Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését köszönjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021.11.13. 13:00-tól 2021.11.14. 12:00-ig a Mobilbank szolgáltatás nem lesz elérhető, így a tranzakciós sms-ek nem kerülnek kiküldésre, valamint az interaktív üzenetek fogadása és megválaszolása nem lehetséges.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24 19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. november 2-án 22:00 és 22:30 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód, a Budapest Internetbankba történő belépéshez szükséges megerősítő kód, valamint a Budapest Bank Mobil App második szintű SMS kódjainak kiküldése szünetel. A Budapest Internetbankba történő belépéshez a karbantartás ideje alatt kérjük, használja a QR kódos belépés lehetőségét.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni fog. Türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 1440-es telefonszáma technikai okokból jelenleg nem elérhető, addig a +36 1 477 7777-es és +36 1 450 7777-es telefonszámon érhető el a bank telefonos ügyfélszolgálata.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021. november 16-án 22:00 órától 2021. november 17. 01:00 óráig a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető. Kérjük, az ügyintézést időzítse a karbantartási időn kívülre.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az ATM-es készpénzfelvétel a Budapest Bank bankautomatáiból jelenleg nem lehetséges, az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és PUSH üzenet kiküldése is szünetel, valamint a Budapest Bank Mobil Appban és a Budapest Internetbankban a bankkártyákkal kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség. Az üzletekben történő bankkártyás fizetés jelenleg is zavartalanul működik. A hiba elhárításán külső partnerünk bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. október 26-án 22:00 óra és 2021. október 27-én 01:40 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető, valamint ez idő alatt a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Megvalósítani lakáscélú álmait?

JELZÁLOGHITELEINKKEL LEHETSÉGES!

Válassza a Budapest Bank megoldásait!

Lakáscélú hitelek

Már a futamidő végéig fix törlesztőrészlettel is igényelhető 12 és 20 év között.

Kiszámítható, biztos megoldás akár 20 évig! A végig fix kamatozású konstrukcióban igényelt hitelek esetén nem kell extra feltételeket vállalni a kedvező kamat igénybevételéhez, és annak teljes futamidő alatti megtartásához sem. A részleteket az alábbi terméktájékoztatóban találja.

Egy új helyre, új lakásba költözni senkinek sem egyszerű feladat. Döntések sorozatát kell meghozni, aggódni - vajon miből telik majd rá, nem is beszélve a sok utánajárásról. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani Önnek! Célunk, hogy Ön minél könnyebben és zökkenő mentesebben tudja megvásárolni álmai lakását, vagy ha már rendelkezik saját otthonnal, akkor annak bővítése, vagy akár meglévő lakáshitelének refinanszírozása is megvalósulhasson.

Milyen célra használhatja a lakáscélú kölcsönöket?

  • Lakásvásárlásra: Új vagy használt lakás vagy családi ház megvásárlására igényelhető jelzáloghitel.
  • Lakáscélú jelzáloghitel kiváltására: Meglévő lakáshitelének kiváltására igényelheti ezt a típusú jelzálogkölcsönt, amennyiben lakáshitelének utolsó 3 havi törlesztését igazolja Bankunk felé
  • Meglévő ingatlan bővítésére:* Bővítési kölcsöneink olyan építési munkákra igényelhetőek, amelyek eredményeképpen a lakás alapterülete bővül, vagy tetőtér beépítésre.
  • Építésre*: Új, önállóan forgalomképes lakóingatlan létrehozására igényelhető jelzáloghitel.
  • Felújításra: A meglévő építmény, építményrész, önálló rendeltetési egység, helyiség rendeltetésszerű és biztonságos használhatóságának, valamint üzembiztonságának megtartása érdekében végzett (jókarbantartási) tevékenység.
  • Korszerűsítésre: olyan építési engedély köteles munkálatokra, amely a tetőszerkezetet érinti, és/vagy a homlokzat megjelenését szerkezetével együtt megváltoztatja, és/vagy az önálló rendeltetési egységek számának, rendeltetésének megváltoztatásával jár.

