Tisztelt
Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg
kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos
jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben
biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart.
2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a
törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály
módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így
ismételje meg.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén
így ismételje meg.
Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások
jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink
bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.
Karbantartás
miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben
indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank
rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali
Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított
és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük,
ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő
munkanapra.
Tisztelt
Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában
hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig
türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Technikai
probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az
azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a
tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28.
nap végén várható. Türelmüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus
csatornáink nem lesznek elérhetők.További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett
rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27.
(szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és
a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és
az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások
jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban
kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési
Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon
kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki,
hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.
Bankunkon kívül
álló probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra
kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és
megértésüket köszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában
hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig
türelmét és megértését kérjük.
Tisztelt
Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes
bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más
bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.
Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások
jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk,
és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest
Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az
internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat)
04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket
pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Tisztelt Ügyfelünk!
2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása.
További információt a teendőiről itt olvashat
Hálózati leterheltség
miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem
elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt
Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési
moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi
csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január
1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A
részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves
türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk
folyamatosan frissülni fog!
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen
bizonyos funkciókpéldául:űrlapok, nemlesznekelérhetőek.Megértésüketköszönjük!
Tisztelt Ügyfelünk!
Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra
közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest
Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes
vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében
időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk,
hogy a PSD2 erősügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely
kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a
rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható,
hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra
kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok
oldalra!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai
okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások
nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány
másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest
Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük,
látogasson el a
www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink
számára.
A funkcionális cookiek biztosítják, hogy az Ön által látogatott weboldal megfelelően működhessen, valamint megkönnyítik Ön
számára a weboldal használatát. A funkcionális cookiek nem kikapcsolhatóak. Ezen cookiek érvényessége kizárólag a weboldal
látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával ezek a fajta cookiek automatikusan törlődnek
az Ön számítógépéről. Ezek a cookiek nem tárolnak Önről semmilyen személyazonosításra alkalmas adatot.
A marketing cookiek a funkcionális cookiek mellett a látogatói adatokat is tárolja, hogy Önt személyre szóló ajánlatokkal
láthassuk el.
Nem szükséges Budapest Bank fizetési számlát nyitni
Éves Kamat: fix 21,8%
THM: 24,5%1
Hitelösszeg: 200.000 Ft és 2.990.000 Ft között
Futamidő: 12 és 60 hónap között
A törlesztés módját Ön választhatja meg: állandó átutalási megbízással, csoportos beszedési megbízással vagy postai csekken.
Ha megnézné az összes személyi kölcsönünket, vagy kalkulálna, kattintson ide
Az adatlap elküldése sikeres!
Köszönjük!
Visszahívjuk a 06/70/435-8280-as vagy a 06/1/450-8280 számról.
Hiteligénylés folyamata
1. Kérj visszahívást
2. Szakértőnk visszahív
3. Személyes ügyintézés
4. Hitelösszeg folyósítás
1. Kérj visszahívást
Teendők Add meg a neved, telefonszámod, e-mail címed, hogy kollégánk vissza tudjon Téged hívni. E-mail címet azért kérünk Tőled, hogy
el tudjuk küldeni a kalkuláció pontos részleteit, a bankfiókba egyeztetett időpontot és az igényléshez szükséges dokumentumokat.
Költségek A visszahívás kérésnek nincs költsége, hiszen a kollégánk fog Téged telefonon felhívni.
2. Szakértőnk visszahív
Kollégánk adategyeztetés céljából visszahív, előszűrést végez, annak érdekében, hogy hitelképességed megvizsgálja. Pontosítani
tudja esetleges törlesztő részleteid nagyságát, illetve a hitel futamidejét. Olyan időpontot egyeztet, abban a bankfiókba,
amit Te választasz.
3. Személyes ügyintézés
Kollégánk segítségével kitöltöd a hiteligényléshez szükséges dokumentumokat és elindítják az igénylést.
Teendők Hozd magaddal azokat az igényléshez szükséges dokumentumokat, melyeket a telefonos egyeztetésünket követő visszaigazoló e-mailben
elküldtünk Neked!
4. Hitelösszeg folyósítás
Ha a hiteligénylés jóváhagyásra kerül, folyósítjuk az összeget.
Teendők A Budapest Bank postán elküldi Neked a hitelszerződéshez kapcsolódó összes dokumentumot.
Az igénylés feltételei
Ne szerepelj a negatív - azaz a rosszul fizető adósokra vonatkozó - KHR listán, illetve a Banknál meglévő hitelein ne legyen
fizetési elmaradás.
Betöltött 18. életév
Amennyiben az igénylő a hitel igénylésekor még nem töltötte be a 21. életévét vagy már betöltötte a 66. életévét, úgy a hiteligénylés
benyújtásához a hiteligénylés feltételeinek megfelelő, 21 - 66 év közötti társigénylő bevonása szükséges
Állandó magyarországi, bejelentett lakcím
Amennyiben az igénylő külföldi állampolgár úgy a hiteligénylés feltételeinek megfelelő magyar állampolgár társigénylő bevonása
szükséges.
Minimum 6 hónapos folyamatos munkaviszony a jelenlegi munkahelyén, mely legalább 6 hónapja működik, vagy 6 hónapos munkaviszony
a jelenlegi és az előző munkahelyen együttesen, legfeljebb 30 nap megszakítással úgy, hogy a jelenlegi munkahelyén, mely legalább
6 hónapja működik, legalább 3 hónapja dolgozik, és nem áll próbaidő alatt.
Vállalkozók esetén 12 hónapos folyamatos vállalkozói múlt.
Nyugdíjasok esetén nincs szükség munkaviszonyra
Egyéni igénylés esetén minimum nettó 100.000 Ft havi jövedelem szükséges, mely után az előírt közterhek megfizetésre kerültek.
Társigénylővel együtt:
Amennyiben még egyik igénylő sem töltötte be a 66. életévét, úgy a főigénylőnek minimum nettó 100.000 Ft, a társigénylőnek
minimum nettó 40.000 Ft havi jövedelemmel kell rendelkeznie, míg ha valamelyikük betöltötte 66. életévét, úgy mindkettőjüknek
minimum nettó 100.000 Ft jövedelemmel kell rendelkeznie, mely után az előírt közterhek megfizetésre kerültek.
Minimum 2 hónapos saját névre szóló fizetési számla múlt, bármely hazai pénzintézetnél
Nyilvános vezetékes vagy mobil munkahelyi telefon
Névre vagy címre szóló legalább egy hónapja élő vezetékes lakóhelyi, vagy előfizetéses-, céges mobiltelefon, vagy legalább
egy éve meglévő feltöltőkártyás mobiltelefon
Az igényléshez szükséges dokumentumok
lakcímet igazoló hatósági igazolvány
magyar állampolgárok esetén érvényes személyi igazolvány vagy útlevél vagy új típusú jogosítvány
Ha az igénylő 4 évnél régebbi, Magyarországon kiállított személyi igazolvánnyal rendelkezik, nem szükséges egyéb dokumentum.
Ha személyi igazolvány kiállítása óta eltelt idő kevesebb, mint négy év, akkor a következő dokumentumok valamelyike szükséges:
állandó tartózkodási kártya, vagy
hatósági bizonyítvány, amely igazolja, hogy legalább 4 éve Magyarországon tartózkodik, vagy
regisztrációs kártya, amely igazolja, hogy legalább 4 éve Magyarországon tartózkodik
Lakcímet igazoló hatósági igazolvány
Igénylést megelőző két havi eredeti, vagy Bank által hitelesített másolat.
ha alkalmazott vagy: munkáltatói igazolás (Budapest Bankos vagy azzal megegyező tartalmú formanyomtatványon). A jövedelemigazolás
kiváltható az elmúlt 3 hónap fizetési számla kivonatával, melyeken 3 havi beazonosítható munkabér jóváírás látszódik,
ha vállalkozó vagy: NAV (korábbi nevén APEH) által kiállított jövedelemigazolás és NAV együttes adóigazolás
ha nyugdíjas vagy: éves NYUFIG igazolás
Saját névre vagy a személyi igazolványban / lakcímkártyán bejegyzett címre szóló előfizetéses vagy vezetékes otthoni vonalas
telefon, melyről a legutolsó havi telefonszámla-levél illetve a befizetést igazoló szelvény (vagy fizetési számla kivonat)
akkor szükséges, ha a telefonszám nyilvános adatbázisban nem lekérdezhető
saját névre vagy a személyi igazolványban / lakcímkártyán bejegyzett címre szóló céges mobil esetén utolsó havi telefonszámla
levél összes oldala és a hozzá tartozó befizetést igazoló dokumentum. Cég nevére szóló céges mobil esetén szabadformátumú
írásos nyilatkozat a cég részéről a kizárólagos telefonhasználatról
vagy legalább egy éve meglévő, feltöltő-kártyás mobiltelefon, amely az ügyfél nevére vagy a személyi igazolványban / lakcímkártyán
bejegyzett címére szól, s mindezt a szolgáltatóval kötött szerződéssel alá tudja támasztani
Szolgáltatóval szóban kötött szerződéses mobil telefon esetén: a szolgáltató által lepecsételt szóbeli szerződés leirata,
mely tartalmazza az igénylő nevét vagy címét, telefonszámát és azt, hogy a telefonszám legalább egy éve aktiválásra került
1A teljes futamidő alatt biztosított díjmentes
előtörlesztés a 2021.02.22. – 2021.05.31. között benyújtott valamennyi személyi
kölcsön igénylés alapján kötött szerződésre vonatkozik.
Reprezentatív példa: hitelösszeg 2 990 000 Ft, 60 hó futamidő, éves kamat fix 21,8% és 84 166 Ft havi törlesztővel, a visszafizetendő
teljes összeg 5 049 960 Ft, a hitel teljes díja, ideértve annak részét képező díjat, jutalékot, költséget és adót 2 059 960
Ft, a kamat típusa rögzített, a THM: 24,5%.
Az
aktuális kondíciókat és feltételeket a bank mindenkor hatályos Személyi
Kölcsönre vonatkozó hirdetménye(i) tartalmazza(k). Ez a hirdetés nem minősül a
Ptk. 6:64.§-a szerinti ajánlattételnek. A bank a kölcsönt a mindenkori
hitelbírálat feltételei alapján nyújtja.