A zenéd már mobil,
a bankod miért nem?

Fizess és intézd pénzügyeid
applikáción keresztül!

Töltsd le most!

Töltsd le most!

   
   

2018.11.22. Új verzió érhető el az alkalmazásból

Részletek

Bankolj
okostelefonodról!

Pénzügyeid intézéséhez nem kell többé alkalmazkodnod a Budapest Bank fióki nyitva tartáshoz: pénzügyeidet bármikor, bárhonnan, sorban állás nélkül intézheted - hiszen csupán az internetre és egy okostelefonra van szükséged!

MOST AKÁR 1000 fT-OT ADUNK VISSZA!

Hogyan kaphatod meg?

Fizesd be csekkjeid1, indíts Forint eseti átutalást vagy vásárolj egy érintéssel2
az alkalmazáson keresztül!

Az első és az ötödik sikeres tranzakció után is 500 Ft3-ot adunk vissza!

Funkciók

Pénzügyek egy kézben

Kezeld pénzügyeid egy helyen a Budapest Mobil Internetbank alkalmazással. Válts egyszerűen és biztonságosan fiókjaid között és utalj akár egy érintésből kedvenc partnereidnek.

  • Számlák áttekintése
  • Ügyfélválasztó
  • Megbízás és átvezetés indítása

MOBILFIZETÉS EGY ÉRINTÉSSEL

Kapcsoljd be egy gombnyomással a Budapest Bank Mobilfizetés ingyenes szolgáltatást, és használd Android-os mobilod minden bankkártyás vásárláshoz!

  • Kényelmesebb vásárlás
  • Gyors és biztonságos működés
  • Válts kártyáid között egyszerűen

Átlátható pénzügyek
minden helyzetben

Tudj meg minden fontos információt pénzügyeidről! Ellenőrizd egyenlegeid, keress a számlatörténeteidben vagy tekintsd meg beadott megbízásaidnak státuszát bárhol és bármikor.

  • Megbízások megtekintése
  • Számlatörténet megtekintése
  • Szűrő

Alkalmazás bankkártyáidhoz

Igazítsd bankkártyád lehetőségeit élethelyzetedhez néhány érintésből! Betéti- és hitelkártyáidat kényelmesen tudod kezelni az alkalmazáson keresztül is, legyen szó kártya felfüggesztéséről, vagy vásárlási limit módosításról.

  • Készpénzfelvételi és vásárlási limitmódosítás
  • Kártyaaktiválás, felfüggesztés

Nézd meg kisfilmünket az alkalmazás használatáról:

Bejelentkezési folyamat

Letöltés
Töltsd le az alkalmazást iOS
vagy Android eszközére
Bejelentkezés
Jelentkezz be Budapest Internetbank
felhasználóneveddel és jelszavaddal
SMS kód
Add meg az SMS-ben kapott
jóváhagyó kódot
mPIN kód
Állíts be egy mPIN-t
Kész
Bankolj úgy, ahogy Neked
a legkényelmesebb!

Ügyfeleink véleménye

„Gyorsan és egyszerűen használható, nagyon jó a kialakítása.”
„Tökéletes! :) Könnyen kezelhető, átlátható, nagyon jól összerakott app.”
„Kényelmes, ügyfélbarát és tökéletesen használható a napi bankoláshoz! Így tovább!”

Véleményed fontos számunkra

Kérjük, töltsd ki kérdőívünket és osszd meg velünk véleményed, észrevételeid az applikációval kapcsolatban! A beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét.

Köszönjük a segítséged, mellyel hozzájárulsz szolgáltatásunk javításhoz!


E-mail címét az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük

Támogatás

  1. Bejelentkezés és belépés
    1. Mit tegyek, ha nem sikerül bejelentkeznem?

      Az alkalmazásba való bejelentkezéssel regisztrálod az eszközöd, melyhez aktív internet kapcsolat mellett Budapest Internetbank szerződéssel kell rendelkezned, ezen azonosítóit pontosan kell megadnod.

    2. Mit tegyek, ha elfelejtettem a Budapest Internetbank azonosítóm?

      Elfelejtett Budapest Internetbank azonosító esetén új jelszót kell igényelned. Ehhez kérjük, hívd a TeleBank munkatársait a 1440-es telefonszámon.

    3. Mit tegyek, ha a bejelentkezsé sikeres volt, azonban nem tudok belépni?

      Ez az alábbi esetekben fordulhat elő:

      • A készüléked nem kapcsolódik internethez: az alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges (ez lehet WIFI vagy mobil internet kapcsolat).
      • Többszörös jelszórontás miatt felfüggesztették az Internetbank azonosítódat: ilyen esetben kérjük, hívd a TeleBankot segítségért a 1440-es telefonszámon.
      • Az alkalmazást módosított operációsrendszerrel rendelkező készüléken szeretnéd használni. Az applikáció nem használható, ha feltörték a készülék gyári operációs rendszerét (rootolt vagy jailbreakelt). Az ilyen eszköz könnyebben fertőzhető különböző adatlopó vírusokkal, ezért kockázatos pénzügyi alkalmazást telepíteni rá: ilyen esetben kérjük, állítsd vissza a készülék gyári beállításait.
      • Törölték az eszközregisztrációt vagy alaphelyzetbe állították az alkalmazást: ebben az esetben kérjük, jelentkezz be újra.
      • Megszűnt az Internetbank szerződésed.
    4. Milyen szabályok szerint lehet az mPIN kódot megadni?
      Megnevezés Kizárt számsorok Megjegyzés
      Azonos karakterek 111111, 222222, 333333, 444444, 555555, 666666, 777777, 888888, 999999, 000000 Azonos számokból álló számsorok
      Sorozatok 012345, 123456, 654321, 543210 Sorozatokból álló számsorok
      Ismétlődések 121212, 131313, 101010, 696969, 112233, 445566, 123123, 007007 Olyan számsorok, amely valamely karakter(ek) ismétlésén alapul
      Palindromok 123321 Olyan számsor amely oda és visszafelé olvasva is azonos.
      Minták 123654, 789456, 147258, 147369, 159357, 159753, 314159 Olyan számsorok amelyek valamilyen minta szerint rendeződve adhatók meg.
    5. Mit tegyek, ha elfelejtettem a mPin kódom?

      A login képernyő jobb alsó sarkában az „Elfelejtett mPIN” gomb segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az alkalmazást. A további használathoz újra be kell jelentkezned!

    6. Az ujjlenyomatommal ki tudom váltani az mPIN kódos belépést?

      Igen, a funkció beállítását követően az applikációba bármikor beléphetsz ujjlenyomat autentikációval. Kérjük, olvasd el figyelmesen az ujjlenyomatos belépésre vonatkozó biztonsági tanácsainkat.

  2. Készülék kezelése
    1. Mit tegyek, ha elhagytam vagy ellopták a készülékem?

      A fenti esetekben javasolt törölni az eszközregisztrációt. Ezt megteheted az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában. Törlés után újabb bejelentkezést követően ismét használható az eszközön az alkalmazás.

    2. Mit tegyek, ha eladom a készülékem?

      Ebben az esetben javasolt törölni az eszközregisztrációt, melyet megtehetsz:

      • az Alkalmazás beállítások menüben az „Alaphelyzetbe állítás” pontban
      • a login képernyő jobb alsó sarkában az „Elfelejtett mPIN” gombbal
      • az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában
    3. Hol tudom megnézni, hogy milyen mobil készülékek tartoznak az Internetbank azonosítómhoz?

      A regisztrált eszközöket az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában tekintheted meg.

  3. Megbízások
    1. Hogyan tudok új utalást, megbízást kezdeményezni?

      Átutalás vagy átvezetés indításhoz érintsd meg a képernyő jobb alsó sarkában található „nyilat”. Itt a tárácsról közvetlenül kiválaszthatod a tíz leggyakoribb partnered, vagy érintsd meg az „Új megbízás” ikont.

