A játékod már mobil,
a bankod miért nem?

Fizess mobiloddal
applikáción keresztül!

Töltsd le most!

Töltsd le most!

app-store ikon mastercard ikon
app-store ikon mastercard ikon

Nézd meg hogyan működik a mobilfizetés

Fizess mostantól okostelefonnal!

Állítsd be ingyenesen kedvenc Mastercard vagy Maestro típusú bankkártyádat mobilfizetésre a Budapest Mobil Internetbank alkalmazásban és vásárolj mostantól Androidos okostelefonoddal!

  • Kényelmes, gyors és biztonságos
  • Egy érintéssel bekapcsolhatod
  • Válts kártyáid között egyszerűen

Használd minden vásárláshoz

1

Ébreszd fel a telefonod
vagy oldd fel a
képernyőzárat

2

Érintsd a POS terminálhoz
a telefont és várd meg
a visszajelzést

3

5000 Ft felett add
meg a PIN kódod a
terminálon

Kapcsold be egy érintéssel

  • Lépj be

    Lépj be a Budapest Mobil Internetbank alkalmazásba

  • Válaszd ki

    Válaszd ki a kedvenc Mastercard vagy Maestro típusú bankkártyádat és kapcsold be a mobilfizetés funkciót

  • Várd meg

    Várd meg a visszajelzést és használd onnantól minden vásárláshoz a telefonod

A mobilfizetés bekapcsolásával a kiválasztott kártyádnak egy digitális másolatát fogjuk létrehozni az okostelefonodon. A digitalizáció fokozott biztonsággal történik, a szükséges adatok katonai szintű titkosítással vannak védve a készülékeden. A folyamat során egy nyilatkozatban tájékoztatunk a mobilfizetés használatának feltételeiről.

Ismerd meg a folyamatot részletesen

Biztonságos mobilfizetés

A funkció kialakításakor kiemelt figyelmet fordítottunk a biztonságra. A digitalizáláshoz szükséges adatokat magas szintű titkosítással védjük, a telefonról tudtod nélkül nem lehet pénzt leemelni. A mobilfizetés ugyanúgy működik, mint egy hagyományos bankkártyás fizetés, de a mobilodon még több biztonsági beállítást elvégezhetsz:

  • Alapértelmezetten csak feloldott képernyőzárral tudsz fizetni, de ezt bármikor ki is kapcsolhatod a mobilfizetés beállításokban

  • A mobilfizetés lehetőségét egy érintéssel szüneteltetheted, majd újra aktiválhatod az applikációban

  • Ha elvesztetted, vagy ellopták a telefonod, a 1440-es ingyenesen hívható számon azonnal felfüggesztheted a digitalizált kártyádat vagy letilthatod az applikációt is

  • A digitalizált kártyád vásárlási limitje megegyezik a hozzá tartozó plasztikkártya limitjével

Mire van szükséged a mobilfizetéshez

A Budapest Bank által kibocsátott Mastercard vagy Maestro típusú betéti bankkártyára vagy hitelkártyára

NFC képes Androidos készülékre, legalább 4.4 (KitKat) vagy újabb operációs rendszerrel

Budapest Mobil Internetbank alkalmazásra

Hogyan működik

Több kártyát is digitalizálhatsz

Ha több bankkártyád van, azzal tudsz fizetni, amelyik mobilfizetésre van kijelölve. A mobilfizetésre kijelölt kártyát bármikor módosíthatod.

Bármikor szüneteltetheted a mobilfizetést, vagy törölheted a digitalizált kártyákat

A mobilfizetés kikapcsolása nem jelenti a digitalizált kártya törlését. A digitalizált kártyákat a Beállítások / Mobilfizetés beállításokban tudod törölni a Mobilfizetés alaphelyzetbe állítása gombbal.

Használd ugyanúgy, mint a plasztik kártyád

PIN kódod megegyezik a plasztik kártya PIN kódjával, a telefont fizetésre ugyanúgy kell használni, mint a bankkártyádat. Érintsd hozzá a terminálhoz, és ha 5.000 Ft feletti összegben vásárolsz, add meg a terminálon, a PIN kódodat.

Legyen mindig bekapcsolva az NFC antennád

Vásárláskor az NFC mindig legyen bekapcsolva. Fizetés után a telefon jelzi, ha elveheted a készüléket a termináltól

Használd aktív internetkapcsolat nélkül is

Aktív internetkapcsolat nélkül 8 alkalommal tudod mobilfizetésre használni készülékét. Az applikáció felugró üzenetben jelzi, ha már csak 2 fizetési lehetőséged van vagy elfogyott mind. Ebben az esetben csatlakoztasd telefonod az internethez!

Maradt még kérdésed? Írj nekünk!

Tudjuk, hogy a számtalan kérdésed lehet még a Budapest Mobilfizetés szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

Írj nekünk egy üzenetet, hogy eloszlassuk a kételyeid!


