Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési megbízásokat követően technikai okokból az utalt összeg nem volt hozzáférhető. A hibát bankunk elhárította, az összeg immár elérhető. A számlatörténetben várhatóan később jelenik meg az utalt összeg, tranzakciós SMS szolgáltatás esetében pedig az utalás teljesüléséről szóló SMS is később érkezik meg.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.03.28-án 00:00 és 02:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.10.07-én 22:00 és 23:00 óra között a Budapest Internetbank, valamint Budapest Bank Mobil App felületén nincs lehetőség utalások indítására. Kérjük, utalásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre. Megértését köszönjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.04.11-én 00:30 és 01:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén így ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022. március 8-án, 9-én és 10-én online számlanyitásra és online áruhitel igénylésére 8:00 és 17:00 között van lehetőség új ügyfeleink esetében. Ezen időszakon kívül ők visszahívást kérhetnek munkatársainktól.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022. március 26-án szombaton rendkívüli munkanap miatt bankfiókjaink egységesen 15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! Változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, erről bővebben itt tájékozódhat.

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021.11.13. 13:00-tól 2021.11.14. 12:00-ig a Mobilbank szolgáltatás nem lesz elérhető, így a tranzakciós sms-ek nem kerülnek kiküldésre, valamint az interaktív üzenetek fogadása és megválaszolása nem lehetséges.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Technikai probléma miatt előfordulhat, hogy egyes ügyfeleinknél téves egyenleg miatt az azonnali fizetésként indított átutalási megbízásaik elutasításra kerülnek. Az érintett ügyfelek a tranzakciós SMS-ekben téves egyenleget látnak. A hiba elhárítása 2021.01.28. nap végén várható. Türelmüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Jelenleg hiba tapasztalható az alábbi időintervallumban - 09.24 19:00 - 09.25 00:00 - küldött és fogadott azonnali tranzakciók utáni számlaegyenlegben. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük! További részletekért kérjük, hívja Telebankunkat a 1440-es telefonszámon.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Az adathalász kísérletekről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő az online bankolás során. Ünnepi nyitvatartásunk.

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt január 27-én 21:30 és 22:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, továbbá 22:00 és 22:30 között a Mobil Appon a második szintű jóváhagyó SMS kódot igénylő funkciók nem lesznek elérhetőek, valamint az internetes vásárlást megerősítő SMS-ek küldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a hitelkártya számlára 2022.01.12. 12:25 és 13:37 óra között indított azonnali fizetési megbízások ugyan teljesülnek, azonban technikai okokból átmenetileg az összeg nem hozzáférhető, a teljesülésről pedig nem érkezik tranzakciós SMS. Amennyiben a tranzakciós SMS szolgáltatás be van állítva, a hiba elhárítása után Ön SMS tájékoztatást kap a tranzakció sikerességéről. A hiba elhárításán dolgozunk.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfeleink! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt január 26. (kedd) 22:00 óra és január 27. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Szintén karbantartás miatt 2021. július 1-én 18:15 és 23:00 között a Budapest Bank Üzleti Terminál, valamint a Budapest Bank BusinessID szolgáltatások nem lesznek elérhetőek. A Budapest Bank Üzleti Terminálon indított megbízásaik ezen időszak alatt nem kerülnek feldolgozásra, illetve dokumentumok letöltése nem lesz lehetséges. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítsék! Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. március 9-én délelőtt, valamint március 10-én egész nap az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében, valamint az ehhez kapcsolódó mobiltelefonos azonosításban kiesések lehetnek. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai okokból átmenetileg egyes online bankkártyás fizetési tranzakciók sikertelenek lehetnek. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból egyes online fizetési tranzakciók a jóváhagyási folyamat hibája miatt sikertelenek lehetnek, valamint a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App felületén átmenetileg nem állítható be internetes vásárlási jelszó. A hiba elhárításán a szolgáltató bevonásával együtt dolgozunk.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.02.21-én 00:00 és 01:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Internetbankban indított értéknapos utalások technikai probléma miatt duplán teljesülnek. A számlatörténetben tudja ellenőrizni, hogy az Ön tranzakciója is érintett-e. Amennyiben az Ön tranzakciója is duplán teljesült, az duplán terhelt összeget a bank automatikusan jóváírja számláján, Önnek nincs teendője. Amennyiben a fogadó fél a duplikált összeget – a bank által történő jóváíráson felül – ugyancsak visszautalja, a bank jogosult a duplikált visszatérítés összegével beszámítás jogcímén az Ön számláját megterhelni. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Bankunkon kívül  álló  probléma miatt egyes internetes vásárlási tranzakciók elutasításra kerülhetnek. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket  és megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg sikertelenek lehetnek a tranzakciók. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Technikai probléma miatt a Budapest Üzleti Terminálban egyes azonnali fizetési tranzakciók elutasításra kerülnek. A hiba elhárítása folyamatban van, utalását kérjük, próbálja megismételni később.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett rendszerfrissítési munkálatok miatt április 27. (kedd) 22:00 óra és április 28. (szerda) 01:00 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Bank BusinessID nem lesz elérhető, valamint a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. A tranzakciós SMS-ek utólag kiküldésre kerülnek.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek. Tájékoztatjuk, hogy az utóbbi időben megnövekedett az adathalász támadások száma, így kérjük, legyen Ön is körültekintő az online bankolás során.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022. március 8-án, 9-én és 10-én online számlanyitásra és online áruhitel igénylésére 8:00 és 17:00 között van lehetőség új ügyfeleink esetében. Ezen időszakon kívül ők visszahívást kérhetnek munkatársainktól.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2022.01.23-án 00:00 és 04:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.