    2. Hogyan tudok átvezetést indítani?

      Átvezetéshez tapints az új megbízás indítása gombra, majd a jogosult szekciónál válasszd ki a partnerlistából a megfelelő saját számládat.

    3. Hogyan módosíthatom a kedvencek tárcsát?

      Az applikáció automatikusan azt a tíz partnerét helyezi a kedvencek tárcsára, akiknek leggyakrabban indít megbízást, ez manuálisan nem módosítható.

    4. Hogyan tudom visszavonni a mobil alkalmazásban indított forint megbízást?

      Teljesítés előtt, a mobil alkalmazásban indított forint megbízások az alkalmazáson belül nem vonhatóak vissza, erre a Budapest Internetbankban van lehetőséged, az elküldött megbízások pontban.

    5. Hányszor és milyen összegben indíthatok megbízást az applikációból?

      Minden esetben az aktuális hirdetmény tartalmazza a mobil alkalmazásból indítható napi forint megbízási limiteket.

  4. Számlainformáció
    1. Milyen információkat láthatok a számlatörténet menüpontban?

      Számlatörténeted három hónapra visszamenőleg jelenítjük meg. További adatok megtekintéséhez a számlatörténetedben tudsz keresni az elmúlt egy évre visszamenőleg.

    2. Hogyan tudok keresni vagy szűrni számlatörténetemben?

      Kereséshez válasszd a kiválasztott számlatörténet oldalon az új megbízás gomb felett található szűrő gombot. A megjelenő szűrő beállítások oldalon add meg a vizsgálni kívánt dátum-, összeg intervallumot vagy kulcsszavakat.

    3. Hogyan kapcsolhatom be az elrejthető egyenlegek funkciót, és hogy használjam?

      A főképernyőn elrejtheted egyenlegeidet úgynevezett maszkolásos eljárással. Ehhez lépj be az Alkalmazás beállítások menüpontba és kapcsold be az „Egyenlegek elrejtése a főképernyőn” funkciót. Ez után az alkalmazás a kezdőlapon pontokkal fedi el az egyenlegedet, melyek felfedéséhez röviden tapints a pontokra. Ismételt elrejtéshez tapints újra az egyenlegedre.

  5. Bankkártyás műveletek
    1. Hol és milyen bankkártya limiteket tudok beállítani az applikációban?

      Betéti- és hitelkártyáihoz tartozó napi készpénzfelvételi-, vásárlási- és internetes vásárlási limit módosításához válaszd ki a főképernyőn a kívánt kártyát, majd az adott kártya részletei képernyőn a csúszka segítségével állítsd be a megfelelő összeget. Nem tízezer Ft-ra kerekített összegnél vagy 1.000.000 Ft feletti limit megadás esetén a beállításához kattints a ceruza ikonra. A megadható legkisebb érték minden esetben 1 Ft

    2. Van-e felső korlát limit beállításnál?

      Készpénzfelvételi limitet maximum 2.000.000. Ft-ra lehet beállítani. A limitállítás gyakoriságában nincs korlátozás, azt díjmentesen, bármennyiszer megteheted egy nap folyamán.

    3. Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat?

      Felfüggesztett, vagy első aktiválásra váró kártya esetén, a főképernyőn válasszd ki az aktiválásra szánt kártyát, majd a kártya státusznál található kapcsoló segítségével állítsd a kártya státuszát aktívra.

    4. Miért látok új kártyát az applikációban?

      Betéti- és hitelkártya automatikus lejárata esetén aktiválásra váró új kártyája megjelenik a mobil applikációban is. Ezzel semmi dolgod nincs, mindaddig, amíg új kártyádat aktiválni nem szeretnéd. Ebben az esetben kérjük, olvasd el a „Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat?” bejegyzésünket!

      Amennyiben új kártyádat aktiváltad, a lejárt kártyádat már nem fogod tudni használni.

  6. Beállítások, Navigáció
    1. Hogyan tudok navigálni a funkciók között?

      Applikációnk felépítésénél az egyszerűséget helyeztük a főszerepbe, ezért a képernyők között azok jobbra-balra húzásával navigálhatsz: a főképernyőről a kiválasztott számlát jobbra húzva a megbízások menüpontba, balra húzva pedig a számlatörténet oldalra juthatsz.

    2. Hogyan tudom megosztani a számlaszámom?

      A számlaszám megosztásához tartsd hosszan nyomva (2-3 másodperc) a kiválasztott számlát, amíg az operációs rendszer beépített megosztási modulja fel nem ugrik. Itt válaszd ki a kívánt megosztási módot, ahol a következő adatok fognak megjelenni: Számla tulajdonos neve, számlaszáma és számlavezető bank neve.

    3. Hogyan tudok nyelvet váltani?

      Belépés előtt - amennyiben nem aktiváltad az ujjlenyomatos belépést - a bejelentkezési képernyő bal alsó részében található „HU-EN” kapcsolóval vagy a Beállítások / Alkalmazás beállítások / Nyelv beállítása menü segítségével. Nyelvváltás után újra be kell jelentkezned.

    4. Hogyan tudok fiókot váltani?

      Amennyiben egy Internetbank felhasználóhoz különböző fiókokat kapcsoltál, akkor a Beállítások / Ügyfélválasztó gomb segítségével tudod előhívni az ügyfélváltó menüt, ahol a felhasználódhoz kapcsolt fiókokat láthatod.

      Ha nem látod ezt a lehetőséget, kérjük, fáradj be bármelyik Budapest Bank fiókba, ahol azonosítás után díjmentesen hozzárendelik felhasználódhoz a fiókjaidat.

    5. Hogyan tudok kijelentkezni?

      Kijelentkezéshez érintsd meg a jobb felső sarokban található, beállításokat jelző fogaskerék ikont, és válaszd a Kijelentkezés gombot.

    6. Hol tudom beállítani az ujjlenyomatos / biometrikus azonosítást?

      Ezen funkció aktiválásához lépj a Beállítások / Alkalmazás beállítások menüpontba. Android-os készülék esetén az Ujjlenyomatos azonosítás, iOS eszközön a Biometrikus azonosítás csúszka elhúzásával tudod bekapcsolni a másodlagos autentikációt. A funkció aktiválásához kérjük, fogadd el az ezzel kapcsolatos nyilatkozatot.

  7. Biztonsági tanácsok
    1. Az mPIN kód kezelése

      Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kér, akkor azt megfelelő körültekintéssel használd, ne add ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá.

    2. Ujjlenyomatos azonosítás

      Mivel az alkalmazás a készülékben található ujjlenyomatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezd, ha telefonod csak a saját ujjlenyomataidat tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használod a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

    3. Okostelefon védelme

      Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléked védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használj valamilyen képernyőzárat, lehetőleg ujjlenyomat vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

      Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepíts, ezek a készülékhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play vagy Apple Store.

      Fontos a mobil készülék operációs rendszeréhez érkező frissítések telepítése. Saját felelősségre, mobileszközre is telepíthető biztonsági szoftver a készülékre, ezeket a legnagyobb vírusvédelemmel foglalkozó cégek fejlesztik (AVG, Avast, Kaspersky, stb.)

      Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használsz (Bluetooth, WIFI), kapcsold ki ezeket.

      Az alkalmazást lehetőleg ne használd nyilvános helyen, és figyelj a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható WIFI kapcsolat).

  8. Mobilfizetés
    1. Mire van szükségem a mobilfizetés használatához?

      Budapest Mobil Internetbank alkalmazás meglétére és minimum 4.4-es (KitKat) Android rendszerrel futó NFC képes készülékre.

    2. Csak Android rendszerű készülékkel használhatom a mobilfizetést?

      Igen, iOS operációs rendszerrel működő készüléken (pl. iPhone) nem vehető igénybe a szolgáltatás.

    3. Hogyan tudom használni az érintéses mobilfizetést?

      Sikeres digitalizációt követően a készüléken beállított képernyőzár feloldása után, bekapcsolt NFC antennával csupán a POS terminálhoz kell érinteni a készüléket.

    4. Mennyire biztonságos a folyamat?

      Teljesen biztonságos, a Bank a Mastercard-al közösen nemzetközi biztonsági előírásoknak megfelelően fejleszti és üzemelteti.

    5. Hogyan történik a digitalizáció?

      A mobilfizetés bekapcsolásával a kiválasztott kártyádnak egy digitális másolatát fogjuk létrehozni az okostelefonodon. A digitalizáció fokozott biztonsággal történik, a szükséges adatok katonai szintű titkosítással vannak védve a készülékeden. A folyamat során egy nyilatkozatban tájékoztatunk a mobilfizetés használatának feltételeiről.

  9. Csekkbefizetés
    1. Milyen csekket tudok befizetni a szolgáltatás segítségével?

      A szolgáltatással minden QR kóddal ellátott fehér és sárga csekk kiegyenlethető.

    2. Mely kártyáimmal tudom használni a szolgáltatást?

      A QR csekkbefizetés indításakor valamennyi bank- és hitelkártyája megjelenítésre kerül, azonban jelenleg a szolgáltatás csak Mastercard és Maestro kártyákkal használható. A hiba javítása folyamatban van, a megoldásig kérjük szíves türelmed!

    3. Egy csekket többször is be tudok fizetni?

      Adott Internetbank felhasználóval egy csekket egyszer van lehetősége befizetni, melyről az alkalmazás figyelmeztetést küld.

    4. Kapok visszaigazolást a csekk befizetéséről?

      Igen, a visszaigazolást a Magyar Posta Zrt. Küldi az alkalmazásban beállított e-mail címére. Amennyiben nem kapnád meg a levelet, vagy probléma merülne fel, kérjük vedd fel velük a kapcsolatot a 06-1-767-8282-es telefonszámon.

    5. Kötelező e-mail címet megadnom a szolgáltatás használatához?

      Igen, mivel befizetést követően a megadott e-mail címre kerül kiküldésre a visszaigazoló üzenet.

    6. Hol jelenik meg az Elnevezés mezőben megadott szöveg?

      A megadott szöveg a Magyar Posta Zrt. felé nem kerül továbbításra, csupán a visszaigazoló üzenetben jelenik meg.

    7. Mennyit kell fizetnem a csekkbefizetés szolgáltatás használatért?

      A QR Csekkbefizetés szolgáltatással való befizetés kártyás tranzakciónak minősül, melynek díját bankszámlacsomagjának kondíciói alatt tekinthesz meg, általában ez plusz költséggel nem jár.

1 A QR kódos csekkbefizetés szolgáltatást a Magyar Posta Zrt. végzi, ezért a Bank ezért a szolgáltatásért nem visel felelősséget.

2 A Budapest Bank mobilfizetés igénybevételének feltétele a Budapest Bank által kibocsátott Mastercard vagy Maestro típusú lakossági bankkártya, NFC képes Androidos készülék legalább 4.4 (KitKat) operációs rendszerrel, valamint a Budapest Mobil Internetbank alkalmazás (melynek feltétele a Budapest Internetbank szolgáltatás) megléte. Az alkalmazásban digitálizált bankkártyával ATM készpénzfelvétel és online vásárlási tranzakció nem hajtható végre. Kérjük, tájékozódjon a szolgáltatásra vonatkozó feltételekről és felelősségi szabályokról! Részletek: www.budapestbank.hu/mobilfizetés. A jelen hirdetés nem minősül ajánlattételnek. A kondíciók módosításának jogát a Bank fenntartja.

3 Az első és az ötödik tranzakció összegét 500 Ft értékben, összesen maximum 1000 Ft értékben kedvezményként visszaadja a Bank. Csak a legalább 500 Ft értékű sikeres tranzakciók után jár visszatérítés. Részletek a Mobilalkalmazás használatát ösztönző promócióról szóló hirdetményben.

Letöltés

Töltsd le ingyenesen A Budapest Mobil Internetbank Alkalmazásunkat