Tisztelt Ügyfelünk!
Kiemelt célunknak tekintjük, hogy banki szolgáltatásainkat a hátrányos helyzetben levő ügyfeleink maradéktalanul elérjék.
További információk oldalunk akadálymentes változatáról
Fiókhálózatunk és az ATM-ek több, mint
90 százaléka akadálymentesen megközelíthető és használható.
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank internetbankjában és mobilalkalmazásában az indított megbízások nem azonnali megbízásként teljesülnek, így az átutalási megbízások nem néhány másodpercen belül, hanem pár óra alatt kerülnek teljesítésre.
A hiba
elhárításán dolgozunk és megtörténtéről a jelen felületen haladéktalanul
tájékoztatjuk Önöket.
Amennyiben a hibát korábban nem sikerül kijavítanunk, úgy
a mai napon Budapest Bankon kívüli partnernek indított forint utalások a mai
napon 16 óráig, bankon belüli ügyfélnek indított utalások pedig 18 óráig ma
teljesülnek, az ezt követően megadott megbízások holnap reggel 7 óra után
kerülnek teljesítésre.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy 2020. március 2-án megkezdte működését az Azonnali Fizetési Rendszer (AFR). További információért kérjük, látogasson el a www.budapestbank.hu/azonnali-fizetes oldalra!
Üdvözlettel:
A Budapest Bank csapata
Tisztelt Ügyfeleink!
Technikai okokból a bank
internetbankjában és mobilalkalmazásában az Azonnali Fizetési Rendszerben nem
tudnak utalást indítani. Ennek hatására elküldött megbízásai nem néhány
másodpercen belül érkeznek meg, illetve a 17 óra után indított tranzakciók csak
a következő munkanapon teljesülnek.
Technikai problémák
miatt ügyfeleink azonnali fizetési tranzakciókat követően átmenetileg nem a
helyes számlaegyenleget láthatják elektronikus csatornáinkon, valamint a
tranzakciós SMS-ben.
A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük!
Üdvözlettel:
Budapest Bank
Ahogy más cégek, mi is használunk "cookie"-kat weboldalainkon. Célunk, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink számára.
További információNyugdíjcélú megtakarítások esetén az egyik legfontosabb sikertényező a hosszú távon keletkezett hozam
Befizetései után 20%, legfeljebb 150.000 Ft adó-visszatérítésre jogosult
Pénztárunk hatékony működéssel és tagjaink érdekeinek szem előtt tartásával biztosítja a költségek kedvező szinten tartását
Legyen szó bankkártyás befizetésről, egyéni számlája nyomon követéséről.
BejelentkezésRugalmasan és többféle fizetési lehetőség közül választhat anyagi helyzetének és bankolási szokásainak megfelelően.
A Budapest Bank fiókhálózatában vagy telefonon a 1440-es zöld számán
Ajándék utalvány befizetései után! Hidd el lehetséges!
Akciónk ideje alatt regisztrációt követően befizetései után utalványt adunk ajándékba!
RészletekSzemélyi kölcsön vonzó kamattal a Budapest Önkéntes Nyugdíjpénztár tagjainak? Nálunk lehetséges!
A Budapest Önkéntes Nyugdíjpénztár tagjainak tagi lekötés fedezetű személyi kölcsön érhető el!
RészletekTöbb ezer Forint ismerősének köszönhetően! Hidd el, lehetséges!
Hívja meg ismerősét az Ajánlóprogramba, hogy lépjen be a Budapest Önkéntes nyugdíjpénztárba!
RészletekA koronavírus hazai megjelenése miatt, pénztárunk is arra törekszik, hogy minimalizálja a személyes
kontaktusok számát. Így arra kérjük pénztártagjainkat, hogy ügyeiket elsősorban elektronikus
csatornákon, illetve számlájukkal kapcsolatos kérdéseiket telefonos
ügyfélszolgálatunkon keresztül, a 1440-es telefonszámon intézzék. Papíralapú pénztári nyilatkozataikat,
amennyiben lehetőségük van, postai úton juttassák el pénztárunkhoz a Budapest Önkéntes Nyugdíjpénztár 1245 Budapest, Pf: 1052. postacímre.
Azon pénztártagjaink számára, akik személyes azonosítása 2017. október 29-e után megtörtént,
a Pénztár visszavonásig a postai úton beérkező nyugdíjszolgáltatásra, 10 éves várakozási idő
eltelte utáni kifizetésre irányuló igényeiket is teljesíti.
Az online bejelentkezési felületen (www.bpnyugdij.hu/onyp.login-online) tagjaink ellenőrizhetik, hogy személyes azonosításuk megtörtént-e.
A pénzmosás és terrorizmus
finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII.
törvény alapján Pénztárunknál is el kell végezni valamennyi pénztártag
azonosítását, ideértve a meghatalmazottat, rendelkezésre jogosultat és
képviselőt is. Amennyiben személyes azonosítása
még nem történt meg kérjük, hogy személyes okmányaival és lakcímkártyájával mielőbb fáradjon be személyesen a Budapest
Bank valamelyik bankfiókjába!
Ha Ön 2017. október 29-e után lépett be Pénztárunkba vagy ezt követően
szolgáltatásban (kifizetésben) részesült, az Ön személyes azonosítása már
megtörtént, így Önnek ezzel nincs további teendője.
Amennyiben a személyes azonosításban akadályoztatva van, ebben az esetben az azonosítás az alábbiak szerint fogadható el: