Fizess mobiloddal
applikáción keresztül!

Budapest Bank Mobil
Applikációval lehetséges!

Töltsd le most!

Töltsd le most!

app-store ikon mastercard ikon
app-store ikon mastercard ikon

Nézd meg hogyan működik a mobilfizetés

Fizess mostantól okostelefonnal!

Állítsd be ingyenesen kedvenc Mastercard vagy Maestro típusú kártyád mobilfizetésre a Budapest Bank Mobil App-ban, és vásárolj mostantól Androidos okostelefonoddal!

  • Kényelmes, gyors és biztonságos
  • Egy érintéssel bekapcsolhatod
  • Válts kártyáid között egyszerűen

Használd minden vásárláshoz

1

Ébreszd fel a telefonod
vagy oldd fel a
képernyőzárat

2

Érintsd a POS terminálhoz
a telefont és várd meg
a visszajelzést

3

5000 Ft felett add
meg a PIN kódod a
terminálon

Kapcsold be egy érintéssel

  • Lépj be

    Lépj be a Budapest Bank Mobil App-ba

  • Válaszd ki

    Válaszd ki a kedvenc Mastercard vagy Maestro típusú bankkártyádat és kapcsold be a mobilfizetés funkciót

  • Várd meg

    Várd meg a visszajelzést és használd onnantól minden vásárláshoz a telefonod

A mobilfizetés bekapcsolásával a kiválasztott kártyádnak egy digitális másolatát fogjuk létrehozni az okostelefonodon. A digitalizáció fokozott biztonsággal történik, a szükséges adatok katonai szintű titkosítással vannak védve a készülékeden. A folyamat során egy nyilatkozatban tájékoztatunk a mobilfizetés használatának feltételeiről.

Ismerd meg a folyamatot részletesen

Biztonságos mobilfizetés

A funkció kialakításakor kiemelt figyelmet fordítottunk a biztonságra. A digitalizáláshoz szükséges adatokat magas szintű titkosítással védjük, a telefonról tudtod nélkül nem lehet pénzt leemelni. A mobilfizetés ugyanúgy működik, mint egy hagyományos bankkártyás fizetés, de a mobilodon még több biztonsági beállítást elvégezhetsz:

  • Alapértelmezetten csak feloldott képernyőzárral tudsz fizetni, de ezt bármikor ki is kapcsolhatod a mobilfizetés beállításokban

  • A mobilfizetés lehetőségét egy érintéssel szüneteltetheted, majd újra aktiválhatod az applikációban

  • Ha elvesztetted, vagy ellopták a telefonod, a 1440-es ingyenesen hívható számon azonnal felfüggesztheted a digitalizált kártyádat vagy letilthatod az applikációt is

  • A digitalizált kártyád vásárlási limitje megegyezik a hozzá tartozó plasztikkártya limitjével

Mire van szükséged a mobilfizetéshez

A Budapest Bank által kibocsátott Mastercard vagy Maestro típusú betéti bankkártyára vagy hitelkártyára

NFC képes Androidos készülékre, legalább 5.0 (Lollipop) vagy újabb operációs rendszerrel

Budapest Bank Mobil App-ra

Hogyan működik

Több kártyát is digitalizálhatsz

Ha több bankkártyád van, azzal tudsz fizetni, amelyik mobilfizetésre van kijelölve. A mobilfizetésre kijelölt kártyát bármikor módosíthatod.

Bármikor szüneteltetheted a mobilfizetést, vagy törölheted a digitalizált kártyákat

A mobilfizetés kikapcsolása nem jelenti a digitalizált kártya törlését. A digitalizált kártyákat a Beállítások / Mobilfizetés beállításokban tudod törölni a Mobilfizetés alaphelyzetbe állítása gombbal.

Használd ugyanúgy, mint a plasztik kártyád

PIN kódod megegyezik a plasztik kártya PIN kódjával, a telefont fizetésre ugyanúgy kell használni, mint a bankkártyádat. Érintsd hozzá a terminálhoz, és ha 5.000 Ft feletti összegben vásárolsz, add meg a terminálon, a PIN kódodat.

Legyen mindig bekapcsolva az NFC antennád

Vásárláskor az NFC mindig legyen bekapcsolva. Fizetés után a telefon jelzi, ha elveheted a készüléket a termináltól

Használd aktív internetkapcsolat nélkül is

Aktív internetkapcsolat nélkül 8 alkalommal tudod mobilfizetésre használni készülékét. Az applikáció felugró üzenetben jelzi, ha már csak 2 fizetési lehetőséged van vagy elfogyott mind. Ebben az esetben csatlakoztasd telefonod az internethez!

Maradt még kérdésed? Írj nekünk!

Tudjuk, hogy a számtalan kérdésed lehet még a Budapest Mobilfizetés szolgáltatásunkkal kapcsolatban.

Írj nekünk egy üzenetet, hogy eloszlassuk a kételyeid!


Adataidat az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük.

Támogatás

  1. Hozzáférés

    1. Mire van szükségem a mobilfizetés használatához?

      Budapest Bank Mobil App alkalmazás meglétére és minimum 5.0 (Lollipop) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

    2. Csak Android rendszerű készülékkel használhatom a mobilfizetést?

      Igen, iOS operációs rendszerrel működő készüléken (pl. iPhone) a szolgáltatás nem vehető igénybe. A Budapest Bank 2020-ban tervezi ügyfelei számára az Apple Pay bevezetését.

  2. Bankkártyák

    1. Milyen kártyatípust digitalizálhatok?

      Dombornyomott és elektronikus bankkártyák (betéti - és hitelkártyák) is digitalizálhatóak, amennyiben a kártya már aktiválásra került. Kártyatársaság szintű korlátozások: jelenleg Mastercard vagy Maestro kártyák digitalizálása lehetséges, Visa kártyáké nem.

    2. VISA típusú kártyát digitalizálhatok?

      Nem, jelenleg csak Maestro vagy Mastercard kártyát lehet digitalizálni.

    3. Több bankkártyát is tudok digitalizálni az alkalmazásban?

      Igen, azonban társkártya digitaliáziciójára egyelőre nincs lehetőség.

    4. Nagyvállalati bankkártyát tudok digitalizálni?

      Nem, jelenleg csak lakossági felhasználók használhatják a szolgáltatást.

  3. Digitalizáció

    1. Digitalizálást követően van további teendőm?

      Nem, a digitalizált kártyát nem kell külön aktiválni, fizetés előtt viszont az NFC-t mindenképpen be kell kapcsolni.

    2. Szükségem van speciális SIM kártyára a funkció igénybevételéhez?

      Nem, a Budapest Bank Mobilfizetés szolgáltatófüggetlen, ezért használatához nincs szükség speciális SIM kártyára.

    3. Egy fizikai kártyát hány készüléken digitalizálhatok?

      Egy adott kártya bármennyi készüléken digitalizálható, viszont egy készüléken egy kártya csak egyszer.

  4. Fizetés mobiltelefonnal

    1. Hogyan tudom használni az érintéses mobilfizetést?

      Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

    2. Milyen termináloknál tudok fizetni a mobiltelefonnal?

      Valamennyi terminálnál, amelyek érintéses fizetésre alkalmasak.

    3. Mennyire biztonságos a folyamat?

      Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

    4. Fizetés során kell PIN kódot megadnom a terminálon?

      Érintéssel működő fizetésre alkalmas kártyához hasonlóan, 15 000 Ft feletti fizetésnél és ritkább esetben 15 000 Ft alatt is a plasztik bankkártyához tartozó PIN kódoddal kell jóváhagyni a tranzakciót.

    5. Beállítható-e külön limit a digitalizált kártyához?

      Nem, a digitalizált kártya limitek megegyeznek az adott plasztik kártyánál beállított limitekkel, nincs mód külön állítani azokat.

  5. Használat

    1. Szükséges-e internetkapcsolattal rendelkeznem a mobilfizetés során?

      A fizetés aktív internetkapcsolat nélkül is használható, amennyiben a készüléken rendelkezésre áll megfelelő mennyiségű egyedi tranzakciós kulcs. Ez maximum nyolc érintéses fizetési tranzakciót jelent internetelérés nélkül. Amennyiben készüléked internethez csatlakozik, az automatikusan feltölti az említett tokeneket. Az alkalmazás figyelmeztet, ha már csak két tranzakciós kulcs maradt, ekkor kérjük, csatlakoztasd készüléked az internethez.

    2. Milyen módon tudom megszüntetni a digitalizált kártyát?

      A Budapest Bank Mobil App Menü / Beállítások / Mobilfizetés / jobb felső sarokban lévő Beállítások / Mobil fizetés visszaállítása gombbal.

    3. Milyen költségekkel jár a mobilfizetés?

      A szolgáltatás részletes leírását és feltételeit a Lakossági forint, vagy deviza fizetési számla folyószámlahitel általános szerződési feltételek valamint a Budapest Bank Mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetmények tartalmazzák.

    4. Van érvényességi ideje a digitalizált kártyának?

      Igen, a digitalizált kártya érvényességi ideje 3 év. Ez a plasztik kártyákhoz hasonlóan a lejáratot követően automatikusan megújításra kerül, amennyiben a plasztik kártya továbbra is élő.

    5. Mi történik, ha digitalizált bankkártyám illetéktelen kezekbe kerül?

      Amennyiben ellopják vagy elhagyod a készüléked, mielőbb vedd fel a kapcsolatot a Telebank munkatársaival a díjmentesen hívható, 1440-es számon és kollégáink távolról inaktiválni tudják a szolgáltatást.

  6. Biztonsági tanácsok

    1. Az mPIN kód kezelése

      Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kér, akkor azt megfelelő körültekintéssel használd, ne add ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá. Amennyiben van rá lehetőséged, időközönként válts mPIN kódot.

    2. Biometrikus azonosítás

      Mivel az alkalmazás a készülékben található biometrikus azonosító adatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezd, ha telefonja csak az Te biometrikus azonosító adatokat tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használod ezt a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

    3. Okostelefon védelme

      Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléked védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használj valamilyen képernyőzárat, lehetőleg biometrikus vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

      Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepíts, ezek a készülékhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play Store vagy Apple Store.

      Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használsz (Bluetooth, Wi-Fi), kapcsold ki ezeket.

      Az alkalmazást lehetőleg ne használd nyilvános helyen, és figyelj a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható Wi-Fi kapcsolat).

1A Budapest Bank Mobil App igénybevételének feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás megléte.

2A Budapest Bank mobilfizetés igénybevételének feltétele a Budapest Bank által kibocsátott Mastercard vagy Maestro típusú lakossági bankkártya, NFC képes Androidos készülék legalább 5.0 (Lollipop) vagy újabb operációs rendszerrel, valamint a Budapest Bank Mobil App (melynek feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás) megléte. A bankkártyáról az applikációban létrehozott digitalizált másolattal online vásárlási tranzakció nem hajtható végre. A szolgáltatás 2020.06.30-ig díjmentesen érhető el, a mindenkori aktuális kondíciókról kérjük tájékozódjon a Budapest Bank Mobilfizetésről szóló kiegészítő hirdetményből! A jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja.