Tisztelt
Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg
kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos
jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben
biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart.
2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a
törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő jogszabály
módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként
alkalmazni fog.
Karbantartás
miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben
indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank
rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali
Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított
és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük,
ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő
munkanapra.
Tisztelt
Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide
Tájékoztatjuk
Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus
csatornáink nem lesznek elérhetők.További részletek itt.
Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020.
szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz
kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási
időszakon kívülre. Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt
Ügyfeleink! Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb
fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti
fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új
honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó
szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket
is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben
magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően
fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban
vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára.
Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni
Ügyfeleink részére.
Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tisztelt
Látogatónk! A fizetési moratóriummal
kapcsolatos új információkat részletesebben itt
olvashatja.
Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között
karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást
okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!
Tisztelt
Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest
Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az
internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS)
kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat)
04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos
ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket
köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.
Tisztelt
Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket,
hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online
fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A
hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!
Üdvözlettel: Budapest
Bank
Hálózati leterheltség
miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem
elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.
Tisztelt
Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési
moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi
csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január
1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A
részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves
türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk
folyamatosan frissülni fog!
A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen
bizonyos funkciókpéldául:űrlapok, nemlesznekelérhetőek.Megértésüketköszönjük!
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai
okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások
nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány
másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket. Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre. Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest
Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük,
látogasson el a
www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán
dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Sütibeállításokra szolgáló felugró ablak.
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink
számára.
A funkcionális cookiek biztosítják, hogy az Ön által látogatott weboldal megfelelően működhessen, valamint megkönnyítik Ön
számára a weboldal használatát. A funkcionális cookiek nem kikapcsolhatóak. Ezen cookiek érvényessége kizárólag a weboldal
látogatására vonatkozik, a munkamenet végeztével, illetve a böngésző bezárásával ezek a fajta cookiek automatikusan törlődnek
az Ön számítógépéről. Ezek a cookiek nem tárolnak Önről semmilyen személyazonosításra alkalmas adatot.
A marketing cookiek a funkcionális cookiek mellett a látogatói adatokat is tárolja, hogy Önt személyre szóló ajánlatokkal
láthassuk el.
Hasznos tudnivalók Budapest Bankos bankkártyájához
Változás
az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyásának folyamatában
Az
Európai Unió második pénzforgalmi irányelve (PSD2) előírja az erős
ügyfélhitelesítést (SCA) az Európai Gazdasági Térség határain belüli internetes
bankkártyás vásárlások még biztonságosabbá tétele érdekében.
Mit jelent ez a gyakorlatban?
Jelenleg
2020 novemberétől
2021 januárjától
Internetes
bankkártyás vásárlásait az SMS-ben kapott 3D Secure kóddal hagyhatja jóvá.
A
jelenlegi jóváhagyási mód (3D Secure kód) egy új, választható lehetőséggel
kiváltható: a Budapest Bank Mobil Appban2 beállítást követően a
mobiltelefonjára érkező értesítésre kattintva is jóváhagyhatja internetes
bankkártyás vásárlásait.
Az
SMS-ben kapott 3D Secure kód mellett kötelező lesz egy szabadon választott, 4
számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása is az internetes bankkártyás
vásárlásainak jóváhagyásához.
Részletek:
hamarosan.
A 2020
novemberétől választható Budapest Bank Mobil Appal2 történő
jóváhagyás változatlan módon használható.
Jelenleg
Internetes
bankkártyás vásárlásait az SMS-ben kapott 3D Secure kóddal hagyhatja jóvá.
2020 novemberétől
A
jelenlegi jóváhagyási mód (3D Secure kód) egy új, választható lehetőséggel
kiváltható: a Budapest Bank Mobil Appban2 beállítást követően a
mobiltelefonjára érkező értesítésre kattintva is jóváhagyhatja internetes
bankkártyás vásárlásait.
Az
SMS-ben kapott 3D Secure kód mellett kötelező lesz egy szabadon választott, 4
számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása is az internetes bankkártyás
vásárlásainak jóváhagyásához.
Részletek:
hamarosan.
A 2020
novemberétől választható Budapest Bank Mobil Appal2 történő
jóváhagyás változatlan módon használható.
