatváltoztatási mutató alapján változtathatja az egyes kamatperiódusok lejártával.

THM* lakáshitelek és Enyhítő 1 hitel esetén:

  • 6 hónapos kamatperiódussal: 3,58% - 5,02%
  • 5 éves kamatperiódussal: 4,82% - 6,44%
  • 10 éves kamatperiódussal: 5,39% - 7,14%

THM Enyhítő 2 konstrukció esetén:

  • 6 hónapos kamatperiódussal: 4,09% - 5,45%
  • 5 éves kamatperiódussal: 5,30% - 6,94%
  • 10 éves kamatperiódussal: 5,83% - 7,63%

THM szabad felhasználású és Adósságrendező hitelek esetén:

  • 6 hónapos kamatperiódussal: 4,61% - 5,96%
  • 5 éves kamatperiódussal: 5,83% - 7,42%
  • 10 éves kamatperiódussal: 6,36% - 8,12%

THM végig fix kamatozás esetén:

  • 2 és 10 millió Ft között: 5,66%-5,74%
  • 10 millió Ft-tól: 4,91%-4,95%

* A teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM 5 millió forintra, 20 éves futamidejű hitelekre vonatkozik. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A jelzáloghitel fedezeteként bevont ingatlan(ok)ra zálogjog kerül bejegyzésre. Az Adósnak rendelkeznie kell az ingatlanra vonatkozó lakásbiztosítással és a banknál vezetett fizetési számlával. A kalkuláció eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.

Hasznos dokumentumok