Bankolj úgy, ahogy Neked a legkényelmesebb!

Budapest Bank Mobil Applikációval lehetséges!

Töltsd le most!

     

Bankolj
okostelefonodról!

Pénzügyeid intézéséhez nem kell többé alkalmazkodnod a Budapest Bank fióki nyitva tartáshoz: pénzügyeidet bármikor, bárhonnan, sorban állás nélkül intézheted - hiszen csupán az internetre és egy okostelefonra van szükséged!

Funkciók

Pénzügyek egy kézben

Kezeld pénzügyeid egy helyen a Budapest Bank Mobil App-al. Válts egyszerűen és biztonságosan fiókjaid között és utalj akár egy érintésből kedvenc partnereidnek.

  • Számlák áttekintése
  • Ügyfélválasztó
  • Megbízás és átvezetés indítása

MOBILFIZETÉS EGY ÉRINTÉSSEL

Kapcsold be egy gombnyomással a Budapest Bank Mobilfizetés ingyenes szolgáltatást, és használd Android-os mobilod minden bankkártyás vásárláshoz!

  • Kényelmesebb vásárlás
  • Gyors és biztonságos működés
  • Válts kártyáid között egyszerűen

Átlátható pénzügyek
minden helyzetben

Tudj meg minden fontos információt pénzügyeidről! Ellenőrizd egyenlegeid, keress a számlatörténeteidben vagy tekintsd meg beadott megbízásaid státuszát bárhol és bármikor.

  • Megbízások megtekintése
  • Számlatörténet megtekintése
  • Szűrő
  • Kimutatás bevételeidről és kiadásaidról

Alkalmazás bankkártyáidhoz

Igazítsd bankkártyád lehetőségeit élethelyzetedhez néhány érintésből! Betéti- és hitelkártyáidat kényelmesen tudod kezelni az alkalmazáson keresztül is, legyen szó kártya felfüggesztéséről, vagy vásárlási limit módosításról.

  • Készpénzfelvételi-, vásárlási- és internetes vásárlási limitmódosítás
  • Kártyaaktiválás, felfüggesztés

Azonosítás kényelmesen

Váltsd le az SMS kódokat! Használd egyszerűen a QR Internetbankos belépés lehetőségét, ahol könnyedén azonosíthatod magad Mobil Appod segítségével. Hasonló, kényelmes Mobil Appos azonosítási lehetőséget kínálnak még számodra a következő funkciók:

  • QR Internetbank belépés
  • Internetbankban beküldött forint megbízás jóváhagyása Mobil Appal
  • Internetes vásárlás biometrikus jóváhagyással

Nézd meg kisfilmünket az alkalmazás használatáról:

Bejelentkezési folyamat

Letöltés
Töltsd le az alkalmazást iOS
vagy Android eszközödre
Bejelentkezés
Jelentkezz be Budapest Internetbank
felhasználóneveddel és jelszavaddal
SMS kód
Add meg az SMS-ben kapott
jóváhagyó kódot
mPIN kód
Állíts be egy mPIN-t
Kész
Bankolj úgy, ahogy Neked
a legkényelmesebb!

Ügyfeleink véleménye

„Gyorsan és egyszerűen használható, nagyon jó a kialakítása.”
„Tökéletes! :) Könnyen kezelhető, átlátható, nagyon jól összerakott app.”
„Kényelmes, ügyfélbarát és tökéletesen használható a napi bankoláshoz! Így tovább!”

Véleményed fontos számunkra

Kérjük, töltsd ki kérdőívünket és oszd meg velünk véleményed, észrevételeid az applikációval kapcsolatban! A beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét.

Köszönjük a segítséged, mellyel hozzájárulsz szolgáltatásunk javításához!


E-mail címed az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük

Támogatás

  1. Bejelentkezés és belépés
    1. Mit tegyek, ha nem sikerül bejelentkeznem?

      Ellenőrizd, hogy pontosan adtad meg az Internetabank azonosítódat és jelszavad és internet kapcsolatod elérhetőségét, esetleg több fajta internetkapcsolatot is próbálj ki (ez lehet WiFi vagy mobil internet kapcsolat). Ha továbbra sem sikerül a bejelentkezés, akkor részletes kivizsgálás érdekében küldd el a tapasztalt hiba leírását és felhasználói azonosítódat a mobilapp@budapestbank.hu címre.

    2. Mit tegyek, ha elfelejtettem a Budapest Internetbank azonosítóm?

      Elfelejtett azonosító esetén, hívd fel a Telebank munkatársait a 1440-es telefonszámon. Munkatársaink kérni fogják az e-pin kódodat, amellyel beazonosítanak és megadják az Internetbank azonosítódat.

    3. Mit tegyek, ha a bejelentkezés sikeres volt, azonban nem tudok belépni?

      Ez az alábbi esetekben fordulhat elő:

      • A készüléked nem kapcsolódik internethez: az alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges (ez lehet WiFi vagy mobil internet kapcsolat).
      • Többszörös jelszórontás miatt felfüggesztették az Internetbank azonosítód: ilyen esetben kérjük, hívd a Telebankot segítségért a 1440-es telefonszámon.
      • Az alkalmazást módosított operációs rendszerrel rendelkező készüléken szeretnéd használni. Az applikáció nem használható, ha feltörték a készülék gyári operációs rendszerét (rootolt vagy jailbreakelt). Az ilyen eszköz könnyebben fertőzhető különböző adatlopó vírusokkal, ezért kockázatos pénzügyi alkalmazást telepíteni rá: ebben az esetben kérjük, állítsd vissza a készülék gyári beállításait.
      • Törölték az eszközregisztrációt vagy alaphelyzetbe állították az alkalmazást: ebben az esetben kérjük, jelentkezz be újra.
      • Megszűnt az Internetbank szerződésed. Ha továbbra sem sikerül a belépés, akkor részletes kivizsgálás érdekében küldd el a tapasztalt hiba leírását és felhasználói azonosítódat a mobilapp@budapestbank.hu címre.
    4. Milyen szabályok szerint lehet az mPIN kódot megadni?
      Megnevezés Kizárt számsorok Megjegyzés
      Azonos karakterek 111111, 222222, 333333, 444444, 555555, 666666, 777777, 888888, 999999, 000000 Azonos számokból álló számsorok
      Sorozatok 012345, 123456, 654321, 543210 Sorozatokból álló számsorok
      Ismétlődések 121212, 131313, 101010, 696969, 112233, 445566, 123123, 007007 Olyan számsorok, amely valamely karakter(ek) ismétlésén alapul
      Palindromok 123321 Olyan számsor amely oda és visszafelé olvasva is azonos.
      Minták 123654, 789456, 147258, 147369, 159357, 159753, 314159 Olyan számsorok amelyek valamilyen minta szerint rendeződve adhatók meg.
    5. Mit tegyek, ha elfelejtettem a mPin kódom?

      A login képernyő jobb alsó sarkában az „Elfelejtett mPIN” gomb segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az alkalmazást. A további használathoz újra be kell jelentkezned!

    6. Az ujjlenyomatommal ki tudom váltani az mPIN kódos belépést?

      Igen, a funkció beállítását követően az applikációba bármikor beléphetsz ujjlenyomat autentikációval. Kérjük, olvasd el figyelmesen az ujjlenyomatos belépésre vonatkozó biztonsági tanácsainkat.

  2. Készülék kezelése
    1. Mit tegyek, ha elhagytam vagy ellopták a készülékem?

      A fenti esetekben javasolt törölni az eszközregisztrációt. Ezt megteheted az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil App” pontjában. Törlés után újabb bejelentkezést követően ismét használható az eszközön az alkalmazás vagy ha az SMS az ellopott eszközre érkezik akkor hívd fel a Telebank munkatársait a 1440-es telefonszámon.

    2. Mit tegyek, ha eladom a készülékem?

      Ebben az esetben javasolt törölni az eszközregisztrációt, melyet megtehetsz:

      • az Alkalmazás beállítások menüben az „Alaphelyzetbe állítás” pontban
      • a login képernyő jobb alsó sarkában az „Elfelejtett mPIN” gombbal
      • az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában
    3. Hol tudom megnézni, hogy milyen mobil készülékek tartoznak a Budapest Bank Mobil App azonosítómhoz?