TIPP: 2021
januárjától minden internetes bankkártyás vásárlás során kötelező lesz az
úgynevezett erős ügyfélhitelesítés, amit legegyszerűbben és legkényelmesebben a
Budapest Bank Mobil App¹
használatával teljesíthet.
Töltse
le a Mobil Appot2 és állítsa be az Internetes vásárlás jóváhagyását
a Beállítások/Értesítések menüpontban!
Igényléskor
a kártyabirtokos dönthet a bankkártya átvételi módjáról:
Díjmentes postai kiküldés a kártyabirtokos
banknál megadott levelezési címére.
Díjköteles
bankfióki átvétel a kártyabirtokos által kiválasztott Budapest Bank
bankfiókban.
A
pontos díjakról tájékozódjon a hirdetményekben.
Lakossági hitelkártya
Igényléskor a kártyabirtokosnak az alábbi átvételi módra van
lehetősége:
Díjmentes
postai kiküldés a kártyabirtokos banknál megadott levelezési címére.
A kártyaigényléskor megadott átvételi mód az adott
bankkártya lejáratkori megújítása és újragyártása (pótlása) esetén is érvényes,
módosítására Budapest Telebankon vagy személyesen bankfiókban van lehetősége. A kártyabirtokos által birtokolt bankkártyák darabszámától
függetlenül a bank felé mindig csak egy levelezési cím adható meg. A kártyabirtokos
minden küldeménye ezen értesítési címre kerül kiküldésre.
Bankkártya
aktiválása és PIN kód megadás
Lakossági betéti és hitelkártya
Újonnan kibocsátott bankkártya
Új
lakossági betéti és hitelkártya aktiválására és PIN kód megadásra Telebankon
keresztül van lehetősége:
készítse elő bankkártyáját,
hívja a 1440-es telefonszámot és válassza a 9-es
menüpontot.
Bankkártyája aktiválhatja Budapest Mobil Appon és Budapest
Internetbankon keresztül is.
Amennyiben akadályoztatása miatt nem tudja igénybe venni a
Telebankot, és emiatt papír alapon igényel PIN kódot, akkor azt biztonsági
okokból – a bankkártyával megegyező átvételi mód szerint – néhány nappal később
postázzuk, mint a bankkártyáját. Ha a PIN kód a bankkártyáját követő néhány nap
elteltével nem érkezne meg, kérjük, hívja a Budapest Telebankot.
Megújított bankkártya
A korábbi bankkártyához megadott PIN kód a megújított
bankkártya esetén is érvényes, nincs szükség új PIN kód megadására.
Megújított lakossági bankkártyáját legegyszerűbben egy PIN
kód megadásával végzett sikeres ATM vagy vásárlási tranzakcióval aktiválhatja,
továbbá Budapest Mobil Appon, Budapest Internetbankon vagy Budapest Telebankon.
Meglévő PIN kódját Budapest Telebankon vagy Budapest
Bank ATM-en módosíthatja.
A
díjakról tájékozódjon a hirdetményekben.
Üzleti bankkártya
Újonnan kibocsátott bankkártya
Budapest Telebankon történő aktiválás: Ehhez szüksége lesz a bankszámlájához tartozó Tele-kódjára.Ha még nincs Tele-kódja, a beállításához kérje
munkatársaink
segítségét.
Készítse elő új bankkártyáját és 24 jegyű bankszámlaszámát.
Hívja a Budapest Telebankot a +36-80-180-777-es
telefonszámon, és az utasításokat követve aktiválja kártyáját.
Ha Ön már Budapest Internetbank felhasználó és rendelkezik
megfelelő kártyakezelési jogosultsággal, bankkártyáját Budapest Internetbankon
és Budapest Mobil Appon keresztül is aktiválhatja.
A PIN kódot biztonsági okokból – a bankkártyával megegyező
átvételi mód szerint – néhány nappal később postázzuk, mint a bankkártyáját. Ha
a PIN kód a bankkártyáját követő néhány nap elteltével nem érkezne meg, kérjük,
hívja a Budapest Telebankot.
Megújított bankkártya
A
korábbi bankkártyához megadott PIN kód a megújított bankkártya esetén is
érvényes, nincs szükség új PIN kód megadására.
Megújított
üzleti bankkártyáját legegyszerűbben egy PIN kód megadásával végzett sikeres ATM
vagy vásárlási tranzakcióval aktiválhatja, továbbá Budapest Telebankon,
Budapest Internetbankon vagy Budapest Mobil Appon.
Meglévő
PIN kódját Budapest Bank ATM-en módosíthatja.
A
díjakról tájékozódjon a hirdetményekben.
Bankkártya napi limitek
Lakossági és üzleti betéti bankkártya alapbeállítások
Kártyás vásárlási limit: naponta 10 db, maximum
100.000 Ft összértékben.
Internetes vásárlási limit: naponta 10 db,
maximum 100.000 Ft összértékben.1
Készpénzfelvételi limit lakossági bankkártya esetén: naponta 5 db, maximum 150.000 Ft
összértékben.
Készpénzfelvételi limit üzleti bankkártya esetén: naponta 10 db, maximum 150.000 Ft
összértékben.
Lakossági hitelkártya alapbeállítások
Kártyás vásárlási limit: naponta 10 db, maximum
200.000 Ft összértékben.
Internetes vásárlási limit: naponta 10 db,
maximum 200.000 Ft összértékben.1
Készpénzfelvételi limit: naponta 10 db, maximum
200.000 Ft összértékben.
A bankkártyás limitek darabszámát és összegét a
számlatulajdonos, vagy az arra jogosult kártyabirtokos, vagy az arra jogosult
Budapest Internetbank felhasználó módosíthatja Budapest Internetbankon,
Budapest Bank Mobil Appon, Budapest Mobilbankon, bankfiókban (üzleti bankkártyák
esetén a cégjegyzékre jogosult), illetve kizárólag lakossági ügyfelek a
Budapest Telebankon. A módosított darabszám és összeg azonnali hatállyal
érvénybe lép. Megadható minimum darabszám: 1 db, megadható minimum összeg: 1
Ft. A módosított limitek az adott bankkártya megújítása, vagy újragyártása
(pótlása) esetén is érvényesek maradnak.
TIPP:
Kerülje
el a kellemetlen helyzeteket egy nagyobb összegű vásárlás során, töltse le a Budapest Bank Mobil Appot,
így akár a pénztárnál, sorban állás közben is ellenőrizheti, módosíthatja
bankkártyás napi limitjeit!
Amennyiben
teljes mértékben korlátozni kívánja a bankkártyával történő egyes
tranzakciókat, akkor a kártyához tartozó limit darabszámának 1 darabra,
összegének 1 forintra történő átállítását javasoljuk.
Érintéses fizetés
Minden ilyen jellel ellátott Budapest Bank által kibocsátott
bankkártya alkalmas érintéses fizetésre és azonosításra (pl. ATM készülékeken).
Újonnan kibocsátott és megújított bankkártya esetén is a funkció aktiválásához
egy hagyományos, chip leolvasásával történő sikeres ATM vagy vásárlási tranzakció
szükséges.
Érintéses fizetés esetén jelenleg 15 ezer forint alatti
vásárlás alkalmával nem kell PIN kódot megadni.
Ha a
fizetési vagy azonosítási eszköz nem rendelkezik érintéses fizetésre alkalmas eszközzel,
a bankkártya hagyományos módon használható.
Budapest Bank Mobil App
Fizessen és Intézze pénzügyeit Budapest Bank Mobil Appon2 keresztül:
számlakivonat megtekintése és letöltése, eseti átutalás, QR-kódos
csekkbefizetés3,
bankkártyakezelés – mindezt a mobiljáról.
Állítsa be díjmentesen kedvenc Mastercard vagy Maestro
típusú bankkártyáját mobilfizetésre a Budapest Bank Mobil App-ban, és
vásároljon mostantól Androidos okostelefonjával!
Internetes
bankkártyás vásárlás – biztonsági kód (3D Secure Code)
Internetes bankkártyás vásárlás során a kártyaadatokon túl
külön biztonsági kódot is meg kell adnia, ha az érintett kereskedő használja az
internetes biztonsági kód (3D Secure Code) szolgáltatást.
A biztonsági kód a bankunknál megadott
mobiltelefonszámára kerül kiküldésre, minden internetes bankkártyás
vásárláskor. Ha nincs megadva az aktuális mobiltelefonszáma, akkor egyetlen
olyan internetes kereskedőnél sem hajthat végre tranzakciót, aki használja a 3D
Secure Code szolgáltatást.
2020 novemberétől
a 3D Secure kódos jóváhagyás egy új, választható lehetőséggel kiváltható: a
Budapest Bank Mobil Appban1 beállítást követően a mobiltelefonjára
érkező értesítésre kattintva is jóváhagyhatja internetes bankkártyás
vásárlásait. A szolgáltatásnak feltételei vannak, részletek a Mobil
App azonosítás oldalon.
2021
januárjától a 3D Secure kód mellett kötelező lesz egy szabadon választott, 4
számjegyű internetes vásárlási jelszó megadása is az internetes bankkártyás
vásárlásainak jóváhagyásához. Ennek részleteiről hamarosan bővebben is tájékoztatjuk
ügyfeleinket.
TIPP:
Mobiltelefonszámot
személyesen bankfiókjainkban, vagy legegyszerűbben a Budapest Telebankon adhat
meg vagy módosíthat, ehhez hívja a 1440-es telefonszámot.
Budapest Bank ATM használat
Azonosítás
Az
arra alkalmas Budapest Bank ATM-eken a bankkártya terminálba helyezésén túl az
érintéses kártyaelfogadás szimbólumához való érintéssel is azonosíthatja magát.
Ezzel az azonosítási móddal az ATM valamennyi funkciója használható, kivéve a
PIN kód változtatás. A PIN kód megadása érintéses azonosítás esetén is
kötelező.
Szolgáltatások
Készpénzfelvétel,
készpénzbefizetés,számlaegyenleg lekérdezés,
PIN kód változtatás, valamint mobiltelefonegyenleg-feltöltés a három legnagyobb
hazai mobilszolgáltató esetén.
Készpénzfelvételi limitek
Budapest
Bank bankfióki ATM-ből egy tranzakcióval 40 db bankjegy, maximum 800.000 Ft,
nem bankfióki ATM-ből egy tranzakcióval 40 db bankjegy, maximum 200.000 Ft
vehető fel. Budapest Bank által kibocsátott bankkártyák esetén a napi
készpénzfelvételi limit erejéig (maximum napi 2.000.000 Ft-ig) vehető fel
készpénz Budapest Bank ATM-ből.
Készpénzbefizetési limitek
Budapest
Bank által kibocsátott bankkártyával befizetésenként maximum 200 db bankjegy,
naponta maximum 2.000.000 Ft fizethető be az arra alkalmas Budapest Bank
ATM-be.
Külföldre utazás előtt jelentse
be bankunknál a tervezett külföldi kártyahasználatot,
ugyanis – a
kártyabirtokos védelme érdekében – gyanús, külföldi kártyatranzakció esetén
a bankunk zárolhatja a bankkártyát. Ilyenkor a bankunk keresheti az
ügyfelet, ezért célszerű a banknál bejelentett mobiltelefonszámát az utazás előtt
ellenőrizni. A külföldi kártyahasználatot bejelentheti a Budapest
Internetbankon, Budapest Telebankon keresztül, vagy bármelyik bankfiókunkban.
A bankkártya használata előtt külföldön is mindig ellenőrizze,
hogy a kártyán található védjegy/logó fel van-e tüntetve az ATM
berendezésen, illetve ki van-e ragasztva az elfogadóhely bejáratán
vagy a pénztárban.
Különösen
külföldi utazások során előfordulhat, hogy pl. autóbérléshez, vagy
szállásfoglaláshoz kapcsolódó bankkártyával történő fizetés esetén zárolnak
bizonyos összeget a bankszámlán/hitelkártyaszámlán. A zárolás eredeti
célja a szolgáltató (pl. autókölcsönző, szálloda) védelme a fizetés
elmulasztása ellen, illetve az esetlegesen okozott károk megtérítése érdekében.
Ennek kapcsán probléma adódhat abból, ha annak ellenére, hogy az igénybe vett
szolgáltatásért a kártyával rendben megtörtént a fizetés, a letét zárolásának
feloldására – a szolgáltató mulasztása következtében – mégsem kerül sor. Ennek
következményeként a számlán lévő, egyébként jogosan rendelkezésre álló pénzhez
nem tud hozzáférni.
