Bankoljon úgy, ahogy ÖNNEK
a legkényelmesebb!

Velünk, LEHETSÉGES!

   

2017.12.03. Új verzió érhető el az alkalmazásból

Részletek

Bankoljon
okostelefonjáról!

Pénzügyei intézéséhez Önnek nem kell többé alkalmazkodnia a Budapest Bank fióki nyitva tartáshoz: pénzügyeit bármikor, bárhonnan, sorban állás nélkül intézheti - hiszen csupán az internetre és egy okostelefonra van szüksége!

Funkciók

Pénzügyek egy kézben

Kezelje pénzügyeit egy helyen a Budapest Mobil Internetbank alkalmazással. Váltson egyszerűen és biztonságosan fiókjai között és utaljon akár egy érintésből kedvenc partnereinek.

  • Számlák áttekintése
  • Ügyfélválasztó
  • Megbízás és átvezetés indítása

Átlátható pénzügyek
minden helyzetben

Tudjon meg minden fontos információt pénzügyeiről! Ellenőrizze egyenlegeit, keressen a számlatörténetében vagy tekintse meg beadott megbízásainak státuszát bárhol és bármikor.

  • Megbízások megtekintése
  • Számlatörténet megtekintése
  • Szűrő

Alkalmazás bankkártyáihoz

Igazítsa bankkártyája lehetőségeit élethelyzetéhez néhány érintésből! Betéti- és hitelkártyáit kényelmesen tudja kezelni az alkalmazáson keresztül is, legyen szó kártya felfüggesztéséről, vagy vásárlási limit módosításról.

  • Készpénzfelvételi és vásárlási limitmódosítás
  • Kártyaaktiválás, felfüggesztés

Regisztrációs folyamat

Letöltés
Töltse le az alkalmazást iOS
vagy Android eszközére
Bejelentkezés
Jelentkezzen be Budapest Internetbank
felhasználónevével és jelszavával
SMS kód
Adja meg az SMS-ben kapott
jóváhagyó kódot
mPIN kód
Állítson be egy mPIN-t
Kész
Bankoljon úgy, ahogy Önnek
a legkényelmesebb!

Ügyfeleink véleménye

„Gyorsan és egyszerűen használható, nagyon jó a kialakítása.”
„Tökéletes! :) Könnyen kezelhető, átlátható, nagyon jól összerakott app.”
„Kényelmes, ügyfélbarát és tökéletesen használható a napi bankoláshoz! Így tovább!”

Véleménye fontos számunkra

Kérjük, töltse ki kérdőívünket és ossza meg velünk véleményét, észrevételét az applikációval kapcsolatban! A beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét.

Köszönjük a segítségét, mellyel hozzájárul szolgáltatásunk javításhoz!


E-mail címét az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük

Támogatás

  1. Bejelentkezés és belépés
    1. Mit tegyek, ha nem sikerül bejelentkeznem?

      Az alkalmazásba való bejelentkezéssel regisztrálja az eszközét, melyhez aktív internet kapcsolat mellett Budapest Internetbank szerződéssel kell rendelkeznie, ezen azonosítóit pontosan kell megadnia.

    2. Mit tegyek, ha elfelejtettem a Budapest Internetbank azonosítóm?

      Elfelejtett Budapest Internetbank azonosító esetén új jelszót kell igényelnie. Ehhez kérjük, hívja a TeleBank munkatársait a 1440-es telefonszámon.

    3. Mit tegyek, ha a bejelentkezsé sikeres volt, azonban nem tudok belépni?

      Ez az alábbi esetekben fordulhat elő:

      • A készüléke nem kapcsolódik internethez: az alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges (ez lehet WIFI vagy mobil internet kapcsolat).
      • Többszörös jelszórontás miatt felfüggesztették az Internetbank azonosítóját: ilyen esetben kérjük, hívja a TeleBankot segítségért a 1440-es telefonszámon.
      • Az alkalmazást módosított operációsrendszerrel rendelkező készüléken szeretné használni. Az applikáció nem használható, ha feltörték a készülék gyári operációs rendszerét (rootolt vagy jailbreakelt). Az ilyen eszköz könnyebben fertőzhető különböző adatlopó vírusokkal, ezért kockázatos pénzügyi alkalmazást telepíteni rá: ilyen esetben kérjük, állítsa vissza a készülék gyári beállításait.
      • Törölték az eszközregisztrációt vagy alaphelyzetbe állították az alkalmazást: ebben az esetben kérjük, jelentkezzen be újra.
      • Megszűnt az Internetbank szerződése.
    4. Milyen szabályok szerint lehet az mPIN kódot megadni?
      Megnevezés Kizárt számsorok Megjegyzés
      Azonos karakterek 111111, 222222, 333333, 444444, 555555, 666666, 777777, 888888, 999999, 000000 Azonos számokból álló számsorok
      Sorozatok 012345, 123456, 654321, 543210 Sorozatokból álló számsorok
      Ismétlődések 121212, 131313, 101010, 696969, 112233, 445566, 123123, 007007 Olyan számsorok, amely valamely karakter(ek) ismétlésén alapul
      Palindromok 123321 Olyan számsor amely oda és visszafelé olvasva is azonos.
      Minták 123654, 789456, 147258, 147369, 159357, 159753, 314159 Olyan számsorok amelyek valamilyen minta szerint rendeződve adhatók meg.
    5. Mit tegyek, ha elfelejtettem a mPin kódom?

      A login képernyő jobb alsó sarkában az „Elfelejtett mPIN” gomb segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az alkalmazást. A további használathoz újra be kell jelentkeznie!

    6. Az ujjlenyomatommal ki tudom váltani az mPIN kódos belépést?

      Igen, a funkció beállítását követően az applikációba bármikor beléphet ujjlenyomat autentikációval. Kérjük, olvassa el figyelmesen az ujjlenyomatos belépésre vonatkozó biztonsági tanácsainkat.

  2. Készülék kezelése
    1. Mit tegyek, ha elhagytam vagy ellopták a készülékem?

      A fenti esetekben javasolt törölni az eszközregisztrációt. Ezt megteheti az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában. Törlés után újabb bejelentkezést követően ismét használható az eszközön az alkalmazás.

    2. Mit tegyek, ha eladom a készülékem?

      Ebben az esetben javasolt törölni az eszközregisztrációt, melyet megtehet:

      • az Alkalmazás beállítások menüben az „Alaphelyzetbe állítás” pontban
      • a login képernyő jobb alsó sarkában az „Elfelejtett mPIN” gombbal
      • az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában
    3. Hol tudom megnézni, hogy milyen mobil készülékek tartoznak az Internetbank azonosítómhoz?

      A regisztrált eszközöket az Internetbank „Beállítások és egyéb szolgáltatások\Összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában tekintheti meg.

  3. Megbízások
    1. Hogyan tudok új utalást, megbízást kezdeményezni?

      Átutalás vagy átvezetés indításhoz érintse meg a képernyő jobb alsó sarkában található „nyilat”. Itt a tárácsról közvetlenül kiválaszthatja a tíz leggyakoribb partnerét, vagy érintse meg az „Új megbízás” ikont.

    2. Hogyan tudok átvezetést indítani?

      Átvezetéshez tapintson az új megbízás indítása gombra, majd a jogosult szekciónál válassza ki a partnerlistából a megfelelő saját számláját.

    3. Hogyan módosíthatom a kedvencek tárcsát?

      Az applikáció automatikusan azt a tíz partnerét helyezi a kedvencek tárcsára, akiknek leggyakrabban indít megbízást, ez manuálisan nem módosítható.

    4. Hogyan tudom visszavonni a mobil alkalmazásban indított forint megbízást?

      Teljesítés előtt, a mobil alkalmazásban indított forint megbízások az alkalmazáson belül nem vonhatóak vissza, erre a Budapest Internetbankban van lehetősége, az elküldött megbízások pontban.

    5. Hányszor és milyen összegben indíthatok megbízást az applikációból?

      Minden esetben az aktuális hirdetmény tartalmazza a mobil alkalmazásból indítható napi forint megbízási limiteket.

  4. Számlainformáció
    1. Milyen információkat láthatok a számlatörténet menüpontban?

      Számlatörténetét három hónapra visszamenőleg jelenítjük meg. További adatok megtekintéséhez a számlatörténetében tud keresni az elmúlt egy évre visszamenőleg..

    2. Hogyan tudok keresni vagy szűrni számlatörténetemben?

      Kereséshez válassza a kiválasztott számlatörténet oldalon az új megbízás gomb felett található szűrő gombot. A megjelenő szűrő beállítások oldalon adja meg a vizsgálni kívánt dátum-, összeg intervallumot vagy kulcsszavakat.

    3. Hogyan kapcsolhatom be az elrejthető egyenlegek funkciót, és hogy használjam?

      A főképernyőn elrejtheti egyenlegeit úgynevezett maszkolásos eljárással. Ehhez lépjen be az Alkalmazás beállítások menüpontba és kapcsolja be az „Egyenlegek elrejtése a főképernyőn” funkciót. Ez után az alkalmazás a kezdőlapon pontokkal fedi el az egyenlegeit, melyek felfedéséhez röviden tapintson a pontokra. Ismételt elrejtéshez tapintson újra az egyenlegére.

  5. Bankkártyás műveletek
    1. Hol és milyen bankkártya limiteket tudok beállítani az applikációban?

      Betéti- és hitelkártyáihoz tartozó napi készpénzfelvételi és vásárlási limit módosításához válassza ki a főképernyőn a kívánt kártyát, majd az adott kártya részletei képernyőn a csúszka segítségével állítsa be a megfelelő összeget. Nem tízezer Ft-ra kerekített összegnél vagy 1.000.000 Ft feletti limit megadás esetén a beállításához kattintson a ceruza ikonra.

    2. Van-e felső korlát limit beállításnál?

      Készpénzfelvételi limitet maximum 2.000.000. Ft-ra lehet beállítani. A limitállítás gyakoriságában nincs korlátozás, azt díjmentesen, bármennyiszer megteheti egy nap folyamán.

    3. Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat?

      Felfüggesztett, vagy első aktiválásra váró kártya esetén, a főképernyőn válassza ki az aktiválásra szánt kártyát, majd a kártya státusznál található kapcsoló segítségével állítsa a kártya státuszát aktívra.

    4. Miért látok új kártyát az applikációban?

      Betéti- és hitelkártya automatikus lejárata esetén aktiválásra váró új kártyája megjelenik a mobil applikációban is. Ezzel Önnek semmi dolga nincs, mindaddig, amíg új kártyáját aktiválni nem szeretné. Ebben az esetben kérjük, olvassa el a „Hogyan aktiválhatom betéti- vagy hitelkártyámat?” bejegyzésünket!

      Amennyiben új kártyáját aktiválta, a lejárt kártyáját már nem fogja tudni használni.

  6. Beállítások, Navigáció
    1. Hogyan tudok navigálni a funkciók között?

      Applikációnk felépítésénél az egyszerűséget helyeztük a főszerepbe, ezért a képernyők között azok jobbra-balra húzásával navigálhat: a főképernyőről a kiválasztott számlát jobbra húzva a megbízások menüpontba, balra húzva pedig a számlatörténet oldalra juthat.

    2. Hogyan tudom megosztani a számlaszámom?

      A számlaszám megosztásához tartsa hosszan nyomva (2-3 másodperc) a kiválasztott számlát, amíg az operációs rendszer beépített megosztási modulja fel nem ugrik. Itt válassza ki a kívánt megosztási módot, ahol a következő adatok fognak megjelenni: Számla tulajdonos neve, számlaszáma és számlavezető bank neve.

    3. Hogyan tudok nyelvet váltani?

      Belépés előtt - amennyiben nem aktiválta az ujjlenyomatos belépést - a bejelentkezési képernyő bal alsó részében található „HU-EN” kapcsolóval vagy a Beállítások / Alkalmazás beállítások / Nyelv beállítása menü segítségével. Nyelvváltás után újra be kell jelentkeznie.

    4. Hogyan tudok fiókot váltani?

      Amennyiben egy Internetbank felhasználóhoz különböző fiókokat kapcsolt, akkor a Beállítások / Ügyfélválasztó gomb segítségével tudja előhívni az ügyfélváltó menüt, ahol a felhasználójához kapcsolt fiókokat látja.

      Ha Ön nem látja ezt a lehetőséget, kérjük, fáradjon be bármelyik Budapest Bank fiókba, ahol azonosítás után díjmentesen hozzárendelik felhasználójához a fiókját.

    5. Hogyan tudok kijelentkezni?

      Kijelentkezéshez érintse meg a jobb felső sarokban található, beállításokat jelző fogaskerék ikont, és válassza a Kijelentkezés gombot.

    6. Hol tudom beállítani az ujjlenyomatos azonosítást?

      Ezen funkció aktiválásához lépjen a Beállítások/Alkalmazás beállítások menüpontba, és Android-os készülék esetén az „Ujjlenyomatos azonosítás”, iOS-es eszközön a „TouchID” opciót kapcsolja be, valamint fogadja el az ezzel kapcsolatos feltételeket.

  7. Biztonsági tanácsok
    1. Az mPIN kód kezelése

      Amikor az alkalmazás az mPIN megadására kéri, akkor azt megfelelő körültekintéssel használja, ne adja ki más számára, hiszen ennek segítségével megbízások írhatók alá.

    2. Ujjlenyomatos azonosítás

      Mivel az alkalmazás a készülékben található ujjlenyomatokat használja, ezért fontos, hogy csak abban az esetben engedélyezze, ha telefonja csak az Ön ujjlenyomatait tartalmazza. Amennyiben megfontoltan használja a funkciót, az alkalmazás még biztonságosabbá válik, hiszen az ujjlenyomat egyedi és viszonylag nehéz hamisítani, valamint az mPIN kóddal ellentétben, ez nem elleshető.

    3. Okostelefon védelme

      Manapság az okostelefonok elterjedésének köszönhetően minden interneteléréssel rendelkező eszköz ki van téve támadásoknak. Készüléke védelme rendkívül fontos, ezért javasoljuk, hogy használjon valamilyen képernyőzárat, lehetőleg ujjlenyomat vagy jelszó azonosítás formájában (a PIN kód és minta kevésbé biztonságos védelem).

      Alkalmazásokat csak biztonságos forrásból telepítsen, ezek a készülékhez tartozó áruházban találhatóak meg: Google Play vagy Apple Store.

      Fontos a mobil készülék operációs rendszeréhez érkező frissítések telepítése. Saját felelősségre, mobileszközre is telepíthető biztonsági szoftver a készülékre, ezeket a legnagyobb vírusvédelemmel foglalkozó cégek fejlesztik (AVG, Avast, Kaspersky, stb.)

      Amennyiben bizonyos kapcsolatokat nem használ (Bluetooth, WIFI), kapcsolja ki ezeket.

      Az alkalmazást lehetőleg ne használja nyilvános helyen, és figyeljen a kapcsolat biztonságára (mobilinternet vagy megbízható WIFI kapcsolat).

Letöltés

Töltse le ingyenesen A Budapest Mobil Internetbank Alkalmazásunkat