      A regisztrált eszközöket az Internetbankban a „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil App” menüpontjában tekintheted meg.

  3. Megbízások
    1. Hogyan tudok új utalást, megbízást kezdeményezni?

      Az utalás funkciót a navigációs sávról indíthatod el vagy ha kedvezményezett a gyakori megbízások okos csempén szerepel, akkor a partnerre rátapintva elérhető a funkció, ez esetbe a jogosult számlaszáma a főképernyőn beállított számla és egyből a Mennyit? képernyőre navigál az alkalmazás.

    2. Hogyan tudok átvezetést indítani?

      Átvezetéshez indításhoz érintsd meg a navigációs sávon az „Utalás” funkciót ,majd a „Hova„ képernyőn válaszd ki a partnerlistából a megfelelő saját számláját.

    3. Hogyan módosíthatom a gyakori megbízások csempét?

      Az applikáció automatikusan azt a 7 partnered helyezi a gyakori partnerekre, akiknek leggyakrabban indítottál megbízást, ez manuálisan nem módosíthat, csak ha törlöd a partnert a partnerlistából.

    4. Hogyan tudom visszavonni a mobil alkalmazásban indított forint megbízást?

      Teljesítés előtt, az applikációban indított forint megbízások az alkalmazáson belül nem vonhatóak vissza, erre a Budapest Internetbankban van lehetőséged, az elküldött megbízások pontban. Hamarosan alkalmazáson keresztül is visszavonhatóak lesznek a teljesítés előtti megbízások.

    5. Hányszor és milyen összegben indíthatok megbízást az applikációból?

      Minden esetben az aktuális hirdetmény tartalmazza a mobil alkalmazásból indítható napi forint megbízási limiteket.

    6. Hogyan tudok korábbi közleményt megadni egy partnernél?

      Ha egy gyakori partnernek utalást kezdeményezünk és a korábbi közleményt szeretnénk megadni, akkor a Miért képernyőn (ahol megadhatjuk a közleményt) lehetőségünk van választani a 3 leggyakrabban használt korábbi közlemény közül. Ha ezek között nem jelenik meg a kívánt közlemény, akkor a számlatörténetben egy korábbi megbízás (aminek megegyezik a közleménye a kívánttal) újraküldésével már a kívánt közlemény jelenik meg.

  4. Számlainformáció
    1. Milyen információkat láthatok a számlatörténet menüpontban?

      Számlatörténeted egy hónapra visszamenőleg jelenítjük meg. További adatok megtekintéséhez a számlatörténetedben tudsz keresni az elmúlt egy évre visszamenőleg.

    2. Hogyan tudok keresni vagy szűrni számlatörténetemben?

      A számlatörténetben számlatörténet felirat alatt megtalálható a kereső funkció, amivel partner, címzett vagy közleményre szűrheted le a tételeidet, amelyek időrendi sorrendbe jelennek meg. A keresés mellett jobbra a szűrés ikon található . A filterek beállíthatók az összes, kimenő vagy bejövő tételekre.

    3. Hogyan kapcsolhatom be az elrejthető egyenlegek funkciót, és hogy használjam?

      A alkalmazásban elrejtheted számla egyenleged úgynevezett maszkolásos eljárással (kipontozott rész látszódik az egyenleged helyett). Ehhez lépj be az beállítások menüpontba és kapcsold be az Egyenlegek elrejtése funkciót. Lehetőséged van eseti egyenleg felfedésre: ehhez a kipontozott részére kell tapintanod, ekkor megjelenik az egyenleg.

    4. A számlatörténetben jobb felső sarokban a jövő felirat ikon inaktív nekem, pedig vannak állandó és csoportos rögzítéseim. Mi lehet gond?

      A jövő ikon akkor aktív, ha értéknapos utalás van rögzítve. Az állandó utalások és csoportos beszedések még nem jelennek meg a Mobil App-ban, ezek a funkciók a rövid távú terveink között szerepelnek, hogy megjelenítsük az alkalmazásban.

    5. Hol tudom megtekinteni a számlaszámom?

      A számlainfók menüpontban, illetve rátapinthatsz a számlanévre a főképernyőn, ezáltal a név helyett a számlaszámát látod.