Amennyiben a
számlán lévő pénz bizonyos hányadának indokolatlan zárolása tapasztalható,
haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot bankunkkal az ügy mielőbbi kivizsgálása,
és a zárolás mielőbbi feloldása érdekében.
Utasbiztosítás
A beépített és opcionális utasbiztosítások részleteiről az Utasbiztosítás oldalon tájékozódhat
A
bankkártya érvényességi ideje hónap és év megjelöléssel (HH/ÉÉ) a bankkártya
előlapon olvasható. A bankkártya az érvényességének utolsó hónapja utolsó
napjának 24. órájáig használható. A bank a bankkártyát automatikusan megújítja
és a korábban rögzített kártyaküldési módnak megfelelően eljuttatja a
kártyabirtokoshoz abban az esetben, ha az érvényességi idő lejárata előtt
legalább 60 nappal eltérő utasítást nem kap. Az érvényességi idő bankkártya
típusonként eltérő lehet.
Biztonsági
tudnivalók
PIN
kódját jegyezze meg és tartsa titokban, a PIN borítékot felnyitás után
semmisítse meg! Bankkártyáját csak vásárlásra és készpénzfelvételre használja,
kártyája adatait (név, kártyaszám, lejárat, CVV/CVC kód) minden esetben kezelje
körültekintően, hogy illetéktelen személyek ne férjenek hozzá! Vásárlás során
soha ne tévessze szem elől bankkártyáját! Óvja kártyáját erős mágneses tértől
és hőhatástól! Gondoskodjon a már lejárt vagy megszüntetett kártyája megsemmisítéséről,
melyet a kártyaszám olvashatatlanná tételével és a mágnescsík/chip átvágásával
tud elérni.
A 2018.10.29-től kibocsátott betéti bankkártyák beazonosítása
már nem a kártyaszám első 8-9 karaktere, hanem a termékazonosító alapján
történik. A számlavezetési hirdetményekben történő könnyebb eligazodás
érdekében a havi számlakivonatok alján feltüntetésre kerülnek a számlához
kapcsolódó bankkártyák nevei, a kártyaszámok, a termékazonosítók valamint a
bankkártyák első kibocsátásának dátuma.
Példa:
A számlájához kapcsolódó bankkártyái
Kártyaszám
Termékazonosító
A bankkártya első kibocsátásának dátuma
Mastercard Dombornyomott
510019xxxxxxx768
MASTERDMRDSP
2017.07.19.
Visa
Prémium
409360xxxxxxx306
VISAPRDVRDSP
2018.05.25.
A számlájához kapcsolódó bankkártyái
Mastercard Dombornyomott
Kártyaszám
510019xxxxxxx768
Termékazonosító
MASTERDMRDSP
A bankkártya első kibocsátásának dátuma
2017.07.19.
A számlájához kapcsolódó bankkártyái
Visa
Prémium
Kártyaszám
409360xxxxxxx306
Termékazonosító
VISAPRDVRDSP
A bankkártya első kibocsátásának dátuma
2018.05.25.
Abban az esetben, ha egy számlához nem kapcsolódik bankkártya, akkor az
alábbi üzenet kerül megjelenítésre a lakossági számlakivonatokon:
„A számlához a kivonat előállításának dátumakor nem kapcsolódott
bankkártya.”
1 A
napi internetes vásárlási limit a napi kártyás vásárlási limit részét képezi,
ezért a napi internetes vásárlási limit nem haladhatja meg a napi kártyás
vásárlási limit összegét. Amennyiben a jelenlegi napi kártyás vásárlási
limiténél magasabb napi internetes vásárlási limitet szeretne, először a
kártyás vásárlási limitet szükséges megemelni, ezt követően lehetséges csak a
napi internetes vásárlási limit megemelése. A kártyás vásárlási limitnél
alacsonyabb napi internetes vásárlási limit összeg bármikor beállítható.
Internetes vásárlás esetén a kártyás vásárlási és az internetes vásárlási limit
is csökken a vásárlás összegével.
2 A Budapest Bank Mobil App feltétele a Budapest Internetbank megléte.
3 A
QR-kódos csekkbefizetés szolgáltatást a Magyar Posta Zrt. végzi, ezért a bank a
szolgáltatásért nem vállal felelősséget.