Budapest Bank

Internetbank Befektetés

Bankoljon úgy, ahogy ÖNNEK
a legkényelmesebb!

Velünk, LEHETSÉGES!

   

Jó hírünk van!

Pénzügyei intézéséhez Önnek nem kell többé alkalmazkodnia a Budapest Bank fióki nyitva tartáshoz: pénzügyeit bármikor, bárhonnan, sorban állás nélkül intézheti - hiszen csupán az internetre és egy okostelefonra van szüksége!

Funkciók

Pénzügyek egy kézben

Kezelje pénzügyeit egy helyen a Budapest Mobil Internetbank alkalmazással. Váltson egyszerűen és biztonságosan fiókjai között és utaljon akár egy érintésből kedvenc partnereinek.

  • Számlák áttekintése
  • Ügyfélválasztó
  • Megbízás és átvezetés indítása

Átlátható pénzügyek
minden helyzetben

Tudjon meg minden fontos információt pénzügyeiről! Ellenőrizze egyenlegeit, keressen a számlatörténetében vagy tekintse meg beadott megbízásainak státuszát bárhol és bármikor.

  • Megbízások megtekintése
  • Számlatörténet megtekintése
  • Szűrő

Alkalmazás bankkártyáihoz

Igazítsa bankkártyája lehetőségeit élethelyzetéhez néhány érintésből! Betéti- és hitelkártyáit kényelmesen tudja kezelni az alkalmazáson keresztül is, legyen szó kártya felfüggesztéséről, vagy vásárlási limit módosításról.

  • Készpénzfelvételi és vásárlási limitmódosítás
  • Kártyaaktiválás, felfüggesztés

További funkciók

Ismerje meg az alkalmazás további funkcióit:

Regisztrációs folyamat

Letöltés
Töltse le az alkalmazást iOS
vagy Android eszközére
Regisztráció
Regisztráljon Budapest Internetbank
felhasználónevével és jelszavával
SMS kód
Adja meg az SMS-ben kapott
jóváhagyó kódot
mPIN kód
Állítson be egy mPIN-t
Kész
Bankoljon úgy, ahogy Önnek
a legkényelmesebb!

Ügyfeleink véleménye

„Kényelmes, ügyfélbarát és tökéletesen használható a napi bankoláshoz! Így tovább!”
„Gyorsan és egyszerűen használható, nagyon jó a kialakítása.”
„Tökéletes! :) Könnyen kezelhető, átlátható, nagyon jól összerakott app.”

Véleménye fontos számunkra

Kérjük, töltse ki kérdőívünket és ossza meg velünk véleményét, észrevételét az applikációval kapcsolatban! A beérkezett visszajelzések alapján folyamatosan bővítjük az elérhető szolgáltatások körét.

Köszönjük a segítségét, mellyel hozzájárul szolgáltatásunk javításhoz!


E-mail címét az adatkezelési irányelveinknek megfelelően kezeljük

Támogatás

  1. Belépés és regisztráció
    1. Milyen szabályok szerint lehet az mPIN kódot megadni?
      Megnevezés Kizárt számsorok Megjegyzés
      Azonos karakterek 111111, 222222, 333333, 444444, 555555, 666666, 777777, 888888, 999999, 000000 Azonos számokból álló számsorok
      Sorozatok 012345, 123456, 654321, 543210 Sorozatokból álló számsorok
      Ismétlődések 121212, 131313, 101010, 696969, 112233, 445566, 123123, 007007 Olyan számsorok, amely valamely karakter(ek) ismétlésén alapul
      Palindromok 123321 Olyan számsor amely oda és visszafelé olvasva is azonos.
      Minták 123654, 789456, 147258, 147369, 159357, 159753, 314159 Olyan számsorok amelyek valamilyen minta szerint rendeződve adhatók meg.
    2. Mit tegyek, ha nem sikerül regisztrálnom?

      A regisztrációhoz aktív internetkapcsolatra és Budapest Internetbank szerződésre van szükség. Regisztrációhoz pontos Budapest Internetbank felhasználói azonosítókat kell megadnia.

    3. Elfelejtettem a Budapest Internetbank azonosítóim.

      Elfelejtett Budapest Internetbank azonosító esetén új jelszót kell igényelnie. Ilyen esetben kérjük, hívja a Telebankot segítségért a 06 1 4777 777-es számon.

    4. Sikerült a regisztráció, de nem tudok belépni.

      Jelszórontás miatt felfüggesztették az Internetbank azonosítót.
      Ilyen esetben kérjük, hívja a Telebankot segítségért a 06 1 4777 777-es számon.

      Megszűnt az Internetbank szerződése.

      Törölték vagy alaphelyzetbe állították a regisztrációt. Ilyen esetben kérjük, regisztráljon újra.

      A mobil alkalmazás használatához internetkapcsolat szükséges. Ez lehet WIFI vagy mobil internet kapcsolat is.

      Az alkalmazás nem használható, ha feltörték a készülék gyári operációs rendszerét (Root-olt vagy Jailbreak-elt készülékek)!
      Az ilyen eszköz könnyebben fertőzhető különböző adatlopó vírusokkal, ezért kockázatos pénzügyi alkalmazást telepíteni rá. Ilyen esetben kérjük, állítsa vissza a készülék gyári beállításait.

    5. Elfelejtettem az mPIN kódom.

      A login képernyő jobb alsó sarkában az „Elfelejtett mPIN” gomb segítségével alaphelyzetbe lehet állítani az alkalmazást. A további használathoz újra kell regisztrálni.

  2. Készülék kezelése
    1. Elhagytam, ellopták a készülékem, mit tegyek?

      Törölni lehet a regisztrációt. Regisztrációt törölni az Internetbank „beállítások és egyéb szolgáltatások\összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában lehet.

      Törlés után újabb regisztrációt követően újra használható az eszközön a mobil alkalmazás.

    2. Mit tegyek, ha eladom a készülékem?

      Javasolt törölni a regisztrációt. Amit

      • applikáción belül az ügyfélrészletek oldalon az „Alaphelyzetbe állítás” pontban
      • login képernyő jobb alsó sarkában az „Elfelejtett mPIN” gombbal
      • az Internetbank „beállítások és egyéb szolgáltatások\összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában

      lehet megtenni.

    3. Hol tudom megnézni, hogy milyen mobil készülékek tartoznak az Internetbanki azonosítómhoz?

      A regisztrált eszközöket az Internetbank „beállítások és egyéb szolgáltatások\összes beállítás\Mobil Internetbank” menüpontjában tekintheti meg.

    4. Hogyan tudok kijelentkezni?

      Kijelentkezéshez érintse meg a jobb felső sarokban található beállításokat jelző fogaskerék ikont, és válassza a kijelentkezés gombot.

  3. Megbízások
    1. Hányszor és milyen összegben indíthatok megbízást az applikációból?

      Minden esetben az aktuális hirdetmény tartalmazza a mobil alkalmazásból indítható napi forint megbízási limiteket.

    2. Hogyan tudok átvezetést indítani?

      Átvezetéshez tapintson az új megbízás indítása gombra, majd a jogosult szekciónál válassza ki a partnerlistából a megfelelő saját számláját.

    3. Hogyan változik a kedvencek tárcsa?

      Az applikáció automatikusan azt a 10 partnerét helyezi a kedvencek tárcsára, akiknek leggyakrabban indít megbízást. Kézzel nem lehet módosítani a beállításokon.

    4. Hogy tudom visszavonni a mobil alkalmazásban indított forint megbízást?

      Teljesítés előtt, a mobil alkalmazásban indított forint megbízások az alkalmazáson belül nem vonhatóak vissza, erre a Budapest Internetbankban van lehetősége, az elküldött megbízások pontjában.

  4. Számla információ
    1. Milyen információt tekinthetek meg a számlatörténet menüpontban?

      Számlatörténetét 3 hónapra visszamenőleg jelenítjük meg. További adatok megtekintéséhez a számlatörténetében tud keresni az elmúlt 1 évre visszamenőleg.

    2. Hogyan tudok keresni vagy szűrni a számlatörténetben?

      Kereséshez válassza a kiválasztott számlatörténet oldalon az új megbízás gomb felett található szűrő gombot. A megjelenő szűrő beállítások oldalon adja meg a vizsgálni kívánt dátum-, összeg intervallumot vagy kulcsszavakat.

  5. Bankkártyás műveletek
    1. Milyen bankkártya limiteket lehet beállítani az applikációban?

      Betéti- és hitelkártyáihoz a napi készpénzfelvételi és vásárlási limiteket tudja módosítani. A betéti kártyák esetében a napi készpénzfelvételi limit beállítható maximuma 2 000 000 Ft. Limit módosításához válassza ki a főképernyőn a kívánt kártyát, majd az adott kártya részletei képernyőn a csúszka segítségével állítsa be a megfelelő összeget. 1 000 000 Huf feletti vagy nem tízezer forintra kerekített limit beállításához kattintson a ceruza ikonra.

    2. Hogyan lehet betéti- és hitelkártyát aktiválni?

      Felfüggesztett, vagy első aktiválásra váró kártya esetén, a főképernyőn válassza ki az aktiválásra szánt kártyát, majd a kártya státusznál található kapcsoló segítségével állítsa a kártya státuszát aktívra.

    3. Miért látok új kártyát az applikációban?

      Betéti- és hitelkártya automatikus lejárata esetén aktiválásra váró új kártyája megjelenik a mobil applikációban is. Ezzel Önnek semmi dolga nincs, mindaddig, amíg új kártyáját aktiválni nem szeretné. Ebben az esetben kérjük, olvassa el a „Hogyan lehet betéti- és hitelkártyát aktiválni?” bejegyzésünket!

  6. Beállítások / Navigáció
    1. Hogyan tudok navigálni a funkciók között?

      Applikációnk felépítésénél az egyszerűséget helyeztük a főszerepbe. A főképernyőről a kiválasztott számlát jobbra húzva a megbízások menüpontba, balra húzva a számlatörténet oldalra juthat. A képernyők között a képernyők jobbra-balra húzásával is navigálhat.

    2. Hogyan tudom megosztani a számlaszámom?

      A számlaszám megosztásához tartsa hosszan nyomva (2-3 másodperc) a kiválasztott számlát, amíg az operációs rendszer beépített megosztási modulja fel nem ugrik. Itt válassza ki a kívánt megosztási módot, ahol a következő adatok fognak megjelenni: Számla tulajdonos neve, számlaszáma és számlavezető bank neve.

    3. Hogyan tudok nyelvet váltani?

      Belépés előtt a bejelentkezési képernyő bal alsó részében található „HU-EN” kapcsolóval vagy a Beállítások / Alkalmazás beállítások / Nyelv beállítása menü segítségével. Nyelv váltás után újra be kell jelentkeznie.

    4. Hogyan tudok másik fiókot kiválasztani, fiókok között váltani?

      Amennyiben egy Internetbank felhasználóhoz kapcsolta különböző fiókjait, a Beállítások / Ügyfélválasztó gomb segítségével tudja előhívni az ügyfélválasztó menüt, ahol a felhasználójához kapcsolt fiókokat látja.

      Amennyiben nem látja ezt a lehetőséget, kérjük fáradjon be bármelyik Budapest Bank fiókba, ahol azonosítás után díjmentesen hozzárendelik felhasználójához a fiókját.

Letöltés

Töltse le ingyenesen A Budapest Mobil Internetbank Alkalmazásunkat