Elsők között kipróbálni
megújuló internetbankunkat?

hidd el, lehetséges!

2017-ben megújul a Budapest Bank Internetbank felülete! Az új Netbank nemcsak látványos, átlátható lesz, de felhasználóbarát felépítésének köszönhetően pillanatok alatt, egyszerűen végezheti majd rajta ügyintézéseit.

Mi a Budapest Banknál hisszük, hogy szavaknál többet ér az élmény, ezért úgy döntöttünk, már a hivatalos megjelenése előtt kipróbálhatóvá tesszük új Netbankunkat. Regisztráljon most, és tapasztalja meg, miről is beszélünk!

Legyen az elsők között, akik kipróbálják új Internetbankunkat!

LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSOK
PARTNEREK KEZELÉSE

Csak előre rögzített partnernek tud megbízást indítani

Rögzített partnernek indított átutalási megbízás esetén, már nem kell SMS-jóváhagyás a tranzakció végén. Abban az esetben, ha olyan számlára szeretne a felhasználó átutalni, amely nincs a partnerei között, akkor az átutalás partnerrögzítéssel kezdődik és SMS jóváhagyás szükséges hozzá, majd egy gombnyomással az átutalás elindítható.

LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSOK
UTALÁS, MEGBÍZÁSOK

Utalás, átvezetés és az állandó megbízás egy funkcióba került

Ez azt jelenti, hogy egy sablon kitöltésével tud átutalni partnereinek, tud számlái között átvezetni vagy állandó átutalási megbízást rögzíteni.

LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSOK
SZÁMLÁK

Lehetőség van arra, hogy saját számlasorrendet állítson be a felhasználó

A legördülő menüben ennek alapján rendezi sorba a számlákat a rendszer. Saját elnevezést lehet adni a számláknak.

LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSOK
ÜGYFÉLVÁLASZTÓ

A belépési folyamatnál választhat, melyik Ön által kezelt számlát szeretné látni

Abban az esetben, ha egy felhasználó több ügyfél számláját is kezeli, akkor a belépési folyamatban kell kiválasztani azt, hogy melyik ügyfél nevében szeretne belépni. Csak a kiválasztott ügyfél számlái láthatók.

PARTNEREK KEZELÉSE
UTALÁS, MEGBÍZÁSOK
SZÁMLÁK
ÜGYFÉLVÁLASZTÓ
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Amit a megújúlásról feltétlenül
tudnia kell

  • forint utalás és átvezetés
  • deviza utalás és átvezetés
  • állandó megbízások megadása, módosítása, törlése
  • egyenleg- és számlainformáció
  • számlakivonat, számlatörténet, megbízások megtekintése
  • partnerek karbantartása
  • Csoportos felhatalmazások lekérdezése
  • A régi Internetbank jelszóval. Amennyiben rendelkezik Befektetési Online Rendszerrel és a két felhasználó neve megegyezik, akkor a Befektetési Online Rendszerben használt jelszóval tud majd belépni az új Internetbankba.
  • Amennyiben ismeri az ePIN kódját, a Bank telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, a 06 -1-450-7975 -es (külföldről a 00-36 -1-450-7975 -es) telefonszámon igényelhet új jelszót.
  • Abban az esetben, ha nem tud belépni az új Internetbankba, de ePIN kódját ismeri, akkor az ügyfélszolgálaton keresztül, a 06-1-450-7975-es (külföldről a 00-36 -1-450-7975 -es) telefonszámon igényelhet új jelszót, munkatársaink a nap 24 órájában, készséggel állnak rendelkezésére.
  • Amennyiben a régi Internetbanknál használt ePIN-t sem ismeri, akkor személyesen szükséges felkeresnie valamelyik bankfiókunkat, ahol lehetőség van új ePIN kártya igénylésére (régi Internetbankhoz). Az átvétel bankfiókban személyesen történik. Az új e-pin kártya 2-3 munkanapot követően lesz aktív. Amennyiben a szolgáltatás inaktiválódott, akkor a használat előtt kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat, ahol aktiválják a szolgáltatást. Ehhez, kérjük, készítse elő az új ePIN kódját.