    6. Hogyan tudok a számlatörténetben váltani a számláim között?

      Az alkalmazás felülete a főképernyőn kiválasztott számlán alapszik, ezért ha másik számlánknak a történetére szeretnél átmenni, akkor a főképernyőre navigálva a jobb felső számlák ikonra nyomva számlát válthatunk.

  5. Bankkártyás műveletek
    1. Hol és milyen bankkártya limiteket tudok beállítani az applikációban?

      Betététi- és hitelkártyáidhoz tartozó napi készpénzfelvételi-, vásárlási– és internetes vásárlási limit módosításához nyomj a navigációs sávon a „Menü”-re, ezután a „Bankkártyák” menüpontra nyomva kiválaszthatod a kívánt kártyát, majd az adott kártya részletei képernyőn az adott limitre nyomva beírhatod a kívánt limitet. A megadható legkisebb érték minden esetben 1 Ft

    2. Van-e felső korlát limit beállításnál?

      Készpénzfelvételi limitet maximum 2.000.000 Ft-ra lehet beállítani. A limitállítás gyakoriságában nincs korlátozás, azt díjmentesen, bármennyiszer megteheted egy nap folyamán.

    3. Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat?

      Felfüggesztett, vagy első aktiválásra váró kártya esetén, nyomj a navigációs sávon a „Menü”-re, ezután a „Bankkártyák” menüpontra nyomva kiválaszthatod az aktiválásra szánt kártyát, majd a kártya státusznál található kapcsoló segítségével állítsd a kártya státuszát aktívra.

    4. Miért látok új kártyát az applikációban?

      Betéti- és hitelkártya automatikus lejárata esetén aktiválásra váró új kártyád megjelenik a mobil applikációban is. Ezzel neked semmi dolgod nincs, mindaddig, amíg új kártyádat aktiválni nem szeretnéd. Ebben az esetben kérjük, olvasd el a „Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat?” bejegyzésünket!

      Amennyiben új kártyádat aktiváltad, a lejárt kártyádat már nem fogod tudni használni.

  6. Partnerek
    1. Hol tárolják a partnerekhez mentett képeket?

      Ha az egyik partneredhez képet vagy hangulatjelet csatolsz, akkor azt csak a készüléken lévő alkalmazásba mented le, de az alkalmazás háttér-rendszereiben ezeket nem tároljuk, ez azt jelenti ha letöröld az alkalmazást, akkor a partnereidhez csatolt képek vagy hangulatjelek elvesznek. Az partnerekhez beállított képek vagy hangulatjelek csak az adott készüléken jelennek, emiatt nem jelennek meg, ha:

      • Másik készüléken bejelentkezel
      • A partnered alkalmazásában
      • A partnerednél az utalás részleteiben

    2. Becenevek beállításáról mit kell tudnom?

      A partnereidnek megadhatsz beceneveket, ekkora a Partnerek funkciónál a partnerednél a beceneve fog megjelenni, de a keresőbe a nevére és a becenevére is rákereshetsz. A becenevek nem jelennek meg a a partnereid alkalmazásában

    3. Hogyan tudok egy személyre szűrve keresni tranzakciókat?

      A partnerek funkcióban egy adott partner részleteinél megnézheted az összes tranzakciót 30 napra visszamenőleg. Ha más időszakra visszamenőleg szeretnél szűrni, azt a számla történetben a szűrők beállításával az adott partnerre rákeresve tudod megtenni.

    4. Mi az a megbízható kedvezményezett?

      Megbízható kedvezményezett nevezzük a partnereket, akiket a Mobil Appon és az Internetbankon adtál hozzá a partnereidhez vagy utaláskor mentettél a partnerlistádhoz. A gyakori partnereidnél, az a 8 személy jelenik meg, akiknek a leggyakrabban szoktál utalni.

    5. Hogyan tudom szerkeszteni vagy törölni a partner listámat?

      A partneredet hosszan nyomva, megjelenik 5 funkció a partnerrel kapcsolatban, ahol törölheted, szerkesztheted, megoszthatod vagy akár utalást indíthatsz neki. Ezeket a funkciókat a partnerre rányomva a jobb felső sarokban lévő egyéb gombbal is elérheted.

