Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Egy csomagban a pénzügyek?

Nálunk LEHETSÉGES!

A pénzügyek négy területén kaphat extra kedvezményeket a Budapest Banktól!1

Jóljáró Csomag

A Budapest Bank új csomagajánlatában a pénzügyek négy területére kínál kedvező és kényelmes megoldásokat: számlavezetés, megtakarítási számla, hitelkártya, folyószámlahitel.


  • Egy év alatt több tízezer Ft-ot takaríthat meg!1
  • Minél több szolgáltatást igényel egyszerre, annál több kedvezményt kaphat.
  • Egy helyen, gyorsan és egyszerűen tudja intézni pénzügyeit.
  • A kedvezményeket egy csomagban érheti el.
  • 10 % kedvezmény az élet- és balesetbiztosítás legtöbb csomagjának díjából.

Spóroljon pénzt és időt is! Bízza a Jóljáró Csomagra pénzügyeit, mert mi kézzel fogható előnyökkel várjuk!
A Jóljáró Csomag akár meglévő fizetési számlával, vagy hitelkártyával is igénybe vehető, sőt további hitellel kiegészítve is elérhető, ez alapján a Jóljáró csomagban elérhető kedvezmények köre is változik.

Miből áll a Jóljáró Csomag?

Fizetési számla - a pénzügyek kedvező alapjáért

Bármely a Lakossági számlavezetési hirdetményben igényelhető számlacsomagban is nyitható fizetési számla, kivéve BB Alapszámla és Bázis J számlacsomagok.

Ha új számlanyitás történik Jóljáró csomagban, vagy új hitelkártya igénylés, akkor a fizetési számlára az alábbi kedvezmények élnek:

  • 0 Ft havi számlavezetési díj az első évben Komfort és a Zéró számlacsomagban2
  • 0 Ft éves betéti fő és társkártya díj az első évben Komfort és a Zéró számlacsomagban2

EBKM: 0,00%

Extra megtakarítási számla - kamatozás, lekötés nélkül

  • Nyitása opcionális
  • Kiszámíthatóan, lekötés nélkül gyarapíthatja pénzét
  • Nincs nyitó-, vagy minimum egyenleg
  • Szabadon férhet hozzá megtakarításához

EBKM: 0,25%

Az Extra Megtakarítási Számla kamatozása 2021.03.16-tól 0,25% (EBKM: 0,25%)

GO Hitelkártya - Vásárlási szokásokhoz igazodó kedvezmények?

Ha még nem rendelkezik hitelkártyával, akkor Jóljáró csomagban GO hitelkártya igénylése történik. Meglévő hitelkártyáját is bevonhatja Jóljáró csomag igénylésébe, a kedvezmények ekkor eltérnek az itt leírttól, görgessen ennek leírásáért lejjebb.

Kedvezményként Ön az alábbi visszatérítéseket kapja3:

  • Minden egyéb hazai vagy külföldi vásárlás, valamint csoportos beszedési megbízás után az összeg 1%-nak egészértékét;
  • ezen felül azon vásárlási tranzakciókra, ahol az ügyfél adott hónapban a lent felsorolt kedvezmény kategóriák közül a hitelkártyával a legtöbb vásárlási tranzakciót végzi, az elköltött összege +2%-nak egészértékét, (az előző bekezdésben rögzített kedvezménnyel együtt összesen 3%) havi maximum 5 000 Ft-ot ad kedvezményként a Bank
  • kizárólag Biztosítotti Nyilatkozat megtétele esetén 12 hónapig ingyenes Hitelfedezeti Biztosítás Plusz-t (utólagos visszatérítéssel) ad kedvezményként a Bank
  • a GO hitelkártya számlavezetési díja az első 6 hónapban 0 Ft. 6 hónapot követően a mindenkori Hirdetményben meghatározott összeg kerül beterhelésre a hitelszámlán, mely jelenleg 500 Ft
  • ha az adott havi teljes fizetendő összeg nem haladja meg a 2.000 Ft-ot, a Bank a Jóljáró szerződésbe bevont fizetési számláját a havi zárást követő 15-én vagy azt követő első Banki munkanapon az Ügyfél minden további rendelkezése, illetve előzetes értesítése nélkül megterheli a teljes tartozás összegével

Minden egyéb hazai vagy külföldi vásárlás után az elköltött összeg 1%-ának egészértékét minden hónap utolsó napjáig bocsátja rendelkezésre. A kedvezmény kategóriáknak megfelelő +2%- os kedvezményt a Bank a vásárlás hónapját követő hónap végéig bocsátja rendelkezésre a hitelszámlán.

Önálló Jóljáró csomag igénylésekor az alábbi kedvezményt tudja igénybe venni (Személyi kölcsön, vagy Jelzáloghitel melletti Jóljáró igénylés esetén eltérő kedvezmény érhető el, mely részletes leírása a Személyi Kölcsön, illetve a Jelzáloghitel hirdetményben érhető el):

  • Első 5 kártyás vásárlás utáni további kedvezmény:
    • 5.000 Ft-os visszatérítés kedvezményként, ha hitelkártyája aktiválását követő két teljes hónapon belül legalább öt sikeres belföldi, külföldi vásárlást (online is) végez összesen legalább 50.000 Ft értékben
    • 5.000 Ft-os visszatérítés kedvezményként, ha ugyanezen idő alatt legalább öt sikeres vásárlást végez digitalizált hitelkártyájával

Két kedvezmény együttesen is teljesíthető. Például legalább öt sikeres vásárlást végez digitalizált hitelkártyájával legalább 50.000 Ft összértékben, akkor 10.000 Ft kedvezményt kap.

A hitel törlesztési módjául postai készpénz átutalási megbízás (postai csekkes) törlesztés nem választható.

THM: 39,59%4

Meglévő hitelkártya bevonása Jóljáró Csomagba

2021.03.17-től Jóljáró csomagba bevonható a Budapest Bank által kibocsátott bármilyen hitelkártya.

  • a bevonást követően automatikusan bekerül az internetbankba,
  • a Hitelkártya számlájához tartozó kivonatot a bevonást követően a Bank elektronikus módon bocsátja rendelkezésre,
  • a hitel törlesztési módjául postai készpénz átutalási megbízás (postai csekkes) törlesztés nem választható,
  • amennyiben a bevonást megelőzően az ügyfél szerződéséhez postai készpénz átutalási megbízás (postai csekkes) törlesztési mód volt beállítva, úgy azt a bevonáskor a Bank átutalásos törlesztési módra állítja át.

Folyószámlahitel - az állandó biztonságért, kötöttségek nélkül

Egyszerű, bármikor hozzáférhető hitelkeret vásárlása, készpénzfelvételre, fizetési megbízások teljesítésére.

  • 0 Ft hitelkeret-fenntartási díj
  • Szabadon felhasználható
  • A hitelkerethez bármikor hozzáférhet
  • A keretösszeg akár fizetésének háromszorosa is lehet

Elérhető 0 Ft-os havi számlavezetési díjú számlacsomagokban is, pl Bázis-H (BAH) csomagban, ahol a 0 Ft-os számlavezetési díj feltétele az elektronikus kivonat és a minimum 30 000 Ft-os bankkártyás vásárlás.

THM: 39,48%5 (2021. január 1-től)

Jóljáró csomaghoz tartozó további szolgáltatások

A fenti termékeken kívül az alábbi szolgáltatások igénylése/beállítása szintén a csomag része

  • Elektronikus számlakivonat
  • Mobilbank Plusz szolgáltatás
  • Budapest Internetbank / Budapest Bank Mobilapp
  • Másodlagos azonosító sikeres regisztrálása
  • Ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozat megadása

Biztosítás – Gondoskodjon magáról és családjáról egy váratlan élethelyzetben is

Jóljáró csomag mellé történő igényléskor Ön 10 % kedvezményre jogosult6 az élet- és balesetbiztosítás legtöbb csomagjának díjából. Részletes tájékoztatás az élet- , balesetbiztosítás honlapján található.

Kollégánk keresni fogja Önt időpont egyeztetés céljából. Amennyiben nem sikerül Önnel felvennünk a kapcsolatot, akkor várjuk szeretettel fiókunkban nyitvatartási időben.

Kérjük olvassa el Adatkezelési tájékoztatónkat! Az "Elküldöm" gombra való kattintással Ön tudomásul veszi a tájékoztatóban foglaltakat és egyúttal hozzájárul az Ön által megadott személyes adatok fentiek szerinti kezeléséhez.
* Kötelezően kitöltendő mezők.

Hasznos dokumentumok

1Referencia megtakarítás az első évben: 46.300 Ft. Az eredmény tájékoztató jellegű. A megtakarítás a Jóljáró csomag igénylésével elérhető kedvezményt jelenti a nem Jóljáró csomagban történő fizetési számlanyitással elérhető kedvezményhez képest, az alábbi használatot feltételezve. GO Hitelkártya havi költések: 100.000 Ft vásárlás, amiből 30.000 Ft egy kategóriában történt, melyben az ügyfél a legtöbbet költötte adott hónapban. Extra megtakarítási számlán elhelyezett összeg: 600.000 Ft. Fizetési számla esetén a MasterCard Dombornyomott kártya választása szerepel a kalkulációban, ha a számla Komfort, vagy Zéró számlacsomagban nyílik.

2Jóljáró csomagnál Komfort és Zéró számlacsomagokban kedvezményeket is biztosítunk, akár meglévő ügyfélnek is, ha Jóljáró csomagban új számlanyitás, vagy GO hitelkártya igénylése történik. A számlacsomag az első éves kedvezmények miatt Komfort (KFE) és Zéró (ZE1) csomagokban nyílnak, majd 1 évet követően állnak vissza a Komfort (KOM) és Zéró (ZO1) csomagokra.

Jóljáró csomagban nyújtott kedvezmények Komfort és Zéró számlacsomagokban:

  • A számlavezetési díj az első évben 0 Ft, melyet feltétel nélkül minden hónapban a bank biztosít (mértéke nem függ elektronikus kivonat és 30.000 Ft-os kártyás vásárlás meglététől).
  • Minden igénybe vehető bankkártya első éves díja 0 Ft, kivéve a Mastercard World Elite bankkártya.

A fenti kedvezményeket a nyitástól számítva az 1 év alatt addig biztosítja, amíg az ügyfél más számlacsomagba nem vált.

Jóljáró csomag Komfort és Zéró számlacsomagokon kívül minden a Lakossági számlavezetés hirdetmény szerint értékesíthető számlacsomagban, valamint Dolgozói Exkluzív 2 (DE2) számlacsomagban is igényelhető, kivéve BB Alapszámla és a Bázis-J számlacsomagok. A számlacsomagok díjait, igénylésének feltételeit részletesen a Lakossági számlavezetés hirdetmény tartalmazza. A legtöbb számlacsomag esetében a Bank minimum jóváírás teljesítését várja el a fizetési számlán, mely nem teljesítése esetén további díjat számol fel, melynek mértékét szintén a hirdetmény tartalmazza az adott számlacsomag Korrekciós díj sorában.

Zéró számlacsomag (ZO1): Amennyiben az elszámolási időszakban nem érkezik a fizetési számlára havonta 2021-ben legalább 222.642 Ft összegű rendszeres jóváírás, a Bank arra a hónapra a mindenkori bruttó minimálbér 2%-át (2021-ben 3.348 Ft) korrekciós díjként számítja fel. Az első évet követően a számlavezetés alap havidíja 0 Ft, az alapdíj összegét növelheti az elektronikus kivonat hiánya (114 Ft/hó,), illetve havonta az elszámolási időszakban a 30.000 Ft összegű bankkártyás vásárláshiánya (202 Ft/hó).