Nem jó jelszóval próbálkozik.

  • Partnereit automatikusan áttöltjük a régi rendszerből.
  • Amennyiben a régi rendszerben új partnert hoz létre, akkor az automatikusan áttöltődik az új rendszerbe, amennyiben módosítja a partner adataidat a régi rendszerben, akkor az új rendszerben egy új partnerként fogjuk létrehozni automatikusan.
  • Adatmódosítás a régi rendszerben (telefonszám/e-mailcím) automatikusan minden éjszaka áttöltődik az új rendszerbe.
  • Amennyiben a régi rendszerben ad be tranzakciót, akkor azt az új rendszerben addig nem fogja látni, amíg nem teljesül. Az elküldött megbízások/ megbízások listája menüpontokban csak azokat a tranzakciókat fogja látni, amelyiket abban a rendszerben adta be.
  • Nézze meg mi változott az új rendszerben. Új és régi Internetbank összehasonlítás
  • Hívja a BUDAPEST TELEBANK®-ot az Internetbank tesztüzemhez dedikált telefonszámon 06-1-450-7975
  • Lehetőség van Internetbank belsőlevelező rendszerén keresztül visszajelezni.
  • Véleményét, észrevételét elküldheti a netbank_pilot@budapestbank.hu e-mail címre is, amennyiben kérdése van, akkor hívja a BUDAPEST TELEBANK®-ot az Internetbank tesztüzemhez dedikált telefonszámon 06-1-450-7975, vagy az info@budapestbank.hu e-mail címre küldjön e-mailt.
  • Amennyiben ismeri az ePIN kódját, a Bank telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, a 06 -1-450-7975 -es (külföldről a 00-36 -1-450-7975 -es) telefonszámon igényelhet új jelszót.
  • Abban az esetben, ha nem tud belépni az új Internetbankba, de a régi ePIN kódját ismeri,akkor az ügyfélszolgálaton keresztül, a 06-1-450-7975-es (külföldről a 00-36 -1-450-7975 -es) telefonszámon igényelhet új jelszót, munkatársaink a nap 24 órájában, készséggel állnak rendelkezésére.
  • Amennyiben a régi Internetbanknál használt ePIN-t sem ismeri, akkor személyesen szükséges felkeresnie valamelyik bankfiókunkat, ahol lehetőség van új ePIN kártya igénylésére (régi Internetbankhoz). Az átvétel bankfiókban személyesen történik. Az új e-pin kártya 2-3 munkanapot követően lesz aktív. Amennyiben a szolgáltatás inaktiválódott, akkor a használat előtt kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat, ahol aktiválják a szolgáltatást. Ehhez, kérjük, készítse elő az új ePIN kódodat!
  • Amennyiben rendelkezik, Budapest Internetbank szerződéssel, akkor a Budapest Internetbank /igénylések menüpontjában a "Új Internetbank próbaüzem" menüben az igénylő form kitöltésével tud jelentkezni. A regisztrációról és a belépéshez szükséges információkról a Budapest Internetbank postafiókjába küldött levélből tájékozódhat. A bank fenntartja a jogot a tesztüzemhez való csatlakozás elutasításához.
  • Az új rendszerbe való belépéskor nem kötelezzük jelszómódosításra, így a két rendszerben megegyezik majd a jelszava, amennyiben megváltoztatja valamelyiket, akkor ezek el fognak térni egymástól.
  • Az új Internetbank örökli a régi Internetbanknál használt ePIN-t. Az új felületen van lehetősége ennek megváltoztatására, ebben az esetben kettő ePIN-nel fog rendelkezni. A régi ePIN a régi Internetbankkal kapcsolatos ügyintézésre a megváltoztatott ePIN-t pedig az új Internetbankkal kapcsolatos ügyintézésnél tudja használni.
  • Amennyiben elfelejtette az ePIN kódodat, akkor lépjen be az új Internetbankba és a beállítások és egyéb szolgáltatások menüponton belül a jelszó és ePIN megadása funkcióban kérhet újat. FONTOS, hogy a régi és az új Internetbankban használt ePIN megegyezik, kivéve, ha azt az új Internetbankban megváltoztatja.
< < <