  7. Internetbank mobil jóváhagyás (push notification)
    1. Milyen típusú megbízások hagyhatók jóvá a Mobil Appal?

      Jelenleg a forint megbízásokat új partner számára, a forint megbízásokat új másodlagos azonosítóval rendelkező partner számára, a forint megbízásokat partner limit feletti összeg esetén és a többes forint megbízás beadását tudja Mobil App segítségével jóváhagyni SMS kódok beírása helyett.

    2. Hogyan tudom megnézni, mit hagyok jóvá?

      Az értesítést megnyitva, azonosítás után egy jóváhagyó oldalon mutatjuk be a jóváhagyásra beküldött megbízásokat. Magára a megbízásra tapintva megtekintheti a megbízás további részleteit is még jóváhagyás vagy elutasítás előtt.

    3. Mit kell tennem, ha nem kapok értesítést?

      Amennyiben nem érkezne meg az értesítés, az Internetbank felületén lehetősége van új Mobil App értesítést kiküldeni ugyanahhoz a megbízáshoz. Ha továbbra sem érkezne meg az értesítés, kérjük válassza az SMS azonosítást.

    4. Mit tegyek, ha lejárt a jóváhagyási időszámláló?

      Az Ön biztonsága érdekében korlátozott időablak áll a jóváhagyás elvégzésére. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem sikerül az időablak lejárta előtt jóváhagynia a megbízást, az Internetbank felületén lehetősége van új értesítést kiküldeni.

    5. Több készülékem is van, hogy működik ez?

      Amelyik készüléken beállítja az értesítéseket, arra a készülékre a megbízás pillanatában kiküldjük az értesítéseket. Ezáltal előfordulhat, hogy egyszerre több készülékére is kiküldjük a jóváhagyási feladattal kapcsolatos értesítést. Egy megbízást csak egyszer lehet jóváhagyni vagy elutasítani egy készüléken. Az egyik készüléken elvégzett jóváhagyás vagy elutasítás után a másik készüléken sikertelen eredményre fut a jóváhagyás vagy elutasítás.

    6. Karbantartás alatt áll az alkalmazás, hogyan tudok megbízást indítani ilyenkor?

      Ebben az esetben automatikusan küldünk egy SMS-t egy egyszer használatos azonosítási jelszóval, amit az Internetbank felületén kell megadnia.

  8. Internetes kártyás vásárlás jóváhagyása
    1. Milyen kártyákkal tudom igénybe venni a szolgáltatást?

      A szolgáltatás minden betéti vagy hitelkártya főkártyával rendelkező ügyfelünk számára elérhető. Amennyiben van élő Budapest Bank Mobil App regisztrációja, és az alkalmazásba belépve látja a főkártyáit, igénybe tudja venni a szolgáltatásunkat.

    2. Miért nem tudom bekapcsolni a szolgáltatást?

      Elképzelhető, hogy átmenetileg felfüggesztettük a szolgáltatást, vagy jogosultsági hiányosság merült fel. Az alkalmazáson belül a Beállítások / Értesítés beállítások / Internetes vásárlás kapcsoló mellett található információs gombra tapintva jelezzük az inaktív állapot okát.

    3. Nem kapok értesítést internetes vásárlás esetén.

      Amennyiben nem kapcsolta be a szolgáltatást, vagy készülékén nem engedélyezte az értesítések fogadását az alkalmazásunk számára, úgy előfordulhat, hogy nem kap értesítést. Kérjük, ellenőrizze, hogy a Beállítások / Értesítés beállítások / Internetes vásárlás kapcsoló bekapcsolt állapotban van-e. Amennyiben igen, és továbbra sem kap értesítést, kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

    4. Csak a betéti vagy a hitelkártyámra kapok értesítést.

      Amennyiben Önnek van betéti és hitel főkártyája is, de csak az egyik típusú kártyára kap értesítést a másikra pedig SMS kódot, úgy kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hogy segíteni tudjanak a jogosultságok megfelelő beállításában.

    5. Nem én kezdeményeztem a vásárlást, mit tegyek?

      Az értesítést megnyitva, azonosítás után lehetősége van elutasítani a tranzakciót, és értesíteni tudja erről a Telebankon munkatársainkat, ha úgy érzi, a kártyaadatai nincsenek biztonságban.

    6. Bezártam az alkalmazást a jóváhagyási képernyőn, mit tegyek?

      Amennyiben a jóváhagyási folyamatban volt, és az értesítés megnyitása után valamiért bezárta az alkalmazást, sajnos nincs lehetősége a jóváhagyási ablak újra előhívására. Ebben az esetben egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára.

    7. Kitöröltem az értesítést még megnyitás előtt.

      Amennyiben az értesítés kitörlésre kerül, úgy sajnos nincs lehetőség az értesítés újbóli előhívására. Ebben az esetben egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára.

    8. Lejárt a jóváhagyási idő számláló.

      Az Ön biztonsága érdekében egy korlátozott időablak áll rendelkezésére a jóváhagyás elvégzésére. Amennyiben valamilyen okból kifolyólag nem sikerül az időablak lejárta előtt jóváhagynia vagy elutasítania a vásárlást, úgy egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára.

    9. Több készülékem is van, hogy működik ez?

      Amelyik készüléken beállítja az értesítéseket, arra a készülékre a vásárlás pillanatában kiküldjük az értesítéseket. Ezáltal előfordulhat, hogy egyszerre több készülékére is kiküldjük a jóváhagyási feladattal kapcsolatos értesítést. Egy vásárlást csak egyszer lehet jóváhagyni vagy elutasítani egy készüléken. Az egyik készüléken elvégzett jóváhagyás vagy elutasítás után a másik készüléken sikertelen eredményre fut a jóváhagyás vagy elutasítás.

    10. Karbantartásban van az alkalmazás, hogyan tudok vásárolni ilyenkor?

      Abban az esetben, ha a Budapest Bank Mobil App épp karbantartás alatt áll, vásárlásakor automatikusan egy SMS kódot küldünk ki a 3Ds vásárlásokhoz beállított telefonszámára.

    11. Sikeres jóváhagyást ír az alkalmazás, de mégis elutasításra kerül a vásárlásom.

      Elképzelhető, hogy kártyája felfüggesztett állapotban van, vagy a kártyájához beállított Internetes vásárlási limit felett próbál vásárolni. Kérjük, lépjen be a Budapest Bank Mobil App-ba, és a kártyája részleteinél ellenőrizze kártyái beállításait. Ha mindent rendben talál, kérjük, hívja telebankos munkatársaink.

    12. Társkártyás vásárlásokra is megérkeznek az értesítések?

      Igen, de ehhez bizonyos ügyfélszintű beállítások szükségesek. Amennyiben Ön társkártyabirtokos – azaz a plasztikkártyán az Ön neve szerepel –, ha rendelkezik hasonló típusú (betéti vagy hitel) főkártyával, a társkártyás vásárlásaira is meg fognak érkezni az értesítések. Amennyiben Önnek csak társkártyája van, abban az esetben kérjük, kérje ügyintézőink segítségét, hogy az Internetbank ügyfélfiókjával elérhesse a szolgáltatásunkat.

  9. Beállítások, Navigáció
    1. Hogyan tudok navigálni a funkciók között?

      A funkciók használatához a navigációs sáv és az okos csempék nyújtanak segítséget és gyors elérhetőséget.

    2. Hogyan tudom megosztani a számlaszámom?

      A számlaszám megosztásához tartsd hosszan nyomva (2-3 másodperc) a kiválasztott számlát, amíg az operációs rendszer beépített megosztási modulja fel nem ugrik. Itt válaszd ki a kívánt megosztási módot, ahol a következő adatok fognak megjelenni: Számla tulajdonos neve, számlaszáma és számlavezető bank neve.

    3. Hogyan tudok nyelvet váltani?

      Ezen funkció aktiválásához lépj Menü/Beállítások menüpontba, ezután az első lehetőségre nyomva tudod megadni a kívánt nyelvet. Nyelvváltás után újra be kell jelentkezned.

    4. Hogyan tudok fiókot váltani?

      Amennyiben egy Internetbank felhasználóhoz különböző fiókokat kapcsoltál, akkor a Menü / Beállítások / Ügyfélválasztó gomb segítségével tudod előhívni az ügyfélváltó menüt, ahol a felhasználójához kapcsolt fiókokat látod. Ha nem látod ezt a lehetőséget, kérjük, fáradj be bármelyik Budapest Bank fiókba, ahol azonosítás után díjmentesen hozzárendelik felhasználó a fiókod.

    5. Hogyan tudok kijelentkezni?

      Kijelentkezéshez érintsd meg a navigációs sávon a „Menü” funkciót, ezután a jobb felső sarokban a „lezárás” gomb segítségével kijelentkezhetsz az alkalmazásból.

    6. Hol tudom beállítani az ujjlenyomatos / biometrikus azonosítást?

      Ezen funkció aktiválásához lépj a Menü / Beállítások menüpontba. Android-os készülék esetén az Ujjlenyomatos azonosítás, iOS eszközön a Biometrikus azonosítás csúszka elhúzásával tudod bekapcsolni a másodlagos autentikációt. A funkció aktiválásához kérjük, fogadd el az ezzel kapcsolatos nyilatkozatot.

    7. iOS rendszer esetén miért találkozom a biometrikus azonosítás kifejezéssel?

      Újabb iPhone készülékeken (például iPhone X) már elérhető az arcalapú azonosítás, melyet alkalmazásunk támogat. A Face ID-val való belépéshez külön beállításra nincs szükséged, amennyiben alkalmazásunkban bekapcsoltad a biometrikus azonosítást.

    8. Hogyan tudok számláim között navigálni és kiválasztani hogy melyik legyen az alapvető számlám?

      Kezdőlapon a jobb felsős sarokban lévő számla ikont megnyomva kiválaszthatod, hogy melyik számládat szeretnéd használni, a sorrend szerkesztőben beállíthatod az alapértelmezett számlát vagy azt, hogy akár hogy minden alkalommal megjelenjen a feloldáskor a számlaválasztó.

    9. A felhasználó nem tud jobbra csúsztatással visszamenni az előző képernyőre.

      iOS alapú készülékeken a jobbra és balra csúsztatással egyelőre nem tudsz navigálni az alkalmazásban, mivel az okos csempékben lévő különböző tartalmak között csúsztatással lehet navigálni. (pl.: Bankkártya limit csempében 3 különböző limit között csúsztathatsz). Emiatt nem szeretnénk, ha az alkalmazás használata során nem az elvárt navigálás történne meg. Fejlesztőink dolgoznak azon, hogy megoldást találjanak a két navigáció együttes használatára.

  10. Biztonsági tanácsok
    1. Az mPIN kód kezelése

      Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kér, akkor azt megfelelő körültekintéssel használd, ne add ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá. Amennyiben van rá lehetőséged, időközönként válts mPIN kódot.

    2. Biometrikus azonosítás

      Mivel az alkalmazás a készülékben található biometrikus azonosító adatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezd, ha telefonja csak az Te biometrikus azonosító adatokat tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használod ezt a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

    3. Okostelefon védelme

      Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléked védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használj valamilyen képernyőzárat, lehetőleg biometrikus vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

      Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepíts, ezek a készülékhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play Store vagy Apple Store.

      Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használsz (Bluetooth, Wi-Fi), kapcsold ki ezeket.

      Az alkalmazást lehetőleg ne használd nyilvános helyen, és figyelj a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható Wi-Fi kapcsolat).

  11. Mobilfizetés
    1. Mire van szükségem a mobilfizetés használatához?

      Budapest Bank Mobil App alkalmazás meglétére és minimum 5.0 (Lollipop) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

    2. Csak Android rendszerű készülékkel használhatom a mobilfizetést?

      Igen, iOS operációs rendszerrel működő készüléken (pl. iPhone) a szolgáltatás nem vehető igénybe. A Budapest Bank 2020-ban tervezi ügyfelei számára az Apple Pay bevezetését.

    3. Hogyan tudom használni az érintéses mobilfizetést?

      Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után vagy a készülék felébresztésével, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

    4. Mennyire biztonságos a folyamat?

      Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

    5. Fizetés során kell PIN kódot megadnom a terminálon?

      Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 15 000 Ft feletti fizetésnél és ritkább esetben 15 000 Ft alatt is a plasztik bankkártyához tartozó PIN kódoddal kell jóváhagyni a tranzakciót.