Tisztelt Ügyfelünk! A 2021. március 12-én 13:44 és 16:44 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. november 2-án 22:00 és 22:30 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód, a Budapest Internetbankba történő belépéshez szükséges megerősítő kód, valamint a Budapest Bank Mobil App második szintű SMS kódjainak kiküldése szünetel. A Budapest Internetbankba történő belépéshez a karbantartás ideje alatt kérjük, használja a QR kódos belépés lehetőségét.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Karbantartás miatt 2021. április 12. 22:50 óra és április 13. 00:05 óra, valamint április 13. 1:10 óra és 1:30 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, továbbá az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és internetbank belépő kódot tartalmazó SMS kiküldésében ezen időszakok alatt kiesés várható.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – 2022. március 31-én egyesül. További részletek.

Ünnepi nyitvatartásunk.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021. július 22-én 22:00 és 23:00 óra között az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel. 2021. július 22-én 22:00 óra és 2021. július 23-án 01:00 óra között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy február 21-én 22:00 és 22:45 között a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App felületein a bankkártyákhoz kapcsolódó funkciók nem lesznek elérhetőek.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Változott az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása, további információt a teendőiről itt olvashat. Tájékoztatjuk, hogy csalók más bankok nevében adathalász hívásokat kezdeményeznek, erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a veszélyhelyzettel kapcsolatos különös szabályainak bevezetéséről szóló 637/2020. (XII. 22.) Korm. rendelet módosításáról döntött. Ennek értelmében a hiteltörlesztési moratórium 2021. szeptember 30-ig tart. Bankunk a moratórium lezárásával kapcsolatos elszámolást 2021. október elsejét követően teszi meg. Az elszámolás részleteiről tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. Természetesen továbbra is lehetősége van a korábban megadott módokon nyilatkozatot tenni, fizetési kötelezettségeit folytatni vagy szüneteltetni. Keresse munkatársainkat bizalommal.

Tisztelt Ügyfeleink! A 2021.február.12 10:59 és február 13. 16.00 között hitelkártya számlára indított átutalási megbízások jóváírásában hiba tapasztalható, ennek hatására az utalt összeg nem jelenik meg a hitelkártya számlán. A hiba javításán dolgozunk, és várhatóan a mai nap végéig elhárítjuk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank által üzemetetett POS terminálok működésében esetenként hiba léphet fel. A probléma elhárításán dolgozunk, addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes internetes bankkártyás vásárlások technikai okokból nem teljesülnek. Kérjük, a vásárlást próbálja meg egy későbbi időpontban. Megértését köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy karbantartás miatt 2021. július 1-én 22:00 és 2021. július 2-án 05:00 között a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, amelyek utólag kiküldésre kerülnek. Amennyiben ez idő alatt bármilyen kérdésük van, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 06-1-477-7777 telefonszámon!

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! A törlesztési moratórium meghosszabbításával és következő szakaszával kapcsolatos tudnivalókról a jogszabály megjelenése után tájékoztatjuk ügyfeleinket.

Tisztelt Ügyfelünk! A bankfiókjaink aktuális nyitvatartási idejéről a fiókkeresőben tájékozódhat, kérjük, a bankfiók látogatása előtt ellenőrizze a nyitvatartást.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Egyes hitelkártyáinkra vonatkozó biztosítási díjak tévesen több alkalommal is levonásra kerülhettek, amelyről az érintett ügyfelek SMS-ben értesülhettek. A hiba kijavításán dolgozunk, addig is szíves türelmüket és megértésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Magyarország Kormánya a 271/2021. (V. 21.) Korm. rendelet értelmében a veszélyhelyzettel összefüggő rendkívüli intézkedések hatályának újbóli meghosszabbításáról döntött. A hosszabbítás kiterjed a hiteltörlesztési moratóriumra is. A rendelet értelmében a moratórium 2021. június 30-án nem ér véget, így a moratóriumot követő elszámolást bankunk egy későbbi időpontban, a jogalkotó jövőbeni elvárásaival összhangban teszi meg. Az elszámolás új időpontjáról a részletszabályok megjelenését követően tudunk bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból hibás számlaegyenleget láthat elektronikus csatornáinkon. Tájékoztatjuk továbbá, hogy az utalási tranzakciókkal, valamint pénztári kifizetésekkel nem a helyes egyenlegükhöz férnek hozzá, azonban kártyás tranzakcióknál (pl. üzletben történő fizetés, ATM-es tranzakciók) a megfelelő egyenleget érik el. A hiba elhárításán dolgozunk.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 24-én 22:00-től szeptember 25-én 06:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 25-én 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop5”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egy ideig hiba állt fenn az október 8-i értéknappal indított forint átutalási megbízások teljesítésében, ezek ugyanis egyes esetekben elutasításra kerültek. Kérjük, amennyiben indított ilyen tranzakciót, ellenőrizze, hogy elutasításra került-e a Budapest Internetbankban, a Budapest Bank Mobil Appban, valamint a Budapest Üzleti Terminálon. Amennyiben a tranzakció sikertelen volt, kérjük, ismételje meg az utalást. Megértését köszönjük!

Tervezett karbantartás miatt 2021.10.12-én 22:00 és 10.13-án 00:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető, valamint 2021.10.12-én 22:00 és 22:30 között az internetes kártyás vásárlások jóváhagyásához szükséges SMS kiküldése szünetelni fog. Türelmét és megértését kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Media Markt webáruházában igényelhető online áruhitel szolgáltatás technikai okok miatt átmenetileg nem elérhető. A hiba elhárítása folyamatban van. Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 1440-es telefonszáma technikai okokból jelenleg nem elérhető, addig a +36 1 477 7777-es és +36 1 450 7777-es telefonszámon érhető el a bank telefonos ügyfélszolgálata.

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és az MKB Bank – mint a Magyar Bankholding Zrt. két tagbankja – a tervek szerint 2022. március 31-én egyesül. További részletek

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Internetbankban és Budapest Bank Mobil Appban a fizetési kérelem szolgáltatás átmenetileg nem elérhető.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból a Budapest Bank ATM-jei jelenleg nem üzemelnek. A hiba elhárításán dolgozunk a szolgáltató bevonásával. Amennyiben készpénzt szeretnének felvenni vagy befizetni, kérjük, fáradjanak be a legközelebbi bankfiókunkba, vagy válasszák más szolgáltatók ATM-jeit. Megértésüket köszönjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022. március 8-án, 9-én és 10-én online számlanyitásra és online áruhitel igénylésére 8:00 és 17:00 között van lehetőség új ügyfeleink esetében. Ezen időszakon kívül ők visszahívást kérhetnek munkatársainktól. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a jelzáloghitel kalkulátor technikai okokból nem működik. Kérjük türelmüket a hiba elhárításáig.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem üzemel. A hiba elhárításán a beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmét és megértését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021. november 16-án 22:00 órától 2021. november 17. 01:00 óráig a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető. Kérjük, az ügyintézést időzítse a karbantartási időn kívülre.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy technikai okokból az ATM-es készpénzfelvétel a Budapest Bank bankautomatáiból jelenleg nem lehetséges, az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód és PUSH üzenet kiküldése is szünetel, valamint a Budapest Bank Mobil Appban és a Budapest Internetbankban a bankkártyákkal kapcsolatos ügyintézésre nincs lehetőség. Az üzletekben történő bankkártyás fizetés jelenleg is zavartalanul működik. A hiba elhárításán külső partnerünk bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes ügyfeleink bankunk nevében küldött adathalász levelet kaphattak, egyes ügyfeleinket pedig telefonon keresztül keresték adathalász céllal. Erről bővebben itt tájékozódhat.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.06.27-én 00:00 és 03:00 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint ezek indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre, vagy átutalását értéknap megjelölésével indítsa el. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa újra, illetve sikertelenség esetén ismételje meg.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre még fel nem készült szolgáltatók weboldalán megszakad a fizetés folyamata. További részletek ezen az oldalon.

Tisztelt Ügyfelünk! 2022.01.01-én életbe lép a 782/2021. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti „Kamatstop”, amely a referencia kamatlábhoz kötött jelzáloghitel szerződések esetében a 2021. október 27. napján érvényes referencia-kamatláb alapján határozza meg a maximális kamat mértékét. A rögzítés 2022.06.30-ig automatikusan jár minden rövid kamatperiódussal rendelkező jelzálogkölcsön esetében, ügyfeleinknek ezzel kapcsolatban nincs teendője. További részletek.

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tájékoztatás a fizetési moratóriumról
Tisztelt Ügyfelünk! 2021. szeptember 15-én megjelent a Kormány 536/2021. (IX. 15.) Kormányrendelete a hiteltörlesztési moratórium módosításáról, melyben a hitelmoratórium igénybevételének feltételei módosultak: Amennyiben Ön jelenleg (2021. szeptember hónapban) él a hitelmoratóriummal, akkor 2021. október 1-je és október 31-e között nyilatkoznia kell, hogy továbbra is (2021. november 1-jétől) élni kíván vele. Az új szabályokkal és nyilatkozás módjával kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy tervezett karbantartás miatt 2021.10.17-én 00:00 és 02:30 óra közt az Azonnali Fizetési Rendszerben indított utalások fogadására, valamint forint átutalási megbízások indítására nincs lehetőség. Kérjük, utalását időzítse ezen időszakon kívülre. Amennyiben egy partnerétől vár utalást, kérjük, jelezze neki, hogy átutalását a karbantartáson kívüli időpontban vagy értéknap megjelölésével indítsa el, illetve sikertelenség esetén később ismételje meg. Ugyanezen időszak alatt a másodlagos számlaazonosítók és fizetési kérelmek kezelésére sincs lehetőség.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminál technikai okokból átmenetileg nem működik. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy egyes, a Budapest Bank által biztosított POS terminálokon technikai okokból átmenetileg nincs lehetőség SZÉP Kártyával, valamint egészségpénztári kártyával történő fizetésre. A hiba elhárításán beszállító bevonásával dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! 2021.02.10-től változik az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyása. További információt a teendőiről itt olvashat

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy Magyarország Kormánya meg kívánja hosszabbítani a jelenleg hatályban lévő fizetési moratóriumot, amely a jelenleg hatályos jogszabályi rendelkezések alapján 2021. június 30-ig tart. 2021. július elsejétől az érvényben lévő jogszabályoknak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő és a későbbiekben bekövetkező jogszabályváltozást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog. A jogszabály megjelenéséig bankunk munkatársai nem tudnak bővebb információt adni, kérjük szíves türelmüket!

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy elektronikus csatornáinkon 2022. február 16. 23:30 és 2022. február 17. 00:15 óra között, valamint 2022. február 17. 01:35 és 03:10 óra között karbantartást végzünk, így a Budapest Internetbank és Budapest Bank Mobil App nem lesz elérhető. Az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges push értesítés helyett a karbantartás ideje alatt SMS kód érkezik.

Tisztelt Ügyfeleink! Technikai problémák miatt egyes ügyfeleink átmenetileg nem helyes számlaegyenleget látnak elektronikus csatornáinkon. Előfordulhat, hogy a téves egyenleg miatt kártyás vásárlásaik elutasításra kerülnek.  A hiba elhárításán dolgozunk, megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel:Budapest Bank

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. október 26-án 22:00 óra és 2021. október 27-én 01:40 óra között a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető, valamint ez idő alatt a tranzakciós SMS-ek és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Szolgáltatónál fennálló technikai probléma miatt az internetes bankkártyás vásárlás jóváhagyására szolgáló azonosító oldal betöltése nem történik meg. A hiba hatásaként az internetes bankkártyás vásárlások jóváhagyására átmenetileg nincs lehetőség. A hiba mihamarabbi elhárításán a szolgáltató már dolgozik, addig türelmüket és megértésüket kérjük.