Választható kamatozási módok:

  • 5 és 10 éves kamatperiódusokban rögzített kamatozás
  • futamidő végéig fix kamatozás

Igényeljen jelzáloghitelt végig fix kamatozású konstrukcióban! Nem kell extra feltételeket (pl. jövedelem átutalás, csoportos beszedési megbízás, stb.) vállalni a kedvező kamat igénybevételéhez, és annak teljes futamidő alatti megtartásához sem. Kiváló megoldást jelent azoknak, akik nem szeretnének folyamatosan a meglévő jelzáloghitelük kedvezményes kamatot biztosító feltételeivel foglalkozni, mivel azok változatlan formában élnek a hitelszerződés megkötésétől a futamidő végéig.

Építésre, jelzáloghitel kiváltására, ingatlan vásárlására, és szabadfelhasználású célra igényelhető, 12-20 év között szabadon megválasztható futamidőre.

Konstrukciók Hitelösszeg Kamat mértéke
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard 2.000.000- 9.999.999 Ft között 5,97%
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard 10.000.000- 100.000.000 Ft között 5,27%
Konstrukciók
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
Hitelösszeg
2.000.000- 9.999.999 Ft között
Kamat mértéke
5,97%
Konstrukciók
Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
Hitelösszeg
10.000.000- 100.000.000 Ft között
Kamat mértéke
5,27%
Konstrukciók Hitelösszeg Kamat mértéke
Szabad felhasználású - Standard 2.000.000- 9.999.999 Ft között 7,17%
Szabad felhasználású - Standard 10.000.000- 100.000.000 Ft között 6,47%
Konstrukciók
Szabad felhasználású - Standard
Hitelösszeg
2.000.000- 9.999.999 Ft között
Kamat mértéke
7,17%
Konstrukciók
Szabad felhasználású - Standard
Hitelösszeg
10.000.000- 100.000.000 Ft között
Kamat mértéke
6,47%

Reprezentatív példa:

Termék Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
Hitelösszeg 5 000 000 Ft 5 000 000 Ft
Futamidő 240 hónap 240 hónap
Kamat mértéke 5,97% 7,17%
Havi törlesztőrészlet 35 798 Ft 39 359 Ft
Visszafizetendő teljes összeg 8 591 425 Ft 9 446 050 Ft
Hitel teljes díja 3 591 425 Ft 4 446 050 Ft
Törlesztő részletek száma 240 db 240 db
THM* 6,30% 7,53%
Termék
Hitelösszeg
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
5 000 000 Ft
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
5 000 000 Ft
Termék
Futamidő
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
240 hónap
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
240 hónap
Termék
Kamat mértéke
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
5,97%
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
7,17%
Termék
Havi törlesztőrészlet
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
35 798 Ft
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
39 359 Ft
Termék
Visszafizetendő teljes összeg
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
8 591 425 Ft
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
9 446 050 Ft
Termék
Hitel teljes díja
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
3 591 425 Ft
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
4 446 050 Ft
Termék
Törlesztő részletek száma
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
240 db
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
240 db
Termék
THM*
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
6,30%
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
7,53%

Reprezentatív példa:

Termék Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
Hitelösszeg 10 000 000 Ft 10 000 000 Ft
Futamidő 240 hónap 240 hónap
Kamat mértéke 5,27% 6,47%
Havi törlesztőrészlet 67 601 Ft 74 521 Ft
Visszafizetendő teljes összeg 16 224 254 Ft 17 885 107 Ft
Hitel teljes díja 6 224 254 Ft 7 885 107 Ft
Törlesztő részletek száma 240 db 240 db
THM* 5,48% 6,72%
Termék
Hitelösszeg
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
10 000 000 Ft
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
10 000 000 Ft
Termék
Futamidő
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
240 hónap
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
240 hónap
Termék
Kamat mértéke
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
5,27%
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
6,47%
Termék
Havi törlesztőrészlet
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
67 601 Ft
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
74 521 Ft
Termék
Visszafizetendő teljes összeg
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
16 224 254 Ft
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
17 885 107 Ft
Termék
Hitel teljes díja
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
6 224 254 Ft
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
7 885 107 Ft
Termék
Törlesztő részletek száma
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
240 db
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
240 db
Termék
THM*
Futamidő végéig fix hitel Lakáshitel, Enyhítő, Enyhítő 2 hitel – Standard
5,48%
Futamidő végéig fix hitel Szabad felhasználású - Standard
6,72%

A Teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális általános, illetve a teljes hiteldíj mutató meghatározásáról, számításáról és közzétételéről szóló 83/2010. (III. 25.) Kormányrendeletben meghatározott feltételek szerint került megállapításra, ugyanakkor nem tartalmazza a fedezetül szolgáló ingatlanra vonatkozóan kötendő vagyonbiztosítás díját. A hitel igényléséhez a fedezeti ingatlanra vonatkozóan vagyonbiztosítás és Budapest Bankos fizetési számla megléte vagy megkötése szükséges, valamint a jelzáloghitel fedezeteként bevont ingatlan(ok)ra önálló zálogjog kerül bejegyzésre. A feltételek változása esetén a THM mértéke módosulhat. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát.

A kalkuláció eredményeikizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64. §-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.

Bankunk elkötelezett a klímaváltozás elleni küzdelemben, ezért törekszünk arra, hogy ügyfeleinknek segítséget nyújtsunk korszerű és energiatakarékos lakások vásárlásához, meglévő ingatlanok korszerűsítéséhez. A fenntartható fejlődés érdekében lakásvásárlási hiteleink igényléséhez minden olyan esetben kérjük bemutatni az ingatlanról készült energetikai tanúsítványt, amikor ez a tulajdonos váltáshoz törvény szerint is kötelezően elkészül.

Nem kérünk tanúsítványt az alábbi igénylések esetében:

  • tulajdonrész kivásárlása esetén (vagyonközösség megszüntetés)
  • nem lakóingatlan vásárlása esetén (nyaraló, üdülő, hétvégi ház, stb.)
  • 50 nm2-nél kisebb alapterületű ingatlan esetén
  • helyettesítő, vagy pótingatlan fedezete mellett nyújtott lakásvásárlás esetén

5 és 10 éves kamatperiódusú hitelek esetén az első kamatperiódusra vonatkozó árazást a Hirdetmény tartalmazza. A Bank az ügyleti kamat mértékét kizárólag a Magyar Nemzeti Bank honlapján közzétett, 5 éves kamatperiódus esetén H3K5, 10 éves kamatperiódus esetén H3K10 számú kamatváltoztatási mutató alapján változtathatja az egyes kamatperiódusok lejártával.

THM* lakáshitelek esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 4,34% - 7,60%
  • 10 éves kamatperiódussal: 4,55% - 8,77%

THM Enyhítő 1 konstrukció esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 4,12% - 7,55%
  • 10 éves kamatperiódussal: 4,54% - 8,72%

THM Enyhítő 2 konstrukció esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 4,86% - 8,08%
  • 10 éves kamatperiódussal: 5,27% - 9,26%

THM szabad felhasználású esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 6,10% - 9,09%
  • 10 éves kamatperiódussal: 6,54% - 9,74%

THM Adósságrendező hitelek esetén:

  • 5 éves kamatperiódussal: 5,37% - 9,09%
  • 10 éves kamatperiódussal: 5,80% - 9,74%

THM végig fix kamatozás esetén:

  • 2 és 10 millió Ft között: 6,21%-6,25%
  • 10 millió Ft-tól: 5,44%-5,46%

THM végig fix kamatozású szabad felhasználású hitel esetén:

  • 2 és 10 millió Ft között: 7,45%
  • 10 millió Ft-tól: 6,68%

* A teljes hiteldíj mutató (THM) meghatározása az aktuális feltételek, illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt, és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM 5 millió forintra, 20 éves futamidejű hitelekre vonatkozik. A THM értéke nem tükrözi a hitel kamatkockázatát. A jelzáloghitel fedezeteként bevont ingatlan(ok)ra zálogjog kerül bejegyzésre. Az Adósnak rendelkeznie kell az ingatlanra vonatkozó lakásbiztosítással és a banknál vezetett fizetési számlával. A kalkuláció eredményei kizárólag figyelemfelkeltés céljára szolgálnak, és nem minősülnek a Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.

Hasznos dokumentumok