Komfort számlacsomag (KOM): Amennyiben az elszámolási időszakban nem érkezik a fizetési számlára havonta, legalább a nettó minimálbérnek megfelelő összegű (2021-ben 111.321 Ft) jóváírás, a Bank az adott elszámolási időszakra a mindenkori bruttó minimálbér 1,4%-át (2021-ben 2.344 Ft) korrekciós díjként számítja fel. Az első évet követően a számlavezetés alap havidíja 315 Ft, az alapdíj összegét növelheti az elektronikus kivonat hiánya (114 Ft/hó), illetve havonta az elszámolási időszakban a 30.000 Ft összegű bankkártyás vásárlás hiánya (202 Ft/hó).

A Zéró és Komfort számlacsomag a számlanyitástól (csomagváltástól) számítottan 2 évig él. A számlacsomag lejáratát követően a „Lakossági számlavezetés” hirdetmény Bázis számlacsomagra meghatározott kondíciói az irányadóak.

Jóljáró csomag igénylése a csomag minden elemének egyidejű igénylését jelenti, mely magában foglalja az alábbi termékeket, szolgáltatásokat:

  • Forint fizetési számla
  • Lakossági folyószámlahitel minimum 150.000 Ft-os hitelkerettel
  • Hitelkártya, mely új igénylés esetén GO hitelkártya
  • Extra megtakarítási számla (nyitása opcionális)
  • Elektronikus számlakivonat (a fizetési számlára és a hitelkártyára is)
  • Mobilbank Plusz szolgáltatás
  • Budapest Internetbank / Budapest Bank Mobilapp
  • Másodlagos azonosító sikeres regisztrálása
  • Ingyenes készpénzfelvételi nyilatkozat megadása

A Jóljáró csomagban található szolgáltatások megígénylése, 6 hónapon belüli fenntartása, illetve a Budapest Internetbankba, vagy Budapest Bank Mobilappba 30 napon belüli belépés szükséges, ahhoz hogy az adott számlacsomagban meghirdetett Csomagbeállítás, vagy Kártyakibocsátási díj (melynek összege maximum 10.000 Ft) elengedésre kerüljön. Igényléstől számított 6 hónapon belül bármely csomagelem megszüntetése, vagy a hiteligényléstől való visszalépés, a hitelbírálat akadályoztatása (hiánypótlás bekérés esetén annak nem teljesítése) a kapott kedvezmények visszavonását, utólagos beterhelését vonja magával, melyet a Bank jogosult 6 hónapon belül az ügyfél külön értesítése nélkül megtenni.

3 2021.01.01-től megkötött hitelkártya szerződések esetén:

Minden egyéb hazai vagy külföldi vásárlás után az elköltött összeg 1%-ának egészértékét minden hónap utolsó napjáig bocsátja rendelkezésre. A kedvezmény kategóriáknak megfelelő +2%- os kedvezményt, a Bank a vásárlás hónapját követő hónap végéig bocsátja rendelkezésre a hitelszámlán.

Kedvezmény kategóriák:

  • Szórakozás (Könyvesbolt, mozik, színházak, éttermek, édességboltok, gyorséttermek, bowling, vidámparkok, jegyirodák, koncertjegyek)
  • Tömegközlekedés (Autóbérlés, vonatjegy, tömegközlekedés, taxik)
  • Benzinkút (Benzinkutak)
  • Elektronikai áruházak
  • Ruházat (Ruházati üzletek, sportruházat, cipőboltok)
  • Nyaralás (Repülőjegy, hotelek, utazási irodák)
  • Drogériák (Drogériák, parfümériák)
  • Lakberendezés (Lakberendezési áruházak, bútorboltok)
  • Barkács, kert (Barkácsáruházak, kertészetek).

Az üzlet típusát a Bank a hitelkártyát elfogadó bank által meghatározott kereskedelmi kategória kód (ún. MCC kód) alapján határozza meg. A Budapest Bank nem vállal felelősséget a hitelkártyát elfogadó bank kereskedelmi kategória kód (MCC kód) besorolásának helyességéért. A kedvezményekre vonatkozó részletes szabályozás a Kedvezményszabályzat első oldalán olvasható.

A biztosítás díja a hó végén fennálló tartozás 1%-a. Az ingyenes időszakban a biztosítási díjat az elszámolási időszak utolsó napján a hitelszámlán a Bank beterheli, majd legkésőbb az ezt követő hónap 10. napjáig beterhelés napi értéknappal automatikusan visszatéríti.

12 hónapot követően a biztosítás díja a hó végén fennálló tartozás 1%-a. Az ingyenes időszak után a biztosítási díjat az elszámolási időszak utolsó napján a hitelszámlán a Bank beterheli. A Biztosítás részletes feltételeiről, a biztosító mentesülésének eseteiről, felelősségének kizárásáról és további fontos információkról részletes felvilágosítást az Általános Biztosítási Feltételekben talál, melyek megtalálhatók a Bank honlapján (www.budapestbank.hu/biztositas). A Biztosítást a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. és BNP Paribas Cardif Életbiztosító Zrt. nyújtja.

GO hitelkártyához kapcsolódó használatösztönző akció:

Az a Főkártyabirtokos, aki 2021. január 01. után köt GO vagy Jóljáró GO hitelkártyaszerződést (kivéve 5MFt-ot meghaladó jelzálog hitel szerződés; Minősített fogyasztóbarát lakáshitel mellé kötött Jóljáró szerződés és személyi kölcsön igényléssel egyidejűleg Jóljáró csomagban új GO hitelkártya) és GO hitelkártyájával annak az aktiválását követő két teljes hónapon belül legalább öt sikeres belföldi, külföldi vásárlást (online is) végez összesen legalább 50.000 Ft értékben, a Bank 5.000 Ft-ot kedvezményként visszatérít a hitelszámláján.
Ha a Főkártyabirtokos a hitelkártya aktiválását követő két teljes hónapon belül legalább öt sikeres belföldi, külföldi vásárlást végez Budapest Bank Mobilfizetéssel, digitalizált hitelkártyával (további részletek Hirdetmény „Budapest Bank Mobilfizetés”), a Bank további 5.000 Ft-ot kedvezményként visszatérít a hitelszámláján. Két feltétel teljesítésére együttesen is van lehetőség. (Pl.: 5 sikeres vásárlási tranzakció Mobilfizetéssel, digitalizált hitelkártyával legalább 50.000 Ft összértékben) ez esetben 10.000 Ft kedvezményt térít vissza a Bank. Ezt az összeget a Bank az egyes feltételek teljesítését követő hónap végéig bocsátja rendelkezésre a hitelkártya számlán. A jelen promócióba nem számítanak bele a kártyahasználati darabszámba és összegbe azok a kártyahasználatok, amelyek a Kedvezmény szabályzatban a GO hitelkártyára vonatkozó visszatérítésből kizárt MCC kóddal rendelkező kereskedőknél végzett tranzakciókhoz kapcsolódónak. Nem kaphat visszatérítést az a kártyabirtokos, akinek a hitelkártya számláján a promóciós időszak alatt bármikor 30 napot meghaladó fizetési késedelem mutatkozik; akinek a hitelkártyáján csalás gyanúja merült fel, vagy a hitelkártya számlája felmondás alatt van. Promócióban való részvételre és a feltételek teljesítésére a hitelkártya szerződéskötést követő 6 hónap belül van lehetőség. A promócióban mindenki részt vesz, aki a fenti feltételeknek megfelel. A kedvezményekre vonatkozó részletes szabályozás a Kedvezményszabályzat első oldalán olvasható.
A kártyák kedvezményeinek további feltételeit a Hitelkártya Kedvezmény szabályzat tartalmazza, amely a Budapest Bank fiókjaiban, valamint a Bank honlapján (www.budapestbank.hu ) található meg.

4 2021.01.01-től kötött szerződések esetében az érvényes THM: 33,73 - 39,59%

Reprezentatív példa:
Hitelkamat mértéke és típusa: évi 29,48%, hitel teljes összege: 375.000 Ft, hitel futamideje: 1 év, hitel teljes díja: 75.358 Ft, törlesztőrészletek összege: 37.530 Ft, fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 450.358 Ft, Teljes hiteldíj mutató: 36,74%

Az itt közétett THM 375.000 forintra és 1 éves futamidőre vonatkozik, meghatározása az aktuális - nem kedvezményes - díjak (ideértve a kamatot, díjat, jutalékot, költséget), illetve a hatályos jogszabályok figyelembevételével történt és a feltételek változása esetén a mértéke módosulhat. A THM a szerződés alapján fizetendő aktuális díjak (ideértve a kamatot, díjat, jutalékot, költséget) változatlanságát, - a hitel a legkorábbi időpontban történő lehívását, - a futamidő alatt 12 egyenlő törlesztőrészlet és a futamidő végére a teljes tartozás megfizetését feltételezi. A hatályos szabályozás értelmében a THM meghatározása során csak a vásárlási tranzakciók után felszámítandó kamat kerül figyelembe vételre, a készpénzfelvét után fizetendő kamat nem. A készpénzfelvét aktuális kamatát a Bank az adott hitelkártya konstrukcióra vonatkozó hirdetményben teszi közzé. Az egyedi THM mértéke az Ön jóváhagyott hitelkeret összegének, és a hitelkártya konstrukció díjainak függvénye.

A hitelkártya készpénzfelvételre való használata a fenti értéknél magasabb teljes hiteldíj mutatót (THM) eredményez.

5Lakossági Folyószámlahitel:

THM: 39,48%

A Bank a kölcsönt a mindenkori hitelbírálat alapján nyújtja. A THM számítása a Bázis-H (BAH) csomagban nyílt 0 Ft-os számlavezetési díj figyelembe vételével történik. A Bázis-H (BAH) csomagban a 0 Ft-os számlavezetési díj feltétele az elektronikus kivonat és a minimum 30.000 Ft-os bankkártyás vásárlás. Kamatozás típusa: referencia-kamatlábhoz kötött kamatozás

Reprezentatív példa: A hitelkamat mértéke: jegybanki alapkamat referencia-kamatláb és 31,63% kamatfelár együttes összege: 33,28%. A hitelkamat típusa: referencia-kamatlábhoz kötött kamatozás. A hitel teljes díja ideértve annak részét képező díjat, jutalékot, költséget és adót: 31.633 Ft. Fogyasztó által fizetendő teljes összeg: 406 633 Ft, a törlesztőrészletek összege: 135 544 Ft. (A törlesztőrészlet számítása a kerekítés szabályaival lettek meghatározva.) A reprezentatív példa 375.000 Ft teljes hitelösszeg 3 hónapos futamidő alatti teljes lehívásának feltételezésével került kiszámításra.

6 Biztosítás:

Jelen tájékoztató a termék fontosabb jellemzőit tartalmazza, nem minősül ajánlattételi felhívásnak vagy tanácsadásnak. A biztosítás feltételeiről, a mentesülésekről és kizárásokról részletes felvilágosítást az Általános Biztosítási Feltételekben talál. A biztosítás igénylése opcionális. A Bank az UNION Vienna Insurance Group Zrt. függő biztosításközvetítőjeként jár el, amely tevékenységért javadalmazásban részesül. A beépített utasbiztosítás díját a Bank fizeti, az ügyfeleknek nincs díjfizetési kötelezettsége.

Ez a hirdetés nem minősül a Ptk. 6:64. § szerinti ajánlattételnek. A Jóljáró csomag részletes leírását és teljes körű feltételeit a Lakossági számlavezetés hirdetmény, Budapest Folyószámlahitel, Hitelkártya hirdetmény és Hitelkártya Kedvezményszabályzat, valamint a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla, valamint a Betéti általános szerződési feltételek, Hitelkártya Általános Szerződési Feltételek és az Üzletszabályzat tartalmazza.