    6. Milyen költségekkel jár a mobilfizetés?

      A szolgáltatás részletes leírását és feltételeit a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla folyószámlahitel általános szerződési feltételek valamint a Budapest Bank Mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetmények tartalmazzák.

    7. Mi történik, ha digitalizált bankkártyám illetéktelen kezekbe kerül?

      Amennyiben ellopják vagy elhagyod a készüléked, mielőbb vedd fel a kapcsolatot a Telebank munkatársaival a díjmentesen hívható, 1440-es számon és kollégáink távolról inaktiválni tudják a szolgáltatást.

  12. Csekkbefizetés
    1. Milyen csekket tudok befizetni a szolgáltatás segítségével?

      A szolgáltatással minden QR kóddal ellátott fehér és sárga csekk kiegyenlethető.

    2. Mely kártyáimmal tudom használni a szolgáltatást?

      A szolgáltatás indításakor csak azokat a bank- és hitelkártyákat jelenítjük meg, melyekkel lehetséges a tranzakció elvégzése.

    3. Egy csekket többször is be tudok fizetni?

      Adott Internetbank felhasználóval egy csekket egyszer van lehetőséged befizetni, melyről az alkalmazás figyelmeztetést küld.

    4. Kapok visszaigazolást a csekk befizetéséről?

      Igen, a visszaigazolást a Magyar Posta Zrt. küldi az alkalmazásban beállított e-mail címedre. Amennyiben nem kapnád meg a levelet, vagy probléma merülne fel, kérjük vedd fel velük a kapcsolatot a 06-1-767-8282-es telefonszámon.

    5. Kötelező e-mail címet megadnom a szolgáltatás használatához?

      Igen, mivel befizetést követően a megadott e-mail címre kerül kiküldésre a visszaigazoló üzenet.

    6. Hol jelenik meg az Elnevezés mezőben megadott szöveg?

      A megadott szöveg a Magyar Posta Zrt. felé nem kerül továbbításra, csupán a visszaigazoló üzenetben jelenik meg.

    7. Mennyit kell fizetnem a csekkbefizetés szolgáltatás használatért?

      A QR Csekkbefizetés szolgáltatással való befizetés kártyás tranzakciónak minősül, melynek díját bankszámlacsomagod kondíciói alatt tekinthesz meg, általában ez plusz költséggel nem jár.

  13. Internetbank QR belépés
    1. Mik az előfeltételei a funkció használatának?

      A funkció előfeltételei, hogy a felhasználón már rendelkezik alkalmazásban beregisztrált készülékkel és a funkció bekapcsolt az alkalmazásban.

    2. A hagyományos módon SMS azonosítással továbbra is be lehet lépni az Internetbank felületére?

      Igen, az QR belépés funkció mellett továbbra is van lehetőség az Internetbank azonosító-val és jelszót megadva SMS azonosítással belépni az Internetbank felületére.

    3. Hol tudom bekapcsolni a funkciót?

      A funkciót a Menü / Beállítások QR belépés kapcsolóval tudja bekapcsolni.

    4. Hol tudom elindítani a QR kód olvasót, hogy az Internetbank felületéről beolvassam a kódot?

      A Menün belül a QR Internetbank belépés lehetőséggel, okos csempével a kezdőlapról vagy a feloldási képernyőn.

  14. Számlakivonatok
    1. A kivonatokat le lehet tölteni a készülékre?
      • Android operációs rendszerrel működő készüléken a kivonatok megoszthatók különböző PDF olvasó alkalmazásokkal. Ezekben az alkalmazásokban legtöbb esetben megtalálható a letöltés lehetősége.
      • iOS operációs rendszerrel működő készüléken a felugró megosztási panelben a „Mentés a Fájlokba” lehetőséggel menthető a kivonat a készülékre.
    2. Mit jelöl a kivonat nevében lévő év/szám, és alatta lévő dátum?
      • Év: A kivonat létrehozásának évét mutatja
      • Szám: A kivonat sorszámát a létrehozásának évében
      • Dátum: A létrehozásának pontos dátumát

Töltsd le ingyenesen a Budapest Bank Mobil App-ot