Elsők között kipróbálni
megújuló internetbankunkat?

hidd el, lehetséges!

Kedves Ügyfelünk!

Örömmel értesítjük, hogy 2017. június 3-tól Budapest Internetbank szolgáltatásunk megújult! Az új felületen a régi Budapest Internetbankban használt felhasználónevével és jelszavával tud majd belépni. Az átállást követően a régi Internetbank korlátozottan még 90 napig elérhető marad, viszont tranzakció végrehajtására már nem lesz lehetőség.

Üdvözlettel:
Budapest Bank Zrt.

*Az átállást követően a régi Internetbank korlátozottan még 90 napig elérhető marad, viszont tranzakció végrehajtására már nem lesz lehetőség.

LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSOK
PARTNEREK KEZELÉSE

Előre rögzített partnernek SMS-jóváhagyás nélkül tud megbízást indítani

Rögzített partnernek indított átutalási megbízás esetén, már nem kell SMS-jóváhagyás a tranzakció végén. Abban az esetben, ha olyan számlára szeretne a felhasználó átutalni, amely nincs a partnerei között, akkor az átutalás partnerrögzítéssel kezdődik és SMS jóváhagyás szükséges hozzá, majd egy gombnyomással az átutalás elindítható.

LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSOK
UTALÁS, MEGBÍZÁSOK

Utalás, átvezetés és az állandó megbízás egy funkcióba került

Ez azt jelenti, hogy egy sablon kitöltésével tud átutalni partnereinek, tud számlái között átvezetni vagy állandó átutalási megbízást rögzíteni.

LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSOK
SZÁMLÁK

Lehetőség van arra, hogy saját számlasorrendet állítson be a felhasználó

A legördülő menüben ennek alapján rendezi sorba a számlákat a rendszer. Saját elnevezést lehet adni a számláknak.

LEGFONTOSABB VÁLTOZÁSOK
ÜGYFÉLVÁLASZTÓ

A belépési folyamatnál választhat, melyik Ön által kezelt számlát szeretné látni

Abban az esetben, ha egy felhasználó több ügyfél számláját is kezeli, akkor a belépési folyamatban kell kiválasztani azt, hogy melyik ügyfél nevében szeretne belépni. Csak a kiválasztott ügyfél számlái láthatók.

PARTNEREK KEZELÉSE
UTALÁS, MEGBÍZÁSOK
SZÁMLÁK
ÜGYFÉLVÁLASZTÓ
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Amit a megújulásról feltétlenül
tudnia kell

Az új Budapest Internetbank a https://online.budapestbank.hu webcímen érhető el.

A Budapest Bank célkitűzései között szerepelt egy olyan internetbank létrehozása, mely képes hosszú távon lépést tartani a kor követelményeivel, könnyedén kezelhető (lehetőség van a partnerek számára SMS jóváhagyás nélkül is utalni) és átláthatóbb (vállalati és lakossági profil kezelése), mint az előző. A bevezetést hosszú pilotidőszak előzte meg, melynek során ügyfeleink jelezhették felénk igényeiket, ezzel támogatva, hogy valóban egy olyan rendszer kerüljön bevezetésre, mely a felhasználói élményt egy új szintre emeli.
Nézze meg mi változott a rendszerben: új és régi Internetbank funkcióinak összehasonlítása

  • forint átutalás és átvezetés
  • deviza átutalás és átvezetés
  • állandó megbízások megadása, módosítása, törlése
  • egyenleg- és számlainformáció
  • számlakivonat, számlatörténet, megbízások megtekintése
  • partnerek karbantartása
  • csoportos felhatalmazások megadása, módosítása, törlése
  • bankkártya kezelés
  • betétkezelés
  • postaláda
  • mobilfeltöltés
  1. Nem rendelkezem Online Befektetési rendszerrel (ZOL) vagy a felhasználónevem nem egyezik meg a két rendszerben.
    • A régi Internetbank jelszóval tud belépni, amely az új Internetbankba történő regisztráció/ áttöltés időpontjában volt érvényes.
    • A jelszó nem szinkronizálódik a régi és az új Internetbankban, azaz ha az egyik felületen megváltoztatja jelszavát, a másikon továbbra is az előzőleg megadott jelszóval tud majd belépni. A két rendszer jelszó tekintetében egymástól független.
    • Amennyiben nem emlékszik a jelszavára, nem engedi be a rendszer, vagy felhasználói fiókja tiltásra került, akkor két lehetősége van:
      • ha ismeri ePIN kódját, kérjük, hívja fel a bank telefonos ügyfélszolgálatát a 06 -40-477 777-es (külföldről a 00-36 -1-477-7777 -es) telefonszámon
      • ha nem ismeri ePIN kódját, kérjük, fáradjon be valamelyik Budapest Bank fiókba, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!
    Az egyéb csatornákon érkező kérések esetén (például e-mailben írt új jelszó kérés) nincs lehetőség új jelszó kiküldésére!
  2. Rendelkezik Online befektetési rendszerrel is és a felhasználóneve megegyezik a két rendszerben.
    • Amennyiben rendelkezik Befektetési Online Rendszerrel és a két felhasználó neve megegyezik, akkor a Befektetési Online Rendszerben használt jelszóval tud majd belépni az új Internetbankba, innentől kezdve, ha módosítja a jelszavát, akkor a másik rendszerben is módosul.
    • Amennyiben nem emlékszik a jelszavára, nem engedi be a rendszer, vagy felhasználói fiókja tiltásra került, akkor két lehetősége van:
      • ha ismeri ePIN kódját, kérjük, hívja fel a bank telefonos ügyfélszolgálatát a 06 -40-477 777-es (külföldről a 00-36 -1-477-7777 -es) telefonszámon
      • ha nem ismeri ePIN kódját, kérjük, fáradjon be valamelyik Budapest Bank fiókba, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére
    Az egyéb csatornákon érkező kérések esetén (például e-mailben írt új jelszó kérés) nincs lehetőség új jelszó kiküldésére!
  • Nem jó jelszót adott meg. Kérjük, olvassa el a 4. pontban leírtakat!

Abban az esetben, ha nem tud belépni az új Internetbankba, de ePIN kódját ismeri, akkor az ügyfélszolgálaton keresztül, a 06 -40-477 777-es (külföldről a 00-36 -1-477-7777 -es) telefonszámon igényelhet új jelszót, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
Amennyiben a régi Internetbanknál használt ePIN-t sem ismeri, akkor személyesen szükséges felkeresnie valamelyik bankfiókunkat, ahol lehetőség van új ePIN kártya igénylésére (régi Internetbankhoz). Az átvétel bankfiókban személyesen történik. Az új e-pin kártya 2-3 munkanapot követően lesz aktív. Ezt követően fel kell hívni az ügyfélszolgálatot, akik sikeres azonosítást követően tudnak új jelszót kiküldeni az új Internetbankhoz.

  • Az új Internetbank örökli a régi Internetbanknál használt ePIN-t. Az új felületen lehetősége van ennek megváltoztatására, ebben az esetben kettő ePIN-nel fog rendelkezni. A régi ePIN a régi Internetbankkal kapcsolatos ügyintézésre a megváltoztatott ePIN pedig az új Internetbankkal kapcsolatos ügyintézésnél használható.
  • Amennyiben elfelejtette az ePIN kódját, akkor lépjen be az új Internetbankba és a beállítások és egyéb szolgáltatások menüponton belül a jelszó és ePIN megadása funkcióban kérhet újat. FONTOS, hogy a régi és az új Internetbankban használt ePIN megegyezik, kivéve, ha azt az új Internetbankban megváltoztatja.

Amennyiben a régi rendszerben ad be megbízást, akkor az új rendszerben addig nem látni, amíg az nem teljesült. Az elküldött megbízások/ megbízások listája menüpontokban csak azokat a tranzakciókat látja, amelyeket abban a rendszerben adott be.
Amennyiben a régi rendszerben új partnert hoz létre, akkor az automatikusan áttöltődik az új rendszerbe. Amennyiben módosítja a partner adatait a régi rendszerben, akkor az új rendszerben egy új partnerként fog létrejönni automatikusan. A partnerek kezelése részletesen elérhető a 15. pontból!
Az adatmódosítás a régi rendszerben (telefonszám/e-mail cím) automatikusan minden éjszaka áttöltődik az új rendszerbe.

Az elektronikus szolgáltatások feltételei elérhetőek a „Kondíció lakossági ügyfeleknek” oldal „Lakossági számlavezetés” „Elektronikus szolgáltatások” pontja alól. Amennyiben a használattal kapcsolatban merülnének fel kérdései, kérjük, olvassa el részletes használati útmutatónkat!

Annak érdekében, hogy biztonságosan használhassa Internetbankját az alábbiakra szeretnénk nyomatékosan felhívni a figyelmét:

  • Az új Internetbank nyilvánosan elhelyezett számítógépről történő használata nem ajánlott.
  • Csak abban az esetben nyissa ki elektronikus leveleit, ha ismeri a küldőt.
  • A Budapest Bank e-mailen soha nem kéri személyes adatait, azonosító kódjait és nem kéri fel ezek módosítására. Ha ilyen üzenetet kap, kérjük, ne reagáljon rá és mielőbb értesítse bankunkat. (info@budabestbank.hu vagy 06-40/477-777) Az ilyen - adategyeztetésre felszólító - levélben szereplő link hamis weboldalra továbbíthatja, így ne kattintson a linkre.
  • Gyanakvóan olvasson minden hivatalosnak tűnő levelet, mely "az Ön biztonsága érdekében" kér Öntől olyasmit, amit eddig még sohasem (pl. látogasson meg egy adott oldalt, ahova írja be kártyaszámát, PIN-kódját, jelszavát, stb.).
  • Az Internetbankot mindig a www.budapestbank.hu oldalon található Internetbank hivatkozásra kattintva nyissa meg. A hamis weboldalak legkönnyebben arról ismerhetőek fel, hogy a címsorban nem https, hanem http kezdetű címzés szerepel. A hiányzó "s" betű a secured, azaz biztonságos adatkapcsolat hiányát jelzi. A böngésző bal alsó sarkában található lakat ikon is a biztonságos Internetkapcsolatot szemlélteti. Ha nincs lakat, vagy nem https a kapcsolat, akkor Ön nem valódi internetbanki kapcsolatot használ.
  • A Budapest Bank biztonsági szolgáltatásként ingyenes SMS-ben küldi el az Ön belépési kódját minden internetbank bejelentkezéshez.
  • Az Internet használatakor győződjön meg arról, hogy senki sem figyeli jelszó megadása közben. Az azonosító kódját és a jelszavát tartsa titokban. Amennyiben az Internet böngészője rákérdez, hogy megjegyezze-e az internetbankos jelszavát, kérjük, minden esetben a Nem opciót válassza.
  • Javasoljuk, hogy ne tartson nyitva más böngésző ablakot és ne futtasson az Internetbank használata során más programokat.
  • Mindig a "Kilépés" gombbal jelentkezzen ki, ne a böngészőt zárja be.
  • A vírusok és egyéb kártékony alkalmazások, valamint a régen frissített rendszer komoly biztonsági kockázatot jelentenek. Ezért fontos, hogy gondoskodjon számítógépe vírusvédelméről, alkalmazza a legutolsó biztonsági frissítéseket, és lehetőség szerint használjon Internet tűzfalat.
  • Tartsa mindig naprakészen a számítógép operációs rendszerét és az Internetes böngészőt is, és mindig a legfrissebb verziót és a legújabb javítócsomagokat telepítse.

Ha a fentiekkel kapcsolatos, gyanús jelenséget észlel, kérjük, mielőbb értesítse 24 órás Telebank ügyfélszolgálatunkat (06-40-477-777), hogy haladéktalanul megtehessük a szükséges intézkedéseket az Ön pénzének biztonsága érdekében.

Kattintson a fejlécben a Budapest Bank logóra.

  • A menüben a „Beállítások és egyéb szolgáltatások” menüpont „Összes beállítás”, majd „Számlaelnevezések” menüpont alól az „Egyenlegek elrejtése” checkbox bejelölésével lehetséges.
  • A menüben a „Megbízások” ”Forint megbízás” jogosultnál kell kiválasztani a legördülő listából a saját számlát.
  • A főoldalon 5 partner jelenik meg, először ABC sorrendben, de aktív Internetbank használat után az 5 leggyakrabban használt partner fog megjelenni.
  • Megbízás beadásakor a terhelési nap megadása nem kötelező, terhelési nap megjelölése nélkül a bank a megbízást a benyújtási határidő szerinti legkorábbi időpontban teljesíti.
  • Átutalás történhet egyedi jogosult és rögzített partner számára is.
    Az egyedi jogosult megadása esetén SMS jóváhagyás szükséges. Az megbízás feladása során egyúttal lehetőség van a jogosultat partnerként rögzíteni, mely jelentősen leegyszerűsíti a tranzakció folyamatát.
    Rögzített partnernek történő utalás esetén már nem kell SMS-jóváhagyás a tranzakció végén. Abban az esetben, ha olyan számlára szeretne utalni, amely nincs a partnerei között, de a jövőben több megbízása is lesz a partner felé, akkor érdemes az utalást partnerrögzítéssel indítani, melyre lehetőség van a partnereknél és a megbízás feladása során is. A rögzítésnél SMS jóváhagyás szükséges, viszont a jövőben a rendszer a megadott adatokat elő fogja tölteni.
  • A régi Internetbankon csak lakossági számlával rendelkező felhasználók esetében a teljes partnerlista automatikusan áttöltésre kerül. Azon felhasználók, akik vállalati számlát is kezelnek a régi Internetbankban azoknak több partner listájuk is van. Egy személyes partner lista „Saját partnerek” és a vállalati partner lista. A vállalati listában rögzített partnerek automatikusan az új Internetbank vállalati partnerlistájába kerülnek. Ezen felhasználóknak nincs további teendőjük.
    Probléma azoknál az ügyfeleknél fordulhat elő, akik a „Saját partnerek” alá rögzítették vállalati számlájukhoz kapcsolódó partnereiket is. A „Saját partnerek” alatt megtalálható vállalati partnerek (privát partnerek) csak bizonyos esetben kerülnek áttöltésre az új Internetbankba a vállalati partnerei közé.
    • Abban az esetben kerülnek automatikusan áttöltésre a céges partnerek közzé, ha a felhasználó egyetlen felhasználóként éri el a vállalati számlát.
    • Amennyiben több felhasználó is eléri a vállalati számlát, akkor csak azok a személyes partnerek kerülnek áttöltésre a vállalati partnerek közé, amely partner számlaszámra a vállalkozás számlájáról sikeres utalás történt.
  • Igen, de amennyiben a régi rendszerben ad be tranzakciót, akkor az új rendszerben addig nem fogja látni, amíg az nem teljesült. Az „Elküldött megbízások”/ „Megbízások listája” menüpontokban csak azokat a tranzakciókat fogja látni, amelyeket abban a rendszerben adott be.
  • Az új Internetbank felületén a vállalati és a lakossági profil egy felhasználónév alatti kezelés esetén is külön vannak kezelve. Az új Internetbankba történő belépés során, a legelső oldalon tudja az ügyfél kiválasztani, hogy melyik számlája felett szeretné jogait gyakorolni. Amennyiben profilválasztás után szeretne átlépni a másik számlájához, a felső menüsor „Belépés mint…” menüpontra történő kattintással tudja megtenni, mely visszanavigál a választó képernyőhöz.
  • Amennyiben kérdése van, akkor hívja a BUDAPEST TELEBANK®-ot a 06 -40-477 777-es (külföldről a 00-36 -1-477-7777 -es) telefonszámon, vagy az info@budapestbank.hu e-mail címre küldjön e-mailt.