Tisztelt Ügyfelünk! A Budapest Bank 2021. szeptember 24-én (pénteken) 22:00 órától 2021. szeptember 28-án (kedden) 04:00 óráig karbantartást végez elektronikus csatornáin, ez pedig több szolgáltatás esetén is hosszabb vagy néhány perces teljes kiesésekkel jár. 2021. szeptember 27-én 22:00-től szeptember 28-án 04:00-ig a tranzakciós SMS-ek kiküldése szünetel, és előfordulhatnak kiesések a Budapest Internetbank szolgáltatásban. 2021. szeptember 28-án 00:00-tól 02:00-ig a Budapest Internetbank, Budapest Bank Mobil App és a Budapest Üzleti Terminál szolgáltatásai szünetelnek, a beérkező azonnali fizetési tranzakciók pedig késve kerülnek jóváírásra. Kérjük, hogy a felsorolt szolgáltatásokkal kapcsolatos ügyintézést és tranzakciókat lehetőség szerint a karbantartási időszakon kívülre időzítse! Amennyiben a karbantartás ideje alatt bármilyen kérdése van, hívja a telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440-es telefonszámon! Megértését és türelmét köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy 2021. április 25-én 02:05 és 03:30 között a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető. 2021. április 25-én 02:20 és 02:50 közt az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldése szünetel.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy ismeretlenek a Budapest Bank nevében, a customerservice@budapestbank.hu e-mail címről küldenek ki leveleket. Felhívjuk figyelmét, hogy a levél rosszindulatú csatolmányt tartalmaz, így kérjük, amennyiben ilyen levelet kapott, a csatolmányt ne nyissa meg és törölje a levelet.

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a Budapest Bank és MKB Bank 2022. március 31-én egyesül. Április 1-jén az egyesült MKB Bank bankfiókjai egységesen 12:00-kor zárnak. Az egyesült MKB Bank 2022. április 2-a és 4-e között bankszünnapot tart. Április 2-án és 3-án többek között elektronikus csatornáink elérésében, az azonnali átutalási megbízások - mind a küldést, mind a fogadást illetően - leállást, a kártyahasználatban rövidebb kieséseket tapasztalhat. Április 4-én bankfiókjaink zárva lesznek. További információ.

Tisztelt Ügyfelünk! Tervezett karbantartás miatt 2021.02.18. 23:00 óra és 2021.02.19. 02:00 óra közt a Budapest Internetbank, a Budapest Bank Mobil App, a Budapest Internetbank belépéshez szükséges megerősítő SMS kód és az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges 3DS megerősítő (SMS) kód kiküldésében időszakos kiesések várhatók. Megértésüket és türelmüket kérjük.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.04.06.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a PSD2 erős ügyfél-hitelesítésre vonatkozó elvárásánakhatályba lépését követően némely kereskedői weboldalak nem készültek fel az előírásoknak megfelelő  átállásra, ennélfogva nem felelnek meg a rendelet követelményeinek. Ezeken az internetes oldalakon gyakran tapasztalható, hogy a vásárlás végső fázisában a tranzakció megszakad és/vagy elutasításra kerül. További részletekért kérjük, látogasson el a https://www.budapestbank.hu/hirek/PSD2-sikertelen-tranzakciok oldalra!

Fióki időpont kérés Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Kompromisszumok nélküli nyugdíjas évek?

Velünk lehetséges!

Budapest Önkéntes Nyugdíjpénztár

Az időben megkezdett öngondoskodással megteremtheti időskora anyagi biztonságát. Jelenleg egy átlagos munkabérre nézve, ha valaki 35 éves korától mindössze havi 5.000 forintot tesz félre nyugdíjcélú megtakarításra, akár 20-25%-kal növelheti időskori bevételeit.


10-20 év múlva már a nyugdíj sem lesz a régi...

Minél később kezdjük az öngondoskodást, annál nagyobb nyugdíj megtakarításról mondunk le!

A nyugdíj célú vagyon gyarapodásának bemutatásánál az AKTÍV portfólió 2015. évi hozamával: 5,5%-kal számoltunk. Felhívjuk a figyelmet, hogy a múltbeli hozamadatok a jövőre vonatkozóan sem tőke-, sem hozamgaranciát nem jelentenek, a kalkulációk (táblázat és grafikon) kizárólag a figyelem felhívását szolgálják!

Havi vállalt tagdíj Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
10 év 15 év 20 év 25 év 30 év
62 500 11 600 000 20 400 000 31 800 000 46 800 000 66 300 000
50 000 9 250 000 16 250 000 25 250 000 37 250 000 53 000 000
40 000 7 400 000 13 000 000 20 300 000 29 900 000 42 400 000
30 000 5 550 000 9 750 000 15 150 000 22 350 000 31 800 000
20 000 3 700 000 6 500 000 10 100 000 14 900 000 21 200 000
10 000 1 850 000 3 250 000 5 050 000 7 450 000 10 600 000
5 000 925 000 1 625 000 2 525 000 3 725 000 5 300 000
Havi vállalt tagdíj
10 év
Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
15 év
20 év
25 év
30 év
Havi vállalt tagdíj
62 500
Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
11 600 000
20 400 000
31 800 000
46 800 000
66 300 000
Havi vállalt tagdíj
50 000
Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
9 250 000
16 250 000
25 250 000
37 250 000
53 000 000
Havi vállalt tagdíj
40 000
Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
7 400 000
13 000 000
20 300 000
29 900 000
42 400 000
Havi vállalt tagdíj
30 000
Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
5 550 000
9 750 000
15 150 000
22 350 000
31 800 000
Havi vállalt tagdíj
20 000
Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
3 700 000
6 500 000
10 100 000
14 900 000
21 200 000
Havi vállalt tagdíj
10 000
Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
1 850 000
3 250 000
5 050 000
7 450 000
10 600 000
Havi vállalt tagdíj
5 000
Nyugdíjcélú megtakarítás összege - Önkéntes Nyugdíjpénztár
925 000
1 625 000
2 525 000
3 725 000
5 300 000

Melyik portfóliót válasszam?1

Az önkéntes nyugdíjpénztári megtakarítás egy hosszú távú befektetési forma.


1 A fedezeti tartalék 2021.12.31-i záró piaci eszközértékének portfoliók közti aránya: Aktív 84,18 %, Bebiztosító 15,58 %, Járadékos 0,24 %. A 281/2001. (XII.26.) korm. rendelet 25. § (3) bekezdésében foglalt jogszabályi előírások szerint közzétett nyugdíjpénztári teljesítmény 2021. évre, illetve a 2012-2021 és 2007-2021 közötti időszakra vonatkozó adatai. A tíz és tizenöt éves átlagos hozamráta a vagyonkezelői teljesítményt mutatja. A táblázatban és a grafikonban december/december inflációs adatok szerepelnek.

Az Aktív portfólió választása akkor lehet az Ön számára előnyös, ha

  • életkora alapján várhatóan 5 éven belül nem éri el a nyugdíjkorhatárt és így vagyona hosszú távon kerül befektetésre, és/vagy
  • igényei között a hozamelvárás az elsődleges és ezen cél elérése érdekében vállalja az átlagosnál magasabb befektetési kockázatot.

Az Aktív portfólió összességében az átlagosnál magasabb kockázati szinttel rendelkezik, azonban a magasabb kockázati szinttel összhangban hosszú időtávon az átlagosnál magasabb hozampotenciállal is bír.

Bebiztosító portfólió választása akkor lehet az Ön számára előnyös, ha

  • rövidebb (néhány éves) távon is inkább a kockázatok csökkentését tartja fontosnak, és/vagy
  • ha közel áll a nyugdíjkorhatárhoz és szeretné enyhíteni annak kockázatát, hogy éppen egy átmeneti tőzsdei mélypont közelében venné igénybe a nyugdíjszolgáltatást.

A Bebiztosító portfólió elsősorban az átlagosnál alacsonyabb kockázatú, jellemzően rövidebb átlagos futamidővel rendelkező kamatozó eszközöket, értékpapírokat és állampapírokat tartalmaz, befektetéseinek általános jellemzője a biztonságra törekvés.

A portfóliókról a részletes tájékoztatást a Befektetési politika  tartalmazza.

Hogyan takaríthatok meg?

Rendszeres önkéntes nyugdíjpénztári egyéni befizetéssel, valamint Cafetéria keret nyugdíjcélú felhasználásával akár együttesen is növelheti megtakarításainak összegét, úgy, hogy a befizetései után még adójóváírást is igénybe vehet.

Befizetései után 2022-ben továbbra is 20%, legfeljebb 150.000 Ft adójóváírás vehet igénybe, amelyet éves 750.000 Ft befizetéssel tud kihasználni teljes mértékben.2


2Személyi jövedelemadó visszaigénylésnél kérjük, vegye figyelembe azon összegeket is, amelyeket 2022-ben esetleg más önkéntes nyugdíjpénztárba, és/vagy egészségpénztárba (illetve önsegélyező pénztárba vagy egészség- és önsegélyező pénztárba) befizet, mivel több önkéntes pénztárba egyszerre történő megtakarítás esetén az igénybe vehető maximális adóvisszatérítés összege évi 150.000 Ft. Továbbá, ha önkéntes nyugdíjpénztári és/vagy egészségpénztár (önsegélyező pénztári, egészség- és önsegélyező pénztári) tagsággal, nyugdíj-előtakarékossági számlával és nyugdíjbiztosítással is rendelkezik, az adó-visszatérítés összege együttesen nem haladhatja meg a 280.000 Ft-ot.

Pénztártagjaink az alábbi módon teljesíthetnek egyéni tagdíj befizetést:

  • csoportos beszedési megbízással, ez esetben kérjük, ne felejtse el, hogy a bankjánál megadott csoportos beszedési megbízás mellett Pénztárunknál is nyilatkoznia kell, melyhez a nyomtatványt letöltheti a honlapunkról.
    Bankjánál a megbízás megadásánál szüksége lesz:
    • a pénztár azonosítójára (A18087664), és az
    • egyéni (fogyasztói) azonosítójára, ami az Ön adóazonosító jele.
  • banki átutalással,
    Bankszámlaszám: 10101511-57844901-01000001
    Számlatulajdonos: Budapest Önkéntes Nyugdíjpénztár
    A közlemény rovatba: a tagi azonosító szám, vagy adóazonosító jel
  • betéti vagy hitelkártyával történő befizetéssel az online ügyfélszolgálati rendszer bankkártyás fizetés menüpontjában
  • személyesen az MKB Bank bármely fiókjában készpénzbefizetéssel.

Tagdíjbefizetésére adjon meg csoportos beszedési vagy állandó átutalási megbízást!

  • így elkerülhető, hogy az év végén egyszeri nagyobb összegű befizetéssel terhelje pénztárcáját,
  • befizetései után már a hozamból is mihamarabb részesül!
  • fontos figyelembe venni, hogy a befektetés időzítéséből eredő kockázat - különösen a kockázatosabb eszközöket tartalmazó portfólió esetében - jelentősen csökkenthető, ha különböző időpontokban (rendszeresen) történik a befizetés.

Munkáltatóm hogyan járulhat hozzá a nyugdíj-előtakarékosságomhoz?

Cafetéria keretét továbbra is felhasználhatja önkéntes nyugdíjpénztári megtakarításának növelésére. A 20%-os adó-visszatérítést is igénybe veheti a munkáltatói befizetési után is!

Munkáltatói tagdíjfizetés
A belépést követően a tagsági okiratának másolatával értesítse a munkáltatóját arról, hogy Ön a Budapest Önkéntes Nyugdíjpénztár tagja lett, annak érdekében, hogy munkáltatója az Ön nyugdíjpénztári számlájára az átutalást megkezdhesse.
Amennyiben Ön lenne az első olyan munkavállaló cégüknél, aki a Budapest Önkéntes Nyugdíjpénztárt választotta, kérje meg munkáltatóját, hogy szerződéskötés céljából vegye fel a kapcsolatot pénztárunkkal az alábbi elérhetőségeken.

Milyen költségeim vannak?

A pénztár a befizetéseket köteles három részre bontani. Egy részéből köteles fedezeti másik részéből likviditási tartalékot létrehozni egy részét pedig működési tevékenységre elkülöníteni.

Pénztárunkba befizetett tagdíjak tartalékok közti megosztása:

Valamennyi jogcímen befizetett tagdíj (naptári évenként) Fedezeti tartalék (egyéni számla) Működési tartalék Likviditási tartalék
10.000 Ft-ig 91% 9% 0%
10.001 – 200.000 Ft-ig 95% 5% 0%
200.001 – 500.000 Ft-ig 96% 4% 0%
500.001 Ft-tól 98% 2% 0%
Valamennyi jogcímen befizetett tagdíj (naptári évenként)
10.000 Ft-ig
Fedezeti tartalék (egyéni számla)
91%
Működési tartalék
9%
Likviditási tartalék
0%
Valamennyi jogcímen befizetett tagdíj (naptári évenként)
10.001 – 200.000 Ft-ig
Fedezeti tartalék (egyéni számla)
95%
Működési tartalék
5%
Likviditási tartalék
0%
Valamennyi jogcímen befizetett tagdíj (naptári évenként)
200.001 – 500.000 Ft-ig
Fedezeti tartalék (egyéni számla)
96%
Működési tartalék
4%
Likviditási tartalék
0%
Valamennyi jogcímen befizetett tagdíj (naptári évenként)
500.001 Ft-tól
Fedezeti tartalék (egyéni számla)
98%
Működési tartalék
2%
Likviditási tartalék
0%

A befizetéseiből a fedezeti tartalékra jutó rész az egyéni számláját jelenti, ez az Ön megtakarítása. A működési és a likviditási tartalékból fedezzük a Pénztár fenntartásával és működésével kapcsolatos költségeit.

A tagdíj valamennyi tagra nézve egységesen havi 4.000,-Ft, azaz Négyezer forint.

A Pénztárba újonnan belépő tagok befizetéséből egyhavi egységes tagdíjjal egyező összeg, azaz 4.000 Ft a működési alapba kerül.

Az egyéni befizetések után járó adójóváírásra nem vonatkoznak a fenti szabályok, az 100%-ban az egyéni számlán kerül jóváírásra.

Példa:

Havi 62.500 (éves 750.000) forint befizetés esetén:

  • 10.000 forintig terjedő tagdíjbefizetés 91%-át, vagyis 9.100 forintot írunk jóvá a tag egyéni számláján
  • 10.001 - 200.000 forint közé eső részre (190.000 forintra) 180.500 forintot,
  • 200.000 és 500.000 forint közötti részre (300.000 forintra) 288.000 forintot,
  • 500.000 forint feletti részre (fenti példa alapján 250.000 forintra) 245.000 forintot.
Tehát a 750.000 forint befizetésből a tag egyéni számláján 722.600 forint kerül jóváírásra,
a 20%-os adójóváírással együtt pedig 872.600 forint.
Havi 10.000 ( éves 120.000) forintos befizetés esetén:

  • 10.000 forintig terjedő tagdíjbefizetés 91%-át, vagyis 9.100 forintot írunk jóvá a tag egyéni számláján
  • Mivel 200.000 forintig a befizetés 95%-a kerül fedezeti számlára, ezért a 110.000 forintból 104.500 forintot írunk jóvá.


Az éves 120.000 forint befizetésből a tag egyéni számláján 113.500 forintot kerül jóváírásra, a 20%-os adójóváírással együtt pedig 137.500 forint.

Hogyan férhetek hozzá?

Amennyiben az önkéntes nyugdíjpénztárban eltöltött tagsági jogviszonya a 10 évet eléri, és nem részesül saját jogú nyugellátásban, a megtakarításának egy részét vagy egészét felveheti.

  • Nyugdíjpénztári megtakarítás hozamrészének felvételére 3 évente van lehetőség, így
    • a felvett hozam után ugyan nincs SZJA- és SZOCHO fizetési kötelezettség,
    • de megtakarításának csak a tőkerészét őrzi meg, így lemond a felvett hozamrész további kamatadó mentes gyarapításáról, csak a tőkerész termeli tovább a hozamokat
      • jelenbeli fogyasztással gyakorlatilag feléli hosszú távú anyagi biztonságának fedezetét
      • megtakarításának jelentős részét az adófizetési kötelezettség miatt ELVESZÍTHETI,
      • a kifizetés tőkerésze miatt személyi jövedelemadó és SZOCHO fizetési kötelezettsége keletkezik.
  • A hozamrésznél nagyobb összeg, vagy az egész megtakarítást felvétele esetén

A nyugdíjkorhatár elérése előtt kifizetett összeg tőke része adóköteles egyéb jövedelemnek minősül, így egészségügyi hozzájárulás és személyi jövedelemadó előleg fizetési kötelezettség terheli. Az adóköteles jövedelmet a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 28. § (8) bekezdése alapján kell megállapítani.

Nyugdíjasként hogyan férek hozzá a megtakarításomhoz?

2013. január 1-én vagy azt követően létesített tagsági jogviszonyok esetén a nyugdíjszolgáltatásként történő kifizetés akkor adómentes, ha rendelkezik legalább tíz éves tagsági jogviszonnyal. 2013. január 1-jét megelőzően a nyugdíjszolgáltatásként történő kifizetés három éves tagsági jogviszony után vált adómentessé.

Egyösszegű szolgáltatás igénylése:

  • A teljes számlaegyenleg kifizetését kéri egyéni számlájának lezárásával.
  • A teljes számlaegyenleg kifizetését kéri egyéni számlájának megtartásával.
  • A számlaegyenlegének egy részösszege alapján kéri a kifizetést az egyéni számlájának megtartásával. A két utóbbi esetben dönthet arról is, hogy a tagdíjat tovább fizeti vagy sem.

Járadékszolgáltatást igényel:

  • A számlaegyenlegének egy részét egyösszegben, a fennmaradó részt pedig járadékként kéri kifizetni.
  • A teljes számlaegyenlege alapján járadékszolgáltatást igényel.
  • A számlaegyenlegének egy részösszege alapján járadékot kér és a tagdíjat tovább fizeti.
  • A számlaegyenlegének egy részösszege alapján járadékot kér és a tagdíjat tovább nem fizeti.

Ön két járadéktípusból választhat:

  • a futamidőt határozza meg, azaz határozott időtartamú járadék,
  • a járadék összegét határozza meg (ütemezett pénzkivonás).

Mindkét esetben a járadék havi, negyedéves vagy féléves gyakorisággal folyósítható, legalább 5 éves időtartamú, továbbá az igényelt járadék összege nem lehet kevesebb, mint havi 5000 forint.