Ugrás a tartalomhoz

Tisztelt Ügyfelünk! Természetesen bankunk is tudomást szerzett arról, hogy a Kormány meg kívánja hosszabbítani a moratóriumot. Mindamellett a jelenleg hatályos jogszabály alapján a Magyarország Kormánya által a 2020. évi LVIII. törvényben biztosított fizetési moratórium 2020. március 19-től 2020. december 31-ig tart. 2021-ben az érvényben lévő jogszabálynak megfelelően válnak esedékessé a törlesztések. Bármilyen a jelenlegi szabályozást érintő  jogszabály módosítást a Budapest Bank jogkövető, prudensen működő pénzintézetként alkalmazni fog.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2021.01.21.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Karbantartás miatt 2021.01.17-én 0:00 és 1:00 között az Azonnali Fizetési Rendszerben indított és fogadott utalások elutasításra kerülnek a Budapest Bank rendszereiben. 2021.01.17-én 1:00 és 2:30 között kiesés várható az Azonnali Fizetési Rendszert érintő szolgáltatásunkban, ebben az időszakban az indított és fogadott utalások elutasításra kerülhetnek. Tervezett utalásait kérjük, ütemezze a karbantartási időszakon kívülre, vagy időzítse a következő munkanapra.

Tisztelt Ügyfelünk! A fizetési moratóriummal kapcsolatosan nyilvánosságra került új információkért kattintson ide

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. december 3. 22:00 órától december 4. 03:00-ig elektronikus csatornáink nem lesznek elérhetők. További részletek itt.

Tisztelt Ügyfeleink!
Tervezett rendszerkarbantartási munkálatok miatt 2020. szeptember 15. 22:45 és 23:45 között szünetel az internetes vásárláshoz kapcsolódó jóváhagyó SMS kódok kiküldése. Kérjük, internetes vásárlásait időzítse a karbantartási időszakon kívülre.
Megértését és türelmét köszönjük! Budapest Bank Zrt.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink!
Weboldalaink folyamatos fejlesztés alatt állnak. Újabb fejlesztéseink eredményeképpen megújult weboldalunk további funkciókkal segíti fogyatékkal élő ügyfeleink honlapon történő tájékozódását. Jelenlegi új honlapunk már alkalmas a billentyűzettel történő bejárásra, felolvasó szoftverre optimalizált. Hamarosan az akadálymentes szolgáltatási térképünket is elérhetővé tesszük fogyatékkal élő Ügyfeleink részére, melyben magaskontrasztos nézetben jelenítjük majd meg igényeknek megfelelően fiókjainkat. Honlapunkon további akadálymentesítési fejlesztések is folyamatban vannak, melyek későbbi időszakban fognak elérhetővé válni Ügyfeleink számára. Ezek megvalósulásáról további tájékoztató üzenetet fogunk megjeleníteni Ügyfeleink részére.

Megértését és együttműködését köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tisztelt Látogatónk! A fizetési moratóriummal kapcsolatos új információkat részletesebben itt olvashatja.

Tisztelt Ügyfeleink! Weboldalunkon a mai napon (2020.10.20.) 19:00 és 23:59 között karbantartási munkákat végzünk, amely bizonyos funkciók elérésében fennakadást okozhat. Az okozott kellemetlenségért elnézésüket kérjük!

Tisztelt Ügyfeleink! Értesítjük Önöket, hogy tervezett karbantartás miatt a Budapest Internetbank és a Budapest Bank Mobil App, a tranzakciós SMS-ek, valamint az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése szünetel 2020.11.13. (péntek) 22:00 óra és 2020.11.14. (szombat) 04:00 óra között. Amennyiben bármilyen kérdésük van, kérjük, hívják telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1440 telefonszámon! Megértésüket és türelmüket köszönjük! Üdvözlettel: Budapest Bank

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy augusztus 29-én (szombaton) a fiókok egységesen15:00 óráig tartanak nyitva.

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okokból az online bankkártyás fizetések sikertelenek lehetnek. Amennyiben nem tudnak online fizetni, kérjük, hogy kis idő elteltével ismételjék meg a műveletet. A hiba elhárításán dolgozunk, addig türelmüket és megértésüket kérjük!

Üdvözlettel: Budapest Bank

Hálózati leterheltség miatt egyes rendszereink elérésében lassulás jelentkezik, esetenként nem elérhetők. A szolgáltatóval együttműködve folyamatban van a hiba elhárítása.

Tisztelt Ügyfelünk! 2020. október 20-án az Országgyűlés a hiteltörlesztési moratórium meghosszabbításáról döntött, így a meghatározott társadalmi csoportoknak és a pénzügyi nehézséggel küzdő vállalkozásoknak 2021. január 1-től 2021. június 30-ig továbbra sem szükséges hiteleiket törleszteniük. A részletszabályokat egyelőre nem ismerjük, azok megjelenéséig ügyfeleink szíves türelmét kérjük! Az új moratóriummal kapcsolatos információkkal honlapunk folyamatosan frissülni fog!

A mai napon 17.00 óra és 0.00 óra között tervezett karbantartást végzünk weboldalunkon, emiatt előfordulhat, hogy ideiglenesen bizonyos funkciók például: űrlapok, nem lesznek elérhetőek. Megértésüket köszönjük!

Ajánlóprogram Telebank 1440
+36 1 477-7777
Írjon nekünk! Fiókok és ATM-ek Árfolyamok

Bemutatkozás

Pénzügyi megoldások személyesen önnek

A Budapest Bank privát banki szolgáltatásokat kínáló Money+ üzletága az átlagosnál jelentősebb megtakarítással rendelkező ügyfeleknek nyújt befektetési tanácsadást. Privát banki tanácsadóink valamennyi pénzügyi igény felmerülése esetén készséggel állnak ügyfeleink rendelkezésére, legyen szó akár egyéni számlavezetésről, családi befektetés-stratégiai koncepcióról vagy bármely más banki szolgáltatásról.

A rövid távú gondolkodás nem Money+ gondolkodás

A lakossági megtakarítási szokások átalakulóban vannak. A világgazdasági hatások, változó kamatszintek, valamint az innovatív befektetési termékek növekvő választéka nehéz feladat elé állítja a befektetőket. Az ügyfelek befektetésekkel szembeni elvárásai ugyanakkor szintén egyre határozottabbá válnak. Egyre többen keresik a magasabb hozamlehetőséget, amely hagyományos megtakarítással már nem érhető el. A megszokott megoldásokat felváltó új befektetési eszközök azonban sokak számára ismeretlenek, sok újdonságot hordoznak, és főleg kockázatot jelenthetnek.

Állandó tippek helyett kész befektetési stratégia

Az egyéni kockázatszintre szabott befektetési eszközök kiválasztása mindazonáltal komoly, felelősségteljes szakmai döntés. A Money+ tanácsadói ebben nyújtanak segítséget. A személyes tanácsadás során minden esetben ügyfelünkkel közösen elemezzük a megtakarítási szokások egyéni érzékenységét, és vetjük azt össze a személyes célokkal, valamint az alkalmazható befektetési eszközökkel. Közös célunk, hogy együtt találjuk meg a hosszú távra szóló, eredményes és mindemellett biztonságos befektetési, illetve megtakarítási stratégiát.

Dönteni nem fogunk ön helyett.
De megmutatjuk, mi lehet a jó megoldás

A Money+ ügyfelei számára a biztonságos portfóliók és termékek kialakításában meghatározó támogatást jelent a Budapest Alapkezelő Zrt. közel két évtizedes tapasztalata és szakértelme. A Budapest Alapkezelő befektetési munkatársainak szakértelme, kiegészülve a Money+ privát banki tanácsadóinak tudásával, megfelelő biztosítékot jelent az optimális befektetési döntésekhez. Mindezek képessé tesznek minket arra, hogy igazi, értékes segítséget nyújtsunk ügyfeleinknek. Az országszerte 22 városban működő Money+ irodáinkban exkluzív környezetben várjuk ügyfeleinket. Ezen felül egyéni kéréseknek is eleget tudunk tenni, hisz személyes tanácsadóink készen állnak, hogy felkeressék ügyfeleiket otthonukban vagy az irodájukban. Célunk, hogy továbbra is az elvárásaiknak megfelelő, magas szintű szolgáltatással álljunk ügyfeleink rendelkezésére.

Van, akit az élet tanít meg dönteni. És van, akit a Money+ szakértői

A Budapest Bank elkötelezettsége a privát banki szolgáltatások folyamatos fejlesztése, amit a folyamatos hálózat-és termékpaletta-bővítés bizonyít. A Budapest Bank ügyfelei pénzügyi szakkifejezésektől mentes, érthető tájékoztatást, őszinte, lényegre törő megközelítést várnak el bankjuktól. Ez igaz a privát banki szolgáltatásokra is, ahol sokszor igen széles a választható termékek köre, és összetettek lehetnek a személyre szóló megoldások. A Budapest Bank Money+ üzletága annak érdekében, hogy e kihívásnak megfeleljen, a személyes ügyfélkapcsolatra helyezi a hangsúlyt. A Money+ bankárok gondos kiválasztása és tapasztalatuk jelent garanciát arra, hogy az ügyfelek a bonyolult dolgokat is egyszerűen, érthetően éljék meg, a számukra megfelelő, egyéni igényekre szabott szolgáltatást kapják felesleges körítés nélkül.