Adataidat az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük.

Támogatás

  1. Hozzáférés

    1. Mire van szükségem a mobilfizetés használatához?

      Budapest Mobil Internetbank alkalmazás meglétére és minimum 4.4-es (KitKat) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

    2. Csak Android rendszerű készülékkel használhatom a mobilfizetést?

      Igen, iOS operációs rendszerrel működő készüléken (pl. iPhone) nem vehető igénybe a szolgáltatás.

  2. Bankkártyák

    1. Milyen kártyatípust digitalizálhatok?

      Dombornyomott és elektronikus bankkártyák (betéti - és hitelkártyák) is digitalizálhatóak, ha a kártya már aktiválásra került.

    2. VISA típusú kártyát digitalizálhatok?

      Nem, jelenleg csak Maestro vagy Mastercard kártyát lehet digitalizálni.

    3. Több bankkártyát is tudok digitalizálni az alkalmazásban?

      Igen, azonban társkártya digitaliáziciójára egyelőre nincs lehetőség.

    4. Vállalati bankkártyát tudok digitalizálni?

      Nem, jelenleg csak lakossági felhasználók használhatják a szolgáltatást.

  3. Digitalizáció

    1. Digitalizálást követően van további teendőm?

      Nem, a digitalizált kártyát nem kell külön aktiválni, fizetés előtt viszont az NFC-t be kell kapcsolni.

    2. Szükségem van speciális SIM kártyára a funkció igénybevételéhez?

      Nem, a Budapest Bank Mobilfizetés szolgáltatófüggetlen, ezért használatához nincs szükség speciális SIM kártyára.

    3. Egy fizikai kártyát hány készüléken digitalizálhatok?

      Egy adott kártya bármennyi készüléken digitalizálható, viszont egy készüléken egy kártya csak egyszer.

  4. Fizetés mobiltelefonnal

    1. Hogyan tudom használni az érintéses mobilfizetést?

      Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

    2. Milyen termináloknál tudok fizetni a mobiltelefonnal?

      Valamennyi terminálnál, amelyek érintéses fizetésre alkalmasak.

    3. Mennyire biztonságos a folyamat?

      Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

    4. Fizetés során kell PIN kódot megadnom a terminálon?

      Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 5000 Ft feletti fizetésnél a bankkártya PIN kódjával kell jóváhagyni a tranzakciót.

    5. Beállítható-e külön limit a digitalizált kártyához?

      Nem, a digitalizált kártya limitek megegyeznek az adott plasztik kártyánál beállított limitekkel, nincs mód külön állítani azokat.

  5. Használat

    1. Szükséges-e internetkapcsolattal rendelkeznem a mobilfizetés során?

      A fizetés aktív internetkapcsolat nélkül is használható, amennyiben a készüléken rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű egyedi tranzakciós kulcs. Ez maximum nyolc érintéses fizetési tranzakciót jelent internetelérés nélkül. Amennyiben készülékével internethez csatlakozik, az automatikusan feltölti az említett tokeneket. Az alkalmazás figyelmezteti Önt, ha már csak két tranzakciós kulcs maradt, ekkor kérjük, csatlakoztassa készülékét az internethez.

    2. Milyen módon tudom megszüntetni a digitalizált kártyát?

      A Budapest Mobil Internetbank alkalmazás Beállítások / Alkalmazás beállítások / Mobilfizetés beállítások menüpontjában a Mobilfizetés alaphelyzetbe állítása gombbal.

    3. Milyen költségekkel jár a mobilfizetés?

      A szolgáltatás a Budapest Bank ügyfelei számára jelenleg nem jár plusz költséggel. A mindenkori díjakat a Lakossági számlavezetés, valamint a Hitelkártya hirdetmények tartalmazzák.

    4. Van érvényességi ideje a digitalizált kártyának?

      Igen, a digitalizált kártya érvényességi ideje 3 év. Ez a plasztik kártyákhoz hasonlóan a lejáratot követően automatikusan megújításra kerül, amennyiben a plasztik kártya továbbra is élő.

    5. Mi történik, ha virtuális bankkártyám illetéktelen kezekbe kerül?

      Amennyiben ellopják vagy elhagyja a készüléket, mielőbb vegye fel a kapcsolatot a TeleBank munkatársaival a 1440-es számon.

1Az igénybevétel feltétele a Budapest Bank által kibocsátott Mastercard vagy Maestro típusú lakossági bankkártya, NFC képes Androidos készülék legalább 4.4 (KitKat) operációs rendszerrel, valamint a Budapest Mobil Internetbank alkalmazás (melynek feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás) megléte. Az alkalmazásban digitálizált bankkártyával ATM készpénzfelvétel és online vásárlási tranzakció nem hajtható végre. Kérjük tájékozódjon a szolgáltatásra vonatkozó feltételekről és felelősségi szabályokról! A jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja.